

Płatności zbliżeniowe obrączką płatniczą
Płatności nigdy nie były tak trendy. Dodaj kartę do konta lub kredytową do obrączki płatniczej i płać wygodnie bez portfela czy telefonu.
Zalety płacenia obrączką płatniczą
Płatności dosłownie na wyciągnięcie ręki
Szybko płać w kilka chwil– wystarczy ją zbliżyć do terminalaBezpieczne i proste
-
Zobacz szczegóły
W obrączce nie są przechowywane dane Twojej karty. Za transakcje do 100 zł w Polsce zapłacisz bez podawania kodu PIN. Transakcje powyżej tej kwoty, wymagają potwierdzenia kodem PIN do karty. Płatności obrączką płatniczą możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji Fidesmo.
Obrączka płatnicza jest zawsze gotowa do płatności
Nie posiada baterii, więc nie musisz jej ładować. Obrączka jest również wodoodporna oraz nie potrzebuje połączenia z Internetem.Wyjątkowa i stylowa
W życiu codziennym i przy specjalnych okazjach, obrączka płatnicza podkreśla Twoją indywidualność i poczucie styluSkontaktuj się z doradcą
Zamów kontaktJak prawidłowo przykładać dłoń do terminala podczas płatności obrączką
Przyłóż rękę z obrączką do terminala tak, aby krawędź obrączki była skierowana w stronę czytnika zbliżeniowego terminala. Obrączka nie musi dotykać terminala, działa w odległości od około 1 do 3 cm. Przytrzymaj rękę przy terminalu i poczekaj, aż usłyszysz znajomy dźwięk - będzie oznaczał, że płatność przebiegła pomyślnie.
Zasady bezpiecznego korzystania z obrączek opisane są w Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w mobilnych urządzeniach płatniczych dla osób fizycznych.
Tutaj znajdziesz gwarancje producentów oraz instrukcje użytkowania obrączki płatniczej:
LAKS
PAGOPACE
Jak dodać kartę płatniczą do obrączki w aplikacji PeoPay
1. Zaloguj się do PeoPay, przejdź do sekcji produkty i wybierz kartę do której chcesz podpiąć obrączkę.
2. Następnie przejdź do baneru Obrączka płatnicza i kliknij Więcej.
Po wyświetlaniu ekranu powitalnego z obrączką kliknij - Dalej.
W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o akceptację Regulaminu korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w mobilnych urządzeniach płatniczych dla osób fizycznych oraz innych zgód i oświadczeń.
1. W kolejnym kroku zostanie podstawiony Twój adres mailowy, który podałeś do kontaktu z bankiem, możesz go edytować (podanie innego adresu malowego nie wiąże się ze zmianą Twoich danych w banku).
2. Kliknij - Potwierdź.
1. W kolejnym kroku przyłóż obrączkę do telefonu w miejsce z anteną NFC.
2. Trwa odczyt danych, nie poruszaj telefonem i nie zmieniaj położenia obrączki.
Dane zostały odczytane, kliknij - Dalej.
Teraz musisz połączyć swoją kartę z obrączką.
Następnie kliknij - Autoryzuj.
Wpisz kod PIN który używasz do aplikacji PeoPay.
Przyłóż jeszcze raz obrączkę do tyłu telefonu.
Trwa ponowny odczyt danych.
1. Zaczekaj, aż dane zostaną odczytane.
2. Ten proces może chwilę potrwać, przytrzymaj obrączkę przy telefonie, nie poruszaj nią i poczekaj, aż wszystkie kroki zostaną ukończone.
1. Po odczytaniu danych zostaniesz poproszony o wprowadzenie kodu weryfikacyjnego, który otrzymasz SMSem z hasłem numerycznym.
2. Wpisz hasło z wiadomości.
Karta została dodana do obrączki.
Jak dodać kartę płatniczą do obrączki w aplikacji Fidesmo
Pobierz aplikację Fidesmo ze sklepu Google Play lub App Store.
Przyłóż obrączkę do telefonu w miejscu antenki NFC (dokładna pozycja może się różnić w zależności od modelu telefonu).
1. Aplikacja Fidesmo odczyta model obrączki, który wyświetli na ekranie.
2. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie adresu mailowego, na który zostanie przesłana polityka prywatności i warunki korzystania z usługi Fidesmo.
Wpisz swój adres mailowy i kliknij Dalej.
Po dodaniu obrączki płatniczej do aplikacji Fidesmo, podepnij do obrączki kartę płatniczą, klikając Podłącz usługę.
1. Wpisz dane karty, którą chcesz dodać do obrączki.
2. Numer karty, data ważności, kod CVV2/CVC.
3. Na kolejnym ekranie zaakceptuj regulaminu banku.
Zaakceptuj warunki i zasady.
Przyłóż jeszcze raz obrączkę do telefonu i kliknij Podłącz.
Zaczekaj aż obrączka zostanie dodana do karty.
Zadzwoń do banku +48 22 591 22 32 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
Po prawidłowym przejściu procesu dodawania karty do obrączki potwierdź dyspozycję za pomocą jednej z dwóch prezentowanych metod: infolinia banku lub kod sms .
Karta została podpięta do obrączki.
Jak usunąć kartę płatniczą z obrączki w aplikacji Fidesmo
W aplikacji Fidesmo kliknij na obrączkę płatniczą.
1.Po wejściu na daną obrączkę pokaże się karta, która jest do niej podpięta.
2. Następnie kliknij na kartę.
Następnie kliknij - Usuń kartę płatniczą
1. Na kolejnym ekranie wyświetli się komunikat Usuń kartę płatniczą.
2. Kliknij - Dalej.
1.Wpisz swój adres mailowy, użyty podczas podłączenia karty płatniczej z obrączką.
2. Kliknij - Dalej
Jeśli masz dostęp do swojej obrączki płatniczej kliknij TAK jeśli nie masz dostępu kliknij NIE
Karta została usunięta z obrączki.
-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak określić rozmiar obrączki płatniczej?
Aby określić rozmiar obrączki sprawdź poniżej
- Rozmiar obrączki LAKS:
Tabela rozmiarów pierścieni - LAKS - Rozmiar obrączki PAGOPACE:
Tabela rozmiarów pierścionków – PAGOPACE
- Rozmiar obrączki LAKS:
-
Mam problem z dodaniem karty płatniczej do obrączki. Co może być tego przyczyną?
- etui na telefonie – może utrudniać przesyłanie sygnału pomiędzy obrączką, a telefonem,
- niestabilne połącznie - spróbuj ponownie, możliwe, że telefon lub obrączka zostały poruszone lub sygnał NFC został zakłócony,
- błędna lokalizacja antenki NFC - upewnij się, że przykładasz obrączkę w odpowiednim miejscu (sprawdź w internecie umiejscowienie anteny NFC w modelu Twojego telefonu),
- funkcja NFC nie została włączona - sprawdź ustawienia Twojego telefonu,
- nieprawidłowo wpisane dane karty,
- brak kodu sms - kod wysyłamy na numer telefonu podany do kontaktu z nami,
- nieodpowiedni status karty płatniczej - karta musi zostać aktywowana i nie może być zablokowana lub zastrzeżona.
-
Czy obrączka działa z kartami innego banku?
Nie, do obrączki możesz dodać karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa wydane przez Bank Pekao S.A.
-
Czy mogę dodać więcej kart do mojej obrączki?
Do obrączki jednocześnie możesz dodać tylko jedną kartę płatniczą banku. Kartę dodaną
do obrączki możesz zmienić na inną kartę Banku Pekao S.A.. -
Czy płatność obrączką jest bezpieczna?
- transakcje powyżej 100 zł wymagają potwierdzania kodem PIN do karty, która została dodana do obrączki,
- płatności obrączką możesz w każdej chwili tymczasowo zablokować w aplikacji Fidesmo.
-
Gdzie mogę zarządzać kartą dodaną do obrączki?
Kartą dodaną do obrączki możesz zarządzać z poziomu aplikacji PeoPay oraz z poziomu aplikacji Fidesmo.
aplikacja PeoPay
aplikacja FIDESMO
Dodawanie karty
V
V
Blokowanie płatności
X
V
Odblokowanie płatności
X
V
Usuwanie karty
X
V
Rozwijamy PeoPay, będziemy udoskonalać naszą aplikację i wprowadzać oraz aktualizować nowe funkcjonalności.
-
Czy płacąc obrączką, trzeba mieć ze sobą kartę lub telefon?
Nie – nie potrzebujesz mieć przy sobie ani karty, ani telefonu.
-
Czy obrączka jest wodoodporna?
Tak.
Szczegóły techniczne znajdziesz:
Odporność na wstrząsy i wodę – PAGOPACE pl
Pierścień Archives - LAKS -
Jakie limity obowiązują w przypadku płatności obrączką?
Limity są takie same jak dla karty, która została dodana do obrączki – łatwo i szybko sprawdzisz je w aplikacji PeoPay lub Pekao24.
-
Czy mogę wypłacić pieniądze z bankomatu obrączką?
Tak, jeżeli bankomat posiada czytnik zbliżeniowy. Wypłata wymaga wprowadzenia kodu PIN do karty.
-
Gdzie mogę zapłacić obrączką?
Za pomocą obrączki możesz płacić wszędzie tam, gdzie zapłacisz zbliżeniowo kartą w Polsce i za granicą.
-
Jaki PIN należy wprowadzić podczas płatności obrączką?
W przypadku transakcji powyżej 100 zł lub wypłaty pieniędzy z bankomatu, należy wprowadzić PIN dla karty, która została dodana do obrączki.
W przypadku transakcji za granicą limit ten zależy od kraju.
Tutaj jest lista limitów w zależności od kraju:
Limity transakcji zbliżeniowych
-
Wpisywałem błędny kod PIN płacąc obrączką. Co teraz?
Zasady postępowania są takie same jak dla karty, która została dodana do obrączki.
Jeśli powiązana karta z obrączką została zablokowana i chcesz dowiedzieć się więcej sprawdź w aplikacji PeoPay/Pekao24 lub na naszej infolinii. -
Dlaczego nie mogę zapłacić obrączką?
Przyczyn może być kilka:
- nieprawidłowe przyłożenie dłoni z obrączką do terminala – sprawdź na naszej stronie jak prawidłowo przykładać dłoń do terminala podczas płatności obrączką.
- jeżeli terminal wyemitował kilka sygnałów ostrzegawczych, sygnał prawdopodobnie nie został przesłany prawidłowo – przyłóż rękę z obrączką ponownie,
- jeżeli terminal nie wydaje żadnego dźwięku, oznacza to, że nie może odczytać stanu obrączki. Może być to spowodowane nieprawidłowym lub zbyt krótkim przytrzymaniem obrączki – przyłóż rękę z obrączką jeszcze raz,
- jeżeli terminal dał sygnał, że transakcja się powiodła, a mimo to płatność nie została zrealizowana, może to oznaczać, że na koncie nie ma wystarczających środków, limity karty zostały przekroczone lub karta jest tymczasowo zablokowana – sprawdzisz to w aplikacji PeoPay lub Pekao24. Możliwe jest również, że Twoja obrączka jest nieaktywna – możesz to sprawdzić w aplikacji PeoPay lub aplikacji Fidesmo.
Jeżeli żaden z powyższych punktów nie dotyczy Ciebie, usuń kartę z obrączki
i ponowne ją dodaj. Jeśli w dalszym ciągu nie możesz zrealizować płatności, skontaktuj
się z naszą infolinią. -
Co mam zrobić w przypadku zgubienia obrączki?
W przypadku zgubienia obrączki, usuń z niej kartę. Możesz to zrobić w aplikacji Fidesmo, zadzwonić na infolinię banku +48 519 222 222 (koszt połączenia wg taryfy operatora) lub poprzez Czat dostępny w aplikacji PeoPay/Pekao24.
-
Obrączka jest uszkodzona, czy mogę skorzystać z gwarancji producenta?
Twoja obrączka objęta jest gwarancją producenta. Informacje odnośnie zakresu gwarancji oraz sposobu złożenia reklamacji, znajdziesz na stronie producenta. Jeśli posiadasz obrączkę od PAGOPACE szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.pagopace.pl/pages/owh, jeśli posiadacz obrączkę od LAKS- szczegóły znajdziesz tutaj: https://lakspay.com/pl/regulamin/.
Przypominamy, że zanim wyślesz obrączkę do producenta, usuń z niej kartę.
Możesz to zrobić za pomocą:
- w aplikacji Fidesmo
- infolinii +48 519 222 222 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
- poprzez Czat dostępny w aplikacji PeoPay/Pekao24.
-
Jak postąpić w przypadku spuchnięcia palca i braku możliwości zdjęcia obrączki?
Bezzwłocznie udaj się do lekarza.
-
Czy mogę w PeoPay dodać kartę do obrączki płatniczej innego producenta niż LAKS lub PAGOPACE?
Tak, o ile obrączka płatnicza działa w oparciu o technologię Fidesmo. Szczegóły obrączki możesz sprawdzić na stronie producenta.
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w mobilnych urządzeniach płatniczych dla osób fizycznych
Pobierz plikRegulamin promocji „Obrączką się opłaca”
Pobierz plikRegulamin promocji „Obrączki ze zniżką”
Pobierz plik