PODZIEL SIĘ SWOJĄ OPINIĄ


Dążymy do tego, aby nasi Klienci mogli z pełnym przekonaniem powiedzieć: "Dobrze jest być Klientem Banku Pekao". Chcemy, aby każdy Klient mógł w jak najbardziej przyjazny sposób uzyskać w naszym Banku dokładnie to, czego potrzebuje.
 
Chcąc poznać Waszą opinię na nasz temat i wiedząc, że nasi Klienci korzystają z różnych sposobów  kontaktu z Bankiem, przygotowaliśmy kilka form wyrażenia przez Was swojego zdania. Dlatego prosimy Was o dzielenie się swoimi uwagami na temat wizyty w oddziale naszego Banku, korzystania z bankowości elektronicznej czy z infolinii. Wasze zdanie pozwoli nam na wprowadzenie zmian, które pomogą w sprostaniu Waszych oczekiwań.
 
Dokładamy wszelkich starań, aby nasz Klient podczas swojej współpracy z Bankiem był zadowolony. Będziemy wdzięczni za każdą przekazaną nam opinię.
PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOJĄ OPINIĄ!

  • Zaskoczyliśmy Cię czymś pozytywnie? Masz jakieś uwagi do przekazania? Podziel się swoimi spostrzeżeniami.
  • Powiedz nam otwarcie, co Ci się nie podoba w naszym Banku

Wasze sugestie pomagają nam w ulepszaniu jakości naszych usług. Niezależnie od tego, czy nas chwalicie czy krytykujecie w swoich opiniach, obiecujemy, że będziemy w sposób ciągły dbali o Waszą satysfakcję ze współpracy z Bankiem Pekao SA.
 
Zachęcamy do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami za pomocą formularza lub za pośrednictwem skrzynki: satysfakcja@pekao.com.pl - nie odpowiadamy na wiadomości przysłane na tę skrzynkę.
 
Uwaga!
Skrzynka satysfakcja@pekao.com.pl nie jest przeznaczona do składania reklamacji.
Informacje o sposobach składania reklamacji są dostępne w dziale Reklamacje.
 
Abyśmy mogli efektywnie pracować nad wzrostem satysfakcji naszych Klientów sugerujemy, aby Wasze opinie zawierały wszelkie szczegóły, które pomogą nam w identyfikacji problemów.
Prosimy o niepodawanie w treści maila żadnych danych osobowych. Maile zawierające dane osobowe będą usuwane przez administratora.
 
Serdecznie dziękujemy za Wasze opinie!
Toolbox
   Zapamiętane skróty