Serwis telefoniczny Pekao24Makler

Serwis telefoniczny Pekao24Makler

infolinia maklerska nasi konsultanci są dostępni w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00
podstawowe informacje o rachunku i zleceniach w serwisie automatycznym (IVR) 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
obsługa dyspozycji maklerskich m.in. zlecenia na rynku polskim i rynkach zagranicznych, zapisy w ramach ofert publicznych, przelew środków
transakcje pakietowe chcesz zrealizować transakcję kupna lub sprzedaży znacznego pakietu akcji? Złóż dyspozycję u naszych konsultantów
zamówienie dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem potrzebujesz dokumentów związanych z rachunkiem, formularza PIT-8C lub zaświadczenia na WZA i nie masz czasu na wizytę w PUM? Przyjmiemy od Ciebie dyspozycję i wyślemy je na Twój adres korespondencyjny
aktualizacja danych Klienta Twoje dane osobowe uległy zmianie? Dokonaj ich aktualizacji u konsultanta DM
infolinia techniczna pomoc w obsłudze serwisów Pekao24Makler

Skonsultuj się z doradcą

Zamów kontakt

Zadzwoń na  numer infolinii, lektor zaprezentuje Ci główne menu serwisu. Wybierając odpowiednie klawisze w telefonie (podpowiadane przez lektora), możesz samodzielnie uzyskać podstawowe informacje o rachunku a także uzyskać połączenie z konsultantem.


Do obsługi telefonicznej u Konsultanta musisz posiadać telefon z funkcją wybierania tonowego, numer Klienta, który możesz sprawdzić w Umowie o rachunek oraz  numer PIN – wydawany podczas aktywacji usługi w oddziale. PIN  wykorzystywany jest do identyfikacji w serwisie telefonicznym  oraz  podczas pierwszego logowania w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej. Jeżeli korzystasz już z serwisu Pekao24, uzyskasz dostęp do usług maklerskich przy użyciu tego samego numeru klienta i PIN.


Rachunkami inwestycyjnymi możesz dysponować w serwisie automatycznym (IVR) przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu lub za pośrednictwem konsultanta w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00.

Infolinia maklerska – obsługa dyspozycji i zleceń oraz informacje o ofercie

  • 800 105 800 - połączenie bezpłatne, dostępne dla wszystkich Klientów w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.
  • +48 22 591 22 00 - opłata za połączenie pobierana jest według stawek danego operatora. Numer dostępny jest dla Klientów korzystających z telefonów komórkowych lub dzwoniących z zagranicy.

Infolinia techniczna Pekao24Makler

  • 801 301 601 - opłata za połączenie pobierana jest według stawki za połączenie lokalne. Numer dostępny jest dla wszystkich Klientów w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.
  • +48 22 591 26 01 - opłata za połączenie pobierana jest według stawek danego operatora. Numer dostępny jest dla Klientów korzystających z telefonów komórkowych lub dzwoniących z zagranicy.

Poniżej prezentujemy strukturę Serwisu telefonicznego Pekao24Makler. Przedstawia ona menu usług maklerskich dostępne po zalogowaniu w serwisie automatycznym.
W celu wykonania operacji zaloguj się w Serwisie telefonicznym, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami, które usłyszysz po wybraniu numeru odpowiadającego danej operacji.

W każdej chwili możesz powrócić do głównego menu serwisu wybierając w telefonie klawisz ( 9 ) lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz ( 0 ).

( 1 ) Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia

( 2 ) Automatyczna obsługa rachunku inwestycyjnego

( 1 ) Informacja o stanie rachunku

( 1 ) Stan rachunku pieniężnego

( 2 ) Stan rachunku papierów wartościowych

( 3 ) Wycena portfela

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 2 ) Informacja o realizacji zleceń

( 1 ) Informacja o realizacji zleceń z bieżącej sesji

( 1 ) Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony

( 2 ) Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń

( 3 ) Informacja na temat kolejnych zleceń

( * ) Powrót do menu realizacji zleceń

( 2 ) Informacja o aktywnych zleceniach

( 1 ) Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony

( 2 ) Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń

( 3 ) Informacja na temat kolejnych zleceń

( * ) Powrót do menu realizacji zleceń

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 3 ) Zmiana numeru PIN

( 4 ) Pomoc techniczna Pekao24Makler

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Bezpośrednie połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzednio używanej funkcji

  • Pytania i odpowiedzi
    • Jakie dyspozycje mogę składać w serwisie telefonicznym Pekao24Makler?

      W serwisie telefonicznym możesz złożyć dyspozycje w zakresie:

      Zleceń:

      • nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) na rynkach zorganizowanych,
      • inwestowania na rynkach zagranicznych,   
      • anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
      • zapisu na papiery wartościowe oferowane w ramach oferty publicznej, w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
      • zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,

      Przelewów:

      • środków pieniężnych z rachunku pieniężnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy którego jesteś  posiadaczem lub współposiadaczem,
      • środków pieniężnych na inny rachunek inwestycyjny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem w DM Pekao,
      • cyklicznych z rachunku inwestycyjnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy lub inny rachunek pieniężny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,

      Zarządzania rachunkiem inwestycyjnym:

      • wydania przez DM Pekao dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem,
      • aktualizacji danych (adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail),
      • zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
      • wystawienia świadectwa depozytowego,

      Zarządzania przyznanymi kredytami:

      • uruchomienia kredytu na zakup papierów wartościowych jeżeli warunki kredytu przewidują jego uruchomienie na podstawie dyspozycji złożonej w DM Pekao,
      • spłaty kredytu w formie linii kredytowej lub kredytu na rynek pierwotny IPO.

      Dodatkowo w serwisie automatycznym (IVR) możesz:

      • uzyskać informację o stanie rachunku pieniężnego i rachunku papierów wartościowych,
      • uzyskać informację o stanie realizacji bieżących zleceń i o aktywnych zleceniach,
      • zmienić numer PIN.
    • Mój dostęp do serwisu telefonicznego został zablokowany – w jaki sposób mogę go odblokować?

      Jeżeli posiadasz dostęp wyłącznie do serwisu telefonicznego:

      • odblokowanie możliwe jest w Punkcie Usług Maklerskich Domu Maklerskiego Pekao,
      • jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisu również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.

      Jeżeli posiadasz dostęp do serwisu telefonicznego i internetowego:

      • odblokowanie nastąpi automatycznie po poprawnym zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24Makler.

      Jeśli błędnie zalogujesz się do serwisu internetowego nastąpi blokada obu serwisów - telefonicznego i internetowego. Możesz je odblokować:

      • w Punkcie Usług Maklerskich Domu Maklerskiego Pekao,
      • jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisów również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.
    • Nie pamiętam numeru PIN do serwisu telefonicznego

      Numer PIN wydawany jest podczas zawarcia Umowy przy aktywacji usługi bankowości elektronicznej. Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN możesz zalogować się do serwisu internetowego Pekao24Makler i w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybrać opcję  ‘Regeneruj PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN. 

      Jeżeli nie możesz zalogować się do serwisu internetowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A, w którym: 

      • zmówisz nowy PIN w formie bezpłatnej wiadomość SMS - ważny 48 godzin od wygenerowania lub do czasu jego zmiany na inny (ważny bez ograniczeń czasowych) w serwisach Pekao24 

      lub

      • ustanowisz PIN telefonicznie  - w tym celu konsultant oddzwoni na wskazany przez Ciebie numer telefonu do oddzwaniania i przełączy Cię do serwisu automatycznego, w którym samodzielnie ustanowisz 4-cyfrowy PIN).

      W wyjątkowych sytuacjach PIN może zostać do Ciebie przesłany listem poleconym na adres podany do korespondencji dla potrzeb Pekao24.

  • Pliki do pobrania

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuje