Treści będą dostępne po wyrażeniu zgody na stronie KLAUZULA INFORMACYJNA COOKIES

PZU AUTO

Zniżka 10%

Jeśli Ty lub Twoja najbliższa rodzina (np. małżonek, konkubent) zakupiliście ostatnio ubezpieczenie domu/mieszkania (za min. 100 zł), to przysługuje Ci zniżka na ubezpieczenie PZU Auto (gdy wybierzesz co najmniej dwa z trzech produktów: OC, AC, NNW).

OC i komfortowy assistance

Jeśli spowodujesz wypadek lub kolizję, PZU:

  • wypłaci odszkodowanie osobom poszkodowanym,
  • zorganizuje naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia,
  • odholuje pojazd - Twój i poszkodowanego,

W wariancie Komfort dostaniesz bezpłatnie Assistance razem z OC (nie dotyczy samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t i niektórych rodzajów pojazdów).

Jeśli ktoś uszkodzi Twój pojazd w kolizji - PZU przejmie na siebie wszystkie formalności z firmą ubezpieczeniową sprawcy, a Tobie wypłaci odszkodowanie (tzw. bezpośrednia likwidacja szkody).

AC - pełna ochrona

  • Ochrona w razie uszkodzenia, zniszczenia lub utraty pojazdu, zniszczenia jego części lub wyposażenia oraz bezpłatny pakiet podstawowych usług assistance (np. holowanie i samochód zastępczy).
  • Możesz wybrać sposób naprawy pojazdu, którą PZU zrealizuje w jednym z ponad 1200 współpracujących zakładów naprawczych:
    - wariant serwisowy - jeśli jesteś przywiązany do marki i jakości gwarantowanej przez producenta swojego samochodu. Do naprawy użyte zostaną wyłącznie części oryginalne;
    - wariant optymalny - jeśli cenisz wysoką jakość za rozsądną cenę. Do naprawy użyte zostaną wysokiej jakości zamienniki części oryginalnych;
    - wariant partnerski - jeśli zależy Ci na tańszym AC i decydujesz się korzystać z jednego z prawie 250 naszych warsztatów > link na mapę Dodatkowo możesz wprowadzić udział własny w szkodzie 500 zł. Dzięki temu składka będzie niższa.
  • Opcja Auto Non Stop - w razie zdarzenia możesz skorzystać z samochodu zastępczego przez cały czas naprawy Twojego samochodu.

AC Mini - jeśli nie potrzebujesz pełnej ochrony

PZU wypłaci odszkodowanie za szkody, które powstaną niezależnie od Ciebie, np., gdy: zwierzę wpadnie pod Twój samochód, ktoś ukradnie lub zdemoluje Twój samochód lub jego wyposażenie, burza, woda, grad lub działanie innego żywiołu uszkodzą Twój pojazd.

Ponadto możesz dokupić dodatkowe ubezpieczenia:

  • PZU Auto NNW - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów pojazdu, przy tej opcji dodatkowo otrzymasz zniżkę na pakiet PZU Auto OC i AC,
  • PZU Auto Szyba - szybka wymiana lub naprawa uszkodzonej szyby,
  • PZU Pomoc w Drodze Super - usługi assistance, które zapewniają pomoc Tobie i Twojej rodzinie w trudnych sytuacjach na drodze.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia, limity i wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w OWU.





1. Zgłoszenie szkody lub roszczenia można dokonać:

  • za pośrednictwem formularza internetowego znajdującego się na stronie www.pzu.pl,
  • korzystając z Czata Video, dostęp za pośrednictwem strony www.pzu.pl,
  • telefonicznie za pośrednictwem infolinii 801 102 102 lub (22) 566 55 55,
  • osobiście w wybranym Oddziale Grupy PZU,
  • na piśmie (wysłane pocztą tradycyjną na adres np.: ul. Postępu 18A, 02-676 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres np.: kontakt@pzu.pl) przez podanie danych poszkodowanego, ewentualnie sprawcy szkody, daty i miejsca wypadku, opisanie przyczyn i przebiegu zdarzenia, podanie ewentualnych świadków zdarzenia bądź danych jednostki Policji (lub innej instytucji organu) interweniującej na miejscu zdarzenia, wskazanie zaistniałych skutków zdarzenia z ewentualnym podaniem rodzaju i wysokości dochodzonych roszczeń.

2. Na Infolinii PZU, dostępnej całodobowo pod numerem 801 102 102, lub (022) 566 55 55, można uzyskać pomoc np. holowanie pojazdu oraz zgłosić szkodę i umówić oględziny. Konsultant PZU SA ustali przysługujące świadczenia oraz zakres potrzebnej pomocy. Następnie zorganizuje usługodawcę, który w uprzednio ustalonym terminie zrealizuje świadczenie.

3. W przypadku ubezpieczenia PZU Wojażer ubezpieczony przebywający za granicą, w związku z nagłym zachorowaniem, nieszczęśliwym wypadkiem lub innym zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia, powinien skontaktować się z Centrum Alarmowym PZU, tel.+48 22 566 55 44. Jeżeli ubezpieczony przebywa na terenie Polski, powinien skontaktować się z  Infolinii PZU,  tel. 801 102 102 lub 22 566 55 55.

Toolbox
   Zapamiętane skróty
kontakt