Aneksowanie umów - Bank Pekao. S.A.

  

Aneksowanie umów zawartych z Idea Bank S.A.

Prosimy o akceptację aneksu do Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A. abyśmy mogli kontynuować obsługę Twoich produktów w systemach Pekao S.A. Brak akceptacji oznaczać będzie że będziemy musieli je zamknąć. Przeczytaj ważne dla Ciebie informacje.

Przygotowujemy się do przeniesienia obsługi Twoich finansów do systemu informatycznego Banku Pekao S.A. z systemów przeniesionych z Idea Banku S.A.  Chcemy aby ten proces był dla Ciebie jak najprostszy. Dlatego prosimy tylko abyś zalogował się do bankowości elektronicznej Idea Cloud i zaakceptował przygotowany dla Ciebie aneks do umowy produktowej. 

 

Dlaczego to jest ważne i korzystne dla Ciebie?

 

  • Akceptacja aneksu do umowy jest niezbędna, abyśmy mogli kontynuować obsługę Twoich rachunków po przeniesieniu całej, przejętej z Idea Banku S.A., działalności do modelu operacyjnego Banku Pekao S.A. O dacie przeniesienia produktów poinformujemy Cię w dodatkowym komunikacie z  wyprzedzeniem.
  • Na akceptację aneksu do umowy masz czas do 8 sierpnia 2021 r. Najlepiej zrób to od razu aby nie zapomnieć.
  • Jeśli do dnia 8 sierpnia 2021 r. nie zaakceptujesz aneksu do umowy produktowej, to po tej dacie nie będziesz już mógł tego zrobić i wyślemy do Ciebie wypowiedzenie umów, a posiadane rachunki zostaną zamknięte przed końcem listopada 2021 r.
  • Dla Twojej wygody w jednym aneksie zawarliśmy zmiany do kilku umów produktowych. Wystarczy jedna zgoda, by przyjąć zmiany do wszystkich objętych nim umów.
  • Dla Twojej wygody każdy rachunek przenoszony do systemów informatycznych Banku Pekao S.A. zachowa swój dotychczasowy numer (tzw. IBAN lub NRB).
  • Gdy zaakceptujesz aneks to wejdzie on w życie z dniem przeniesienia produktów do systemów Banku Pekao S.A. O faktycznej dacie przeniesienia obsługi poinformujemy Cię co najmniej 28 dni przed tą datą.
  • Nie podlegają aneksowaniu Umowy Terminowych Lokat Oszczędnościowych, Lokat Strukturyzowanych oraz kont oszczędnościowych IKE, których obsługa będzie kontynuowana bez zmian w systemach Banku Pekao S.A. po migracji.
  • Jeżeli posiadasz umowy Terminowych Lokat Oszczędnościowych, to brak podpisanego aneksu spowoduje również, że jakiekolwiek dyspozycje dotyczące tych lokat, po dniu ich przeniesienia do systemów Banku Pekao S.A., będziesz mógł złożyć wyłącznie w oddziale Banku Pekao S.A.

 

 

Jak podpisać aneks?

 

  • KROK 1.
    Zaloguj się na swoje konto w Idea Cloud 
     
  • KROK 2.
    Wejdź do Centrum Informacji (prawy górny róg – miejsce oznaczone kopertą), tam znajdziesz aneksy do Twoich umów. Wystawione dokumenty podpiszemy słowami: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna S.A.
  • KROK 3.
    Otwórz wiadomość „Aneks do umowy produktowej” i zapoznaj się z jego treścią i z załączonymi dokumentami.
  • KROK 4. Zaakceptuj aneks wpisując kod znajdujący się w wiadomości SMS wysłanej na Twój numer telefonu używając przycisku Akceptuję i Gotowe! Twoje rachunki zostaną przeniesione do systemów Banku Pekao S.A.


Uwaga: wybierając opcję „Rezygnuj” na formularzu akceptacji odrzucasz propozycję aneksu. Chcąc odłożyć decyzję o akceptacji należy wybrać strzałkę w lewym górnym rogu formularza, by wrócić do niego po zapoznaniu się ze szczegółami propozycji aneksowania.

 

 

 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję