Wróć do listy ofert

Doradca Klienta

Radom, Warszawa, woj. mazowieckie Centrum Korporacyjne

Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:

  1. Został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jest wiodącym bankiem korporacyjnym w Polsce. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 
  2. Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości, wprowadził płatności HCE.
  3. Zatrudnia prawie 14 tys. Pracowników, kilkukrotnie został wyróżniony prestiżowym tytułem Top Employers.

Twoje zadania:

  • Zarządzanie portfelem Klientów Korporacyjnych

         - obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych

  • Aktywna sprzedaż produktów bankowych - samodzielnie i we współpracy ze Specjalistami Produktowymi
  • Doradztwo w zakresie finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnej Klientów Korporacyjnych (przygotowywanie aplikacji kredytowych, bieżący monitoring kredytów i sytuacji finansowej Klientów)
  • Dbałość o stałe podnoszenie jakości obsługi Klientów oraz odpowiedzialność za podnoszenie ich satysfakcji zgodnie ze standardami przyjętymi w Banku

Oferujemy Ci:

  • Pełną wyzwań pracę w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • Wiedza z zakresu analizy ekonomiczno - finansowej firm
  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania trwałych i efektywnych relacji z Klientami
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność i samodzielność
  • Nastawienie na osiąganie bardzo dobrych wyników; dobra organizacja własnej pracy
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B.

Nr referencyjny: Cen/2020/212

Aplikuj na to stanowisko

Załącz Swoje CV

Dozwolone formaty to: .pdf

Maksymalny rozmiar dodawanego pliku: 10 MB

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję