Wróć do listy ofert

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Dębica, woj. podkarpackie Siec sprzedaży

Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:

  1. Został założony w 1929 r. i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jest wiodącym bankiem korporacyjnym w Polsce. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 
  2. Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości, wprowadził płatności HCE.
  3. Zatrudnia prawie 15 tys. Pracowników, kilkukrotnie został wyróżniony prestiżowym tytułem Top Employers.

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych 
  • Bieżącą obsługę Klientów w ramach operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym 
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
  • Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
  • Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy 
  • Przyjazną atmosferę w pracy

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz utrzymać efektywne relacje z Klientami 
  • Bierzesz odpowiedzialność za rezultaty swojej pracy oraz finalizujesz rozpoczęte działania
  • Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarty na zmiany
  • Działasz z energią i entuzjazmem
  • Posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju 

Mile widziane będzie:

  • Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta
  • Znajomość produktów bankowych

Nr referencyjny: Dębica/Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Aplikuj na to stanowisko

Załącz Swoje CV

Dozwolone formaty to: .pdf

Maksymalny rozmiar dodawanego pliku: 10 MB

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję