Bankowość elektroniczna

Nowy serwis internetowy Pekao24

Zdalne odzyskiwanie hasła Możesz ustanowić na nowo hasło do usługi Pekao24 bez konieczności kontaktu z infolinią czy oddziałem banku.
  • Zobacz szczegóły
    Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
     
    • nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
    • masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
    • masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.
    Dowiedz się więcej >
     
Rzut oka na Twoje finanse Lista operacji zawiera wszystkie transakcje na kontach i kartach, które posiadasz w naszym banku
Analiza finansowa Dzięki tej analizie możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
Express Elixir
Kantor Pekao24 Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dostępny na każdym urządzeniu Serwis automatycznie dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz wygodnie korzystać z konta także na telefonie i tablecie
Twoje płatności Wybór wszystkich poleceń przelewów wraz z listą Twoich odbiorców i nadchodzącymi płatnościami w jednym miejscu.
Usługa Qlips Opłacaj rachunki dzięki usłudze Qlips, bezpośrednio z bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.
Filmy instruktażowe Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.
Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 120 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon Blik na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.
     
    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo (w tym także z Apple Pay) lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Oferty na Klik sprawdź w aplikacji, jakie oferty czekają na Ciebie. Pożyczka, lokata mobilna, a może konto oszczędnościowe
Wykorzystanie Asystenta Google Wywołuj głosowo funkcje w aplikacji PeoPay dzięki Asystentowi Google
Analiza finansowa Dzięki tej analizie możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
Konto na selfie dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu
Notowania W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
    Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.

    Dowiedz się więcej >
     

Filmy instruktażowe Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w aplikacji PeoPay jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.

Wygodny dostęp do rachunku inwestycyjnego

aplikacja mobilna dostępna na urządzenia iOS i Android
serwis internetowy szybki dostęp do rachunku inwestycyjnego i najszerszy zakres funkcji
dostęp do notowań giełdowych on‑line za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu internetowego oraz u konsultantów Biura Maklerskiego Pekao
serwis telefoniczny Biura Maklerskiego Pekao konsultanci są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 8.00 do 20.00, serwis automatyczny przez całą dobę
promocyjne prowizje dzięki ofertom specjalnym
szybkie przelewy pomiędzy kontem osobistym w Banku Pekao S.A. a rachunkiem inwestycyjnym w Biurze Maklerskim Pekao

Płatności w internecie

Przelew elektroniczny
Płacenie ze skanowaniem kodu QR
Płatność kartą
Masterpass od Mastercard
Zakupy i płatność telefonem
PayU Express
PayPal
Przelew z konta

Teraz za zakupy zapłacisz jednym ruchem ręki!

szybkie i bezpiecznie zakupy dla aktywnych
brak portfela czy telefonu nie stanowi już problemu
możesz kupić butelkę wody w trakcie treningu za pomocą jednego ruchu ręką

Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.

prosta aktywacja płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet
od zaraz nie musisz czekać na kartę do swojego konta, usługa Apple Pay działa również z aplikacją PeoPay od chwili założenia konta w banku i aktywacji aplikacji PeoPay
wiele urządzeń możesz płacić telefonem iPhone, zegarkiem Apple Watch lub urządzeniem iPad

Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem

płatności w terminalu POS w sklepie
płatności w internecie
  • Zobacz szczegóły
    • płatności za zakupy w sklepach internetowych,
    • płatności w aplikacjach mobilnych,
    • płatności bez użycia kodu (BLIK one click) - po zapisaniu sklepu lub przeglądarki,
    • płatności powtarzalne - bez użycia kodu, po zapisaniu zgody dla usługodawcy.
wypłaty i wpłaty w bankomatach
wypłaty gotówki z terminala POS w sklepie
przelew BLIK (przelew na telefon BLIK)
  • Zobacz szczegóły
    Przesyłaj pieniądze na numer telefonu odbiorcy, także na rachunki w innych bankach w Polsce.
    Pieniądze dotrą na konto odbiorcy od razu, także w weekendy i święta, z wyjątkiem godziny 3.00 a 3.30 w nocy.

    Bank, do którego przelewasz środki, powinien być dostępny w systemie BLIK w momencie wysyłania przelewu BLIK. Listę banków przyjmujących przelewy BLIK oraz godziny ich dostępności znajdziesz na stronie https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/

    Do 31.12.2020 r. przelewy na telefon BLIK dla klientów indywidualnych są darmowe.
    Opłata za taki przelew z rachunku firmowego wynosi 1,50 PLN.


    Aby skorzystać z przelewu BLIK należy posiadać aplikację PeoPay (od wersji 3.30) i aktywną usługę BLIK.
promocje BLIK

Produkty na klik

Szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu

Pożyczka Klik Gotówka

  • Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i wejdź do sekcji Oferta dla Ciebie (w telefonie i tablecie do sekcji Wnioski).
  • Wybierz kwotę pożyczki i okres spłaty.
  • Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
  • Pieniądze znajdą się na Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 15,99%

Karta kredytowa Elastyczna ze spłatą w ratach

  • Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 lub do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay.
  • Wejdź do sekcji Wnioski.
  • Wybierz wysokość limitu kredytowego i zaakceptuj umowę.
  • Kartę otrzymasz pocztą.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 12,87%.

Usługi na plus

Program Rodzina 500+ Systemowe wsparcie polskich rodzin, z którego mogą skorzystać rodzice i opiekunowie dzieci w wieku do ukończenia 18 roku życia.
  • Zobacz szczegóły

    Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ możesz złożyć w serwisie internetowym usługi Pekao24.
    Zostanie on przekazany do wybranego przez Ciebie Organu prowadzącego w gminie.

    Dowiedz się więcej

Program Dobry start Świadczenie w wysokości 300 zł przeznaczone dla uczącego się dziecka, przyznawane raz w roku, bez względu na dochody.
Profil Zaufany Bezpłatna metoda potwierdzenia tożsamości obywatela w systemach elektronicznych administracji publicznej.
PekaoID Cyfrowa tożsamość wydawana przez Bank Pekao S.A. działająca w oparciu o usługę mojeID świadczoną przez KIR (Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.).
  • Zobacz szczegóły

    Elektroniczna identyfikacja umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości w oparciu o dane pochodzące z zaufanego i wiarygodnego źródła jakim jest rejestr klientów Banku Pekao S.A.

    Dowiedz się więcej

     

Polski Bon Turystyczny To nowa forma wsparcia dla rodzin. Bon ma wartość 500 zł i jest przyznawany na dziecko do 18 roku życia.

Wymieniaj waluty bez wychodzenia z domu w Kantorze Pekao24

atrakcyjne kursy wymiany dobra alternatywa dla kursów oferowanych w kantorach
bezpieczeństwo realizowanych transakcji wymiana walut pomiędzy Twoimi rachunkami w banku
natychmiastowa realizacja transakcji za 0 zł dysponujesz pieniędzmi od razu po zatwierdzeniu transakcji i nie płacisz za dostęp do usługi
dostępna zawsze wtedy kiedy potrzebujesz 24/7 w Pekao24 oraz PeoPay
intuicyjna i łatwa obsługa

Bezpieczeństwo

Ochrona informacji finansowych i danych osobowych Bank gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgromadzonych na rachunku środków finansowych. Wszelkie informacje przekazane przez Klientów są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Silne uwierzytelnienie Od 14 września 2019 r. wprowadzamy dodatkową weryfikację Twojej tożsamości (tzw. silne uwierzytelnienie) polegającą na podanie kodu SMS lub potwierdzenie operacji w aplikacji PeoPay.
  • Zobacz szczegóły

    Silne uwierzytelnienie będzie wymagane:

    • przy pierwszym logowaniu lub gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
    • podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
    • podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.
Bezpieczne logowanie Podczas logowania podajesz unikalny numer klienta oraz PIN, hasło maskowane lub odcisk palca.
  • Zobacz szczegóły

    Co 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.

    Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A

SSL - szyfrowana transmisja danych SSL czyli szyfrowana transmisja danych zabezpieczona protokołem TLS - zapewniającym wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
  • Zobacz szczegóły

    Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
    Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.
    Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.
    W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.

Hasło maskowane wraz z numerem klienta służy do logowania w serwisie internetowym Pekao24 i w bankowości mobilnej. Ustanowisz je podczas pierwszego logowania.
  • Zobacz szczegóły
    • Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
    • Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
    • Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
    • Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji USTAWIENIA/ "Hasło i PIN"). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
Oddzwanianie przez konsultanta To procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:

    • aktywacji karty kodów jednorazowych (przy braku aktywnej karty kodów),
    • wygenerowania nowego numeru PIN,
    • zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
    • zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
    • zmiany limitu miesięcznego,
    • realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
    • anulowania hasła do serwisu internetowego,
    • blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
Rejestracja rozmów telefonicznych Wszystkie połączenia z konsultantami banku są rejestrowane.
Wygasanie sesji Zabezpieczenie, które polega na automatycznym wylogowaniu z serwisu po 5-minutowej bezczynności.
Rejestracja aktywności System automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).

Blokada dostępu Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu.
  • Zobacz szczegóły

    Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
    Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
    Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.

3-D Secure To dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie.
  • Zobacz szczegóły

    3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
    Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.

    Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne  SMS.

    Sprawdź zmiany sposobu potwierdzania transakcji internetowych kartami!

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję