Bankowość elektroniczna

Serwis internetowy Pekao24

www.pekao24.pl

Szybki dostęp Przegląd rachunków, kart i szybka realizacja operacji zaraz po zalogowaniu
Przelewy, doładowania, otwarcie nowego rachunku walutowego
Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dodatkowe opcje Możesz skorzystać z dodatkowych funkcji podnoszących bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Masz do dyspozycji wiele sposobów płacenia w internecie
Skontaktujesz się z bankiem przez pocztę wewnętrzną
Kupisz i sprzedasz jednostki funduszy inwestycyjnych
Dostęp do serwisu Pekao24Makler
  • Zobacz szczegóły
    • Dostęp do rachunków inwestycyjnych, notowań giełdowych i serwisów informacyjnych oraz możliwość realizacji dyspozycji i zleceń, jeśli jesteś klientem Domu Maklerskiego Pekao.
    • Złożysz wniosek o otwarcie rachunku inwestycyjnego w Domu Maklerskim Pekao.
Załóż Profil Zaufany Niezbędny do załatwienia spraw online
  • Zobacz szczegóły

    Profil Zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzenia tożsamości obywatela w systemach elektronicznych administracji publicznej.

    Pozwala na składanie wniosków, podań, deklaracji drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie lub na poczcie.

    dowiedz się więcej

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 200 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).

    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Szybki podgląd w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo i historię rachunku
  • Zobacz szczegóły

    Możesz również ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPayMenu UstawieniaPersonalizacjaWidok salda w PeoPay i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.

     

    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.


    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.


    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.


    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • darmowej wypłaty z 19 000 bankomatów (w tym Pekao)*
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 


    a to wszystko bez użycia karty.


    * Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.07.2019 r. Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.


    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Oferty na Klik sprawdź w aplikacji, jakie oferty czekają na Ciebie. Pożyczka, lokata mobilna, a może konto oszczędnościowe
Rachunek inwestycyjny i notowania możesz sprawdzić informacje o posiadanych rachunkach inwestycyjnych, wycenę aktywów oraz przeglądać notowania giełdowe z rynku GPW, NewConnect oraz indeksów polskich
  • Zobacz szczegóły
    • Jeśli jesteś użytkownikiem serwisu mobilnego banku i posiadasz podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Dom Maklerski Pekao.
    • Operacje maklerskie zrealizujesz korzystając z dedykowanej inwestorom aplikacji mobilnej Pekao24Makler.

m.pekao24.pl

Pekao24 na komórki do Pekao24 na komórki logujesz się tak samo jak do serwisu internetowego i operacje zatwierdzasz tą samą metodą autoryzacji (nie dotyczy karty kodów jednorazowych)
Zaraz po zalogowaniu widzisz saldo rachunku podstawowego oraz ostatnie operacje i przełączasz się między kolejnymi rachunkami
  • Zobacz szczegóły

    Rachunek podstawowy - rachunek główny w Pekao24, podstawiany domyślnie podczas realizacji operacji w Pekao24.

Rachunki, karty, lokaty i kredyty możesz wybrać, które rachunki, karty, lokaty i kredyty będą widoczne po zalogowaniu oraz ustalić ich kolejność wyświetlania
Wyszukiwarka w historii wyszukiwarka w historii operacji pomoże Ci szybko odnaleźć zrealizowaną płatność. Wystarczy, że zaczniesz wpisywać poszukiwaną frazę, a serwis podpowie pasujące wyniki
Podsumowane wpływy i wydatki podsumowane wpływy i wydatki pomogą Ci w planowaniu domowego budżetu
Wymiana walut: USD, EUR, CHF i GBP możesz korzystać z funkcji wymiany walut (USD, EUR, CHF, GBP) po preferencyjnym kursie.
  • Zobacz szczegóły

    Transakcja odbywa się między rachunkami klienta w Banku Pekao S.A. i jest realizowana natychmiast po zaakceptowaniu przez Ciebie oferty kursu. Zgłoś doradcy w oddziale, że chcesz korzystać z tej funkcji w Pekao24.

Klik Gotówka oraz Klik Karta jeżeli potrzebujesz szybko dodatkowej gotówki, skorzystaj z oferty Klik Gotówka oraz Klik Karta.
  • Zobacz szczegóły

    Kwotę pożyczki, okres spłaty oraz limit karty (w ramach limitu wyznaczonego przez bank) dopasujesz do swoich potrzeb.

Rachunek inwestycyjny i notowania możesz sprawdzić informacje o posiadanych rachunkach inwestycyjnych, wycenę aktywów oraz przeglądać notowania giełdowe z rynku GPW, NewConnect oraz indeksów polskich
  • Zobacz szczegóły
    • Jeśli jesteś użytkownikiem serwisu mobilnego banku i posiadasz podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Dom Maklerski Pekao.
    • Operacje maklerskie zrealizujesz korzystając z dedykowanej inwestorom aplikacji mobilnej Pekao24Makler.

Zainstaluj aplikację Pekao24 na tablety i poznaj nowe funkcje w Pekao24

Zaraz po zalogowaniu widzisz saldo rachunku podstawowego oraz 6 ostatnich operacji
Podsumowane i pogrupowane wydatki
z ostatniego miesiąca
pomogą Ci w planowaniu domowego budżetu. Teraz już wiesz, ile na co wydajesz.
Wyszukiwarka w historii operacji możesz szybko sprawdzić, ile i na co wydałeś filtrując historię operacji wg rodzajów transakcji, kategorii wydatków, dat i kwot.
Klik Gotówka oraz Klik Karta jeżeli potrzebujesz dodatkowej gotówki, złóż wniosek o pożyczkę. Dla wybranych klientów mamy oferty szybkiej pożyczki Klik Gotówka oraz Klik Karta, której wypłata następuje w 30 sekund.
Rachunki, karty, kredyty i oszczędności znajdziesz szybko w menu bocznym aplikacji
Formularz przelewu i doładowania widoczny zaraz po zalogowaniu

Wygodny dostęp do rachunku inwestycyjnego

aplikacja mobilna Pekao24Makler dostępna na urządzenia iOS i Android
serwis internetowy Pekao24Makler szybki dostęp do rachunku inwestycyjnego i najszerszy zakres funkcji
dostęp do notowań giełdowych on-line za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu internetowego oraz u konsultantów Domu Maklerskiego Pekao
serwis telefoniczny Pekao24Makler konsultanci DM są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 8.00 do 20.00, serwis automatyczny przez całą dobę
promocyjne prowizje dzięki ofertom specjalnym
szybkie przelewy pomiędzy kontem osobistym w Banku Pekao S.A. a rachunkiem inwestycyjnym w Domu Maklerskim Pekao

Płatności w internecie

Przelew elektroniczny
Płacenie ze skanowaniem kodu QR
Płatność kartą
Masterpass od Mastercard
Zakupy i płatność telefonem
PayU Express
PayPal
Przelew z konta

Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.

prosta aktywacja płatności Apple Pay aktywujesz przez bankowość mobilną PeoPay lub dodając kartę lub PeoPay bezpośrednio w Apple Wallet
od zaraz nie musisz czekać na kartę do swojego konta, usługa Apple Pay działa również z aplikacją PeoPay od chwili założenia konta w banku i aktywacji aplikacji PeoPay
wiele urządzeń możesz płacić telefonem iPhone, zegarkiem Apple Watch lub urządzeniem iPad

Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem

płatności w terminalu POS w sklepie
płatności w internecie
  • Zobacz szczegóły
    • płatności za zakupy w sklepach internetowych
    • płatności w aplikacjach mobilnych
    • płatności bez użycia kodu (BLIK one click) - po zapisaniu sklepu lub przeglądarki
    • płatności powtarzalne - bez użycia kodu, po zapisaniu zgody dla usługodawcy
darmowe wypłaty i wpłaty w bankomatach
  • Zobacz szczegóły
    • darmowe wypłaty z 20 000 bankomatów (w tym Pekao)*
    • darmowe wpłaty w bankomatach sieci Euronet i Planet Cash*


    * Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.07.2019 r.

wypłaty gotówki z terminala POS w sklepie

Produkty na klik

Szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu

Pożyczka Klik Gotówka

  • Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i wejdź do sekcji Oferta dla Ciebie (w telefonie i tablecie do sekcji Wnioski).
  • Wybierz kwotę pożyczki i okres spłaty.
  • Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
  • Pieniądze znajdą się na Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 15,99%

Karta kredytowa Elastyczna ze spłatą w ratach

  • Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 lub do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay.
  • Wejdź do sekcji Wnioski.
  • Wybierz wysokość limitu kredytowego i zaakceptuj umowę.
  • Kartę otrzymasz pocztą.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 12,87%.

Wymiana Walut 24h/7 dni

Wymieniaj waluty po preferencyjnych kursach

atrakcyjne kursy wymiany dobra alternatywa dla kursów oferowanych w kantorach
bezpieczeństwo realizowanych transakcji środki z transakcji wymiany walut pozostają w banku na Twoich rachunkach płatniczych
natychmiastowa realizacja transakcji za 0 zł dysponujesz pieniędzmi od razu po zatwierdzeniu transakcji i nie płacisz za dostęp do usługi

Bezpieczeństwo

Ochrona informacji finansowy i danych osobowych Bank gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgromadzonych na rachunku środków finansowych. Wszelkie informacje przekazane przez Klientów są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Podwójny stopień identyfikacji Podczas logowania podajesz unikalny numer klienta oraz PIN, hasło maskowane lub odcisk palca.
  • Zobacz szczegóły
    • Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A
    • Numer PIN służy do identyfikacji w bankowości telefonicznej i zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej PeoPay.
SSL - szyfrowana transmisja danych SSL czyli szyfrowana transmisja danych zabezpieczona protokołem TLS - zapewniającym wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
  • Zobacz szczegóły

    Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.

    Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.

    Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.

    W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.

Hasło maskowane wraz z numerem klienta służy do logowania w serwisie internetowym Pekao24 i w bankowości mobilnej. Ustanowisz je podczas pierwszego logowania.
  • Zobacz szczegóły
    • Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
    • Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
    • Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
    • Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji USTAWIENIA/ "Hasło i PIN"). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
Oddzwanianie przez konsultanta To procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:

    • aktywacji karty kodów jednorazowych (przy braku aktywnej karty kodów),
    • wygenerowania nowego numeru PIN,
    • zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
    • zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
    • zmiany limitu miesięcznego,
    • realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
    • anulowania hasła do serwisu internetowego,
    • blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
Rejestracja rozmów telefonicznych Wszystkie połączenia z konsultantami banku są rejestrowane.
Wygasanie sesji Zabezpieczenie, które polega na automatycznym wylogowaniu z serwisu po 15-minutowej bezczynności.
Rejestracja aktywności System automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).

Blokada dostępu Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN-em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu.
  • Zobacz szczegóły

    Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN-em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.

    Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.

    Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.

3-D Secure To dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie.
  • Zobacz szczegóły

    3-D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.

    Zabezpieczenie transakcji 3-D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.

    Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne  SMS.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności