Bankowość elektroniczna
Nowy serwis internetowy Pekao24
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
- nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
- masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
- masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.
-
Zobacz szczegóły
polecenie przelewu natychmiastowego do innego banku, które realizujemy od ręki.
Dowiedz się więcej >
-
Zobacz szczegóły
Aktywuj w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
dowiedz się więcej>>
Aplikacja PeoPay
Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie
-
Zobacz szczegóły
Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
Jak to zrobić?
Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:- Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
- Zalogować się do aplikacji mobilnej
Menu
Ustawienia
Logowanie i autoryzacja
Metoda logowania
Biometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
- Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay
Więcej
Ustawienia
Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.
-
Zobacz szczegóły
W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Zobacz szczegóły
Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.
Jak to zrobić?- Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
- PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
-
Zobacz szczegóły
Płatności zbliżeniowe
Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
Transakcje BLIK
Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu. Więcej>
Płatności Apple Pay
Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych. Więcej>
Płatności Google Pay
Prosty, bezpieczny, nowoczesny sposób płacenia w milionach miejsc. Z Google Pay nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu! Więcej>
-
Zobacz szczegóły
Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.
Dowiedz się więcej >
Pekao24Makler
Wygodny dostęp do rachunku inwestycyjnego
Otwarta bankowość
Wszystkie konta z innych banków w jednym miejscu
Płatności w internecie
Google Pay
Płać wygodnie telefonem! Korzystaj z Google Pay!
Płatności zegarkiem
Teraz za zakupy zapłacisz jednym ruchem ręki!
Apple Pay
Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.
BLIK
Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem
-
Zobacz szczegóły
- płatności za zakupy w sklepach internetowych,
- płatności w aplikacjach mobilnych,
- płatności bez użycia kodu (BLIK one click) - po zapisaniu sklepu lub przeglądarki,
- płatności powtarzalne - bez użycia kodu, po zapisaniu zgody dla usługodawcy.
-
Zobacz szczegóły
Przesyłaj pieniądze na numer telefonu odbiorcy, także na rachunki w innych bankach w Polsce.
Pieniądze dotrą na konto odbiorcy od razu, także w weekendy i święta, z wyjątkiem godziny 3.00 a 3.30 w nocy.
Bank, do którego przelewasz środki, powinien być dostępny w systemie BLIK w momencie wysyłania przelewu BLIK. Listę banków przyjmujących przelewy BLIK oraz godziny ich dostępności znajdziesz na stronie https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/
Do 31.12.2021 r. przelewy na telefon BLIK dla klientów indywidualnych są darmowe.
Opłata za taki przelew z rachunku firmowego wynosi 1,50 PLN.
Aby skorzystać z przelewu BLIK należy posiadać aplikację PeoPay (od wersji 3.30) i aktywną usługę BLIK.
-
Zobacz szczegóły
Od teraz kupisz swoje ulubione gry, aplikacje, muzykę, filmy, programy telewizyjne i iCloud za pomocą nowej metody płatności w Apple ID.
Jak zapłacić za to wszystko BLIKiem?
- Na swoim urządzeniu Apple wejdź w Ustawienia i kliknij w Apple ID, a następnie wybierz opcję Płatność i wysyłka.
- Kliknij w Dodaj metodę płatności.
- Zaznacz BLIK.
Produkty na klik
Szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu
Pożyczka Klik Gotówka
- Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i wejdź do sekcji Oferta dla Ciebie (w telefonie i tablecie do sekcji Wnioski).
- Wybierz kwotę pożyczki i okres spłaty.
- Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
- Pieniądze znajdą się na Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 16,06%
Karta kredytowa Elastyczna ze spłatą w ratach
- Zaloguj się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 lub do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay.
- Wejdź do sekcji Wnioski.
- Wybierz wysokość limitu kredytowego i zaakceptuj umowę.
- Kartę otrzymasz pocztą.
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 9,27%.
E-urząd
-
Zobacz szczegóły
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ możesz złożyć w serwisie internetowym usługi Pekao24.
Zostanie on przekazany do wybranego przez Ciebie Organu prowadzącego w gminie.
-
Zobacz szczegóły
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia można składać online w serwisie internetowym Pekao24.
-
Zobacz szczegóły
Pozwala na składanie wniosków, podań, deklaracji drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie lub na poczcie.
-
Zobacz szczegóły
Elektroniczna identyfikacja umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości w oparciu o dane pochodzące z zaufanego i wiarygodnego źródła jakim jest rejestr klientów Banku Pekao S.A.
Bezpieczeństwo
-
Zobacz szczegóły
Silne uwierzytelnienie będzie wymagane:
- przy pierwszym logowaniu lub gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
- podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
- podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.
-
Zobacz szczegóły
Co 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A
-
Zobacz szczegóły
Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.
Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.
W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.
-
Zobacz szczegóły
- Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
- Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
- Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
- Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji USTAWIENIA/ "Hasło i PIN"). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
-
Zobacz szczegóły
Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:
- aktywacji karty kodów jednorazowych (przy braku aktywnej karty kodów),
- wygenerowania nowego numeru PIN,
- zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
- zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
- zmiany limitu miesięcznego,
- realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
- anulowania hasła do serwisu internetowego,
- blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
-
Zobacz szczegóły
Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).
-
Zobacz szczegóły
Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.
-
Zobacz szczegóły
3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne SMS.
Sprawdź zmiany sposobu potwierdzania transakcji internetowych kartami!