Bankowość elektroniczna
Serwis internetowy Pekao24
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
- nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
- masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
- masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.
-
Zobacz szczegóły
Aktywuj w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
dowiedz się więcej>
Aplikacja PeoPay
Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustawić podgląd na ekranie głównym salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny bez konieczności logowania się.. Aby to ustawić zaloguj się do PeoPay i wybierz Więcej
Ustawienia
Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.
-
Zobacz szczegóły
Dowiedz się więcej o:
-
Zobacz szczegóły
Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Aktywuj w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
dowiedz się więcej>>

Pekao24Makler
Wygodny dostęp do rachunku inwestycyjnego
Otwarta bankowość
Płatności z Bankiem Pekao S.A.
Zobacz z jakich płatności możesz korzystać podczas zakupów w internecie lub sklepach stacjonarnych.





Google Pay
Płać wygodnie telefonem! Korzystaj z Google Pay!
Płatności zegarkiem
Teraz za zakupy zapłacisz jednym ruchem ręki!
Apple Pay
Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.
BLIK
Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem
płatności w terminalu POS w sklepie
płatności w internecie
-
Zobacz szczegóły
- płatności za zakupy w sklepach internetowych,
- płatności w aplikacjach mobilnych,
- płatności bez użycia kodu (BLIK one click) - po zapisaniu sklepu lub przeglądarki,
- płatności powtarzalne - bez użycia kodu, po zapisaniu zgody dla usługodawcy.
wypłaty i wpłaty w bankomatach
-
Zobacz szczegóły
- W bankomacie oznaczonym naklejką BLIK, należy wybrać opcję „wypłata BLIK”.
- W aplikacji PeoPay, wybierz ikonę BLIK. W przypadku pierwszej transakcji należy jednorazowo zaakceptować regulamin BLIK. W aplikacji pojawi się sześciocyfrowy numer, który będzie aktywny przez dwie minuty.
- W bankomacie podaj kwotę wypłaty.
- Wygenerowany kod BLIK należy wprowadzić na klawiaturze bankomatu i potwierdzić zielonym przyciskiem.
- Transakcję należy potwierdzić w aplikacji mobilnej banku, wykorzystując w tym celu np. kod PIN do aplikacji.
- Środki zostaną wypłacone.
wypłaty gotówki z terminala POS w sklepie
-
Zobacz szczegóły
Jak to zrobić:
- przed płatnością za zakupy poinformuj sprzedawcę, że chcesz wypłacić gotówkę kodem BLIK,
- na terminalu wpisz kod BLIK z aplikacji PeoPay a następnie wybierz kwotę wypłaty gotówki,
- zaakceptuję całą transakcję w aplikacji PeoPay. I gotowe! Odbierz zakupy i gotówkę.
przelew BLIK (przelew na telefon BLIK)
-
Zobacz szczegóły
Przesyłaj pieniądze na numer telefonu odbiorcy, także na rachunki w innych bankach w Polsce.
Pieniądze dotrą na konto odbiorcy od razu, także w weekendy i święta, z wyjątkiem godziny 3.00 a 3.30 w nocy.
Bank, do którego przelewasz środki, powinien być dostępny w systemie BLIK w momencie wysyłania przelewu BLIK. Listę banków przyjmujących przelewy BLIK oraz godziny ich dostępności znajdziesz na stronie https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/
Do 31.12.2022 r. przelewy na telefon BLIK dla klientów indywidualnych są darmowe.
Opłata za taki przelew z rachunku firmowego wynosi 1,50 PLN.
Aby skorzystać z przelewu BLIK należy posiadać aplikację PeoPay (od wersji 3.30) i aktywną usługę BLIK.
Odbiorca musi również korzystać z BLIK w swoim banku i odbierać przelewy BLIK.
doładowanie Apple ID kodem BLIK
-
Zobacz szczegóły
Od teraz kupisz swoje ulubione gry, aplikacje, muzykę, filmy, programy telewizyjne i iCloud za pomocą nowej metody płatności w Apple ID.
Jak zapłacić za to wszystko BLIKiem?- Na swoim urządzeniu Apple wejdź w Ustawienia i kliknij w Apple ID, a następnie wybierz opcję Płatność i wysyłka.
- Kliknij w Dodaj metodę płatności.
- Zaznacz BLIK.
Produkty na klik
Szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu
-
Zobacz szczegóły
- Zaloguj się do Pekao24 i wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”).
- Kliknij w „Sprawdź warunki” Pożyczki Klik Gotówka.
- Wybierz kwotę pożyczki i okres spłaty. Wypełnij krótki wniosek.
- Poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej.
- Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
- Pieniądze znajdą się na Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.
-
Zobacz szczegóły
- Zaloguj się do Pekao24 i wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”).
- Kliknij w „Sprawdź warunki” Klik limitu w koncie.
- Wybierz kwotę limitu pożyczki i wypełnij krótki wniosek.
- Poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej.
- Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
- Limit zostanie uruchomiony w Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.
Więcej o limicie w koncie znajdziesz tutaj >.
-
Zobacz szczegóły
- Zaloguj się do Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.
- Wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”).
- Kliknij w „Sprawdź warunki” karty kredytowej.
- Wybierz wysokość limitu kredytowego, poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej i zaakceptuj umowę.
- Kartę otrzymasz pocztą na wskazany przez siebie adres.
Więcej o kartach kredytowych znajdziesz tutaj > w zakładce karty kredytowe.
E-urząd
-
Zobacz szczegóły
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ możesz złożyć w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia można składać online w serwisie internetowym Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
- Wejdź na stronę Internetowego Konta Pacjenta i zaloguj się. Jeśli nie wiesz, jak się zalogować, sprawdź to tutaj.
- Gdy zalogujesz się, zjedź na dół strony, znajdź i kliknij w kafelek "Certyfikaty".
- Wyświetlą się trzy rodzaje certyfikatów: dla zaszczepionych, ozdrowieńców i po wykonaniu testu. Wybierz właściwy i kliknij "Pobierz kod QR".
- Następnie należy zapisać pdf na swoim urządzeniu lub wydrukować; można też zeskanować kod.
-
Zobacz szczegóły
Twój elektroniczny podpis zaufany do skladania online dokumentów do organów administracji publicznej.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Natychmiastowe płatności podatkowe Paybynet obsługiwane są przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR).
KIR pobiera prowizję w wysokości 0,55zł za polecenie przelewu.
400 zł.
-
Zobacz szczegóły
Dofinansowanie jest przeznaczone dla dzieci do lat 4 korzystających ze żłobka.
Dowiedz się więcej
Bezpieczeństwo
-
Zobacz szczegóły
Silne uwierzytelnienie będzie wymagane:
- przy pierwszym logowaniu lub gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
- podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
- podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.
-
Zobacz szczegóły
Co 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A
-
Zobacz szczegóły
Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.
Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.
W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.
-
Zobacz szczegóły
- Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
- Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
- Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
- Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji BEZPIECZEŃTWO/Ustawienia). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
-
Zobacz szczegóły
Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:
- wygenerowania nowego numeru PIN,
- zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
- zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
- zmiany limitu miesięcznego,
- realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
- blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
-
Zobacz szczegóły
Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).
-
Zobacz szczegóły
Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN-em lub hasłem) następuje blokada serwisu, a w przypadku aplikacji PeoPay wymagana jest ponowna aktywacja. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.
-
Zobacz szczegóły
3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne SMS.
Sprawdź zmiany sposobu potwierdzania transakcji internetowych kartami!