Bankowość elektroniczna

Serwis internetowy Pekao24

Zdalne odzyskiwanie dostępu Możesz ustanowić na nowo hasło do usługi Pekao24 bez konieczności kontaktu z infolinią czy oddziałem banku.
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
     

    • nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
    • masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
    • masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.

    Dowiedz się więcej >
     

Rzut oka na Twoje finanse Lista operacji zawiera wszystkie transakcje na kontach i kartach, które posiadasz w naszym banku
Analiza finansowa Dzięki tej analizie możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
Express Elixir
Wymiana walut 24h/7 Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dostępny na każdym urządzeniu Serwis automatycznie dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz wygodnie korzystać z konta także na telefonie i tablecie
Twoje płatności Wybór wszystkich poleceń przelewów wraz z listą Twoich odbiorców i nadchodzącymi płatnościami w jednym miejscu.
Usługa Qlips Opłacaj rachunki dzięki usłudze Qlips, bezpośrednio z bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.
Filmy instruktażowe Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.
Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd na ekranie głównym salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny bez konieczności logowania się.. Aby to ustawić zaloguj się do PeoPay i wybierz Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon Blik na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
Płatności telefonem Dzięki PeoPay zapłacisz telefonem podobnie jak kartą w sklepie lub w internecie - z Apple Pay lub Google Pay lub kodem BLIK.
Oferty na Klik Zawsze staramy się dopasować ofertę do Twoich potrzeb. Pożyczka, lokata, a może konto oszczędnościowe? Zaloguj się i zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie.
Wymiana walut 24h/7 Wymieniaj waluty po atrakcyjnych kursach bez wychodzenia z domu.
Notowania W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
    Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.

    Dowiedz się więcej

Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Wygodny dostęp do rachunku inwestycyjnego

aplikacja mobilna dostępna na urządzenia iOS i Android
serwis internetowy szybki dostęp do rachunku inwestycyjnego i najszerszy zakres funkcji
dostęp do notowań giełdowych on‑line za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu internetowego oraz u konsultantów Biura Maklerskiego Pekao
serwis telefoniczny Biura Maklerskiego Pekao konsultanci są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 8.00 do 20.00, serwis automatyczny przez całą dobę
promocyjne prowizje dzięki ofertom specjalnym
szybkie przelewy pomiędzy kontem osobistym w Banku Pekao S.A. a rachunkiem inwestycyjnym w Biurze Maklerskim Pekao

Otwarta bankowość

wygoda w serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji PeoPay sprawdzisz saldo, historię transakcji oraz zlecisz przelew z rachunków, które masz w różnych bankach.
dodatkowe korzyści na podstawie historii transakcji z Twoich kont w innych bankach będziemy mogli np. szybciej sprawdzić Twoją zdolność kredytową oraz zaproponować ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
bezpieczeństwo masz kontrolę nad danymi o kontach z innych banków. To Ty decydujesz o dostępie do Twojego rachunku i zakresie korzystania z Twoich danych. Dodawanie rachunków z innych banków jest bezpłatne, bezpieczne i zgodne ze standardami PSD2.

Płatności z Bankiem Pekao S.A.

Zobacz z jakich płatności możesz korzystać podczas zakupów w internecie lub sklepach stacjonarnych.

Google Pay Masz telefon z systemem Android? Aktywuj płatności Google Pay i płać wygodnie telefonem.
Apple Pay Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.
Płatności zegarkiem Płać za zakupy jednym ruchem ręki dzięki Garmin Pay i Fitbit Pay.
BLIK Płacisz, wypłacasz i wpłacasz telefonem
Płatności w internecie Zobacz jak jeszcze możesz płacić za zakupy w internecie.
Karta rewolucyjna Wygodne codzienne zakupy w sklepach, a przy płatnościach zagranicznych zapewniona gwarancja niskich kursów.

Płać wygodnie telefonem! Korzystaj z Google Pay!
 

szybko z Google Pay wystarczy, że odblokujesz telefon, zbliżysz go do terminala i zapłacone!
wygodnie masz wszystkie karty w jednym miejscu, nie musisz pamiętać o PINach do kart
bezpiecznie podczas płatności w sklepach Google Pay nie udostępnia prawdziwego numeru Twojej karty, więc Twoje dane są bezpieczne
pod kontrolą po każdej płatności otrzymasz powiadomienie o transakcji w telefonie, a także możesz ją sprawdzić w historii rachunku lub karty
wiele kart możesz korzystać z wielu kart, w tym kredytowych

Teraz za zakupy zapłacisz jednym ruchem ręki!

szybkie i bezpiecznie zakupy dla aktywnych
brak portfela czy telefonu nie stanowi już problemu
możesz kupić butelkę wody w trakcie treningu za pomocą jednego ruchu ręką

Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.

prosta aktywacja płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet
od zaraz nie musisz czekać na kartę do swojego konta, usługa Apple Pay działa również z aplikacją PeoPay od chwili założenia konta w banku i aktywacji aplikacji PeoPay
wiele urządzeń możesz płacić telefonem iPhone, zegarkiem Apple Watch lub urządzeniem iPad

Płacisz, wypłacasz, przelewasz telefonem

płatności w terminalu POS w sklepie
płatności w internecie
  • Zobacz szczegóły
    • płatności za zakupy w sklepach internetowych,
    • płatności w aplikacjach mobilnych,
    • płatności bez użycia kodu (BLIK one click) - po zapisaniu sklepu lub przeglądarki,
    • płatności powtarzalne - bez użycia kodu, po zapisaniu zgody dla usługodawcy.
wypłaty i wpłaty w bankomatach
  • Zobacz szczegóły
    1. W bankomacie oznaczonym naklejką BLIK, należy wybrać opcję „wypłata BLIK”.
    2. W aplikacji PeoPay, wybierz ikonę BLIK. W przypadku pierwszej transakcji należy jednorazowo zaakceptować regulamin BLIK. W aplikacji pojawi się sześciocyfrowy numer, który będzie aktywny przez dwie minuty.
    3. W bankomacie podaj kwotę wypłaty.
    4. Wygenerowany kod BLIK należy wprowadzić na klawiaturze bankomatu i potwierdzić zielonym przyciskiem.
    5. Transakcję należy potwierdzić w aplikacji mobilnej banku, wykorzystując w tym celu np. kod PIN do aplikacji.
    6. Środki zostaną wypłacone.
wypłaty gotówki z terminala POS w sklepie
przelew BLIK (przelew na telefon BLIK)
  • Zobacz szczegóły
    Przesyłaj pieniądze na numer telefonu odbiorcy, także na rachunki w innych bankach w Polsce.
    Pieniądze dotrą na konto odbiorcy od razu, także w weekendy i święta, z wyjątkiem godziny 3.00 a 3.30 w nocy.

    Bank, do którego przelewasz środki, powinien być dostępny w systemie BLIK w momencie wysyłania przelewu BLIK. Listę banków przyjmujących przelewy BLIK oraz godziny ich dostępności znajdziesz na stronie https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/

    Do 31.12.2021 r. przelewy na telefon BLIK dla klientów indywidualnych są darmowe.
    Opłata za taki przelew z rachunku firmowego wynosi 1,50 PLN.


    Aby skorzystać z przelewu BLIK należy posiadać aplikację PeoPay (od wersji 3.30) i aktywną usługę BLIK.
Doładowanie Apple ID kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Od teraz kupisz swoje ulubione gry, aplikacje, muzykę, filmy, programy telewizyjne i iCloud za pomocą nowej metody płatności w Apple ID.

    Jak zapłacić za to wszystko BLIKiem?

    • Na swoim urządzeniu Apple wejdź w Ustawienia i kliknij w Apple ID, a następnie wybierz opcję Płatność i wysyłka.
    • Kliknij w Dodaj metodę płatności.
    • Zaznacz BLIK.


    Aktywuj>

Produkty na klik

Szybko i wygodnie bez wychodzenia z domu

Pożyczka Klik Gotówka Szybka pożyczka online – pieniądze 0bna Twoim koncie w 30 sek. od zaakceptowania umowy. RRSO 15,46%
  • Zobacz szczegóły
    1. Zaloguj się do Pekao24 i wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”). 
    2. Kliknij w „Sprawdź warunki” Pożyczki Klik Gotówka.
    3. Wybierz kwotę pożyczki i okres spłaty. Wypełnij krótki wniosek.
    4. Poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej.
    5. Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
    6. Pieniądze znajdą się na Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.
Klik limit w koncie Zadłużenie spłaca się automatycznie przy wpłacie środków na konto. Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej kwoty pożyczki i okresu zadłużenia. RRSO 11,61%
  • Zobacz szczegóły
    1. Zaloguj się do Pekao24 i wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”). 
    2. Kliknij w „Sprawdź warunki” Klik limitu w koncie.
    3. Wybierz kwotę limitu pożyczki i wypełnij krótki wniosek.
    4. Poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej.
    5. Zapoznaj się z warunkami oferty i zaakceptuj umowę.
    6. Limit zostanie uruchomiony w Twoim koncie w 30 sekund od zaakceptowania umowy.

    Więcej o limicie w koncie znajdziesz tutaj >.

Karta kredytowa na klik Dodatkowe pieniądze w ramach przyznanego limitu. RRSO 9,39%
  • Zobacz szczegóły
    1. Zaloguj się do Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.
    2. Wejdź do sekcji „Oferty i wnioski” (w aplikacji PeoPay do sekcji „Dla Ciebie”).
    3.  Kliknij w „Sprawdź warunki” karty kredytowej.
    4. Wybierz wysokość limitu kredytowego, poczekaj na pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej i zaakceptuj umowę.
    5. Kartę otrzymasz pocztą na wskazany przez siebie adres.

    Więcej o kartach kredytowych znajdziesz tutaj > w zakładce karty kredytowe.
     

E-urząd

Program Dobry start Świadczenie w wysokości 300 zł przeznaczone dla uczącego się dziecka, przyznawane raz w roku, bez względu na dochody.
Program Rodzina 500+ Rządowe wsparcie polskich rodzin, z którego mogą skorzystać rodzice i opiekunowie dzieci w wieku do ukończenia 18 roku życia.
  • Zobacz szczegóły

    Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ możesz złożyć w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
    Zostanie on przekazany do wybranego przez Ciebie Organu prowadzącego w gminie.

    Dowiedz się więcej

PekaoID Bezpłatne i cyfrowe poświadczenie „kim jesteś”, które pozwala na załatwianie wybranych spraw konsumenckich i urzędowych.
Szczepienia przeciwko COVID-19
Unijny Certyfikat COVID
  • Zobacz szczegóły
    1. Wejdź na stronę Internetowego Konta Pacjenta i zaloguj się. Jeśli nie wiesz, jak się zalogować, sprawdź to tutaj.  
    2. Gdy zalogujesz się, zjedź na dół strony, znajdź i kliknij w kafelek "Certyfikaty".
    3. Wyświetlą się trzy rodzaje certyfikatów: dla zaszczepionych, ozdrowieńców i po wykonaniu testu. Wybierz właściwy i kliknij "Pobierz kod QR".
    4. Następnie należy zapisać pdf na swoim urządzeniu lub wydrukować; można też zeskanować kod.
Polski Bon Turystyczny To nowa forma wsparcia dla rodzin. Bon ma wartość 500 zł i jest przyznawany na dziecko do 18 roku życia.
Profil Zaufany Bezpłatny sposób na załatwienie spraw urzędowych przez internet.
Natychmiastowe płatności podatkowe Paybynet Przelewaj natychmiastowo pieniądze z rozliczenia podatkowego.
  • Zobacz szczegóły

    Natychmiastowe płatności podatkowe Paybynet obsługiwane są przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR).
    KIR pobiera prowizję w wysokości 0,55zł za polecenie przelewu.
     

Bezpieczeństwo

Ochrona informacji finansowych i danych osobowych Bank gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgromadzonych na rachunku środków finansowych. Wszelkie informacje przekazane przez Klientów są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Silne uwierzytelnienie Od 14 września 2019 r. wprowadzamy dodatkową weryfikację Twojej tożsamości (tzw. silne uwierzytelnienie) polegającą na podanie kodu SMS lub potwierdzenie operacji w aplikacji PeoPay.
  • Zobacz szczegóły

    Silne uwierzytelnienie będzie wymagane:

    • przy pierwszym logowaniu lub gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni,
    • podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
    • podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.
Bezpieczne logowanie Podczas logowania podajesz unikalny numer klienta oraz PIN, hasło maskowane lub odcisk palca.
  • Zobacz szczegóły

    Co 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.

    Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A

SSL - szyfrowana transmisja danych SSL czyli szyfrowana transmisja danych zabezpieczona protokołem TLS - zapewniającym wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
  • Zobacz szczegóły

    Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
    Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.
    Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.
    W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.

Hasło maskowane wraz z numerem klienta służy do logowania w serwisie internetowym Pekao24 i w bankowości mobilnej. Ustanowisz je podczas pierwszego logowania.
  • Zobacz szczegóły
    • Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
    • Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
    • Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
    • Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji USTAWIENIA/ "Hasło i PIN"). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
Oddzwanianie przez konsultanta To procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:

    • wygenerowania nowego numeru PIN,
    • zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
    • zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
    • zmiany limitu miesięcznego,
    • realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
    • anulowania hasła do serwisu internetowego,
    • blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
Rejestracja rozmów telefonicznych Wszystkie połączenia z konsultantami banku są rejestrowane.
Wygasanie sesji Zabezpieczenie, które polega na automatycznym wylogowaniu z serwisu po 5-minutowej bezczynności.
Rejestracja aktywności System automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24.
  • Zobacz szczegóły

    Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).

Blokada dostępu Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu.
  • Zobacz szczegóły

    Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
    Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
    Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.

3-D Secure To dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie.
  • Zobacz szczegóły

    3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
    Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.

    Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne  SMS.

    Sprawdź zmiany sposobu potwierdzania transakcji internetowych kartami!

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję