Pekao24 na tablety

Zainstaluj aplikację Pekao24 na tablety i poznaj nowe funkcje w Pekao24

Zaraz po zalogowaniu widzisz saldo rachunku podstawowego oraz 6 ostatnich operacji
Podsumowane i pogrupowane wydatki
z ostatniego miesiąca
pomogą Ci w planowaniu domowego budżetu. Teraz już wiesz, ile na co wydajesz.
Wyszukiwarka w historii operacji możesz szybko sprawdzić, ile i na co wydałeś filtrując historię operacji wg rodzajów transakcji, kategorii wydatków, dat i kwot.
Klik Gotówka oraz Klik Karta jeżeli potrzebujesz dodatkowej gotówki, złóż wniosek o pożyczkę. Dla wybranych klientów mamy oferty szybkiej pożyczki Klik Gotówka oraz Klik Karta, której wypłata następuje w 30 sekund.
Rachunki, karty, kredyty i oszczędności znajdziesz szybko w menu bocznym aplikacji
Formularz przelewu i doładowania widoczny zaraz po zalogowaniu

W aplikacji Pekao24 zrealizujesz większość operacji, które znasz z serwisu internetowego Pekao24. Aplikacja dostępna jest na tablety z systemem operacyjnym iOS (w wersji 6.0 lub wyższej) lub Android (w wersji 4.2 lub wyższej).

Jak zalogować się do aplikacji Pekao24 na tablety?
Po uruchomieniu aplikacji wprowadź numer klienta i kliknij Dalej, a następnie wprowadź wybrane znaki z hasła.

Jeśli tablet zabezpieczony jest przed dostępem osób nieuprawnionych PIN-em lub hasłem, możesz skorzystać z opcji Zapamiętaj mnie i wybierz awatar. Logując się kolejny raz nie będziesz musiał wpisywać numeru klienta, a jedynie hasło maskowane.

Jeśli aplikacja na tablety jest pierwszym serwisem, do którego logujesz się w ramach Pekao24, zaloguj się za pomocą numeru klienta oraz PIN-u, a następnie ustanów hasło, którego będziesz używać podczas kolejnego logowania.

 

 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Do czego służy awatar w aplikacji Pekao24 na tablety?

      Awatar to element identyfikacji wizualnej charakteryzujący tożsamość użytkownika, stosowany w aplikacji w celu uproszczenia logowania. W przypadku zapamiętania użytkownika, umożliwia logowanie tylko przy użyciu hasła - pod warunkiem zabezpieczenia urządzenia PIN-em lub hasłem. Maksymalna liczba zapamiętanych użytkowników na urządzeniu wynosi 4.

    • Do czego służy opcja zapamiętania użytkownika?

      Włączenie opcji ,,Zapamiętaj mnie'' powoduje zapamiętanie numeru klienta i wyświetlanie wyłącznie pól do wprowadzenia hasła przy kolejnym logowaniu.
      Operacja zapamiętania Użytkownika na tablecie zapisywana jest w plikach cookies. W związku z tym po opróżnieniu cache aplikacji (pamięci podręcznej) logowanie do aplikacji będzie przebiegało tak jak na początku - z użyciem numeru klienta oraz hasła.
       

    • Ilu użytkowników może być zapamiętanych na jednym urządzeniu?

      Maksymalnie 4. Lista zapamiętanych awatarów (użytkowników) jest przewijana w poziomie, sortowana malejąco zgodnie z kolejnością logowania, czyli pierwszy na liście zapisany będzie awatar użytkownika, który ostatnio zalogował się do aplikacji.

    • Czy w module "Wiadomości" są wyświetlane te same wiadomości, które są prezentowane w serwisie internetowym w sekcji "Poczta"?

      Tak (za rok wstecz).
      Jeśli chcesz przejrzeć starsze wiadomości, skorzystaj z serwisu internetowego Pekao24.
       

    • Nie widzę w aplikacji listy moich przelewów zdefiniowanych oraz cyklicznych. Czy muszę je na nowo ustanawiać?

      Nie. Twoje przelewy zdefiniowane i cykliczne dostępne są w aplikacji Pekao24 na tablety na Liście odbiorców dostępnej po przejściu z Pulpitu poprzez Przelew do odbiorcy. Przelewy zostały przypisane pod ich odbiorcami. Jeśli chcesz zobaczyć przypisane do odbiorcy przelewy wybierz Zarządzaj odbiorcami, a następnie interesującego Cię odbiorcę. W szczegółach odbiorcy będą widoczne wszystkie przelewy zdefiniowane i cykliczne zapisane na jego rzecz.
      Jeżeli chcesz dodać nowego odbiorcę w trakcie wykonywania przelewu z poziomu kafelka "Ile i Kiedy?" wybierz "Opcje" i zapisz przelew jako przelew zdefiniowany lub cykliczny.
       

    • Jak mam rozumieć swoje wydatki prezentowane w kołach na Pulpicie?

      W kołach prezentowane są informacje o wydatkach dla rachunku podstawowego w miesiącu, tygodniu oraz bieżącym dniu. Informacje te są prezentowane w postaci kwoty oraz odpowiednio wypełnionego koła.
      Jeżeli posiadasz wydatki w danym okresie, wówczas w kole odpowiednio ubywa wypełnienia. I tak w przypadku, gdy nie posiadasz wydatków w danym okresie, koła są całkowicie wypełnione, gdy natomiast wydałeś więcej niż otrzymałeś, koło jest puste.
      UWAGA! Skala od której zależy poziom wypełnienia koła może zmieniać się dla każdego dnia ze względu na operacje wykonywane na rachunku.
      Tapiąc w koła zmienisz ich kolejność (wówczas np. wydatki dla tygodnia będą w największym kole).
       

    • Czy mogę zmienić kategorię swoich wydatków?

      Tak. W tym celu tapnij na ikonkę kategorii dla wybranej operacji w historii i wybierz inną kategorię spośród dostępnych.

    • Jaka metoda autoryzacji stosowana jest w aplikacji na tablety?

      W aplikacji Pekao24 na tablety korzystasz z tej samej metody autoryzacji co w serwisie internetowym lub konsultanta. Oznacza to, że przelewy można autoryzować kodami SMS lub przy użyciu PekaoTokena lub tokena sprzętowego. Wyjątek stanowi karta kodów jednorazowych, niedostępna w nowej aplikacji. Jeśli nadal posiadasz kartę kodów, metodę tę możesz zmienić na jedną z wyżej wymienionych w sekcji Ustawienia w aplikacji Pekao24 na tablety lub serwisie internetowym a także u konsultanta infolinii Banku Pekao S.A.

    • Czy w aplikacji na tablety mogę korzystać z tych samych funkcji dostępnych w serwisie internetowym Pekao24?

      Aplikacja Pekao24 na tablety daje wygodę w codziennym bankowaniu i umożliwia realizację podstawowych operacji na rachunku: zlecenie przelewów, doładowań na uproszczonych formularzach, przeglądanie historii rachunków z podziałem na kategorie. Niektórych operacji dostępnych w serwisie internetowym nie można jednak zlecić w aplikacji na tablety. W aplikacji mamy także dostęp do nowych funkcji, niedostępnych w serwisie internetowym i pomocnych przy analizie wydatków i zarządzaniu budżetem np. pełnej analizy finansowej, podsumowania wydatków wg kategorii. Informacje o swoich lokatach i kredytach możemy przeglądać w formie danych liczbowych lub na wykresach. Wyszczególnienie pełnego zakresu możliwości oferowanych przez aplikację na tablety znajdziesz w Wykazie Funkcji Serwisów. Serwis usług maklerskich jest dostępny poprzez Aplikację mobilną Pekao24Makler.

    • Czy każdy może korzystać z aplikacji na tablety?

      Korzystanie z funkcji aplikacji dostępnych po zalogowaniu wymaga posiadania konta osobistego w Banku Pekao S.A. i zawarcia z Bankiem umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

    • Czy z aplikacji mogę korzystać na dowolnym tablecie?

      Aplikacja na tablety dostępna jest na urządzenia o przekątnej min. 7 cali z systemem operacyjnym:

      • Android w wersji 4.2 lub wyższej
      • iOS w wersji 6.0 lub wyższej.
  • Pliki do pobrania

    Wykaz funkcji serwisów z dnia 22.05.2019

    Pobierz plik

    Regulamin doładowań

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązją polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności