Aplikacja PeoPay

Bankuj bez wychodzenia z domu.

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 120 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Szybki podgląd w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo i historię rachunku
  • Zobacz szczegóły

    Możesz również ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPayMenuUstawieniaPersonalizacjaWidok salda w PeoPay i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon Blik na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.
     
    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Oferty na Klik sprawdź w aplikacji, jakie oferty czekają na Ciebie. Pożyczka, lokata mobilna, a może konto oszczędnościowe
Wykorzystanie Asystenta Google Wywołuj głosowo funkcje w aplikacji PeoPay dzięki Asystentowi Google
Konto na selfie dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu

PeoPay to nowoczesna aplikacja łącząca płatności mobilne z funkcjami serwisu Pekao24. Dzięki PeoPay masz szybki dostęp do wszystkich swoich rachunków, możesz realizować polecenie przelewu, doładowania oraz płacić telefonem za zakupy.

Jak zacząć korzystać z bankowości mobilnej PeoPay?

Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store.

Zaloguj się do aplikacji używając numeru Klienta oraz hasła tymczasowego otrzymanego SMS-em w momencie aktywacji.
Szczegółowe informacje jak zalogować się i jak korzystać z aplikacji znajdziesz w samouczku dostępnym tutaj.

Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A. umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

Definicje usług reprezentatywnych znajdziesz tutaj.

Otwórz konto na selfie przez telefon

Sprawdź
  • Płatności we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą

    • Zapłacisz telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżasz telefon do terminala (jak kartę) i płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).

  • Płatność w internecie

      • jeżeli robisz zakupy w internecie, możesz wybrać kod BLIK lub płatność z Bankiem Pekao S.A. bądź Masterpass™,
      • jeśli wybierzesz kod BLIK  - pobierz go przez aplikację PeoPay i wpisz na stronie sklepu. Następnie wystarczy potwierdzić płatność w aplikacji i gotowe. Więcej dowiesz się tutaj (https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/blik.html)
      • jeśli wybierzesz płatność z Bankiem Pekao zostaniesz przekierowany na stronę banku z wyświetlonym kodem QR, który będzie zawierał dane transakcji,
      • zeskanuj kod QR, potwierdź kodem ePIN i... już. Zapłacone!
         
  • Zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów z aplikacją PeoPay

    • (obecnie wypłaty zbliżeniowe nie są jeszcze dostępne w bankomatach Banku Pekao S.A. posiadających czytniki zbliżeniowe)

      Jak uruchomić funkcję? W aplikacji PeoPay wybieramy:

      Menu> Ustawienia> Płatności> Metody płatności> Wypłaty zbliżeniowe.

      Aby wypłacić gotówkę przy pomocy aplikacji PeoPay należy:

      • odblokować ekran telefonu (PeoPay nie musi być włączony),
      • przyłożyć telefon do czytnika w bankomacie,
      • wpisać za pomocą klawiatury bankomatu PIN do aplikacji PeoPay,
      • postępować dalej zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie bankomatu m.in. wybrać kwotę wypłaty.

      Ważne informacje:

      • w każdej chwili możesz wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję,
      • zbliżeniowe wypłaty gotówki można wykonywać w bankomatach, które umożliwiają takie wypłaty (m.in. posiadają czytnik zbliżeniowy), w kraju i za granicą,
      • funkcja działa w aplikacji PeoPay od wersji 3.20 dla systemu Android,
      • telefon musi posiadać włączoną funkcję NFC,
      • włączona transmisja danych (internet w telefonie) nie jest wymagana,
      • pierwsze włączenie funkcji wymaga potwierdzenia zapoznania się z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych (określa m.in. koszty wypłat zbliżeniowych).

       

  • Płatności w urzędach

    • Za pomocą PeoPay teraz wszystko załatwisz w jednym okienku. Urzędnicy otrzymają dostęp do systemu Webpos Paybynet - jest to internetowy odpowiednik terminala płatniczego.

      Jeśli masz aplikację PeoPay wystarczy, że urzędnik, u którego składasz wniosek, zaloguje się do systemu przy użyciu strony internetowej i zatwierdzi płatność, a następnie Ty będziesz musiał zatwierdzić transakcję kodem ePIN na swoim smartfonie.
       

  • Czy to jest bezpieczne? Tak!

      • Wszystkie Twoje dane są chronione, a Ty masz całkowitą kontrolę swoich wydatków.
      • Twoje pieniądze nie są przechowywane w telefonie, a zagubienie telefonu nie oznacza ich utraty.
      • Każda płatność potwierdzana jest kodem ePIN, który znasz tylko Ty - jeśli chcesz, możesz go zmienić w aplikacji.
      • Szczegółowe informacje na temat konta są dostępne wyłącznie po zalogowaniu.
      • Pamiętaj o przestrzeganiu zasad bezpiecznego korzystania z telefonu i PeoPay.
         
  • Telefon bez funkcji zbliżeniowej

    • Jeśli Twój telefon nie obsługuje płatności zbliżeniowych lub zostaną one wyłączone w Ustawieniach, na ekranie głównym aplikacji dostępne będą cztery funkcje umożliwiające wykonywanie wszystkich pozostałych typów transakcji: płatności w internecie, przelewy, wypłaty, doładowanie telefonu.

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.

Wybierz "Konto indywidualne".

Uzupełnij swoje dane i zaakceptuj regulamin oraz informację administratora danych.

Nadany login będzie służył do ponownego logowania do wniosku.

Na numer telefonu, który wskażesz w formularzu otrzymasz tymczasowe hasło.

Naciśnij „Dalej”.

Wprowadź tymczasowe hasło.

Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do Pekao24.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.

W przypadku karty masz możliwość wyboru wizerunku.

Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Wybierz SELFIE I ZDJĘCIE DOWODU OSOBISTEGO.

Jeśli chcesz wybrać wizytę w oddziale, zobacz instrukcję poniżej.

Kliknij „Dalej”.

Po wybraniu „Rozpocznij” pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy - gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).

Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu z opisem gestu i z odliczaniem od 3 do 0.

Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Weryfikacja może chwilę potrwać.

Po prawidłowej weryfikacji komunikat zmienia się na zielony.

W kolejnym kroku sprawdź swoje dane pobrane z dowodu.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Jesteśmy w trakcie przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.

Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się na zielono.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.

Wybierz „Otwórz”, by zapoznać się z umową.

Wpisz kod z SMS i wybierz „Zawieram umowę”.

Następny krok to podsumowanie procesu.

Po wybraniu „Kontynuuj w PeoPay” przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Wprowadź wybrane znaki z hasła ustalonego na początku zakładania konta.

Następnie ustal PIN do aplikacji PeoPay.

Na sam koniec zatwierdź aktywację aplikacji kodem SMS.

Pojawi się główny ekran PeoPay.

Gotowe!
√ Konto założone
√ Aplikacja PeoPay aktywna
√ Bankowość elektroniczna Pekao24 aktywna

Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.

Wybierz „Załóż konto”.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Ostatnim krokiem będzie wpisanie ustanowionego na początku wniosku hasła.

Po naciśnięciu "Dalej" będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję