Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Jak zacząć korzystać z bankowości mobilnej PeoPay?

Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store.
              
Zaloguj się do aplikacji używając numeru Klienta oraz hasła tymczasowego otrzymanego SMS-em w momencie aktywacji.
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A. umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.
Nie masz numeru klienta?
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta. Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta Banku, ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32 (opłata wg taryfy operatora), a po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
Nie pamiętasz kodu PIN do logowania?
Jeżeli nie pamiętasz PIN-u do PeoPay to zadzwoń na infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. Konsultant lub doradca w oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN, na podstawie którego ustawisz swój indywidualny PIN do aplikacji.
Płatności we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą
Zapłacisz telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżasz telefon do terminala (jak kartę) i płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).
Płatność w Internecie

  • jeżeli robisz zakupy w internecie, wybierz płatność z Bankiem Pekao SA lub Masterpass™,
  • następnie zostaniesz przekierowany na stronę Banku Pekao S.A. z wyświetlonym kodem QR, który będzie zawierał dane transakcji,
  • zeskanuj kod QR, potwierdź kodem ePIN i... już. Zapłacone!

Przelewy między bliskimi i znajomymi

  • już nie musisz znać numeru rachunku bankowego swojego znajomego,
  • jeżeli Twój znajomy ma aplikację PeoPay możesz przelać pieniądze korzystając z książki telefonicznej w swoim telefonie,
  • jeżeli znajomy nie posiada aplikacji otrzyma SMS z powiadomieniem o przychodzących pieniądzach, a po zainstalowaniu i rejestracji aplikacji pieniądze trafią na jego rachunek.

Wypłata gotówki z bankomatu dzięki funkcji BLIK

  • na bankomacie wybierz opcję Wypłata telefonem
  • w aplikacji PeoPay wybierz żółtą opcję BLIK 
  • wpisz w bankomacie kod wygenerowany w aplikacji. I już… pieniądze wypłacone!

Korzystaj z BLIKA w aplikacji PeoPay - sprawdź szczegóły

Zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów z aplikacją PeoPay
(obecnie wypłaty zbliżeniowe nie są jeszcze dostępne w bankomatach Banku Pekao S.A. posiadających czytniki zbliżeniowe)
Jak uruchomić funkcję? W aplikacji PeoPay wybieramy: 
MenuUstawieniaPłatnościMetody płatnościWypłaty zbliżeniowe.
Aby wypłacić gotówkę przy pomocy aplikacji PeoPay należy:

  • odblokować ekran telefonu (PeoPay nie musi być włączony),
  • przyłożyć telefon do czytnika w bankomacie,
  • wpisać za pomocą klawiatury bankomatu PIN do aplikacji PeoPay,
  • postępować dalej zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie bankomatu m.in. wybrać kwotę wypłaty.

Ważne informacje:

  • w każdej chwili możesz wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję,
  • zbliżeniowe wypłaty gotówki można wykonywać w bankomatach, które umożliwiają takie wypłaty (m.in. posiadają czytnik zbliżeniowy), w kraju i za granicą,
  • funkcja działa w aplikacji PeoPay od wersji 3.20 dla systemu Android,
  • telefon musi posiadać włączoną funkcję NFC,
  • włączona transmisja danych (internet w telefonie) nie jest wymagana,
  • pierwsze włączenie funkcji wymaga potwierdzenia zapoznania się z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych (określa m.in. koszty wypłat zbliżeniowych).

Podgląd salda przed zalogowaniem
W PeoPay możesz ustalić kwotę, do której porównywany będzie aktualny stan salda Twojego rachunku. Kwotowy lub procentowy wynik będzie wyświetlany na ekranie jeszcze przed zalogowaniem. Opcja dostępna w menu UstawieniaPersonalizacjaWidok salda w PeoPay.
Doładowania telefonów na kartę prepaid dla siebie i swoich bliskich!

  • wbierz czerwoną opcję „przelewy”
  • z książki adresowej wskaż osobę, której telefon chcesz doładować
  • wbierz operatora oraz kwotę doładowania
  • zatwierdź doładowanie kodem ePIN. I już ... doładowane!

Doładowanie może zostać zapisane jako zdefiniowane lub cykliczne, dzięki czemu kolejne doładowanie zrobisz szybciej lub wykona się ono automatycznie w wybranym przez Ciebie dniu. Usługa doładowania dostępna jest dla wszystkich największych sieci polskich operatorów.
Płatności w urzędach
Za pomocą PeoPay teraz wszystko załatwisz w jednym okienku. Urzędnicy otrzymają dostęp do systemu Webpos Paybynet - jest to internetowy odpowiednik terminala płatniczego.
Jeśli masz aplikację PeoPay wystarczy, że urzędnik, u którego składasz wniosek, zaloguje się do systemu przy użyciu strony internetowej i zatwierdzi płatność, a następnie Ty będziesz musiał zatwierdzić transakcję kodem ePIN na swoim smartfonie.
Czy to jest bezpieczne? Tak!

  • Wszystkie Twoje dane są chronione, a Ty masz całkowitą kontrolę swoich wydatków.
  • Twoje pieniądze nie są przechowywane w telefonie, a zagubienie telefonu nie oznacza ich utraty.
  • Każda płatność potwierdzana jest kodem ePIN, który znasz tylko Ty - jeśli chcesz, możesz go zmienić w aplikacji.
  • Szczegółowe informacje na temat konta są dostępne wyłącznie po zalogowaniu.
  • Pamiętaj o przestrzeganiu zasad bezpiecznego korzystania z telefonu i PeoPay.

Telefon bez funkcji zbliżeniowej
Jeśli Twój telefon nie obsługuje płatności zbliżeniowych lub zostaną one wyłączone w Ustawieniach, na ekranie głównym aplikacji dostępne będą cztery funkcje umożliwiające wykonywanie wszystkich pozostałych typów transakcji: płatności w internecie, przelewy, wypłaty, doładowanie telefonu.

Definicje usług reprezentatywnych znajdziesz tutaj.

Otwórz konto na selfie przez telefon

Sprawdź

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.

Wybierz "Konto indywidualne".

Uzupełnij swoje dane i zaakceptuj regulamin oraz informację administratora danych.

Nadany login będzie służył do ponownego logowania do wniosku.

Na numer telefonu, który wskażesz w formularzu otrzymasz tymczasowe hasło.

Naciśnij „Dalej”.

Wprowadź tymczasowe hasło.

Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do Pekao24.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.

W przypadku karty masz możliwość wyboru wizerunku.

Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Wybierz SELFIE I ZDJĘCIE DOWODU OSOBISTEGO.

Jeśli chcesz wybrać wizytę w oddziale, zobacz instrukcję poniżej.

Kliknij „Dalej”.

Po wybraniu „Rozpocznij” pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy - gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).

Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu z opisem gestu i z odliczaniem od 3 do 0.

Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Weryfikacja może chwilę potrwać.

Po prawidłowej weryfikacji komunikat zmienia się na zielony.

W kolejnym kroku sprawdź swoje dane pobrane z dowodu.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Jesteśmy w trakcie przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.

Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się na zielono.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.

Wybierz „Otwórz”, by zapoznać się z umową.

Wpisz kod z SMS i wybierz „Zawieram umowę”.

Następny krok to podsumowanie procesu.

Po wybraniu „Kontynuuj w PeoPay” przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Wprowadź wybrane znaki z hasła ustalonego na początku zakładania konta.

Następnie ustal PIN do aplikacji PeoPay.

Na sam koniec zatwierdź aktywację aplikacji kodem SMS.

Pojawi się główny ekran PeoPay.

Gotowe!
√ Konto założone
√ Aplikacja PeoPay aktywna
√ Bankowość elektroniczna Pekao24 aktywna

Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Złóż oświadczenia i zgody.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.

Wybierz „Załóż konto”.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Ostatnim krokiem będzie wpisanie ustanowionego na początku wniosku hasła.

Po naciśnięciu "Dalej" będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję