Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę blikiem, a nawet weźmiesz pożyczkę. Pobierz przewodnik po PeoPay.
Aplikacja PeoPay
łatwo ogarniesz domowe finanse i masz czas na to, co ważne.
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustawić podgląd na ekranie głównym salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny bez konieczności logowania się.. Aby to ustawić zaloguj się do PeoPay i wybierz Więcej
Ustawienia
Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.
-
Zobacz szczegóły
Dowiedz się więcej o:
-
Zobacz szczegóły
Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.
Dowiedz się więcej
- Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
- Zaloguj się do aplikacji wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie)
- Wpisz PIN otrzymany SMS-em
- Ustal PIN do zatwierdzania transakcji w PeoPay
- Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.
![]() |
![]() |
Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 5.0 i wyższej lub iOS w wersji 11 i wyższej.
Jak działa nowa aplikacja PeoPay?
Zobacz film o nowej aplikacji PeoPay.
Otwórz konto na selfie przez telefon
SprawdźObejrzyj filmy jak korzystać z PeoPay
Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w aplikacji PeoPay jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.

Konto na selfie
Dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu.
Po pobraniu aplikacji kliknij na ekranie przycisk zostań klientem Pekao. Aplikacja pokieruje Cię krok po kroku w celu otwarcia rachunku.

Logowanie i biometria
Możesz logować się do aplikacji PeoPay lub zatwierdzać przelewy oraz płatności do kwoty 120 zł bez podawania hasła lub PINu.
Wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie lub zweryfikować Face ID i gotowe!
Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skanem twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS.
Aby zmienić sposób logowania przejdź w aplikacji do Ustawień.

Jedna aplikacja dla Ciebie i dla Twojej firmy
Jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz dzięki powiązaniu kont przełączać się pomiędzy rachunkiem indywidualnym i firmowym bez konieczności ponownego logowania do aplikacji PeoPay lub do serwisu internetowego Pekao24 za każdym razem.

Analiza finansowa
Trzymaj kontrolę nad swoim budżetem. Dzięki analizie finansowej, przeglądaj swoje wpływy i wydatki, które możesz pogrupować na dowolne kategorie np. dom, rachunki, zdrowie.

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”
Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.
Wybierz Otwórz konto indywidualne.
Uzupełnij swoje dane i ustal login oraz zaakceptuj informację administratora danych oraz regulamin.
Nadany login będzie potrzebny do ewentualnego logowania do wniosku o założenie konta.
Na wskazany numer telefonu otrzymasz od banku SMS z hasłem tymczasowym.
Wprowadź hasło tymczasowe.
Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do serwisu internetowego Pekao24.
Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.
W przypadku karty masz możliwość wybrania jej wizerunku.
Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.
Wybierz Selfie i zdjęcie dowodu osobistego.
Kliknij Dalej.
Wyraź zgodę na przetwarzanie Twojego wizerunku w celu weryfikacji Twojej tożsamości.
Po wybraniu Rozpocznij pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.
Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.
Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy – gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).
Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu i z odliczaniem od 3 do 0.
Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).
Poczekaj na weryfikację Twojej tożsamości.
Sprawdź swoje dane pobrane z dowodu osobistego.
Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.
W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).
Złóż oświadczenia i zgody.
Jesteśmy w trakcje przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.
Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się z koloru niebieskiego na zielony.
Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.
Wybierz Otwórz, aby zapoznać się z umową.
Wpisz kod SMS i wybierz Zawieram umowę.
Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.
Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.
Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale
Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.
Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego.
Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.
Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.
Złóż oświadczenia i zgody.
Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.
Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.
Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku
Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.
Wybierz Załóż konto.
Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.
Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).
Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.
Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay?
Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ
Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.
Wprowadź tymczasowy PIN do Pekao24 i kliknij DALEJ.
Tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta albo otrzymałeś listem.
Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay oraz hasło do logowania do serwisu internetowego Pekao24.
Pobierz kod SMS, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go, aby potwierdzić aktywację aplikacji PeoPay.
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.
Jak zlecić polecenie przelewu w aplikacji PeoPay?
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej PeoPay wybierz na środku ekranu przycisk PRZELEW.
Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł polecenia przelewu.
Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i wybierz Autoryzuj przelew.
Potwierdź polecenie przelewu wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji, np. PIN-em do aplikacji PeoPay.
Polecenie przelewu zostało zrealizowane.
Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem Android?
Dodaj kartę do Google Pay w telefonie.
Kliknij ikonkę płatności zbliżeniowych w lewym górnym rogu i potwierdź, że chcesz dodać kartę do Google Pay.
Zaloguj się do aplikacji.
Wybierz kartę, którą chcesz dodać do płatności Google Pay.
Jeśli nie posiadasz żadnej karty plastikowej wybierz opcję PeoPay.
Jeśli dodajesz kartę do Google Pay po raz pierwszy zaakceptuj zgody i regulamin.
Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem iOS (iPhone)?
Włącz w aplikacji PeoPay płatności Apple Pay (w lewym górnym rogu tapnij w ikonę Apple Pay i wybierz TAK).
Wybierz kartę lub PeoPay w celu dodania do Twojego portfela Apple i zapoznaj się z treścią oraz zaakceptuj regulamin korzystania z kart w Apple Pay.
Potwierdź dodanie karty do Apple Wallet jednorazowym kodem SMS.
Gotowe! Możesz już korzystać z płatności.
Jak płacić zbliżeniowo?
Odblokuj telefon.
Przyłóż telefon do terminala.
W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.
W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.
Jak odblokować aplikację PeoPay?
Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN dostęp do niej zostanie zablokowany.
Naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu).
Zostaniesz przeniesiony do ekranu startowego.
Kliknij ZALOGUJ.
Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste (lub logujesz się nim do Pekao24).
W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła do Pekao24 i kliknij przycisk ZALOGUJ.
Ustal swój nowy PIN do logowania do PeoPay.
Pobierz bezpłatny kod sms, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go by potwierdzić ponowną aktywację PeoPay.
Gratulacje!
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.
-
Pliki do pobrania
Przewodnik po aplikacji PeoPay
Pobierz plikWykaz funkcji serwisu 20.04.2021
Pobierz plikRegulamin Raportów BIK
Pobierz plikZasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
Pobierz plik
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności