Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Jak zacząć korzystać z bankowości mobilnej PeoPay?

Pobierz aplikację aplikację ze sklepu Google Play lub App Store. Zaloguj się do aplikacji używając numeru Klienta oraz hasła tymczasowego otrzymanego SMS-em w momencie aktywacji.

Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A. umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

Nie masz numeru klienta?
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta. Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta Banku, ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32 (opłata wg taryfy operatora), a po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Nie pamiętasz kodu PIN do logowania?
Jeżeli nie pamiętasz PIN-u do PeoPay to zadzwoń na infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. Konsultant lub doradca w oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN, na podstawie którego ustawisz swój indywidulany PIN do aplikacji.

Płatności we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą

Zapłacisz telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżasz telefon do terminala (jak kartę) i płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).

Płatność w Internecie

  • jeżeli robisz zakupy w internecie, wybierz płatność z Bankiem Pekao SA lub Masterpass™,

  • następnie zostaniesz przekierowany na stronę Banku Pekao S.A. z wyświetlonym kodem QR, który będzie zawierał dane transakcji,

  • zeskanuj kod QR, potwierdź kodem ePIN i... już. Zapłacone!

Przelewy między bliskimi i znajomymi

  • już nie musisz znać numeru rachunku bankowego swojego znajomego,

  • jeżeli Twój znajomy ma aplikację PeoPay możesz przelać pieniądze korzystając z książki telefonicznej w swoim telefonie,

  • jeżeli znajomy nie posiada aplikacji otrzyma SMS z powiadomieniem o przychodzących pieniądzach, a po zainstalowaniu i rejestracji aplikacji pieniądze trafią na jego rachunek.

Wypłata gotówki z bankomatu dzięki funkcji BLIK

  • na bankomacie wybierz opcję Wypłata telefonem

  • w aplikacji PeoPay wybierz żółtą opcję BLIK

  • wpisz w bankomacie kod wygenerowany w aplikacji. I już… pieniądze wypłacone!

Doładowania telefonów na kartę prepaid dla siebie i swoich bliskich!

  • wbierz czerwoną opcję „przelewy”

  • z książki adresowej wskaż osobę, której telefon chcesz doładować

  • wbierz operatora oraz kwotę doładowania

  • ztwierdź doładowanie kodem ePIN. I już ... doładowane!

Doładowanie może zostać zapisane jako zdefiniowane lub cykliczne, dzięki czemu kolejne doładowanie zrobisz szybciej lub wykona się ono automatycznie w wybranym przez Ciebie dniu. Usługa doładowania dostępna jest dla wszystkich największych sieci polskich operatorów.

Płatności w urzędach

Za pomocą PeoPay teraz wszystko załatwisz w jednym okienku. Urzędnicy otrzymają dostęp do systemu Webpos Paybynet - jest to internetowy odpowiednik terminala płatniczego.

Jeśli masz aplikację PeoPay wystarczy, że urzędnik, u którego składasz wniosek, zaloguje się do systemu przy użyciu strony internetowej i zatwierdzi płatność, a następnie Ty będziesz musiał zatwierdzić transakcję kodem ePIN na swoim smartfonie.

Czy to jest bezpieczne? Tak!

  • Wszystkie Twoje dane są chronione, a Ty masz całkowitą kontrolę swoich wydatków.

  • Twoje pieniądze nie są przechowywane w telefonie, a zagubienie telefonu nie oznacza ich utraty.

  • Każda płatność potwierdzana jest kodem ePIN, który znasz tylko Ty - jeśli chcesz, możesz go zmienić w aplikacji.

  • Szczegółowe informacje na temat konta są dostępne wyłącznie po zalogowaniu.

  • Pamiętaj o przestrzeganiu zasad bezpiecznego korzystania z telefonu i PeoPay.

Telefon bez funkcji zbliżeniowej

Jeśli Twój telefon nie obsługuje płatności zbliżeniowych lub zostaną one wyłączone w Ustawieniach, na ekranie głównym aplikacji dostępne będą cztery funkcje umożliwiające wykonywanie wszystkich pozostałych typów transakcji: płatności w internecie, przelewy, wypłaty, doładowanie telefonu.

 

Definicje usług reprezentatywnych znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Wybierz dogodną formę kontaktu

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności