Aplikacja PeoPay

łatwo ogarniesz domowe finanse i masz czas na to, co ważne.

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. 


Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę. Pobierz przewodnik po PeoPay.

Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd na ekranie głównym salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny bez konieczności logowania się.. Aby to ustawić zaloguj się do PeoPay i wybierz Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon BLIK na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
Płatności telefonem i zegarkiem Dzięki PeoPay zapłacisz telefonem podobnie jak kartą w sklepie lub w internecie - z Apple Pay lub Google Pay lub kodem BLIK.
Oferty na Klik Zawsze staramy się dopasować ofertę do Twoich potrzeb. Pożyczka, lokata, a może konto oszczędnościowe? Zaloguj się i zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie.
Wymiana walut 24h/7 Wymieniaj waluty po atrakcyjnych kursach bez wychodzenia z domu.
Notowania W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
    Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.

    Dowiedz się więcej

Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.
Bilety i parkingi Kupuj wygodnie bilety komunikacji miejskiej i bilety parkingowe w aplikacji PeoPay.
Zadzwoń z PeoPay W najnowszej wersji PeoPay można szybko i wygodnie połączyć się w konsultantem infolinii naszego banku dzięki nowej funkcji Click2Call. To wszystko bez konieczności wprowadzania: numeru klienta oraz PINu do serwisu telefonicznego Pekao24 (TelePekao).
Nowości w PeoPay Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.

Jak zacząć korzystać z PeoPay?

  • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store.
  • Zaloguj się do aplikacji wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie).
  • Wpisz swój numer: PESEL, dowodu osobistego, poszportu lub karty pobytu.
  • Nadajesz hasło dla serwisu Pekao24.
  • Wprowadź 6-cyfrowy kod aktywacyjny, który otrzymasz podczas połączenie IVR.
  • Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji.
  • Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.
  • Dostosuj wygląd aplikacji do swoich potrzeb, więcej informacji>
  • Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej.


Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 6.0  i wyższej lub iOS w wersji 12.1.1 i wyższej. 

Jeśli nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay) aktywuj ją bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta. Dowiedz się więcej>

Personalizuj swoją aplikację PeoPay

Sprawdź
Czat z konsultantem
Sprawdź Przewodnik po PeoPay
Konto na selfie
Zdalna identyfikacja
Jedna aplikacja dla Ciebie i dla Twojej firmy
Logowanie i biometria

Czat z konsultantem
Czy wiesz, że w aplikacji PeoPay możesz skontaktować się z nami na czacie zawsze, gdy tego potrzebujesz? Na Twoje pytania szybko i wygodnie dostaniesz odpowiedź od konsultanta, bez wychodzenia z domu, bez czekania na infolinii. 

Nasi konsultanci podpowiedzą:

  • jak znaleźć usługę lub produkt, który Cię interesuje,
  • jak złożyć wniosek, aktywować usługę lub kupić produkt. 

Gdzie znajdziesz czat? To proste!

  • Kliknij w górnym prawym rogu aplikacji w ikonę słuchawki telefonu na białym kole.
  • Wybierz formę kontaktu - czat.
  • Wskaż temat, o którym chcesz porozmawiać z doradcą.
  • Kliknij w "Rozpocznij rozmowę".

Czat jest dostępny 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00-22:00.
 

Sprawdź Przewodnik po PeoPay
Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A, opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
 

Konto na selfie 
Dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu.
Po pobraniu aplikacji kliknij na ekranie przycisk zostań klientem Pekao. Aplikacja pokieruje Cię krok po kroku w celu otwarcia rachunku.
 

Dzięki aplikacji PeoPay możesz zdalnie zidentyfikować się podczas:

  • wizyty w oddziale banku*, jeśli nie masz przy sobie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu) lub zamiast niego, gdy dysponujemy jego zdjęciem, a dokument jest ważny i niezastrzeżony,
  • telefonicznego kontaktu z konsultantem infolinii, jeśli nie pamiętasz PINu do serwisu telefonicznego.

Co jest potrzebne?

  • Aktywna najnowsza aplikacja PeoPay (wersja co najmniej 4.0). Można to sprawdzić w zakładce „Więcej”, a następnie klikając „O aplikacji”.
  • Aktywny i niezablokowany dostęp do serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay.

* nie dotyczy placówek partnerskich.

Jedna aplikacja dla Ciebie i dla Twojej firmy
Jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz dzięki powiązaniu kont przełączać się pomiędzy rachunkiem indywidualnym i firmowym bez konieczności ponownego logowania do aplikacji PeoPay lub do serwisu internetowego Pekao24 za każdym razem.

Logowanie i biometria
Możesz logować się do aplikacji PeoPay lub zatwierdzać przelewy oraz płatności do kwoty 120 zł bez podawania hasła lub PINu. 
Wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie lub zweryfikować Face ID i gotowe!
Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skanem twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS.
Aby zmienić sposób logowania przejdź w aplikacji do Ustawień.
 

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz Zostań klientem Pekao.

Krok 2.

Wybierz Załóż konto osobiste.

Jeśli na jakimś etapie zrezygnujesz z dalszego wypełniania wniosku, możesz wrócić do niego wybierając Kontynuuj wniosek.

Krok 3.

Wpisz swoje dane.

Krok 4.

Prezentujemy Ci unikatowy login, którym zalogujesz się:
- w przypadku opuszczenia tego wniosku
- docelowo do bankowości elektronicznej
Zapamiętaj go.

Krok 5.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi danych osobowych i regulaminem, a następnie zaakceptuj go.

Krok 6.

Wprowadź kod, który wysłaliśmy do Ciebie SMS i ustal własne hasło do logowania do bankowości elektronicznej.

Krok 7.

Wybierz produkty, które Cię interesują.
Możesz wybrać wizerunek karty debetowej.
Wybór innego wizerunku karty niż domyślny kosztuje 5 zł.

Krok 8.

Jeśli otwierasz konto z polecenia lub posiadasz kod promocji uzupełnij go.

Krok 9.

Wybierz sposób zawarcia umowy:
- bez wychodzenia z domu lub,
- w wybranym oddziale.

Krok 10.

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę weryfikacji tożsamości:
- zbliżenie eDowodu oraz nagranie twarzy lub
- zdjęcie dowodu osobistego oraz nagranie twarzy lub
- przekazanie danych z Twojej aplikacji mObywaltel oraz nagranie twarzy

Jeśli Twój telefon nie spełnia wymogów technicznych nie będziesz mógł zweryfikować się eDowodem.

Krok 11.

Wyraź zgodę na weryfikację tożsamości za pomocą selfie oraz przetwarzanie wizerunku twarzy przez bank.

Krok 12.

Jeśli wybierasz weryfikację aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel
- na ekranie głównym wybierz ikonę mObywatel, a następnie na dole ekranu opcję Przekaż oraz opcję Instytucji lub firmie
- następnie wklej skopiowany kod w okienko

Krok 13.

Jeśli wybierasz weryfikację:
dowodem osobistym:
- wykonaj zdjęcie przodu i tyłu dowodu osobistego

eDowodem:
- wprowadź numer CAN – znajdziesz go na przodzie dowodu w prawym dolnym rogu pod małym zdjęciem
- zbliż eDowód do telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Kok 14.

W kolejnym kroku poprosimy Cię o nagranie kilku ruchów głową, żeby potwierdzić Twoją tożsamość.

Krok 15.

Uzupełnij brakujące dane i …

Krok 16.

… wybierz oddział, w którym będzie prowadzony Twój rachunek.

Krok 17.

Potwierdź wymagane oświadczenia, sposób komunikacji oraz wyraź odpowiednie zgody.

Krok 18.

Zapoznaj się z umową i zaakceptuj ją. Wzór umowy i dokumenty z nią związane otrzymasz od nas mailem.

Krok 19.

Gratulacje! Witamy w gronie klientów Banku Pekao S.A.

Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ.

Krok 2.

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 3.

Wpisz swój numer PESEL.

Krok 4.

Wpisz tymczasowy PIN.

Krok 5.

Ustaw hasło do Pekao24.

Krok 6.

Wprowadź kod aktywacyjny to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 7.

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.

Gratulacje!

Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Jak zlecić polecenie przelewu w aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Przelew możesz wykonać z pulpitu ze skrótu Przelew krajowy albo z menu Płatności na dole.

Krok 2.

Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł przelewu.

Krok 3.

Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i wybierz Autoryzuj przelew.

Krok 4.

Potwierdź przelew wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji, np. PIN-em do aplikacji PeoPay.

Gotowe!

Przelew zostanie zrealizowany.

Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem Android?

Krok 1.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i na dolnym pasku kliknij w Więcej.

Krok 2.

Wybierz Metody płatności.

Krok 3.

Wybierz Google Pay, aby dodać kartę.

Krok 4.

Jeśli dodajesz kartę do Google Pay po raz pierwszy zaakceptuj zgody i regulamin.

Krok 5.

Wybierz kartę, którą chcesz dodać do płatności Google Pay.

Krok 6.

W kolejnym kroku zaakceptuj warunki korzystania z karty w Google Pay.

Krok 7.

Zweryfikuj swoją kartę wpisując kod, który wysłaliśmy SMS-em.

Krok 8.

Ustaw swoją kartę jako domyślną.

Gratulacje!

Teraz możesz płacić telefonem.

Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem iOS (iPhone)?

Krok 1.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i na dolnym pasku kliknij w Więcej.

Krok 2.

Wybierz Metody płatności, a następnie wybierz Apple Pay, aby dodać kartę.

Krok 3.

Wybierz kartę w celu dodania do Twojego portfela Apple i zapoznaj się z treścią oraz zaakceptuj regulamin korzystania z kart w Apple Pay.

Krok 4.

Potwierdź dodanie karty do Apple Wallet jednorazowym kodem SMS.

Gotowe!

Możesz już korzystać z płatności zbliżeniowych Apple Pay.

Jak płacić zbliżeniowo?

Krok 1.

Odblokuj telefon.

Krok 2.

Przyłóż telefon do terminala.

Gotowe!

W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.

W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.

Jak odblokować aplikację PeoPay?

Krok 1:

Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN dostęp do niej zostanie zablokowany. Naciśnij przycisk Wróć do logowania.

Krok 2:

Zostaniesz przekierowany do ekranu startowego.
Kliknij ZALOGUJ.

Krok 3:

Wprowadź numer klienta i kliknij Dalej.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 4:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła do Pekao24 i kliknij przycisk Dalej.

Krok 5:

Wprowadź kod aktywacyjny to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 6:

Ustal swój nowy PIN do logowania do aplikacji PeoPay.

Krok 7:

Gratulacje!
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję