Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna PeoPay to szybki i bezpieczny dostęp do konta osobistego i firmowego, kart i oszczędności z poziomu smartfonu. Poznaj mobilne bankowanie!

Nasi klienci zainstalowali już ponad 3,4 mln aplikacji PeoPay na swoich telefonach - dołącz do tego grona!
Korzystaj z konta i usług bankowych bez wizyty w oddziale.
Aplikacja na telefon daje Ci szereg skrótów, kafli i widżetów, z którymi bez trudu znajdziesz najważniejsze funkcje. Możesz obsługiwać karty, lokaty i dokonywać płatności mobilnie o dowolnej porze. Z praktycznym pulpitem jeden rzut oka wystarczy, aby skontrolować wydatki, sprawdzić aktywne bilety komunikacji miejskiej czy opłaty parkingowe.

Pobierz przewodnik po PeoPay i dowiedz się więcej.

Jeśli jeszcze nie masz aplikacji, pobierz ją:

  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store
Aplikacja na telefon dopasowana do Ciebie Personalizuj aplikację i dostosuj ją do siebie. Korzystaj z powiadomień push i SMS, mobilnej autoryzacji, zdalnej identyfikacji oraz szybkiego dostępu do salda
Bankuj bez wychodzenia z domu Składaj dyspozycje i zaświadczenia bez wychodzenia z domu, aktualizuj dane osobowe w dowolnym czasie i miejscu. Rób przelewy, zlecaj doładowanie telefonu oraz opłacaj rachunki czy faktury za pomocą usługi Qlips
Płać jak Ci wygodnie Korzystaj z różnych możliwości płatności Banku Pekao S.A. np.  kartą, telefonem za pomocą Apple Pay lub Google Pay, zegarkiem z opcją Fitbit Pay lub Garmin Pay, kodem BLIK. A za granicą korzystaj z wielowalutowej karty lub konta walutowego także online.
Podróżuj prywatnie i służbowo Dzięki aplikacji PeoPay kupisz bilet komunikacji miejskiej lub zapłacisz za parking. Przy dalszych podróżach korzystaj z Autopay i nie czekaj przy bramkach na autostradzie.
Pożyczaj, inwestuj i wymieniaj waluty Korzystaj z kantoru i wymieniaj waluty. Jeśli masz konto indywidualne, poznaj ofertę produktów na klik i złóż wniosek o pożyczkę, kartę kredytową lub limit w koncie. Oszczędzaj dzięki ofercie lokat lub kupuj obligacje Skarbu Państwa. Sprawdzaj notowania giełdowe.
Zastąp wizytę w urzędzie kliknięciem Składaj wnioski urzędowe bez wychodzenia z domu wykorzystując możliwości cyfrowej tożsamości. Dzięki otwartej bankowości masz dostęp do swoich rachunków, które posiadasz nawet w innych bankach.
Kontaktuj się z nami wygodniej Sprawdzaj tożsamość naszych pracowników. Dzwoń z PeoPay lub korzystaj z czatu z konsultantem Otrzymuj korespondencję online. Wyszukuj funkcje dzięki asystentowi głosowemu Google lub wypróbuj bankowość telefoniczną.
Załóż i prowadź firmę w telefonie  Załóż bezpłatnie firmę online i używaj jednego logowania do konta osobistego i firmowego. Sprawdź ofertę Księgowości z Żubremfaktoringuaktualne promocje dla przedsiębiorców i mikrofirm oraz poznaj możliwości finansowania działalności. Składaj dyspozycje firmowe zdalnie.
 

 

Jesteś naszym klientem?

Zaloguj się do serwisu
Nowości w aplikacji PeoPay
Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w aplikacji Peopay, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.
 

Nowości w aplikacji PeoPay
Sprawdź, co nowego słychać w aplikacji PeoPay. Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej.

Sprawdzaj tożsamość pracownika banku
Zobacz, jak w aplikacji PeoPay zweryfikować tożsamość dzwoniącego do Ciebie pracownika naszego banku.

Nowy Kantor Pekao24 
Wygodnie, szybko i bezpiecznie sprawdzaj kursy, wykresy z trendami i wymieniaj waluty w nowym Kantorze Pekao24.

Dowiedz się, jak korzystać z PeoPay

Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Sprawdź, jak korzystać z aplikacji banku. W razie wątpliwości sięgnij do przewodnika.
 


Pierwsze kroki z PeoPay
Dzięki PeoPay możesz otworzyć konto na selfie bez wychodzenia z domu. Sprawdź, jak  zalogować się i zacząć korzystać z aplikacji banku. Dowiedz się więcej o logowaniu za pomocą biometrii.

Korzystanie z płatności zbliżeniowych
Dowiedz się jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji Banku Pekao S.A. na telefonie z systemem Android lub z systemem iOS (iPhone) oraz jak płacić zbliżeniowo.

Przydatne wskazówki 
Nie wiesz jak odblokować aplikację PeoPay? Jak opłacać rachunki w aplikacji? Obejrzyj filmy i poznaj więcej możliwości PeoPay.
 
  • Pytania i odpowiedzi

    • Co to jest PeoPay?

      PeoPay to aplikacja Banku Pekao S.A. dla wszystkich użytkowników konta osobistego i firmowego na urządzeniach mobilnych. Umożliwia płatności mobilne i zbliżeniowe, autoryzację transakcji, obsługę lokat, kart czy otworzenie konta na selfie. Pobierzesz ją za darmo z Sklepu Play (Android) i AppStore (iOS).

    • Jak zalogować się do PeoPay?

      Pierwsze logowanie do aplikacji PeoPay wymaga wykonania kilku prostych kroków, które znajdziesz dokładnie opisane w przewodniku po PeoPay. Przy każdym kolejnym razie wystarczy, że uruchomisz aplikację i odblokujesz ją za pomocą wybranej przez siebie metody: kodem PIN, biometrią lub hasłem.

    • Jak zalogować się do PeoPay pierwszy raz?

      Aplikacja PeoPay przy pierwszym użyciu wymaga odpowiedniej konfiguracji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

      1.    Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij „Zaloguj”.
      2.    Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij „Dalej”. Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste. 
      3.    Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu. Wpisz otrzymany tymczasowy PIN. Ustaw hasło do Pekao24.
      4.     Wprowadź kod aktywacyjny – to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).
      5.    Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay. 

      Gratulacje! Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay!

    • Jak odblokować PeoPay?

      Aby odblokować PeoPay musisz uruchomić aplikację banku. Kliknij „Zaloguj”, a następnie podaj ustalony podczas pierwszego logowania kod PIN lub skorzystaj z funkcji logowania biometrycznego.

    • Jak odblokować konto PeoPay?

      Po 3-krotnym wpisaniu błędnego kodu PIN, aplikacja Banku Pekao S.A. zablokuje się automatycznie. Aby odblokować ją samodzielnie należy kliknąć „Wróć do logowania” i ponownie „Zaloguj”. Wprowadź dane zgodnie z krokami przedstawionymi w aplikacji. Po podaniu hasła do Pekao24 otrzymasz połączenie przychodzące, w trakcie którego usłyszysz 6-cyfrowy kod aktywacyjny. Ustal nowy PIN i zaloguj się do aplikacji PeoPay.

    • Jak zrobić przelew w PeoPay?

      Jeżeli chcesz wykonać przelew w PeoPay, zaloguj się do aplikacji. Kliknij kółko z napisem „Przelew”, a następnie wybierz rodzaj transakcji, jakiej chcesz dokonać. Uzupełnij pola zgodnie z danymi odbiorcy lub skorzystaj z opcji skanowania danych za pośrednictwem kodu QR, którą znajdziesz u góry ekranu. Pamiętaj, aby sprawdzić dane. Zatwierdź przelew kodem PIN do aplikacji banku.

    • Jak aktywować kartę w aplikacji PeoPay?

      Aby aktywować kartę w aplikacji PeoPay należy wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie „Karty”. Wybierz z listy interesującą Cię kartę i postępuj zgodnie z wyświetlonymi na ekranie wskazówkami.

    • Jak zmienić limit w PeoPay?

      W PeoPay możesz zmienić limity dla aplikacji mobilnej oraz serwisu Pekao24. Wystarczy, że zalogujesz się do PeoPay, przejdziesz do zakładki „Profil”, a następnie „Limity transakcji”. W tym miejscu możesz modyfikować limit dzienny i miesięczny dla płatności w serwisie Pekao24 oraz limit dzienny wypłat gotówkowych i płatności mobilnych z PeoPay.

  • Pliki do pobrania

    Regulamin rachunków bankowych

    Pobierz plik

    Przewodnik po aplikacji PeoPay

    Pobierz plik

    Wykaz funkcji serwisów 7 grudnia 2023

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Wykaz Funkcji Serwisów – Pekao24 dla firm

    Pobierz plik

    Regulamin bankowość elektroniczna Pekao24

    Pobierz plik

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję