Aplikacja PeoPay

Z aplikacją PeoPay łatwo ogarniesz domowe finanse i masz czas na to, co ważne.

Poznaj aplikację PeoPay w nowej odsłonie

Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę blikiem, a nawet weźmiesz pożyczkę. Pobierz przewodnik po PeoPay.

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 120 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon Blik na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.
     
    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo (w tym także z Apple Pay) lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Oferty na Klik sprawdź w aplikacji, jakie oferty czekają na Ciebie. Pożyczka, lokata mobilna, a może konto oszczędnościowe
Wykorzystanie Asystenta Google Wywołuj głosowo funkcje w aplikacji PeoPay dzięki Asystentowi Google
Analiza finansowa Dzięki tej analizie możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
Konto na selfie dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu
Notowania W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
    Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.

    Dowiedz się więcej >
     

Filmy instruktażowe Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w aplikacji PeoPay jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.
Jak zacząć korzystać z PeoPay?
  • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
  • Zaloguj się do aplikacji wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie)
  • Wpisz PIN otrzymany SMS-em
  • Ustal PIN do zatwierdzania transakcji w PeoPay
  • Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
 

Jak działa nowa aplikacja PeoPay?

Zobacz film o nowej aplikacji PeoPay.

Co nowego w aplikacji PeoPay?
  • Nowoczesny wygląd  i szata graficzna
  • Dostęp do wszystkich produktów w jednym miejscu
  • Jeszcze prostszy  dostęp do kodu BLIK
  • Szybki kontakt z bankiem
  • Wygodny dostęp do oferty innych produktów banku
  • Opłacaj rachunki dzięki usłudze Qlips
  • Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay
     
  • Nowy, intuicyjny wygląd historii operacji wraz  z analizą finansową, która pozwala przeglądać Twoje wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
     

  
  
 
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. Przelew BLIK jest rodzajem polecenia przelewu lub polecenia przelewu wewnętrznego. Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!

Otwórz konto na selfie przez telefon

Sprawdź

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.

Krok 2.

Wybierz Otwórz konto indywidualne.

Krok 3.

Uzupełnij swoje dane i ustal login oraz zaakceptuj informację administratora danych oraz regulamin.
Nadany login będzie potrzebny do ewentualnego logowania do wniosku o założenie konta.
Na wskazany numer telefonu otrzymasz od banku SMS z hasłem tymczasowym.

Krok 4.

Wprowadź hasło tymczasowe.
Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.
W przypadku karty masz możliwość wybrania jej wizerunku.
Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Krok 6.

Wybierz Selfie i zdjęcie dowodu osobistego.
Kliknij Dalej.

Krok 7.

Wyraź zgodę na przetwarzanie Twojego wizerunku w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

Krok 8.

Po wybraniu Rozpocznij pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Krok 9.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Krok 10.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy – gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).
Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu i z odliczaniem od 3 do 0.
Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Krok 11.

Poczekaj na weryfikację Twojej tożsamości.

Krok 12.

Sprawdź swoje dane pobrane z dowodu osobistego.

Kok 13.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 14.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Krok 15.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 16.

Jesteśmy w trakcje przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.
Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się z koloru niebieskiego na zielony.

Krok 17.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.
Wybierz Otwórz, aby zapoznać się z umową.
Wpisz kod SMS i wybierz Zawieram umowę.

Krok 18.

Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.

Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Otwieramy rachunek w PeoPay
z weryfikacją tożsamości w oddziale

Krok 1.

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Krok 2.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego.

Krok 3.

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Krok 4.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 5.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 6.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

Krok 7.

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Krok 1.

Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.

Wybierz Załóż konto.

Krok 2.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Krok 3.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Krok 4.

Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ

Krok 2.

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 3.

Wprowadź tymczasowy PIN do Pekao24 i kliknij DALEJ.

Tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta albo otrzymałeś listem.

Krok 4.

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay oraz hasło do logowania do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5.

Pobierz kod SMS, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go, aby potwierdzić aktywację aplikacji PeoPay.

Gratulacje!

Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Jak zlecić polecenie przelewu w aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej PeoPay wybierz na środku ekranu przycisk PRZELEW.

Krok 2.

Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł polecenia przelewu.

Krok 3.

Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i wybierz Autoryzuj przelew.

Krok 4.

Potwierdź polecenie przelewu wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji, np. PIN-em do aplikacji PeoPay.

Gotowe!

Polecenie przelewu zostało zrealizowane.

Jak włączyć płatności zbliżeniowe w nowej aplikacji PeoPay?

Dotyczy wyłącznie telefonów z systemem operacyjnym Android

Krok 1.

Włączamy usługę w aplikacji.
Jeśli posiadasz telefon umożliwiający płatności zbliżeniowe (NFC), otwórz na nim aplikację PeoPay.
W lewym górnym rogu naciśnij ikonę "płatności zbliżeniowych" i wybierz Włącz.
Jeśli nie masz włączonej funkcji NFC - zostaniesz przeniesiony do ustawień NFC w telefonie. Włącz je i wróć do aplikacji PeoPay.

Krok 2.

Na kolejnym ekranie w aplikacji PeoPay naciśnij Włącz.

Krok 3.

Potwierdź ustawienie PIN-em do PeoPay lub biometrią.

Krok 4.

Aplikacja PeoPay jest już gotowa do płacenia zbliżeniowo.

Jak płacić zbliżeniowo?

Krok 1.

Odblokuj telefon.

Krok 2.

Przyłóż telefon do terminala.

Gotowe!

W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.

W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.

Jak odblokować aplikację PeoPay?

Krok 1:

Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN dostęp do niej zostanie zablokowany.
Naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu).

Krok 2:

Zostaniesz przeniesiony do ekranu startowego.
Kliknij ZALOGUJ.

Krok 3:

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste (lub logujesz się nim do Pekao24).

Krok 4:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła do Pekao24 i kliknij przycisk ZALOGUJ.

Krok 5:

Ustal swój nowy PIN do logowania do PeoPay.

Krok 6:

Pobierz bezpłatny kod sms, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go by potwierdzić ponowną aktywację PeoPay.

Krok 7:

Gratulacje!
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję