Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej z dostępem do konta, kart, kredytów i oszczędności w Twoim telefonie

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 200 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4-cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:
    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnej > Menu > Ustawienia > Logowanie i autoryzacja > Metoda logowania > Biometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.

     

Szybki podgląd w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo i historię rachunku
  • Zobacz szczegóły

    Możesz również ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się.
    Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay > Menu > Ustawienia > Personalizacja > Widok salda w PeoPay i ustaw wersję wskaźnika salda. 

     

     

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.

    Jak to zrobić?
    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.

Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.

    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.

    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • darmowej wypłaty z 19 000 bankomatów (w tym Pekao)*
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    *Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.03.2019 r. Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Oferty na Klik sprawdź w aplikacji, jakie oferty czekają na Ciebie. Pożyczka, lokata mobilna, a może konto oszczędnościowe

Skontaktuj się z Doradcą

Zamów kontakt

Bankowości mobilna PeoPay

Jak zacząć korzystać z bankowości mobilnej PeoPay?

Pobierz aplikację aplikację ze sklepu Google Play lub App Store. Zaloguj się do aplikacji używając numeru Klienta oraz hasła tymczasowego otrzymanego SMS-em w momencie aktywacji.

Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Korzystanie z aplikacji wymaga zawarcia z Bankiem Pekao S.A. umowy o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

Nie masz numeru klienta?
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta. Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta Banku, ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32 (opłata wg taryfy operatora), a po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Nie pamiętasz kodu PIN do logowania?
Jeżeli nie pamiętasz PIN-u do PeoPay to zadzwoń na infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. Konsultant lub doradca w oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN, na podstawie którego ustawisz swój indywidulany PIN do aplikacji.

Płatności we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą

Zapłacisz telefonem w sklepach w Polsce w złotych i za granicą od razu w walucie - zbliżasz telefon do terminala (jak kartę) i płacisz od razu z rachunku złotowego lub walutowego. Aplikacja rozpoznaje walutę transakcji i pobiera pieniądze z rachunku złotowego lub walutowego (EUR, USD, GBP, CHF - po podłączeniu PeoPay do rachunku w danej walucie i zapewnieniu na nim odpowiednich środków).

Płatność w Internecie

  • jeżeli robisz zakupy w internecie, wybierz płatność z Bankiem Pekao SA lub Masterpass™,

  • następnie zostaniesz przekierowany na stronę Banku Pekao S.A. z wyświetlonym kodem QR, który będzie zawierał dane transakcji,

  • zeskanuj kod QR, potwierdź kodem ePIN i... już. Zapłacone!

Przelewy między bliskimi i znajomymi

  • już nie musisz znać numeru rachunku bankowego swojego znajomego,

  • jeżeli Twój znajomy ma aplikację PeoPay możesz przelać pieniądze korzystając z książki telefonicznej w swoim telefonie,

  • jeżeli znajomy nie posiada aplikacji otrzyma SMS z powiadomieniem o przychodzących pieniądzach, a po zainstalowaniu i rejestracji aplikacji pieniądze trafią na jego rachunek.

Wypłata gotówki z bankomatu dzięki funkcji BLIK

  • na bankomacie wybierz opcję Wypłata telefonem

  • w aplikacji PeoPay wybierz żółtą opcję BLIK

  • wpisz w bankomacie kod wygenerowany w aplikacji. I już… pieniądze wypłacone!

Doładowania telefonów na kartę prepaid dla siebie i swoich bliskich!

  • wbierz czerwoną opcję „przelewy”

  • z książki adresowej wskaż osobę, której telefon chcesz doładować

  • wbierz operatora oraz kwotę doładowania

  • ztwierdź doładowanie kodem ePIN. I już ... doładowane!

Doładowanie może zostać zapisane jako zdefiniowane lub cykliczne, dzięki czemu kolejne doładowanie zrobisz szybciej lub wykona się ono automatycznie w wybranym przez Ciebie dniu. Usługa doładowania dostępna jest dla wszystkich największych sieci polskich operatorów.

Płatności w urzędach

Za pomocą PeoPay teraz wszystko załatwisz w jednym okienku. Urzędnicy otrzymają dostęp do systemu Webpos Paybynet - jest to internetowy odpowiednik terminala płatniczego.

Jeśli masz aplikację PeoPay wystarczy, że urzędnik, u którego składasz wniosek, zaloguje się do systemu przy użyciu strony internetowej i zatwierdzi płatność, a następnie Ty będziesz musiał zatwierdzić transakcję kodem ePIN na swoim smartfonie.

Czy to jest bezpieczne? Tak!

  • Wszystkie Twoje dane są chronione, a Ty masz całkowitą kontrolę swoich wydatków.

  • Twoje pieniądze nie są przechowywane w telefonie, a zagubienie telefonu nie oznacza ich utraty.

  • Każda płatność potwierdzana jest kodem ePIN, który znasz tylko Ty - jeśli chcesz, możesz go zmienić w aplikacji.

  • Szczegółowe informacje na temat konta są dostępne wyłącznie po zalogowaniu.

  • Pamiętaj o przestrzeganiu zasad bezpiecznego korzystania z telefonu i PeoPay.

Telefon bez funkcji zbliżeniowej

Jeśli Twój telefon nie obsługuje płatności zbliżeniowych lub zostaną one wyłączone w Ustawieniach, na ekranie głównym aplikacji dostępne będą cztery funkcje umożliwiające wykonywanie wszystkich pozostałych typów transakcji: płatności w internecie, przelewy, wypłaty, doładowanie telefonu.

 

Definicje usług reprezentatywnych znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami już dziś

Zamów kontakt

Pekao24 na komórki m.pekao24.pl

Pekao24

Pekao24 na komórki to część bankowości elektronicznej, dostępna pod adresem www.m.pekao24.pl. Gdy wpiszesz na telefonie www.pekao24.pl zostaniesz automatycznie przekierowany na tę stronę.

W Pekao24 na komórki zrealizujesz większości operacji, które znasz z serwisu internetowego Pekao24. Dodatkowo podzieliliśmy Twoje wydatki na kategorie. Dzięki temu widzisz, ile wydajesz np. na dom, dzieci, rozrywkę czy zdrowie. Możesz zmienić przypisanie wydatku do kategorii.

  • Zaraz po zalogowaniu widzisz saldo rachunku podstawowego oraz ostatnie operacje i przełączasz się między kolejnymi rachunkami.

  • Ważne informacje oraz funkcje są zawsze pod ręką. Korzystanie z serwisu jest proste i szybkie.

  • Możesz wybrać, które rachunki, karty, lokaty i kredyty będą widoczne po zalogowaniu oraz ustalić ich kolejność wyświetlania.

  • Wyszukiwarka w historii operacji pomoże Ci szybko odnaleźć zrealizowaną płatność. Wystarczy, że zaczniesz wpisywać poszukiwaną frazę, a serwis podpowie pasujące wyniki.

  • Podsumowane wpływy i wydatki pomogą Ci w planowaniu domowego budżetu.

  • Możesz korzystać z funkcji wymiany walut (USD, EUR, CHF, GBP) po preferencyjnym kursie. Transakcja jest realizowana natychmiast po zaakceptowaniu przez Ciebie oferty kursu. Zgłoś Doradcy w oddziale, że chcesz korzystać z tej funkcji w Pekao24.

  • Jeżeli potrzebujesz szybko dodatkowej gotówki, skorzystaj z oferty Klik Gotówka oraz Klik Karta. Kwotę pożyczki, okres spłaty oraz limit karty (w ramach limitu wyznaczonego przez Bank) dopasujesz do swoich potrzeb. Środki z pożyczki trafią na Twój rachunek w ciągu 30 sekund od zaakceptowania umowy, natomiast karta zostanie wysyłana już następnego dnia. Oferta jest dostępna dla wybranych grup Klientów.

  • Masz do swojej dyspozycji podgląd notowań instrumentów finansowych z rynku GPW i NewConnect oraz indeksów polskich. Operacje maklerskie zrealizujesz korzystając z dedykowanej Inwestorom Aplikacji mobilnej Pekao24Makler dostępnej na urządzenia z systemami operacyjnymi IOS, Android oraz Windows Phone.

  • Do Pekao24 na komórki logujesz się tak samo jak do serwisu internetowego i operacje zatwierdzasz tą samą metodą autoryzacji. Jeżeli używasz karty kodów jednorazowych, zmień metodę autoryzacji, ponieważ w Pekao24 na komórki nie zatwierdzisz operacji kodem z karty.

Wybrane funkcje:

  • Salda i historię rachunków, kredytów, lokat, funduszy widzisz zaraz po zalogowaniu.

  • Polecisz przelew krajowy do dowolnego odbiorcy, w tym do ZUS i US.

  • Zrealizujesz przelew na rachunek maklerski, jeżeli jesteś posiadaczem rachunku w DM Pekao lub w CDM Pekao.

  • Doładujesz telefon.

  • Spłacisz kartę i wyślesz przelew z rachunku karty na własne konto.

  • Założysz i zerwiesz lokatę.

  • Wyszukasz na mapie oddział lub bankomat Banku Pekao oraz Punkt Usług Maklerskich.

  • Pobierzesz potwierdzenie operacji w PDF.

  • Wyślesz przelew zwrotny oraz ponowisz przelew z poziomu historii operacji.

  • Możesz korzystać z wielu sposóbów płacenia za zakupy w internecie.

  • Sprawdzisz notowania instrumentów finansowych z rynku GPW i NewConnect oraz indeksów polskich

 

Pełny zakres funkcji dostępnych w serwisie Pekao24 na komórki znajduje się w Wykazie funkcji serwisów dostępnym na www.pekao24.pl.

Jak zalogować się do Pekao24 na komórki?

Uruchom w telefonie przeglądarkę internetową i wpisz w pasku adres m.pekao24.pl.

Wprowadź na stronie numer klienta (znajdziesz go na Umowie rachunku bankowego) i tapnij DALEJ.

Na następnej stronie wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła w wybrane przez system losowo puste pola, a następnie tapnij na ZALOGUJ.

Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - sprawdź

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Wybierz dogodną formę kontaktu

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności