Aplikacja mobilna PeoPay to szybki i bezpieczny dostęp do konta osobistego i firmowego, kart i oszczędności z poziomu smartfonu. Poznaj mobilne bankowanie!
Nasi klienci zainstalowali już ponad 4 mln aplikacji PeoPay na swoich telefonach - dołącz do tego grona!
Korzystaj z konta i usług bankowych bez wizyty w oddziale.
Aplikacja na telefon daje Ci szereg skrótów, kafli i widżetów, z którymi bez trudu znajdziesz najważniejsze funkcje. Możesz obsługiwać karty, lokaty i dokonywać płatności mobilnie o dowolnej porze. Z praktycznym pulpitem jeden rzut oka wystarczy, aby skontrolować wydatki, sprawdzić aktywne bilety komunikacji miejskiej czy opłaty parkingowe.
Pobierz przewodnik po PeoPay i dowiedz się więcej. Jeśli jeszcze nie masz aplikacji, pobierz ją:
zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.
Zastąp wizytę w urzędzie kliknięciem Składaj wnioski urzędowe bez wychodzenia z domu wykorzystując możliwości cyfrowej tożsamości. Dzięki otwartej bankowości masz dostęp do swoich rachunków, które posiadasz nawet w innych bankach.
Nowości w aplikacji PeoPay
Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w aplikacji Peopay, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.
Nowości w aplikacji PeoPay
Sprawdź, co nowego słychać w aplikacji PeoPay. Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej.
Nowe tła dla firm w PeoPay
Sprawdź możliwości personalizacji aplikacji PeoPay i ustaw jedno z kilku teł dedykowanych dla profilu firmowego.
Skarbonki – oszczędzanie na cele
Załóż Skarbonkę w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24, określ cel – oszczędzaj we własnym rytmie i spełniaj swoje marzenia.
Dowiedz się, jak korzystać z PeoPay
Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Sprawdź, jak korzystać z aplikacji banku. W razie wątpliwości sięgnij do przewodnika.
PeoPay to aplikacja Banku Pekao S.A. dla wszystkich użytkowników konta osobistego i firmowego na urządzeniach mobilnych. Umożliwia płatności mobilne i zbliżeniowe, autoryzację transakcji, obsługę lokat, kart czy otworzenie konta na selfie. Pobierzesz ją za darmo z Sklepu Play (Android) i AppStore (iOS).
Pierwsze logowanie do aplikacji PeoPay wymaga wykonania kilku prostych kroków, które znajdziesz dokładnie opisane w przewodniku po PeoPay. Przy każdym kolejnym razie wystarczy, że uruchomisz aplikację i odblokujesz ją za pomocą wybranej przez siebie metody: kodem PIN, biometrią lub hasłem.
Aplikacja PeoPay przy pierwszym użyciu wymaga odpowiedniej konfiguracji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij „Zaloguj”.
2. Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij „Dalej”. Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.
3. Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu. Wpisz otrzymany tymczasowy PIN. Ustaw hasło do Pekao24.
4. Wprowadź kod aktywacyjny – to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).
5. Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.
Gratulacje! Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay!
Aby odblokować PeoPay musisz uruchomić aplikację banku. Kliknij „Zaloguj”, a następnie podaj ustalony podczas pierwszego logowania kod PIN lub skorzystaj z funkcji logowania biometrycznego.
Po 3-krotnym wpisaniu błędnego kodu PIN, aplikacja Banku Pekao S.A. zablokuje się automatycznie. Aby odblokować ją samodzielnie należy kliknąć „Wróć do logowania” i ponownie „Zaloguj”. Wprowadź dane zgodnie z krokami przedstawionymi w aplikacji. Po podaniu hasła do Pekao24 otrzymasz połączenie przychodzące, w trakcie którego usłyszysz 6-cyfrowy kod aktywacyjny. Ustal nowy PIN i zaloguj się do aplikacji PeoPay.
Jeżeli chcesz wykonać przelew w PeoPay, zaloguj się do aplikacji. Kliknij kółko z napisem „Przelew”, a następnie wybierz rodzaj transakcji, jakiej chcesz dokonać. Uzupełnij pola zgodnie z danymi odbiorcy lub skorzystaj z opcji skanowania danych za pośrednictwem kodu QR, którą znajdziesz u góry ekranu. Pamiętaj, aby sprawdzić dane. Zatwierdź przelew kodem PIN do aplikacji banku.
Aby aktywować kartę w aplikacji PeoPay należy wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie „Karty”. Wybierz z listy interesującą Cię kartę i postępuj zgodnie z wyświetlonymi na ekranie wskazówkami.
W PeoPay możesz zmienić limity dla aplikacji mobilnej oraz serwisu Pekao24. Wystarczy, że zalogujesz się do PeoPay, przejdziesz do zakładki „Profil”, a następnie „Limity transakcji”. W tym miejscu możesz modyfikować limit dzienny i miesięczny dla płatności w serwisie Pekao24 oraz limit dzienny wypłat gotówkowych i płatności mobilnych z PeoPay.
W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i zwiększ limit zaufanych urządzeń dla PeoPay. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.
Aplikacja PeoPay dostępna jest na telefon z systemem Android w wersji min. 7.0 oraz z systemem iOS w wersji min. 14.0. Korzystanie z PeoPay na telefonach ze starszymi wersjami systemów nie jest możliwe.
Limity transakcji można zmienić w serwisie internetowym Pekao24 -> Profil -> Ustawienia -> sekcja Limity w zakładce Bezpieczeństwo.
W tej sekcji można zmienić limity w PeoPay i Pekao24, które obejmują przelewy krajowe i zagraniczne, zakupy online kodami BLIK, przelewy na telefon BLIK-iem, doładowania telefonów i płatności kodami QR.
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 500 PLN, a limit dzienny to 1 000 PLN. Tych dwóch limitów nie możesz zmienić.
Poza tym możesz ustawić limity:
• dzienny i miesięczny przelewów,
• dzienny limit płatności kodem BLIK w sklepie stacjonarnym,
• dzienny limit wypłat gotówki kodem BLIK.
W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i usuń telefon, na którym była aktywowana aplikacja PeoPay lub zwiększ limit zaufanych urządzeń dla aplikacji. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.
W Pekao24 i PeoPay można dokonać tylko aktualizacji polskiego dowodu osobistego. Wszelkie inne dokumenty, jak paszport, dowody zagraniczne wymagają kontaktu z oddziałem.
Nie jest potrzebne dodatkowe oprogramowanie.
Potwierdzenie możesz pobrać bezpośrednio po zleceniu przelewu, z ekranu ze szczegółami transakcji. Jeśli pojawią się utrudnienia zalecamy wejść w historię konta i wybrać szczegóły danej płatności.