Fitbit Pay umożliwia płacenie oraz wypłaty zbliżeniowe zegarkiem po podłączeniu Twojej karty płatniczej.
Sprawdź jakie modele zegarków obsługują płatności Fitbit Pay.
Fitbit Pay
Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności należy ponownie podać hasło.
Bezpieczne płatności:
- Dzięki Fitbit Pay dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcy.
- Jeśli zgubisz zegarek, nadal możesz korzystać z płatności kartą – wystarczy, że skontaktujesz się naszą infolinią i zlecisz zastrzeżenie karty na zgubionym zegarku.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontaktJak zacząć korzystać z Fitbit Pay z kartą banku?
Pobierz aplikację Fitbit na swój telefon. Znajdziesz ją w sklepie Google Play lub App Store.
Jeśli masz już sparowany zegarek z aplikacją, wybierz w niej opcję Wallet. Utwórz hasło do cyfrowego portfela. Będziesz go używać do zatwierdzania transakcji zegarkiem.
Wybierz „Dodaj kartę” i wprowadź dane karty* (m.in. numer karty, datę ważności, kod CVC – trzycyfrowy kod bezpieczeństwa) i zaakceptuj Regulamin.
Karta będzie widoczna na ekranie telefonu i zegarka. Już teraz możesz rozpocząć dokonywanie płatności.
Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.
Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.
-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
- Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.
- Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
- Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.
-
Jakie zegarki obsługuje Fitbit Pay?
Fitbit Pay obsługuje zegarki Sense, Versa 3, Versa 2, Versa Special Edition, Ionic, Charge 3 Special Edition, Charge 4 and Charge 5. Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Fitbit Pay znajduje się na stronie www.fitbit.com/fitbit-pay
-
Jakie transakcje mogę robić zegarkiem?
Możesz płacić zbliżeniowo w sklepach na całym świecie oraz wypłacać gotówkę w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym. Wypłata gotówki w bankomacie wymaga dodatkowego potwierdzenia PIN-em do karty podłączonej do zegarka.
-
Czy muszę dodatkowo potwierdzać transakcję powyżej 100 zł?
Nie musisz dodatkowo potwierdzać transakcji.
-
Jakie karty mogę dodać?
Możesz dodać karty płatnicze wydane przez nasz bank z logo Mastercard, Maestro i Visa, w szczególności: karty wydane do rachunków np. karty wielowalutowe, karty kredytowe oraz obciążeniowe (z odroczonym terminem płatności) zarówno indywidualne, firmowe i korporacyjne.
-
Czy płacenie za pomocą zegarka jest bezpieczne?
Na zegarkach przechowywane są dane karty stokenizowanej (tokena), dzięki czemu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom i znane są tylko Tobie i Twojemu bankowi. Ważne jest jednak, byś przestrzegał następujących zasad bezpieczeństwa:
- logowania się do portfela oraz wykonywania transakcji wyłącznie osobiście,
- zachowania w tajemnicy danych (hasła) służących do posługiwania się portfelem oraz informacji umożliwiających bezpieczne korzystanie z portfela, przechowywania ich z zachowaniem należytej staranności oraz nieudostępniania ich osobom trzecim,
- nieujawniania danych umieszczonych na karcie w celach innych niż rejestracja karty w portfelu,
- ochrony urządzenia mobilnego, na którym zarejestrowana została karta w Fitbit Pay.
-
Jakie opłaty są pobierane za korzystanie z Fitbit Pay?
Płatności zbliżeniowe dokonywane za pomocą zegarków są bezpłatne, natomiast za wypłaty gotówki są pobierane opłaty zgodne z cennikiem dla danego rodzaju karty, która jest podłączona do Fitbit Pay np. jeśli do Fitbit Pay podłączona jest karta wielowalutowa to opłata za wypłatę gotówki wyniesie 2% min. 5 zł lub 0 zł jeśli zostały spełnione warunki podane w Taryfie.
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w Fitbit Pay dla osób fizycznych
Pobierz plik
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności