Fitbit Pay

Fitbit Pay umożliwia płacenie oraz wypłaty zbliżeniowe zegarkiem po podłączeniu Twojej karty płatniczej.
Sprawdź jakie modele zegarków obsługują płatności Fitbit Pay.
 

szybkie i bezpieczne zakupy dla aktywnych
brak portfela czy telefonu nie stanowi już problemu
możesz kupić butelkę wody w trakcie treningu za pomocą jednego ruchu ręką

Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności należy ponownie podać hasło.

Bezpieczne płatności:

  • Dzięki Fitbit Pay dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcy.
  • Jeśli zgubisz zegarek, nadal możesz korzystać z płatności kartą – wystarczy, że skontaktujesz się naszą infolinią i zlecisz zastrzeżenie karty na zgubionym zegarku.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Pobierz aplikację Fitbit na swój telefon. Znajdziesz ją w sklepie Google Play lub App Store.

Jeśli masz już sparowany zegarek z aplikacją, wybierz w niej opcję Wallet. Utwórz hasło do cyfrowego portfela. Będziesz go używać do zatwierdzania transakcji zegarkiem.

Wybierz „Dodaj kartę” i wprowadź dane karty* (m.in. numer karty, datę ważności, kod CVC – trzycyfrowy kod bezpieczeństwa) i zaakceptuj Regulamin.

Karta będzie widoczna na ekranie telefonu i zegarka. Już teraz możesz rozpocząć dokonywanie płatności.

Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.

Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).

Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.

  • Pytania i odpowiedzi

    • Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?

      1. Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.
      2. Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
      3. Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.
    • Jakie zegarki obsługuje Fitbit Pay?

      Fitbit Pay obsługuje zegarki Sense, Versa 3, Versa 2, Versa Special Edition, Ionic, Charge 3 Special Edition, Charge 4 and Charge 5. Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Fitbit Pay znajduje się na stronie www.fitbit.com/fitbit-pay

    • Jakie transakcje mogę robić zegarkiem?

      Możesz płacić zbliżeniowo w sklepach na całym świecie oraz wypłacać gotówkę w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym. Wypłata gotówki w bankomacie wymaga dodatkowego potwierdzenia PIN-em do karty podłączonej do zegarka.

    • Czy muszę dodatkowo potwierdzać transakcję powyżej 100 zł?

      Nie musisz dodatkowo potwierdzać transakcji.

    • Jakie karty mogę dodać?

      Możesz dodać karty płatnicze wydane przez nasz bank z logo Mastercard, Maestro i Visa, w szczególności: karty wydane do rachunków np. karty wielowalutowe, karty kredytowe oraz obciążeniowe (z odroczonym terminem płatności) zarówno indywidualne,  firmowe i korporacyjne.

    • Czy płacenie za pomocą zegarka jest bezpieczne?

      Na zegarkach przechowywane są dane karty stokenizowanej (tokena), dzięki czemu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom i znane są tylko Tobie i Twojemu bankowi. Ważne jest jednak, byś przestrzegał następujących zasad bezpieczeństwa:

      1.  logowania się do portfela oraz wykonywania transakcji wyłącznie osobiście,
      2. zachowania w tajemnicy danych (hasła) służących do posługiwania się portfelem oraz informacji umożliwiających bezpieczne korzystanie z portfela, przechowywania ich z zachowaniem należytej staranności oraz nieudostępniania ich osobom trzecim,
      3. nieujawniania danych umieszczonych na karcie w celach innych niż rejestracja karty w portfelu,
      4. ochrony urządzenia mobilnego, na którym zarejestrowana została karta w Fitbit Pay.
    • Jakie opłaty są pobierane za korzystanie z Fitbit Pay?

      Płatności zbliżeniowe dokonywane za pomocą zegarków są bezpłatne, natomiast za wypłaty gotówki są pobierane opłaty zgodne z cennikiem dla danego rodzaju karty, która jest podłączona do Fitbit Pay np. jeśli do Fitbit Pay podłączona jest karta wielowalutowa to opłata za wypłatę gotówki wyniesie 2% min. 5 zł lub 0 zł jeśli zostały spełnione warunki podane w Taryfie.

  • Pliki do pobrania

    Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w Fitbit Pay dla osób fizycznych

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję