Fitbit Pay umożliwia płacenie oraz wypłaty zbliżeniowe zegarkiem po podłączeniu Twojej karty płatniczej.
Sprawdź jakie modele zegarków obsługują płatności Fitbit Pay.
Fitbit Pay
szybkie i bezpieczne zakupy dla aktywnych
brak portfela czy telefonu nie stanowi już problemu
możesz kupić butelkę wody w trakcie treningu za pomocą jednego ruchu ręką
Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności należy ponownie podać hasło.
Bezpieczne płatności:
- Dzięki Fitbit Pay dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcy.
- Jeśli zgubisz zegarek, nadal możesz korzystać z płatności kartą – wystarczy, że skontaktujesz się naszą infolinią i zlecisz zastrzeżenie karty na zgubionym zegarku.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontaktJak zacząć korzystać z Fitbit Pay z kartą banku?
Pobierz aplikację Fitbit na swój telefon. Znajdziesz ją w sklepie Google Play lub App Store.
Jeśli masz już sparowany zegarek z aplikacją, wybierz w niej opcję Wallet. Utwórz hasło do cyfrowego portfela. Będziesz go używać do zatwierdzania transakcji zegarkiem.
Wybierz „Dodaj kartę” i wprowadź dane karty* (m.in. numer karty, datę ważności, kod CVC – trzycyfrowy kod bezpieczeństwa) i zaakceptuj Regulamin.
Karta będzie widoczna na ekranie telefonu i zegarka. Już teraz możesz rozpocząć dokonywanie płatności.
Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.
Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.
-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
- Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk menu (po lewej stronie), a następnie wybierz kartę do płatności.
- Wpisz 4-cyfrowe hasło (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś).
- Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności będziesz musiał ponownie podać hasło.
-
Jakie zegarki obsługuje Fitbit Pay?
Fitbit Pay obsługuje zegarki Sense, Versa 3, Versa 2, Versa Special Edition, Ionic, Charge 3 Special Edition, Charge 4 and Charge 5. Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Fitbit Pay znajduje się na stronie www.fitbit.com/fitbit-pay
-
Jakie transakcje mogę robić zegarkiem?
Możesz płacić zbliżeniowo w sklepach na całym świecie oraz wypłacać gotówkę w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym. Wypłata gotówki w bankomacie wymaga dodatkowego potwierdzenia PIN-em do karty podłączonej do zegarka.
-
Czy muszę dodatkowo potwierdzać transakcję powyżej 100 zł?
Nie musisz dodatkowo potwierdzać transakcji.
-
Jakie karty mogę dodać?
Możesz dodać karty płatnicze wydane przez nasz bank z logo Mastercard, Maestro i Visa, w szczególności: karty wydane do rachunków np. karty wielowalutowe, karty kredytowe oraz obciążeniowe (z odroczonym terminem płatności) zarówno indywidualne, firmowe i korporacyjne.
-
Czy płacenie za pomocą zegarka jest bezpieczne?
Na zegarkach przechowywane są dane karty stokenizowanej (tokena), dzięki czemu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom i znane są tylko Tobie i Twojemu bankowi. Ważne jest jednak, byś przestrzegał następujących zasad bezpieczeństwa:
- logowania się do portfela oraz wykonywania transakcji wyłącznie osobiście,
- zachowania w tajemnicy danych (hasła) służących do posługiwania się portfelem oraz informacji umożliwiających bezpieczne korzystanie z portfela, przechowywania ich z zachowaniem należytej staranności oraz nieudostępniania ich osobom trzecim,
- nieujawniania danych umieszczonych na karcie w celach innych niż rejestracja karty w portfelu,
- ochrony urządzenia mobilnego, na którym zarejestrowana została karta w Fitbit Pay.
-
Jakie opłaty są pobierane za korzystanie z Fitbit Pay?
Płatności zbliżeniowe dokonywane za pomocą zegarków są bezpłatne, natomiast za wypłaty gotówki są pobierane opłaty zgodne z cennikiem dla danego rodzaju karty, która jest podłączona do Fitbit Pay np. jeśli do Fitbit Pay podłączona jest karta wielowalutowa to opłata za wypłatę gotówki wyniesie 2% min. 5 zł lub 0 zł jeśli zostały spełnione warunki podane w Taryfie.
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w Fitbit Pay dla osób fizycznych
Pobierz plik
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności