Nowy serwis internetowy Pekao24

Jak korzystać z nowego serwisu Pekao24?

Zapoznaj się z Przewodnikiem po Pekao24. Pobierz plik

Podczas korzystania z Pekao24 pamiętaj o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa. Więcej dowiesz się tutaj.

Do nowego serwisu można przejść po zalogowaniu na www.pekao24.pl klikając:

  • zakładkę Nowe Pekao24 dostępną z poziomu każdej strony serwisu:
  • oraz przycisk na stronie głównej:

Wygląd strony do logowania pozostaje na razie bez zmian.
Po przejściu na nową stronę adres strony zmieni się z www.pekao24.pl na nowe.pekao24.pl. To tymczasowy adres. Pracujemy jeszcze nad nowym serwisem, a jak będziemy gotowi udostępnimy go na stronie www.pekao24.pl.
Do tego czasu możesz swobodnie poruszać się między nową a starą wersją serwisu internetowego Pekao24.
Nowy serwis będzie można wypróbować na danych rzeczywistych (w tzw. środowisku produkcyjnym).
To znaczy, że wszystkie dyspozycje, które zlecisz w nowym serwisie Pekao24, zostaną  przez bank wykonane tak, jakby zostały zlecone w dotychczasowym Pekao24.
Jakie zmiany wprowadziliśmy?
Wszystko w jednym miejscu, czyli na pierwszym ekranie:

  • znajdziesz najważniejsze informacje o produktach, jakie masz w naszym banku,
  • zobaczysz historię ostatnich transakcji,
  • zrobisz praktycznie każdą operację, np. zlecisz przelew czy sprawdzisz listę nadchodzących płatności.


Kontrola wydatków
Twoje bieżące i archiwalne operacje dotyczące Twoich rachunków i kart kredytowych, jakie posiadasz w naszym banku zebraliśmy w jednym miejscu. Dodaliśmy wygodną wyszukiwarkę oraz moduł analizy finansowej, który:

  • pogrupuje Twoje wydatki i wpływy,
  • ułatwi Ci codzienne zarządzanie Twoimi finansami.

NOWOŚĆ! Przelew Express Elixir
W nowym serwisie Pekao24 możesz zlecić szybki przelew Express Elixir. Dzięki niemu pieniądze trafią na rachunek odbiorcy w kilka minut. Opłata za wysłanie takiego przelewu z rachunku osobistego wynosi 5 zł. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Dostępność

  • strony nowego Pekao24 dopasują się automatycznie do ekranu dowolnego urządzenia.
  • kolejne funkcje i operacje w nowym serwisie będziemy dodawać  sukcesywnie i będziemy o tym informować na bieżąco.

Jak wrócić do starego serwisu?
W nowym serwisie wystarczy kliknąć na niebieski baner zamieszczony na stronie głównej.

Pekao24 jest częścią usługi bankowości elektronicznej. Słowniczek pojęć znajdziesz na stronie: www.pekao.com.pl/definicje

  • Pytania i odpowiedzi

      • Nie mam numeru klienta

        • Do Pekao24 logujesz się numerem klienta i hasłem maskowanym. Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich ((jeśli jesteś klientem Biura Maklerskiego Pekao).
          Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 22 59 12 232. Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

      • Nie pamiętam hasła do logowania

        • Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24 oraz numer klienta, konsultant infolinii (dostępny pod numerami 801 365 365 lub 22 59 12 232) będzie mógł zresetować Twoje hasło i wygenerować dla Ciebie nowy PIN startowy. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00).
          Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w oddziale. Doradca w oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN startowy, na podstawie którego ustanowisz nowe hasło do Pekao24. W razie potrzeby pomoże również w pierwszym logowaniu.

      • Nie mam hasła do logowania

        • Jeżeli znasz swój PIN do serwisu telefonicznego Pekao24 zadzwoń na infolinię banku, a konsultant będzie mógł zresetować Twoje hasło. Po jego resecie zaloguj się do Pekao24 PINem i ustanów nowe hasło do logowania.
          Jeżeli nie pamiętasz PIN do logowania do serwisu telefonicznego, zapraszamy do dowolnego oddziału banku.

      • Nie pamiętam PIN-u do Pekao24

        • Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 i w sekcji Ustawienia wybierz ‘regenerację PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
          Jeżeli nie możesz zalogować się do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w oddziale.
          Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 22 59 12 232
          Kontakt z konsultantem infolinii Domu Maklerskiego 800 105 800 lub 22 591 22 00

      • Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?

        • Jeśli zablokowany jest TYLKO JEDEN SERWIS PEKAO24 (np. internetowy) – zaloguj się poprawnie do serwisu telefonicznego.

          W tym celu przygotuj dane do logowania:

          • numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
          • PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)

          PIN do Pekao24 mogłeś:

          • otrzymać SMS-em (ważny 48 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
          • otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
          • ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).

          Jeśli zablokowane są WSZYSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 22 59 12232 lub 801 365 365.

          W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję