Obsługa głosowa wybranych funkcji aplikacji PeoPay
przy pomocy Asystenta Google!
Usługa jest dostępna dla użytkowników systemu Android.
Jak korzystać z funkcji Asystenta Google:
Wywołaj Asystenta na telefonie. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- odblokuj telefon i powiedz „OK Google” lub
- przytrzymaj dłużej przycisk ekranu głównego.
Teraz powiedz lub wpisz jedno z poniższych poleceń
- "Wyszukaj saldo w PeoPay" - uruchamia aplikację PeoPay i przenosi na ekran główny - Pulpit (wymaga zalogowania do aplikacji)
- "Wyszukaj blik w PeoPay" lub "Wyszukaj kod blik w PeoPay" – uruchamia PeoPay i przenosi na ekran z kodem BLIK
- "Wyszukaj przelew w PeoPay" - uruchamia PeoPay i przenosi na ekran Przelewy i doładowania (wymaga zalogowania do aplikacji)
- "Wyszukaj przelew na numer telefonu w PeoPay" - uruchamia PeoPay i przenosi na formatkę przelewu na numer telefonu
- "Wyszukaj przelew między rachunkami w PeoPay" - uruchamia PeoPay i przenosi na formatkę przelewu na rachunek własny (wymaga zalogowania do aplikacji)
- "Wyszukaj zadzwoń do Pekao w PeoPay" - uruchamia PeoPay i przenosi na ekran Kontakt
- "Wyszukaj infolinię w PeoPay" - uruchamia PeoPay i przenosi na ekran Kontakt
Przelew jest rodzajem polecenia przelewu. Przelew na rachunek własny i przelew na numer telefonu są poleceniami przelewu wewnętrznego. PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej.
Definicje tych pojęć znajdziesz tutaj.