Serwis internetowy Pekao24

Zdalne odzyskiwanie dostępu Możesz ustanowić na nowo hasło do usługi Pekao24 bez konieczności kontaktu z infolinią czy oddziałem banku.
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustanowić nowe hasło do usługi Pekao24 jeśli:
     

    • nie pamiętasz obecnego hasła do serwisu internetowego,
    • masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
    • masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.

    Dowiedz się więcej >
     

Rzut oka na Twoje finanse Lista operacji zawiera wszystkie transakcje na kontach i kartach, które posiadasz w naszym banku.
Analiza finansowa Dzięki tej analizie możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.
E-urząd Załatwiaj sprawy urzędowe za pomocą bankowości elektronicznej.
Wymiana walut 24h/7 Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie.
Dostępny na każdym urządzeniu Serwis automatycznie dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz wygodnie korzystać z konta także na telefonie i tablecie.
Twoje płatności Wybór wszystkich poleceń przelewów wraz z listą Twoich odbiorców i nadchodzącymi płatnościami w jednym miejscu.
Filmy instruktażowe Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Z pewnością w tych krokach pomogą Ci filmy instruktażowe.
Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.
Dyspozycje i zaświadczenia Szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz wybrane zaświadczenia.
Otwarta bankowość Masz konto w innym banku? Dodaj je do serwisu internetowego Pekao24 i sprawdzaj saldo swoich rachunków w jednym miejscu.

Jak działa bankowość elektroniczna Pekao24?


Zapoznaj się z Przewodnikiem po Pekao24. Pobierz plik


 
Co jeszcze możesz zrobić w serwisie Pekao24?
  • Możliwość zdalnego odzyskania hasła do logowania do Pekao24 bez konieczności kontaktu z konsultantem infolinii lub placówką banku. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Możliwość zdalnego odblokowania usługi Pekao24 z poziomu nowej strony do logowania, pod warunkiem, że naszym systemie bankowym mamy Twoje aktualne dane kontaktowe (telefon, adres e-mail) - dotyczy sytuacji, w których usługa Pekao24 została zablokowania w wyniku błędnych prób logowania do jednego z serwisów Pekao24.
  • Z łatwością możesz kontrolować limity kart i płatności.
  • Zamówić kartę debetową do istniejącego rachunku.
  • Wypełnić i pobrać formularz do przekazywania wynagrodzenia lub emerytury na rachunek w Banku Pekao S.A.
  • Otworzyć konto dla prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Opłacić rachunki dzięki usłudze Qlips – więcej
  • Zlecić polecenie przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy.
 
Serwis Pekao24 bez barier:
Teraz dostępna jest również możliwość rozmowy z konsultantem dla osób niesłyszących i niedosłyszących w języku migowym.

PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Pekao24. Sprawdź tutaj znaczenie pojęć odnoszących się do usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Przygotuj sobie:
- numer klienta, numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste
- tymczasowy PIN do serwisu Pekao24, 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em, ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta lub otrzymałeś listem.

Następnie uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2:

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.

Krok 3:

Wprowadź numer PIN do serwisu internetowego Pekao24 i kliknij ZALOGUJ.

Krok 4:

Ustanów hasło i nowy PIN do serwisu Pekao24. Kliknij ZATWIERDŹ.
Hasła będziesz używać podczas kolejnego logowania do serwisu internetowego Pekao24. PIN-u będziesz potrzebować, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5:

Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji, z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zalogować się kolejny raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1:

Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2:

Wprowadź numer klienta (znajdziesz go na umowie o konto osobiste).

Krok 3:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła i kliknij przycisk ZALOGUJ.

W przypadku, gdy od ostatniego logowania minęło ponad 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zlecić przelew w serwisie Pekao24?

Krok 1:

Po zalogowaniu do serwisu Pekao24 w zakładce PRODUKTY kliknij w NOWY PRZELEW.

Krok 2:

Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł przelewu.

Krok 3:

Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i zatwierdź wybraną przez Ciebie metodą autoryzacji, np. kodem SMS.
Wpisz kod SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego i kliknij POTWIERDŹ.

Przelew zostanie zrealizowany

  • Pytania i odpowiedzi

    • Nie pamiętam numeru klienta

      Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.
      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 22 59 12 232.
      Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
      Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
       

    • Nie pamiętam hasła do logowania

      Możesz skorzystać z dwóch opcji:
      1. Aby ustanowić nowe hasło do Pekao24 potrzebujesz:

      • Twoich danych osobowych
      • kodu, który wyślemy Ci na e-mail
      • kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*
        *SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych

      Wejdź na stronę www.pekao24.pl i kliknij POMOC W LOGOWANIU > Najczęstsze problemy.
      W sekcji „Nie pamiętam hasła do logowania” kliknij NADAJ NOWE HASŁO.
      Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

      2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który będzie mógł zresetować Twoje hasło lub wygenerować nowy PIN startowy.
      Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
      Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
       

    • Nie mam PIN-u do Pekao24

      Numer PIN potrzebny do logowania się do Pekao24 otrzymałeś od nas SMS-em (jest ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie, bądź otrzymałeś w kopercie listem.
      Jeśli nie masz już tego numeru, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
      Jeśli masz numer klienta i hasło, zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN.
      Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
       

    • Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?

      Jeśli zablokowany jest tylko serwis internetowy – zaloguj się poprawnie do aplikacji PeoPay (opcja dostępna dla klientów logujących się do PeoPay z użyciem biometrii lub hasła) lub do serwisu telefonicznego.
      W celu odblokowania w serwisie telefonicznym przygotuj:

      • numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
      • PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)

      PIN do Pekao24 mogłeś:

      • otrzymać SMS-em (ważny 48 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
      • otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
      • ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).

      Jeśli zablokowane są WSZYSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 22 59 12232 lub 801 365 365.
      W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.
       

    • Dlaczego podczas logowania muszę wprowadzać kod SMS lub potwierdzać logowanie przez aplikację PeoPay?

      Od 14 września 2019 r. zmieniliśmy sposób logowania do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay, który lepiej zabezpieczy dostęp do Twoich środków w bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.
      Podczas logowania do serwisów Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
      Więcej informacji znajdziesz tutaj.
       

    • Nie dostałem kodu SMS w celu zalogowania się na konto

      Spróbuj ponownie pobrać kod SMS. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz kodu, skontaktuj się ze swoim operatorem komórkowym lub infolinią banku w celu sprawdzenia statusu wysłanego SMS-a.
      Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 22 59 12 232.
       

  • Pliki do pobrania

    Wykaz funkcji serwisu 17.09.2021

    Pobierz plik

    Przewodnik po nowym serwisie Pekao24

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję