Serwis internetowy Pekao24

www.pekao24.pl

Szybki dostęp Przegląd rachunków, kart i szybka realizacja operacji zaraz po zalogowaniu
Przelewy, doładowania, otwarcie nowego rachunku walutowego
Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dodatkowe opcje Możesz skorzystać z dodatkowych funkcji podnoszących bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Masz do dyspozycji wiele sposobów płacenia w internecie
Skontaktujesz się z bankiem przez pocztę wewnętrzną
Kupisz i sprzedasz jednostki funduszy inwestycyjnych
Dostęp do serwisu Pekao24Makler
  • Zobacz szczegóły
    • Dostęp do rachunków inwestycyjnych, notowań giełdowych i serwisów informacyjnych oraz możliwość realizacji dyspozycji i zleceń, jeśli jesteś klientem Domu Maklerskiego Pekao.
    • Złożysz wniosek o otwarcie rachunku inwestycyjnego w Domu Maklerskim Pekao.
Załóż Profil Zaufany Niezbędny do załatwienia spraw online
  • Zobacz szczegóły

    Profil Zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzenia tożsamości obywatela w systemach elektronicznych administracji publicznej.

    Pozwala na składanie wniosków, podań, deklaracji drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie lub na poczcie.

    dowiedz się więcej

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Logowanie

Pierwsze logowanie

Aby zalogować się do serwisu internetowego:

  1. Na pierwszej stronie podaj swój numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.

    Numer klienta znajdziesz na Umowie rachunku bankowego.

  2. Na kolejnej stronie wpisz swój numer PIN do Pekao24, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.

    PIN do Pekao24 to numer, który otrzymałeś w wiadomości SMS (ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta.
    Jeżeli nie posiadasz PIN-u startowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. w celu złożenia dyspozycji wygenerowania nowego PIN-u.

  3. Wyświetlona zostanie strona do ustanowienia hasła.

    Wpisz ponownie numer PIN do Pekao24, wprowadź i powtórz nowe hasło, a następnie
    kliknij ZATWIERDŹ.


Wskazówki:
Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter
oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.

Ustanawiając nowe hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła wyznacza stopień jego skomplikowania i zależy od długości oraz rodzaju użytych znaków.

Nowe hasło będzie potrzebne przy każdym kolejnym logowaniu do serwisu internetowego, a także w celu skorzystania z bankowości mobilnej.

Porada nr 1:
Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.

Porada nr 2:
Regularnie zmieniaj hasło w serwisie internetowym. W tym celu po zalogowaniu do serwisu internetowego przejdź do sekcji USTAWIENIA i wybierz HASŁO I PIN). Zmieniaj hasło co 30 dni.

Porada nr 3:
Aby zalogować się do serwisu telefonicznego lub SMS, będziesz potrzebować PIN:

  • przypadku PIN-u otrzymanego SMS-em - zmień PIN na PIN ważny bez ograniczeń czasowych (możesz tego dokonać np. w serwisie internetowym lub aplikacji Pekao24 na tablety);
  • w przypadku PIN-u ustalonego telefonicznie za pośrednictwem konsultanta - zachowaj PIN.

 

Kolejne logowanie

  1. Na stronie do logowania wprowadź numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.

  2. Na kolejnej stronie wpisz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (tzw. hasło maskowane), a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.

    Przykład:
    Zakładamy, że do logowania używane jest hasło: <<**Pekao24!**>>

    W puste pola należy wprowadzić wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (np. jeśli pola numer 1, 4, 5, 6, 9, 11, 13 są puste należy wprowadzić pierwszy czwarty, piąty, szósty, dziewiąty, jedenasty i trzynasty znak z hasła).

    Po poprawnym zalogowaniu wyświetli się strona główna zawierającą Twoje dane: imię, nazwisko, numer klienta oraz podstawowe informacje na temat Twoich produktów i limitów transakcyjnych.


Porada:
Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.

 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Nie mam numeru klienta

      Do Pekao24 logujesz się numerem klienta i hasłem maskowanym. Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.

      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32. Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    • Nie pamiętam hasła do logowania

      Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24,  konsultant infolinii będzie mógł zresetować Twoje hasło i  wygenerować dla Ciebie nowy PIN startowy. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00).

      Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale. Doradca w Oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN startowy, na podstawie którego ustanowisz nowe hasło do Pekao24. W razie potrzeby pomoże również w pierwszym logowaniu.

    • Nie mam hasła do logowania

      Jeżeli znasz swój PIN do serwisu telefonicznego Pekao24 zadzwoń na infolinię Banku, a konsultant będzie mógł zresetować Twoje hasło. Po jego resecie zaloguj się do Pekao24 PINem i ustanów nowe hasło do logowania.

      Jeżeli nie pamiętasz PIN do logowania do serwisu telefonicznego, zapraszamy do dowolnego Oddziału Banku.

    • Nie pamiętam PIN-u do Pekao24

      Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji na tablety i w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).

      Jeżeli nie możesz zalogować się do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale.

      Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 42 683 82 32

      Kontakt z konsultantem infolinii Domu Maklerskiego 800 105 800 lub 22 591 22 00

    • Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?

      Jeśli zablokowany jest tylko jeden serwis (np. internetowy), zaloguj się poprawnie do innego serwisu Pekao24 (np. telefonicznego lub bankowości mobilnej). Jeżeli zablokowane są wszystkie serwisy skontaktuj się z konsultantem pod numerem 801 365 365 lub udaj się do dowolnego oddziału Banku.

    • Co zawiera sekcja: "Lista przelewów odrzuconych"?

      Sekcja "Lista przelewów odrzuconych" zawiera zestawienie niezrealizowanych przelewów zleconych w serwisach Pekao24 w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

    • Co to jest przelew zdefiniowany?

      Jest to przelew na rzecz odbiorcy, którego dane i numer rachunku zostały wcześniej zdefiniowane przez Klienta tzn. wprowadzone do systemu i zachowane. Podczas tworzenia przelewu zdefiniowanego można dokonać wyboru, czy dana płatność ma być autoryzowana kodem jednorazowym podczas każdej realizacji, czy też nie.

    • Czy w Pekao24 mogę zlecić przelew zagraniczny?

      Tak, przelew walutowy zagraniczny możesz zlecić w serwisie internetowym, za pośrednictwem konsultanta.

    • Czy w Pekao24 mogę zrobić przelewy z kart kredytowych?

      Tak, możesz przelać środki z rachunku karty kredytowej na swoje konto. Przelew jest płatny zgodnie z Taryfą opłat i prowizji.

    • Mam dwie karty kredytowe, które w Pekao24 widać jako ciąg cyfr. Jak mogę je rozróżnić bez konieczności sprawdzania numerów?

      Możesz nadać każdej z kart własną nazwę (tak samo jak dla innym posiadanym produktom), funkcja tak jest dostępna w sekcji "Ustawienia".

    • Co zrobić, aby otrzymać potwierdzenie przelewu?

      Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii operacji. Potwierdzenie wygenerowane elektronicznie nie wymaga stempla ani podpisu. Bank nie pobiera opłat za potwierdzenie w oddziale przelewu wykonanego poprzez Pekao24. Jeśli jednak chcesz mieć potwierdzenie przelewu z pieczątką Banku, otrzymasz je w dowolnym oddziale.

    • Czy mogę sprawdzić status złożonego przelewu?

      Tak. Status złożonego przelewu możesz sprawdzić na "Liście złożonych przelewów" w zakładce "Rachunki" w serwisie internetowym Pekao24.

    • Jeżeli chcę zmienić lub usunąć przelew cykliczny lub z datą przyszłą to na ile wcześniej przed datą realizacji powinienem to zrobić?

      Przelew cykliczny powinien zostać usunięty lub zmodyfikowany do końca dnia czyli do godziny 00.00 w dzień poprzedzający dzień wykonania dyspozycji. Zmianę można wprowadzić w serwisie internetowym, w bankowości mobilnej, u konsultanta infolinii oraz w oddziale Banku.

      We wszystkich serwisach Pekao24 można również zawiesić/wznowić przelew cykliczny.

    • Kiedy zostanie zrealizowany przelew cykliczny, jeżeli termin jego realizacji przypada na dzień wolny od pracy/31 dzień miesiąca?

      Gdy data operacji wypada w dniu wolnym, można wybrać, czy płatność zostanie zrealizowana:

      1. w dniu poprzednim roboczym,
      2. bieżącym,
      3. następnym roboczym.


      Przelew ustanowiony na 31 danego miesiąca i realizowany w cyklu miesięcznym, zostanie zrealizowany w ostatnim dniu miesiąca, czyli 30 dnia miesiąca, jeżeli miesiąc ma tylko 30 dni.

    • Czy przelewy cykliczne/z datą przyszłą odrzucone z powodu braku środków zostaną zrealizowane, kiedy konto zostanie zasilone odpowiednią kwotą?

      Przelewy cykliczne/z datą przyszłą odrzucone z powodu braku środków nie zostaną zrealizowane po zasileniu rachunku. Musisz wysłać taki przelew samodzielnie, jeśli jest to przelew cykliczny wyślij go jako pojedynczy przelew. Przelew cykliczny będzie realizowany w kolejnym cyklu, na który przypada realizacja zlecenia.

    • W jakim czasie przelew zlecony w Pekao24 dotrze do odbiorcy?

      Jeżeli jest to przelew krajowy, środki dotrą nie później niż w następnym dniu roboczym od dnia złożenia dyspozycji. Jeżeli odbiorca ma w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny, przelew jest realizowany natychmiast. Przy przelew zagranicznych termin realizacji zależy od czasu wysłania do realizacji oraz obsługi przez bank odbiorcy i banki pośredniczące.

    • Jak włączyć usługę PayU Express?

      Usługę PayU Express możesz włączyć podczas realizowania transakcji na Allegro lub w dowolnym e-sklepie w czasie płatności z wykorzystaniem Twojego konta PayU. Wybierz "Płacę z Bankiem Pekao S.A." jako metodę płatności i po zalogowaniu do Pekao24 zaznacz, że udzielasz pełnomocnictwa dla PayU do obciążania rachunku, z którego dokonywana jest dana płatność, do realizacji transakcji przy użyciu PayU Express. Następnie autoryzuj przelew i gotowe. Za następne zakupy do kwoty 100 zł będziesz mógł zapłacić przelewem jednym kliknięciem, bez logowania do Pekao24.

    • Czy usługa PayU Express jest bezpieczna?

      Bank Pekao wysyła do PayU specjalny identyfikator, który pozwala na powiązanie Twojego rachunku z kontem PayU. Jest on przechowywany w bezpiecznych bazach i nie jest nikomu udostępniany. Wymiana niezbędnych informacji pomiędzy Bankiem Pekao a PayU , jest szyfrowana. PayU nie ma dostępu do Twojego loginu ani hasła do bankowości elektronicznej. Wszystkie transakcje objęte są Programem Ochrony Kupujących PayU lub Programem Ochrony Kupujących Allegro.

    • Czy istnieją limity płatności dokonywanych w ramach PayU Express?

      Tak, zawsze przy transakcji powyżej 100 zł poprosimy Cię o dodatkową autoryzację płatności - będziesz mógł to zrobić przy użyciu aplikacji PeoPay lub logując się do serwisu internetowego Pekao24. Dodatkowo w przypadku poszczególnych transakcji możesz także zostać poproszony o autoryzację płatności.

    • Jak mogę zareklamować transakcję realizowaną z wykorzystaniem PayU Express?

      Jeśli na historii konta nie rozpoznajesz transakcji dokonanej za pomocą PayU Express lub masz podejrzenie, że transakcji dokonała osoba nieuprawniona - natychmiast poinformuj o tym Bank Pekao S.A. Możesz również wysłać maila na adres pomoc@payu.pl. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie usługi - zapoznaj się z nim, zanim złożysz reklamację.

      Jeśli jednak rozpoznajesz transakcję, ale masz zastrzeżenia do jakości dostarczonego towaru lub zamówiony towar nie został do Ciebie dostarczony zgodnie z umową ze sprzedawcą, wypełnij formularz reklamacyjny na stronie z Pay U www.payu.pl/pdf-generator

    • Jak wyłączyć usługę PayU Express?

      PayU Express możesz całkowicie wyłączyć dezaktywując usługę w serwisie internetowym Pekao24. Po zalogowaniu do Pekao24 przejdź do zakładki USŁUGI, w lewym menu wybierz PayU Express i kliknijDezaktywuj.

    • Czy mogę sprawdzić liczbę wykorzystanych kodów jednorazowych z danej karty kodów?

      Tak. Liczbę wykorzystanych kodów możesz sprawdzić w serwisie internetowym w sekcji "Ustawienia", a następnie kliknięciu na "Szczegóły" przy wybranym numerze aktywnej karty kodów jednorazowych.

    • Czy osoba, która jest razem ze mną współwłaścicielem rachunku może korzystać z bankowości internetowej?

      Tak. Współwłaściciel rachunku otrzymuje w oddziale własny numer klienta oraz ustanawia indywidualne hasło i PIN.

    • Czy osoba będąca razem ze mną współposiadaczem rachunku będzie miała dostęp poprzez Pekao24 do wszystkich posiadanych przeze mnie rachunków?

      Nie, współwłaściciel ma wgląd tylko do rachunków, do których jest upoważniony.

    • Czy osoba, której udzieliłem pełnomocnictwa do mojego rachunku ma do niego dostęp również przez bankowość internetową?

      Tak, jeżeli pełnomocnik ma w Banku Pekao konto z dostępem do Pekao24, to będzie miał przez wszystkie serwisy Pekao24 również dostęp do rachunku, do którego udzieliłeś pełnomocnictwa wraz z możliwością realizacji przelewów.

    • Do czego służy awatar w aplikacji Pekao24 na tablety?

      Awatar to element identyfikacji wizualnej przypisany do danego użytkownika. Gdy włączysz opcję „Zapamiętaj mnie”, przy kolejnym logowaniu wybierzesz swój awatar i wpiszesz hasło (warunkiem jest zabezpieczenie dostępu do tabletu PIN-em lub hasłem). Na jednym tablecie można zapamiętać maksymalnie 4 użytkowników. Jako pierwszy wyświetlany jest awatar użytkownika, który ostatnio zalogował się do aplikacji.

    • Do czego służy opcja zapamiętania użytkownika?

      Gdy włączysz opcję ,,Zapamiętaj mnie'', aplikacja zapamięta Twój numer klienta i przy logowaniu będziesz wprowadzać tylko hasło. Użytkownik jest zapamiętywany na tablecie w plikach cookies. Jeżeli wyczyścisz cookies z pamięci podręcznej (cache aplikacji) logowanie do aplikacji będzie przebiegać z użyciem numeru klienta oraz hasła.

    • Ilu użytkowników może być zapamiętanych na jednym urządzeniu?

      Na jednym tablecie może być zapamiętanych maksymalnie 4 użytkowników.

    • Czy w module "Wiadomości" są wyświetlane te same wiadomości co w serwisie internetowym w "Poczcie"?

      Tak i są to wiadomości za rok wstecz, starsze wiadomości możesz przejrzeć po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24.

    • Nie widzę w aplikacji listy moich przelewów zdefiniowanych oraz cyklicznych.

      Twoje przelewy zdefiniowane i cykliczne dostępne są w aplikacji Pekao24 na tablety na „Liście odbiorców”. Przejdź z Pulpitu na formularz przelewu, swoje przelewy znajdziesz pod odbiorcami. Jeśli chcesz przejrzeć przelewy przypisane do danego odbiorcy, wybierz ‘ Zarządzaj odbiorcami’,

      W trakcie wykonywania przelewu możesz dodać nowego odbiorcę. W formularzu przelewu zaznacz w „Opcjach” przelew jako zdefiniowany lub cykliczny.

    • Jak mam rozumieć koła na Pulpicie?

      W kołach prezentowane są informacje o wydatkach dla rachunku podstawowego w miesiącu, tygodniu oraz bieżącym dniu. Widzisz kwotę i odpowiednio wypełnione koło. Gdy wydajesz pieniądze, ubywa wypełnienia w kole. Jeśli w danym okresie nic nie wydałeś, koła są pełne. Możesz zmienić kolejność kół, ‘złap’ koło i przesuń.

      Rachunek podstawowy - rachunek główny w Pekao24, podstawiany domyślnie podczas realizacji operacji w Pekao24.

    • Czy mogę zmienić kategorię swoich wydatków?

      Tak. W bankowości mobilnej tapnij na ikonkę kategorii i wskaż inną kategorię spośród dostępnych.

    • Nie mogę przejść do formularza przelewu w aplikacji na tablety

      Przyczyną jest prawdopodobnie stosowany przez Ciebie sposób zatwierdzania operacji – jeśli korzystasz z karty kodów jednorazowych i chcesz zlecać przelewy w aplikacji Pekao24 na tablety, prosimy o wybranie innej metody autoryzacji. Metodę autoryzacji operacji możesz zmienić w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia oraz za pośrednictwem u konsultanta infolinii Banku.

    • Czy mogę zmienić kolejność produktów, które widzę po zalogowaniu?

      Wejdź w menu widoczne w górnym pasku po prawej stronie a następnie wybierz Ustawienia i skorzystaj z opcji Personalizacja - Personalizacji pulpitu. Ustaw produkty, które mają być wyświetlane oraz ich kolejność.

    • Gdzie znajdę moje wszystkie rachunki i karty?

      Wejdź w menu widoczne w górnym pasku po prawej stronie a następnie wybierz „Moje finanse".

    • Do jakich danych ma dostęp aplikacja bankowa?

      Aplikacja może uzyskać dostęp do poniższych uprawnień:

      1. Lokalizacja i pamięć urządzenia - wymagane do funkcjonalności wyszukiwania punktów na mapie,
      2. Połączenie z internetem – wymagane do nawiązania połączenia z Bankiem,
      3. Aparat - wymagane do skanowania kodów QR oraz w wyszukiwania punktów z użyciem rozszerzonej rzeczywistości (AR),
      4. Kalendarz - wymagane do:
        1. uzyskania przez informacji czy w urządzeniu jest dostępny kalendarz i czy można dodawać do niego przypomnienia (np. o spłacie karty kredytowej),
        2. dodawania przypomnień (np. o spłacie karty kredytowej) do kalendarza,
      5. Kontakty - wymagane do odczytania ze szczegółów wybranego kontaktu i uzupełnienia na formularzu przelewu lub doładowania danych kontaktu takich jak:
        1. Imię i nazwisko odbiorcy,
        2. Adres,
        3. Numeru rachunku bankowego (jeżeli jest dodany w szczegółach kontaktu),
        4. Numer telefonu,
      6. Telefon - wymagane do nawiązania połączenia telefonicznego poprzez wybranie w Aplikacji numeru telefonu do Banku,
      7. Identyfikacja urządzenia - wymagane ze względów bezpieczeństwa do powiązania urządzenia z użytkownikiem w usłudze Pekao24.


      Aplikacja na iPhonie ma dostęp do komunikacji sieciowej. Na dostęp do lokalizacji, kontaktów i aparatu telefonicznego musisz wyrazić zgodę. Aplikacja na systemie Android ma uprawnienia do: komunikacji sieciowej, Twojej lokalizacji, czytania danych kontaktu i unikalnych danych telefonu lub tabletu, wysyłania wiadomości sms i email, możesz zmodyfikować te uprawnienia po instalacji.

    • Zapomniałem PIN do zatwierdzania operacji w aplikacji. Co powinienem zrobić?

      Skontaktuj się z infolinią Banku

    • Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

      Aplikacja jest udostępniana przez Bank bezpłatnie. Aplikacja łączy się z internetem i koszt połączenia wynika z taryfy Twojego operatora. Opłaty za realizację operacji są takie, jak w serwisie internetowym i zależą od tego, jaki rodzaj konta posiadasz, sprawdzisz je np. w Taryfie prowizji i opłat bankowych.

    • Czym różni się aplikacja bankowości mobilnej od strony mobilnej?

      Aplikacja bankowości mobilnej PeoPay oferuje funkcje płatności mobilnych, dzięki którym możesz korzystać z telefonu jak z karty płatniczej: płacić w sklepie, wypłacić pieniądze z bankomatu. Możesz także przesłać pieniądze na numer telefonu i skorzystać z funkcji geolokalizacji, aby odnaleźć najbliższy bankomat czy oddział Banku. Oprócz tego masz do dyspozycji prawie wszystkie funkcje, które znasz z bankowości internetowej.

      Pekao24 na komórkę to mobilna strona internetowa dostępna pod adresem: m.pekao24.pl. Oferuje funkcje serwisu internetowego Pekao24 i jest dostosowana do wygodnego korzystania w smartfonie.

    • Zmieniłem numer telefonu (kartę SIM), natomiast telefon mam ten sam. Co powinienem zrobić?

      Powinieneś zmienić numer telefonu na nowy w serwisie internetowym Pekao24. Jeżeli zatwierdzasz transakcje SMS a stara karta SIM nie działa, to nie będziesz mógł dokonać zmiany numeru w serwisie internetowym samodzielnie – zapraszamy do dowolnego Oddziału Banku.

      Aplikacja działać na telefonie, można płacić w sklepie i wypłacać gotówkę w bankomacie, a także płacić w internecie do 200 zł (jeżeli logowanie było PINem lub odciskiem palca).

    • Zgubiłem telefon, na którym miałem aktywną aplikację, co powinienem zrobić?

      Zablokuj aplikację mobilną na zagubionym telefonie, zaloguj się do do serwisu internetowego Pekao24 (sekcja Ustawienia) i usuń telefon z listy aktywnych urządzeń. Możesz to samo zrobić z pomocą konsultanta lub Doradcy w dowolnym oddziale Banku.

    • Planuję zakup nowego telefonu, jaki ma to wpływ na aplikację na obecnym urządzeniu?

      Usuń aplikację ze starego telefonu. Aktywowana aplikacja nadal umożliwia dostęp do Twoich produktów i wykonywania operacji. Zainstaluj aplikację na nowym telefonie i aktywuj ją.

    • Jaki jest adres strony do logowania do strony mobilnej?

      Pekao24 przez stronę mobilną jest dostępne pod adresem m.pekao24.pl. Automatycznie zostanie nawiązane połączenie szyfrowane (https), w związku z tym wpisanie https przed adresem strony serwisu nie jest konieczne.

    • Czy na każdym telefonie korzystać ze strony mobilnej?

      Tak, jeśli telefon posiada przeglądarkę internetową i prawidłowo skonfigurowane połączenie z internetem.

    • Ile kosztuje korzystanie z serwisu mobilnego?

      Dostęp do Pekao24 na komórkę przez stronę m.pekao24.pl bezpłatny. Koszt połączenia z internetem zależy od stawki Twojego operatora. Opłaty za realizację operacji są takie same, jak w serwisie internetowym i zgodne Tabelą opłat i prowizji dla Twojego rodzaju konta. Opłaty można sprawdzić po zalogowaniu – w stopce jest link/opcja Opłaty.

    • Jakie przeglądarki są rekomendowane do korzystania z serwisu bankowości mobilnej?

      Większość przeglądarek zainstalowanych w telefonach umożliwia korzystanie ze strony m.pekao24.pl

    • Czy mogę sprawdzić numer IP komputera, z którego logowałem się do serwisu internetowego?

      Tak. Listę logowań wraz z numerami IP oraz historię operacji z ostatnich 6 miesięcy znajdziesz po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji "Ustawienia"/ "Rejestr zdarzeń".

    • Zmieniłem aparat telefoniczny, na którym miałem zainstalowany PekaoToken. Co mam robić?

      W pierwszej kolejności usuń aplikację ze starego telefonu. Zamów w serwisie internetowym Pekao24 (Ustawienia / Bezpieczeństwo) lub u konsultanta przesłanie wiadomości na telefon z linkiem do pobrania aplikacji. Zainstaluj i aktywuj aplikację.

    • Zapomniałem PIN do PekaoTokena. Co powinienem zrobić?

      Usuń używaną wersję aplikacji z telefonu komórkowego, a następnie zamów w serwisie internetowym Pekao24 (Ustawienia / Bezpieczeństwo), telefonicznie u konsultanta lub w Oddziale Banku przesłanie wiadomości na telefon z linkiem do pobrania aplikacji. Zainstaluj i aktywuj aplikację.

  • Pliki do pobrania

    Wykaz funkcji serwisów z dnia 05.04.2019

    Pobierz plik

    Podręcznik Pekao24

    Pobierz plik

    Przewodnik klienta usług bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Regulamin Raportów BIK

    Pobierz plik

    Zasady korzystania z usługi Wymiana Walut w Pekao24

    Pobierz plik

    Regulamin reklamacji

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności