Serwis internetowy Pekao24

www.pekao24.pl

Zmiany w bankowości elektronicznej 14.09.2019 wprowadziliśmy zmiany w logowaniu do Pekao24 i aplikacji PeoPay
  • Zobacz szczegóły

    Na czym polega zmiana?
    Podczas logowania do serwisów Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.

    Dowiedz się więcej>

Szybki dostęp Przegląd rachunków, kart i szybka realizacja operacji zaraz po zalogowaniu
Przelewy, doładowania, otwarcie nowego rachunku walutowego
Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie
Dodatkowe opcje Możesz skorzystać z dodatkowych funkcji podnoszących bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Masz do dyspozycji wiele sposobów płacenia w internecie
Skontaktujesz się z bankiem przez pocztę wewnętrzną
Kupisz i sprzedasz jednostki funduszy inwestycyjnych
Dostęp do serwisu Pekao24Makler
  • Zobacz szczegóły
    • Dostęp do rachunków inwestycyjnych, notowań giełdowych i serwisów informacyjnych oraz możliwość realizacji dyspozycji i zleceń, jeśli jesteś klientem Domu Maklerskiego Pekao.
    • Złożysz wniosek o otwarcie rachunku inwestycyjnego w Domu Maklerskim Pekao.
Załóż Profil Zaufany Niezbędny do załatwienia spraw online
  • Zobacz szczegóły

    Profil Zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzenia tożsamości obywatela w systemach elektronicznych administracji publicznej.

    Pozwala na składanie wniosków, podań, deklaracji drogą elektroniczną bez wizyty w urzędzie lub na poczcie.

    dowiedz się więcej

Nowa, bezpłatna metoda autoryzacji przelewów Autoryzacja mobilna PeoPay
mojeID Cyfrowa tożsamość w Banku Pekao S.A.

Zmiany w logowaniu od 14.09.2019 r.

Sprawdź

Logowanie

Pierwsze logowanie

Aby zalogować się do serwisu internetowego:

  1. Na pierwszej stronie podaj swój numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.
    Numer klienta znajdziesz na Umowie rachunku bankowego.
  2. Na kolejnej stronie wpisz swój numer PIN do Pekao24, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.
    PIN do Pekao24 to numer, który otrzymałeś w wiadomości SMS (ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta.
    Jeżeli nie posiadasz PIN-u startowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. w celu złożenia dyspozycji wygenerowania nowego PIN-u.
  3. Wprowadź kod autoryzacyjny z SMS-a lub o potwierdź logowanie w aplikacji PeoPay – w zależności od metody autoryzacji z której będziesz korzystać w Pekao24.
     
  4. Wyświetlona zostanie strona do ustanowienia hasła.
    Wpisz ponownie numer PIN do Pekao24, wprowadź i powtórz nowe hasło, a następnie
    kliknij ZATWIERDŹ.


Wskazówki:
Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter
oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
Ustanawiając nowe hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła wyznacza stopień jego skomplikowania i zależy od długości oraz rodzaju użytych znaków.
Nowe hasło będzie potrzebne przy każdym kolejnym logowaniu do serwisu internetowego, a także w celu skorzystania z bankowości mobilnej.

Porada nr 1:
Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.
Porada nr 2:
Regularnie zmieniaj hasło w serwisie internetowym. W tym celu po zalogowaniu do serwisu internetowego przejdź do sekcji USTAWIENIA i wybierz HASŁO I PIN). Zmieniaj hasło co 30 dni.
Porada nr 3:
Aby zalogować się do serwisu telefonicznego lub SMS, będziesz potrzebować PIN:

  • przypadku PIN-u otrzymanego SMS-em - zmień PIN na PIN ważny bez ograniczeń czasowych (możesz tego dokonać np. w serwisie internetowym lub aplikacji Pekao24 na tablety);
  • w przypadku PIN-u ustalonego telefonicznie za pośrednictwem konsultanta - zachowaj PIN.

Kolejne logowanie

  1. Na stronie do logowania wprowadź numer klienta, a następnie kliknij DALEJ.
  2. Na kolejnej stronie wpisz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (tzw. hasło maskowane), a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ.
    Przykład:
    Zakładamy, że do logowania używane jest hasło: <<**Pekao24!**>>

    W puste pola należy wprowadzić wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego hasła (np. jeśli pola numer 1, 4, 5, 6, 9, 11, 13 są puste należy wprowadzić pierwszy czwarty, piąty, szósty, dziewiąty, jedenasty i trzynasty znak z hasła).
    Po poprawnym zalogowaniu wyświetli się strona główna zawierającą Twoje dane: imię, nazwisko, numer klienta oraz podstawowe informacje na temat Twoich produktów i limitów transakcyjnych.


Jeśli od poprzedniego logowania minęło 90 dni, poprosimy Ciebie dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay.

Ta dodatkowa weryfikacja Twojej tożsamości (tzw. silne uwierzytelnienie) będzie wymagana także:

  • podczas sprawdzenia historii konta za okres wcześniejszy niż 90 dni wstecz,
  • podczas pobierania trzeciego i starszych wyciągów bankowych.


Porada:
Aby bezpiecznie wylogować się z serwisu użyj przycisku "Wyloguj", a dopiero później zamknij okno przeglądarki internetowej.
 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Nie mam numeru klienta

      Do Pekao24 logujesz się numerem klienta i hasłem maskowanym. Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.
      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32. Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    • Nie pamiętam hasła do logowania

      Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, konsultant infolinii będzie mógł zresetować Twoje hasło i wygenerować dla Ciebie nowy PIN startowy. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00).
      Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale. Doradca w Oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN startowy, na podstawie którego ustanowisz nowe hasło do Pekao24. W razie potrzeby pomoże również w pierwszym logowaniu.

    • Nie mam hasła do logowania

      Jeżeli znasz swój PIN do serwisu telefonicznego Pekao24 zadzwoń na infolinię Banku, a konsultant będzie mógł zresetować Twoje hasło. Po jego resecie zaloguj się do Pekao24 PINem i ustanów nowe hasło do logowania.
      Jeżeli nie pamiętasz PIN do logowania do serwisu telefonicznego, zapraszamy do dowolnego Oddziału Banku.

    • Nie pamiętam PIN-u do Pekao24

      Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji na tablety i w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
      Jeżeli nie możesz zalogować się do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale.
      Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 42 683 82 32
      Kontakt z konsultantem infolinii Domu Maklerskiego 800 105 800 lub 22 591 22 00

    • Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?

      Jeśli zablokowany jest TYLKO JEDEN SERWIS PEKAO24 (np. internetowy) – zaloguj się poprawnie do serwisu telefonicznego.

      W tym celu przygotuj dane do  logowania:

      • numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
      • PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)

      PIN do Pekao24 mogłeś:

      • otrzymać SMS-em (ważny 48 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
      • otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
      • ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).

      Jeśli zablokowane są WSZSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 42 68 38 232 lub 801 365 365.

      W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.

    • Co zawiera sekcja: "Lista przelewów odrzuconych"?

      Sekcja "Lista przelewów odrzuconych" zawiera zestawienie niezrealizowanych przelewów zleconych w serwisach Pekao24 w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

    • Co to jest przelew zdefiniowany?

      Jest to przelew na rzecz odbiorcy, którego dane i numer rachunku zostały wcześniej zdefiniowane przez Klienta tzn. wprowadzone do systemu i zachowane. Podczas tworzenia przelewu zdefiniowanego można dokonać wyboru, czy dana płatność ma być autoryzowana kodem jednorazowym podczas każdej realizacji, czy też nie.

    • Czy w Pekao24 mogę zlecić przelew zagraniczny?

      Tak, przelew walutowy zagraniczny możesz zlecić w serwisie internetowym, za pośrednictwem konsultanta.

    • Czy w Pekao24 mogę zrobić przelewy z kart kredytowych?

      Tak, możesz przelać środki z rachunku karty kredytowej na swoje konto. Przelew jest płatny zgodnie z Taryfą opłat i prowizji.

    • Mam dwie karty kredytowe, które w Pekao24 widać jako ciąg cyfr. Jak mogę je rozróżnić bez konieczności sprawdzania numerów?

      Możesz nadać każdej z kart własną nazwę (tak samo jak dla innym posiadanym produktom), funkcja tak jest dostępna w sekcji "Ustawienia".

    • Co zrobić, aby otrzymać potwierdzenie przelewu?

      Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii operacji. Potwierdzenie wygenerowane elektronicznie nie wymaga stempla ani podpisu. Bank nie pobiera opłat za potwierdzenie w oddziale przelewu wykonanego poprzez Pekao24. Jeśli jednak chcesz mieć potwierdzenie przelewu z pieczątką Banku, otrzymasz je w dowolnym oddziale.

    • Czy mogę sprawdzić status złożonego przelewu?

      Tak. Status złożonego przelewu możesz sprawdzić na "Liście złożonych przelewów" w zakładce "Rachunki" w serwisie internetowym Pekao24.

    • Jeżeli chcę zmienić lub usunąć przelew cykliczny lub z datą przyszłą to na ile wcześniej przed datą realizacji powinienem to zrobić?

      Przelew cykliczny powinien zostać usunięty lub zmodyfikowany do końca dnia czyli do godziny 00.00 w dzień poprzedzający dzień wykonania dyspozycji. Zmianę można wprowadzić w serwisie internetowym, w bankowości mobilnej, u konsultanta infolinii oraz w oddziale Banku.
      We wszystkich serwisach Pekao24 można również zawiesić/wznowić przelew cykliczny.

    • Kiedy zostanie zrealizowany przelew cykliczny, jeżeli termin jego realizacji przypada na dzień wolny od pracy/31 dzień miesiąca?

      Gdy data operacji wypada w dniu wolnym, można wybrać, czy płatność zostanie zrealizowana:

      • w dniu poprzednim roboczym,
      • bieżącym,
      • następnym roboczym.


      Przelew ustanowiony na 31 danego miesiąca i realizowany w cyklu miesięcznym, zostanie zrealizowany w ostatnim dniu miesiąca, czyli 30 dnia miesiąca, jeżeli miesiąc ma tylko 30 dni.

    • Czy przelewy cykliczne/z datą przyszłą odrzucone z powodu braku środków zostaną zrealizowane, kiedy konto zostanie zasilone odpowiednią kwotą?

      Przelewy cykliczne/z datą przyszłą odrzucone z powodu braku środków nie zostaną zrealizowane po zasileniu rachunku. Musisz wysłać taki przelew samodzielnie, jeśli jest to przelew cykliczny wyślij go jako pojedynczy przelew. Przelew cykliczny będzie realizowany w kolejnym cyklu, na który przypada realizacja zlecenia.

    • W jakim czasie przelew zlecony w Pekao24 dotrze do odbiorcy?

      Jeżeli jest to przelew krajowy, środki dotrą nie później niż w następnym dniu roboczym od dnia złożenia dyspozycji. Jeżeli odbiorca ma w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny, przelew jest realizowany natychmiast. Przy przelew zagranicznych termin realizacji zależy od czasu wysłania do realizacji oraz obsługi przez bank odbiorcy i banki pośredniczące.

    • Jak włączyć usługę PayU Express?

      Usługę PayU Express możesz włączyć podczas realizowania transakcji na Allegro lub w dowolnym e-sklepie w czasie płatności z wykorzystaniem Twojego konta PayU. Wybierz "Płacę z Bankiem Pekao S.A." jako metodę płatności i po zalogowaniu do Pekao24 zaznacz, że udzielasz pełnomocnictwa dla PayU do obciążania rachunku, z którego dokonywana jest dana płatność, do realizacji transakcji przy użyciu PayU Express. Następnie autoryzuj przelew i gotowe. Za następne zakupy do kwoty 100 zł będziesz mógł zapłacić przelewem jednym kliknięciem, bez logowania do Pekao24.

    • Czy usługa PayU Express jest bezpieczna?

      Bank Pekao wysyła do PayU specjalny identyfikator, który pozwala na powiązanie Twojego rachunku z kontem PayU. Jest on przechowywany w bezpiecznych bazach i nie jest nikomu udostępniany. Wymiana niezbędnych informacji pomiędzy Bankiem Pekao a PayU , jest szyfrowana. PayU nie ma dostępu do Twojego loginu ani hasła do bankowości elektronicznej. Wszystkie transakcje objęte są Programem Ochrony Kupujących PayU lub Programem Ochrony Kupujących Allegro.

    • Czy istnieją limity płatności dokonywanych w ramach PayU Express?

      Tak, zawsze przy transakcji powyżej 100 zł poprosimy Cię o dodatkową autoryzację płatności - będziesz mógł to zrobić przy użyciu aplikacji PeoPay lub logując się do serwisu internetowego Pekao24. Dodatkowo w przypadku poszczególnych transakcji możesz także zostać poproszony o autoryzację płatności.

    • Jak mogę zareklamować transakcję realizowaną z wykorzystaniem PayU Express?

      Jeśli na historii konta nie rozpoznajesz transakcji dokonanej za pomocą PayU Express lub masz podejrzenie, że transakcji dokonała osoba nieuprawniona - natychmiast poinformuj o tym Bank Pekao S.A. Możesz również wysłać maila na adres pomoc@payu.pl. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie usługi - zapoznaj się z nim, zanim złożysz reklamację.
      Jeśli jednak rozpoznajesz transakcję, ale masz zastrzeżenia do jakości dostarczonego towaru lub zamówiony towar nie został do Ciebie dostarczony zgodnie z umową ze sprzedawcą, wypełnij formularz reklamacyjny na stronie z Pay U www.payu.pl/pdf-generator

    • Jak wyłączyć usługę PayU Express?

      PayU Express możesz całkowicie wyłączyć dezaktywując usługę w serwisie internetowym Pekao24. Po zalogowaniu do Pekao24 przejdź do zakładki USŁUGI, w lewym menu wybierz PayU Express i kliknijDezaktywuj.

    • Czy osoba, która jest razem ze mną współwłaścicielem rachunku może korzystać z bankowości internetowej?

      Tak. Współwłaściciel rachunku otrzymuje w oddziale własny numer klienta oraz ustanawia indywidualne hasło i PIN.

    • Czy osoba będąca razem ze mną współposiadaczem rachunku będzie miała dostęp poprzez Pekao24 do wszystkich posiadanych przeze mnie rachunków?

      Nie, współwłaściciel ma wgląd tylko do rachunków, do których jest upoważniony.

    • Czy osoba, której udzieliłem pełnomocnictwa do mojego rachunku ma do niego dostęp również przez bankowość internetową?

      Tak, jeżeli pełnomocnik ma w Banku Pekao konto z dostępem do Pekao24, to będzie miał przez wszystkie serwisy Pekao24 również dostęp do rachunku, do którego udzieliłeś pełnomocnictwa wraz z możliwością realizacji przelewów.

    • Do jakich danych ma dostęp aplikacja bankowa?

      Aplikacja może uzyskać dostęp do poniższych uprawnień:

      1. Lokalizacja i pamięć urządzenia - wymagane do funkcjonalności wyszukiwania punktów na mapie,
      2. Połączenie z internetem – wymagane do nawiązania połączenia z Bankiem,
      3. Aparat - wymagane do skanowania kodów QR oraz w wyszukiwania punktów z użyciem rozszerzonej rzeczywistości (AR),
      4. Kalendarz - wymagane do:
        • uzyskania przez informacji czy w urządzeniu jest dostępny kalendarz i czy można dodawać do niego przypomnienia (np. o spłacie karty kredytowej),
        • dodawania przypomnień (np. o spłacie karty kredytowej) do kalendarza,
      5. Kontakty - wymagane do odczytania ze szczegółów wybranego kontaktu i uzupełnienia na formularzu przelewu lub doładowania danych kontaktu takich jak:
        • Imię i nazwisko odbiorcy,
        • Adres,
        • Numeru rachunku bankowego (jeżeli jest dodany w szczegółach kontaktu),
        • Numer telefonu,
      6. Telefon - wymagane do nawiązania połączenia telefonicznego poprzez wybranie w Aplikacji numeru telefonu do Banku,
      7. Identyfikacja urządzenia - wymagane ze względów bezpieczeństwa do powiązania urządzenia z użytkownikiem w usłudze Pekao24.


      Aplikacja na iPhonie ma dostęp do komunikacji sieciowej. Na dostęp do lokalizacji, kontaktów i aparatu telefonicznego musisz wyrazić zgodę. Aplikacja na systemie Android ma uprawnienia do: komunikacji sieciowej, Twojej lokalizacji, czytania danych kontaktu i unikalnych danych telefonu lub tabletu, wysyłania wiadomości sms i email, możesz zmodyfikować te uprawnienia po instalacji.

    • Zapomniałem PIN do zatwierdzania operacji w aplikacji. Co powinienem zrobić?

      Skontaktuj się z infolinią Banku

    • Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

      Aplikacja jest udostępniana przez Bank bezpłatnie. Aplikacja łączy się z internetem i koszt połączenia wynika z taryfy Twojego operatora. Opłaty za realizację operacji są takie, jak w serwisie internetowym i zależą od tego, jaki rodzaj konta posiadasz, sprawdzisz je np. w Taryfie prowizji i opłat bankowych.

    • Zmieniłem numer telefonu (kartę SIM), natomiast telefon mam ten sam. Co powinienem zrobić?

      Powinieneś zmienić numer telefonu na nowy w serwisie internetowym Pekao24. Jeżeli zatwierdzasz transakcje SMS a stara karta SIM nie działa, to nie będziesz mógł dokonać zmiany numeru w serwisie internetowym samodzielnie – zapraszamy do dowolnego Oddziału Banku.
      Aplikacja działać na telefonie, można płacić w sklepie i wypłacać gotówkę w bankomacie, a także płacić w internecie do 200 zł (jeżeli logowanie było PINem lub odciskiem palca).

    • Zgubiłem telefon, na którym miałem aktywną aplikację, co powinienem zrobić?

      Zablokuj aplikację mobilną na zagubionym telefonie, zaloguj się do do serwisu internetowego Pekao24 (sekcja Ustawienia) i usuń telefon z listy aktywnych urządzeń. Możesz to samo zrobić z pomocą konsultanta lub Doradcy w dowolnym oddziale Banku.

    • Planuję zakup nowego telefonu, jaki ma to wpływ na aplikację na obecnym urządzeniu?

      Usuń aplikację ze starego telefonu. Aktywowana aplikacja nadal umożliwia dostęp do Twoich produktów i wykonywania operacji. Zainstaluj aplikację na nowym telefonie i aktywuj ją.

    • Ile kosztuje korzystanie z serwisu mobilnego?

      Dostęp do Pekao24 na komórkę przez stronę m.pekao24.pl bezpłatny. Koszt połączenia z internetem zależy od stawki Twojego operatora. Opłaty za realizację operacji są takie same, jak w serwisie internetowym i zgodne Tabelą opłat i prowizji dla Twojego rodzaju konta. Opłaty można sprawdzić po zalogowaniu – w stopce jest link/opcja Opłaty.

    • Jakie przeglądarki są rekomendowane do korzystania z serwisu bankowości mobilnej?

      Większość przeglądarek zainstalowanych w telefonach umożliwia korzystanie ze strony m.pekao24.pl

    • Czy mogę sprawdzić numer IP komputera, z którego logowałem się do serwisu internetowego?

      Tak. Listę logowań wraz z numerami IP oraz historię operacji z ostatnich 6 miesięcy znajdziesz po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji "Ustawienia"/ "Rejestr zdarzeń".

  • Pliki do pobrania

    Wykaz funkcji serwisów z dnia 26.10.2019

    Pobierz plik

    Podręcznik Pekao24

    Pobierz plik

    Przewodnik klienta usług bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Regulamin Raportów BIK

    Pobierz plik

    Zasady korzystania z usługi Wymiana Walut w Pekao24

    Pobierz plik

    Regulamin reklamacji

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję