Codzienne bankowanie
Otwórz Konto Przekorzystne on-line!
-
Zobacz szczegóły
Złota karta wielowalutowa jest bez opłaty jeśli wykonasz w poprzednim miesiącu 5 płatności tą kartą, zapewnisz łączne wpływy z zewnątrz na konto na kwotę 1000 zł, wyrazisz zgody marketingowe na kontakt telefoniczny i wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną przez bank w celach marketingowych i nie wycofasz żadnej ze zgód oraz nie zgłosisz sprzeciwu przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych przez cały poprzedni miesiąc kalendarzowy. Dla standardowej karty wielowalutowej nie pobierzemy opłaty, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność tą kartą i zapewnisz jednorazowy wpływ z zewnątrz na minimum 500 zł.
-
Zobacz szczegóły
- Pakiet Komfort Platynowy składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń.
- Pakiet Express Elixir jest bezpłatny w promocji przez 6 pierwszych miesięcy, jeżeli będzie aktywowany do konta po raz pierwszy. Po tym okresie pobierzemy miesięcznie opłatę za Pakiet Express Elixir zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort.
- Ochronę ubezpieczeniową, w ramach ubezpieczenia grupowego Twoja Ochrona, zapewnia PZU SA.
- Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową.
-
Zobacz szczegóły
Dzięki złotej karcie wielowalutowej w Polsce i za granicą masz wszystkie wypłaty z bankomatów bez naszej prowizji. Ze standardową kartą wielowalutową masz 2 w miesiącu bezpłatne wypłaty z obcych bankomatów i wszystkie za granicą jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatnośc na dowolną kwotę tą kartą ora zapewnisz wpływ jednorazowy na minimum 500 zł. W przypadku nie spełnienia warunków, nasza opłata za wypłatę z obcego bankomatu to 2,3% min. 5 zł.
Operator bankomatu może pobrać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Informacja o opłacie zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu przed wykonaniem wypłaty. Opłata zostanie doliczona do kwoty transakcji.
Jeśli nie chcesz ponosić tej opłaty, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
-
Zobacz szczegóły
Dzięki aplikacji PeoPay masz szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
więcej>
-
Zobacz szczegóły
Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
Детальніше
-
Zobacz szczegóły
Regulamin Programu Poleceń oraz zasady XV edycji Programu Poleceń nowych Klientów "Polecam Przekorzystnie" znajdziesz na www.pekao.com.pl/mgm
Pakiet Komfort
-
Zobacz szczegóły
- Pakiet Komfort Standard - z 2 przelewami Express Elixir miesięcznie
- Pakiet Komfort Złoty - z 3 przelewami Express Elixir miesięcznie
- Pakiet Komfort Platynowy - z 4 przelewami Express Elixir miesięcznie
-
Zobacz szczegóły
- Kupiłeś przez internet wadliwy towar a sprzedawca nie chce zwrócić Ci pieniędzy? Możesz otrzymać zwrot kosztów zakupu od PZU SA!
- Złamał Ci się klucz w zamku? PZU SA zorganizuje przyjazd fachowca i pokryje koszty interwencji!
- Podczas koszenia trawnika spod kosiarki wypadł kamień i uderzył w samochód sąsiada, zaparkowany przed jego domem? PZU SA wypłaci sąsiadowi odszkodowanie.
- Musisz ekspresowo zapłacić zaliczkę na upragnione wakacje? Przelejesz pieniądze natychmiastowo w bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay!
Konto Przekorzystne dla młodych
dla osób do 26 lat
-
Zobacz szczegóły
Po ukończeniu 26. roku życia opłaty będą pobierane na zasadach ogólnych.
-
Zobacz szczegóły
Po ukończeniu 26. roku życia opłaty będą pobierane na zasadach ogólnych.
Operator bankomatu może pobrać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Informacja o opłacie zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu przed wykonaniem wypłaty. Opłata zostanie doliczona do kwoty transakcji.
Jeśli nie chcesz ponosić tej opłaty, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
-
Zobacz szczegóły
Sprawdzaj stan konta przed zalogowaniem, płać kodami BLIK, Apple Pay, Google Pay. Wymieniaj waluty i kupuj bilety komunikacji miejskiej od ręki.
Dowiedz się więcej.
-
Zobacz szczegóły
Sprawdź szczegóły na pekao.com.pl/rabaty
-
Zobacz szczegóły
Z Google Pay, Apple Pay, BLIK-iem nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu!
Więcej o Google Pay
Więcej o Apple Pay
Więcej o BLIK
-
Zobacz szczegóły
Regulamin Programu Poleceń oraz zasady XV edycji Programu Poleceń nowych Klientów "Polecam Przekorzystnie" znajdziesz na www.pekao.com.pl
-
Zobacz szczegóły
Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne для молоді - перейдіть до сторінки українською мовою.
Детальніше
-
Zobacz szczegóły
Oferta dostępna w aplikacji PeoPay do 15 stycznia 2025 r.
Sprawdź szczegóły>>
Przelewaj wynagrodzenie, emeryturę, rentę, stypendium na konto
Łatwo zarządzaj swoimi finansami w bankowości mobilnej PeoPay oraz serwisie internetowym Pekao24.
Konto walutowe
załóż konto walutowe w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24
0 zł za prowadzenie konta walutowego w EUR, USD, GBP lub CHF1
otwórz konto w 8 walutach: NOK, SEK, DKK, CAD, AUD, JPY, AED i CNY przeznaczone wyłącznie do obsługi bezgotówkowej
0 zł za bankomaty Banku Pekao S.A., brak opłat za wypłaty w PLN kartą wielowalutową2
bezpłatna wymiana 12 obcych walut w kantorze w PeoPay i Pekao24
zlecaj przelewy zagraniczne SWIFT i bezpłatne przelewy SEPA
poznaj ofertę lokat promocyjnych w USD i w EUR3
Rachunek podstawowy
-
Zobacz szczegóły
Dotyczy:
- poleceń przelewów wewnętrznych,
- krajowych poleceń przelewów w walucie obcej,
- krajowych poleceń przelewów w zł,
- krajowych poleceń przelewów SEPA,
- krajowych zleceń stałych, w tym przelewów cyklicznych.
Złota karta wielowalutowa
-
Zobacz szczegóły
Operator bankomatu może pobrać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Informacja o opłacie zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu przed wykonaniem wypłaty. Opłata zostanie doliczona do kwoty transakcji.
Jeśli nie chcesz ponosić tej opłaty, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
-
Zobacz szczegóły
jeśli dokonasz w poprzednim miesiącu 5 płatności tą kartą, zapewnisz łączne wpływy z zewnątrz na konto na kwotę 1000 zł, wyrazisz zgody marketingowe na kontakt telefoniczny i wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną przez bank w celach marketingowych i nie wycofasz żadnej ze zgód oraz nie zgłosisz sprzeciwu przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych przez cały poprzedni miesiąc kalendarzowy.
Jeśli na dzień 2.06.2023 r. nie posiadałeś u nas konta.
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
Dowiedz się więcej >
Płać swoim telefonem jak kartą - Google Pay działa jak elektroniczny portfel, którym możesz płacić zbliżeniowo w terminalu w sklepie, w internecie i w wybranych aplikacjach.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczającej kwoty do zrealizowania płatności, to transakcję rozliczymy z konta w PLN z przewalutowaniem po kursie Mastercard lub Visa bez dodatkowych opłat z naszej strony
-
Zobacz szczegóły
Więcej informacji o programie oraz jak się zapisać znajdziesz na www.pekao.com.pl/bezcennechwile
-
Zobacz szczegóły
Płacąc kartą Visa, możesz robić zakupy po preferencyjnych cenach, skorzystać z dedykowanych usług dodatkowych lub zniżek. Zarejestruj swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl/pl_pl/visa-benefit/ i zyskaj więcej dzięki wyjątkowym promocjom!
Dołącz do Programu Poleceń
Polecaj konto znajomym i odbierz nagrodę za skuteczne polecenie.
-
Zobacz szczegóły
Twój znajomy może otrzymać nagrodę za otwarcie konta w ramach aktualnych promocji.
Dowiedz się więcej.
Przeniesienie rachunku
-
Zobacz szczegóły
Dostawca przyjmujący w terminie 2 dni roboczych od otrzymania Upoważnienie klienta do przeniesienia rachunku zwraca się do dostawcy przekazującego o to, by:
- przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) wykaz zleceń stałych oraz informacje o zgodach na realizację poleceń zapłaty, które mają zostać przeniesione. Dostawca przyjmujący wykonuje przenoszone polecenia zapłaty po upływie 6 dni roboczych od dnia otrzymania dokumentów od dostawcy przekazującego,
- przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty, które zrealizowano na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje,
- nie akceptował poleceń zapłaty i przychodzących przelewów* od dnia określonego w upoważnieniu (jeśli dostawca przekazujący nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów* i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego),
- anulował zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu,
- przekazał pieniądze, które pozostały na rachunku płatniczym, w dniu określonym przez klienta w upoważnieniu,
- zamknął rachunek płatniczy w dniu wskazanym przez klienta w upoważnieniu.
W terminie 5 dni roboczych od otrzymania od dostawcy przekazującego informacji wymienionych w punktach a i b dostawca przyjmujący:
- ustanawia i realizuje zlecenia stałe, o które wystąpił klient, od dnia wskazanego w upoważnieniu,
- dokonuje niezbędnych przygotowań do akceptacji poleceń zapłaty i akceptuje te polecenia od dnia wskazanego w upoważnieniu,
- informuje płatników wskazanych w upoważnieniu i dokonujących regularnych przelewów* na rachunek płatniczy klienta o danych identyfikujących rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego oraz przekazuje płatnikom kopię upoważnienia,
- informuje odbiorców wskazanych w upoważnieniu, którzy stosują polecenia zapłaty do rachunku płatniczego klienta, o danych rachunku u dostawcy przyjmującego oraz o dniu, od którego polecenia zapłaty mają być realizowane z tego rachunku płatniczego. Przekazuje im także kopię upoważniania.
* Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
-
Zobacz szczegóły
Dostawca przekazujący dokonuje następujących czynności (jeśli były objęte upoważnieniem):
- w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia klienta przekazuje dostawcy przyjmującemu oraz klientowi (jeśli tego zażądał):
- wykaz istniejących zleceń stałych oraz informacje o udzielonych zgodach na realizację poleceń zapłaty,
- informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty , które zostały zrealizowane na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje.
- Od dnia określonego w upoważnieniu nie akceptuje przelewów* przychodzących i poleceń zapłaty (w przypadku gdy nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy posiadany u dostawcy przyjmującego. W przypadku odmowy przyjęcia przelewu albo polecenia zapłaty informuje płatnika lub odbiorcę o jej przyczynach.
- Anuluje zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu.
- W dniu określonym w upoważnieniu przekazuje pieniądze, które zostały na rachunku płatniczym prowadzonym przez dostawcę przekazującego, na rachunek płatniczy prowadzony przez dostawcę przyjmującego.
- Zamyka rachunek płatniczy w dniu określonym w upoważnieniu, jeśli nie ma na nim nieuregulowanych zobowiązań, które uniemożliwiają jego zamknięcie.
* Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
- w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia klienta przekazuje dostawcy przyjmującemu oraz klientowi (jeśli tego zażądał):
-
Zobacz szczegóły
Klient, który chce zmienić dostawcę prowadzącego jego rachunek i/lub realizującego jego płatności w ramach usług płatniczych:
- jest zobowiązany do poprawnego i jednoznacznego sformułowania upoważnienia oraz wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych,
- jest zobowiązany do podania wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na proces przenoszenia rachunku/usług płatniczych, np. o ustanowionych blokadach na rachunku, zajęciach wierzytelności itp.
- jest uprawniony do nieodpłatnego otrzymania (w formie papierowej lub elektronicznej) wszelkich informacji na temat procesu przenoszenia rachunku, usług płatniczych, jakie świadczy bank przyjmujący, oraz ograniczeń, które mogą pojawić się w trakcie przenoszenia rachunku płatniczego.
-
Zobacz szczegóły
Przeniesienie rachunku (lub usług płatniczych) może być utrudnione lub niemożliwe, jeśli występują na nim nieuregulowane zobowiązania – określone w umowach i regulaminach – w tym:
- rachunek jest zablokowany z tytułu zajęcia egzekucyjnego lub innego tytułu np. ustanowienia zabezpieczenia (kaucji) na potrzeby zobowiązań klienta w naszym banku/ w innym banku lub też środki na rachunku są zamrożone albo wstrzymano transakcje na podstawie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- rachunek jest prowadzony na rzecz klienta, wobec którego zostało wydane postanowienie o ogłoszeniu przez niego upadłości konsumenckiej, lub który złożył wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej,
- rachunek jest zablokowany z tytułu nierozliczonej transakcji, np. dokonanej kartą debetową wydaną do tego rachunku,
- saldo na rachunku wynosi zero, ale nie zostały uiszczone należne bankowi opłaty i prowizje (jeżeli z powodu braku środków opłaty są naliczane, ale pobierane dopiero z przyszłych wpływów lub udostępnionego limitu),
- rachunek wykazuje saldo ujemne (został wykorzystany i niespłacony kredyt na rachunku płatniczym lub wystąpił niedozwolony debet),
- rachunek jest powiązany z innymi produktami/ usługami np. rachunek jest wykorzystywany do automatycznej spłaty, rat kredytu/ pożyczki lub zadłużenia na karcie kredytowej,
- do rachunku są wydane karty z odroczonym terminem płatności,
- na rachunku są ustanowione blokady środków,
- rachunek jest rachunkiem wspólnym, a do jego zamknięcia (jeśli takie są postanowienia umowy) wymagana jest zgoda wszystkich współposiadaczy. W takim przypadku wniosek o zamknięcie rachunku może zostać zaakceptowany, jeżeli zarówno na upoważnieniu dla banku, jak i we wniosku znajdują się dane oraz podpisy wszystkich współposiadaczy
- do rachunku jest otwarte: inkaso czeków w obrocie krajowym oraz dewizowym lub akredytywa/ inkaso dokumentowe,
- informacje przekazane we wniosku złożonym przez klienta są niepełne.
-
Zobacz szczegóły
- Przeniesienie danej usługi płatniczej może odbywać się wyłącznie w przypadku, gdy jest ona dostępna w ofercie banku przyjmującego.
- Usługi płatnicze, które świadczy Bank Pekao S.A., oraz związane z nimi opłaty i prowizje są opisane na pekao.com.pl.
- Informacje o danych, które powinien przedstawić klient w celu przeniesienia rachunku, są dostępne we wniosku o przeniesienie rachunku.
- Klientowi przysługuje prawo do skorzystania z sądowego lub pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem. Podmiotami właściwymi do rozstrzygania sporów pozasądowych są:
- W przypadku sporu dotyczącego umowy zawartej za pośrednictwem internetu lub innego kanału elektronicznego klient może skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem także za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej na: ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Klient może zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów oraz wnieść skargę na bank do Komisji Nadzoru Finansowego.
- Organem nadzoru właściwym w sprawach z zakresu ochrony konsumentów jest prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Dostawca przyjmujący lub dostawca przekazujący niezwłocznie wyrównuje każdą szkodę klienta , która bezpośrednio wynika z niewywiązania się dostawców(przekazującego lub przyjmującego) z terminów i warunków przeniesienia rachunku/usług.
Wielowalutowa karta do Konta Przekorzystnego
-
Zobacz szczegóły
Więcej informacji o programie oraz jak się zapisać znajdziesz na www.pekao.com.pl/bezcennechwile
-
Zobacz szczegóły
Pełna lista rabatów na www.rabatypekao.pl
-
Zobacz szczegóły
Płacąc kartą Visa, możesz robić zakupy po preferencyjnych cenach, skorzystać z dedykowanych usług dodatkowych lub zniżek. Zarejestruj swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl/pl_pl/visa-benefit/ i zyskaj więcej dzięki wyjątkowym promocjom!
Oferta dla dzieci
Oferta dla dzieci 0-6 lat
Oferta dla dzieci 6- 13 lat
Oferta dla dzieci 13-17 lat
Aplikacja PeoPay
Aplikacja mobilna PeoPay to szybki i bezpieczny dostęp do konta osobistego i firmowego, kart i oszczędności z poziomu smartfonu. Poznaj mobilne bankowanie!
Karta Kredytowa z Żubrem w promocji „300 zł wraca do Ciebie”. RRSO 18,92%
-
Zobacz szczegóły
Zamów Kartę Kredytową z Żubrem w Pakiecie Złotym lub Platynowym i zyskaj:
0 zł za miesięczną obsługę karty głównej (od 18 do 26 lat)
Poznaj korzyści Karty Kredytowej z Żubrem.
-
Zobacz szczegóły
Na raty 0% możesz rozłożyć zakupy do kwoty:
- 1000 zł w Pakiecie Standard,
- 2000 zł w Pakiecie Złotym,
- 3000 zł w Pakiecie Platynowym.
-
Zobacz szczegóły
W każdym pakiecie zyskasz w PZU SA ochronę towarów opłaconych kartą oraz zwrot kosztów za zakupy opłacone kartą w internecie, jeśli nie otrzymasz zamówionego towaru, będzie on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem (po spełnieniu warunków określonych w OWU).
-
Zobacz szczegóły
Za każde wydane 50 zł zdobędziesz 5 punktów w Pakiecie Platynowym, 4 punkty w Pakiecie Złotym, a 3 w Pakiecie Standard! Organizatorem programu Bezcenne Chwile jest Mastercard Europe S. A. Do programu zapiszesz się w PeoPay lub Pekao24.Szczegóły oraz regulamin znajdziesz na pekao.com.pl/bezcennechwile.
-
Zobacz szczegóły
Płać swoim telefonem jak kartą - Google Pay działa jak elektroniczny portfel, którym możesz płacić zbliżeniowo w terminalu w sklepie oraz w internecie i w wybranych aplikacjach.
Dowiedz się więcej
Aktywuj płatności Apple Pay w aplikacji PeoPay lub dodaj kartę bezpośrednio w Apple Wallet.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Płać kartą online i otrzymuj zwrot części wydatków:
- W Pakiecie Platynowym zyskasz nawet 360 zł rocznie (2%, do 30 zł miesięcznie).
- W Pakiecie Złotym zyskasz do 240 zł rocznie (2%, do 20 zł miesięcznie).
Zwrot naliczymy po zakończeniu miesiąca.
-
Zobacz szczegóły
W Pakiecie Platynowym otrzymasz nawet 240 zł rocznie zwrotu za przejazdy autostradami. Na Twoją kartę wróci 5% wartości transakcji, do 20 zł miesięcznie. Zwrot naliczymy po zakończeniu miesiąca.
-
Zobacz szczegóły
10 000 mil promocyjnych w Miles & More przyznajemy posiadaczom Konta Świat Premium po wykonaniu po min. 3 transakcji kartą wydaną do Konta Świat Premium oraz Kartą Kredytową z Żubrem dołączoną do Miles & More w ciągu pierwszego i drugiego miesiąca następującym po tym, w którym przystąpiłeś do promocji „Podróżuj z klasą – Promocja Miles & More w Świecie Premium Banku Pekao S.A.”. Promocja, wraz z II edycją, ważna do 31.12.2024r.
Program „Zbieram mile z Kartą Kredytową
z Żubrem”
Karta Kredytowa z Żubrem dla młodych. RRSO 18,92%
-
Zobacz szczegóły
Szczegółowe zasady promocji „Karta Kredytowa z Żubrem za 0 zł do 26 roku życia” określa Regulamin. Promocja trwa do 30.09.2025 r.
-
Zobacz szczegóły
Płać swoim telefonem jak kartą - Google Pay działa jak elektroniczny portfel, którym możesz płacić zbliżeniowo w terminalu w sklepie oraz w internecie i w wybranych aplikacjach.
Dowiedz się więcej
Aktywuj płatności Apple Pay w aplikacji PeoPay lub dodaj kartę bezpośrednio w Apple Wallet.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Na raty 0% możesz rozłożyć zakupy do kwoty:
- 1000 zł w Pakiecie Standard,
- 2000 zł w Pakiecie Złotym,
- 3000 zł w Pakiecie Platynowym.
-
Zobacz szczegóły
W każdym pakiecie zyskasz w PZU SA ochronę towarów opłaconych kartą oraz zwrot kosztów za zakupy opłacone kartą w internecie, jeśli nie otrzymasz zamówionego towaru, będzie on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem (po spełnieniu warunków określonych w OWU).
-
Zobacz szczegóły
Za każde wydane 50 zł zdobędziesz 5 punktów w Pakiecie Platynowym, 4 punkty w Pakiecie Złotym, a 3 w Pakiecie Standard! Organizatorem programu Bezcenne Chwile jest Mastercard Europe S. A. Do programu zapiszesz się w PeoPay lub Pekao24.Szczegóły oraz regulamin znajdziesz na pekao.com.pl/bezcennechwile.
-
Zobacz szczegóły
Płać kartą online i otrzymuj zwrot części wydatków:
- W Pakiecie Platynowym zyskasz nawet 360 zł rocznie (2%, do 30 zł miesięcznie).
- W Pakiecie Złotym zyskasz do 240 zł rocznie (2%, do 20 zł miesięcznie).
Zwrot naliczymy po zakończeniu miesiąca.
-
Zobacz szczegóły
W Pakiecie Platynowym otrzymasz nawet 240 zł rocznie zwrotu za przejazdy autostradami. Na Twoją kartę wróci 5% wartości transakcji, do 20 zł miesięcznie. Zwrot naliczymy po zakończeniu miesiąca.
Opłacanie rachunków domowych – zlecenie stałe i polecenie zapłaty
Polecenie zapłaty
- Poleceniem zapłaty zapłacisz za: prąd, gaz, wodę, telefon komórkowy i inne powtarzające się płatności ze zmienną kwotą.
- Utworzenie i wykonanie usługi polecenia zapłaty są bezpłatne
- Więcej czasu dla siebie i bliskich - nie tracisz czasu na stanie w kolejkach, wypisywanie druków przelewów.
- Wygoda - płatności są regulowane automatycznie.
- Terminowość - nie trzeba pilnować terminów płatności jeśli na rachunku są zapewnione środki na realizację polecenia zapłaty.
- Bezpieczeństwo - przelewy realizowane są systemem ELIXIR, co minimalizuje możliwość powstania błędów, zdarzających się podczas zlecania przelewów ręcznie.
- Kontrola płatności - w przypadku wątpliwości związanych z daną płatnością, możesz w ciągu 8 tygodni (56 dni kalendarzowych) od momentu obciążenia rachunku wystąpić o jej zwrot.
Na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dostawca usługi np. zakład energetyczny, operator telefonu komórkowego, pobiera okresowe należności z Twojego konta w ramach zapłaty za świadczone usługi.
Zlecenie stałe
- Zleceniem stałym zapłacisz za: abonament za Internet, abonament za telewizję kablową, czynsz za mieszkanie, czesne za studia i inne powtarzające się płatności ze stałą kwotą.
- Oszczędność czasu - nie tracisz go na powtarzające się przelewy.
- Wygoda - nie musisz pamiętać o comiesięcznych płatnościach.
- Pewność dokonania przelewów w ustalonym terminie.
- Minimalna kwota zlecenia stałego wynosi 1 zł.
Przekazujesz do Banku informację, żeby określonego dnia przelewał konkretną kwotę na wskazany przez Ciebie rachunek.