Jeśli jesteś klientem naszego banku zawnioskuj o Kartę Kredytową z Żubrem.
Karta Kredytowa z Żubrem. RRSO 18,81%
Zyskaj nawet 600 zł w punktach Mastercard® Bezcenne® Chwile
-
Zobacz szczegóły
Zamów Kartę Kredytową z Żubrem, spełnij warunki i zgarnij do 600 zł (w Pakiecie Platynowym) w punktach w programie Mastercard® Bezcenne® Chwile.
Regulamin oferty specjalnej „Zyskaj z Kartą Kredytową z Żubrem – edycja III” znajdziesz tutaj.
Oferta specjalna trwa do 31.12.2023 r.
3 pakiety korzyści na codzienne zakupy, w internecie i w podróży
dopasuj kartę do swoich potrzeb. Wybierz swój pakiet korzyści - Standard, Złoty lub Platynowy.-
Zobacz szczegóły
Pakiet możesz zmienić:
- na wyższy w dowolnym momencie, po podwyższeniu pakietu możesz od razu korzystać ze wszystkich korzyści dostępnych w pakiecie,
- na niższy po minimum 3 pełnych miesiącach od włączenia pakietu. Każda zmiana na niższy pakiet rozpoczyna się od 1. dnia kolejnego miesiąca.
Pakiet zmienisz wygodnie w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay.
Raty 10x0% w każdym z pakietów
maksymalna kwota, którą możesz rozłożyć na 10 rat 0% to: 1000 zł w pakiecie Standard, 2000 zł w pakiecie Złotym i 3000 zł w pakiecie Platynowym.0 zł za kartę
w pakiecie Standard masz zawsze 0 zł opłaty miesięcznej za obsługę karty. Pakiety Złoty i Platynowy są bez opłaty przy regularnych wydatkach.-
Zobacz szczegóły
Miesięczna obsługa karty kredytowej wynosi:
- w pakiecie Złotym 19 zł lub 0 zł, jeśli w poprzednim miesiącu dokonałeś transakcji kartą na łączną kwotę min. 2000 zł,
- w pakiecie Platynowym 39 zł lub 0 zł, jeśli w poprzednim miesiącu dokonałeś transakcji kartą na łączną kwotę min. 3000 zł.
Karta Kredytowa z Żubrem zdalnie
jeśli jesteś klientem naszego banku Kartę Kredytową z Żubrem zamówisz w bankowości elektronicznej Pekao24/PeoPay w sekcji Oferty lub przez telefon dzwoniąc na infolinię banku.Płać kartą każdego dnia
i w pakietach Złotym i Platynowym otrzymuj zwrot części wydanych pieniędzy.-
Zobacz szczegóły
1. Zwrot za zakupy w internecie – 2% wydatków miesięcznie wróci na Twoją kartę
- do 20 zł miesięcznie w pakiecie Złotym czyli do 240 zł rocznie,
- do 30 zł miesięcznie w pakiecie Platynowym czyli do 360 zł rocznie.
2. Zwrot wydatków za przejazdy autostradami – 5% wydatków miesięcznie wróci na Twoją kartę
- do 20 zł miesięcznie czyli do 240 zł rocznie.
Zwrot za przejazdy autostradami dotyczy pakietu Platynowego.
Kupuj teraz, płać później
z przyznanego limitu karty skorzystasz bez odsetek nawet do 59 dni (dotyczy transakcji bezgotówkowych).Pieniądze na co tylko chcesz
masz dostęp do limitu kredytowego od 2000 zł do 100 000 zł (w zależności od zdolności kredytowej).RRSO 18,81%
Ubezpieczenia zakupów i transakcji internetowych
-
Zobacz szczegóły
W każdym pakiecie zyskasz w PZU SA ochronę towarów, za które zapłaciłeś kartą oraz zwrot kosztów za zakupy opłacone kartą w internecie, jeśli nie otrzymasz zamówionego towaru, będzie on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem (po spełnieniu warunków określonych w OWU).
Korzyści dla podróżujących
w pakiecie Złotym i Platynowym zyskujesz bezpłatne saloniki lotniskowe Flight Delay Pass* w przypadku opóźnienia lotu rejsowego oraz ubezpieczenie podróżne.-
Zobacz szczegóły
Więcej o usłudze Mastercard Flight Delay Pass znajdziesz tutaj.
Booking.com – 6% rabatu
-
Zobacz szczegóły
Aby skorzystać z oferty i zyskać 6% rabatu, należy dokonać rezerwacji przy użyciu specjalnego linku, zapłacić za rezerwację Kartą Kredytową z Żubrem.
Link >>
Karta z recyklingu
jest wykonana w 99% z plastiku z recyclingu.Zawnioskuj o Kartę Kredytową z Żubrem
Złóż wniosekWybierz swój pakiet korzyści
-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak mogę otrzymać Kartę Kredytową z Żubrem?
Jeśli jesteś już naszym klientem ‒ zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay i sprawdź, czy przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę karty kredytowej.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie otrzymałeś oferty ‒ wypełnij formularz kontaktu lub odwiedź oddział naszego banku.
-
Jaki limit kredytowy karty mogę otrzymać?
Limit kredytowy Karty Kredytowej z Żubrem wynosi od 2000 zł do 100 000 zł. Bank podejmuje decyzję o wydaniu karty kredytowej i udzieleniu limitu kredytowego po dokonaniu badania i oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy.
-
Czy mogę zdecydować, jaki kolor plastiku karty wybieram?
Wszystkie wizerunki karty są bezpłatne, każdy z pakietów ma określoną paletę kolorów do wyboru.
-
Czy mogę zdecydować o wydaniu karty dodatkowej dla bliskiej osoby w ramach limitu karty?
Tak, posiadacz karty głównej może zawnioskować o wydanie do 5 kart dodatkowych dla osoby powyżej 13. roku życia.
-
Jak wybrać pakiet Karty Kredytowej z Żubrem?
Rodzaj pakietu karty wybierasz odrębnie dla każdej karty wydanej do umowy. Robisz to w momencie wnioskowania o kartę.
-
Czy mogę w trakcie trwania umowy o Kartę Kredytową z Żubrem zmienić pakiet karty?
Tak, możesz zmienić pakiet karty w każdym momencie trwania umowy, jednak nie częściej niż raz dziennie.
-
Od kiedy będzie aktywny nowy pakiet karty w przypadku zmiany na wyższy?
W przypadku zmiany pakietu na wyższy (z pakietu Standard na pakiet Złoty lub Platynowy; z pakietu Złotego na Platynowy), nowy pakiet aktywujemy od razu (w momencie zmiany).
-
Od kiedy będzie aktywny nowy pakiet karty w przypadku zmiany na pakiet niższy?
W przypadku zmiany pakietu na niższy (z pakietu Złotego na pakiet Standard; z pakietu Platynowego na pakiet Złoty lub Standard), nowy pakiet aktywujemy:
a) od 1. dnia następnego miesiąca – gdy od aktywacji dotychczasowego pakietu upłynęły co najmniej trzy pełne miesiące kalendarzowe. Te trzy miesiące nazywamy okresem startowym;
b) od 1. dnia kolejnego miesiąca po upływie okresu startowego – gdy zmieniasz pakiet przed upływem okresu startowego. -
Czy za zmianę pakietów jest pobierana prowizja?
Nie, zmiana pakietu karty jest bezpłatna.
-
Czy karta dodatkowa ma zawsze taki sam pakiet karty jak karta główna, czy można ustawiać różne pakiety na karcie głównej i dodatkowej?
Rodzaj pakietu karty wybierasz odrębnie dla każdej karty wydanej do umowy. Karta dodatkowa może mieć inny pakiet niż karta główna, może być to również pakiet wyższy, np. główna karta ma pakiet Standard, a karta dodatkowa ‒ Platynowy.
-
Kiedy mogę skorzystać ze spłaty w ratach oraz jakie transakcje można rozłożyć na raty?
Na raty możesz rozłożyć zaksięgowaną w bieżącym cyklu rozliczeniowym kwotę transakcji bezgotówkowej albo część lub całość zadłużenia. Minimalna kwota spłaty w ratach wynosi 300 zł.
-
Jakie są koszty spłaty w ratach?
Za uruchomienie spłaty w ratach nie pobieramy prowizji. Spłata w ratach jest oprocentowana, i jest uzależniona od pakietu dołączonego do karty na moment złożenia dyspozycji spłaty w ratach i jest niższa od oprocentowania limitu kredytowego odpowiednio o:
a) 5% oprocentowania limitu kredytowego – dla pakietu Standard,
b) 10% oprocentowania limitu kredytowego – dla pakietu Złotego,
c) 15% oprocentowania limitu kredytowego – dla pakietu Platynowego,Wyliczamy to w następujący sposób: aktualne oprocentowanie limitu kredytowego mnożymy przez wskaźnik procentowy wskazany powyżej i otrzymaną wartość, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, odejmujemy od aktualnego oprocentowania limitu kredytowego.
-
Ile można mieć maksymalnie wszystkich planów spłat ratalnych?
Możesz mieć dowolną liczbę spłat w ratach, których suma nie przekracza wysokości wykorzystanego limitu kredytowego karty.
-
Do jakiej kwoty mogę skorzystać ze spłaty w ratach 10 x 0%?
W ramach danego pakietu udostępniamy promocyjne spłaty w ratach, wskazując maksymalny limit spłaty w ratach, liczbę rat i promocyjne oprocentowanie. Na 10 rat z oprocentowaniem 0% możesz rozłożyć maksymalnie 1000 zł w pakiecie Standard, 2000 zł w pakiecie Złotym, 3000 zł w pakiecie Platynowym.
-
Ile razy mogę skorzystać ze spłaty w ratach 10 x 0%?
Możesz skorzystać z dowolnej liczby spłat w ratach 10 x 0%. Ich suma nie może przekroczyć maksymalnej kwoty limitu określonego dla najwyższego aktywnego pakietu karty w ramach umowy.
-
Czy jeśli posiadam dwie karty wydane do umowy (karta główna i dodatkowa), to maksymalna kwota do rozłożenia na raty 10 x 0% sumuje się?
Maksymalna kwota spłat w ratach 10 x 0%, która obowiązuje dla danej karty, jest określana dla najwyższego aktywnego pakietu w ramach umowy i nie sumuje się w przypadku:
a) wydania więcej niż jednej karty do umowy oraz
b) zmiany pakietu przypisanego do karty. -
Jak mogę złożyć dyspozycję spłaty w ratach?
Dzięki aplikacji mobilnej PeoPay oraz bankowości internetowej Pekao24 masz stały dostęp do informacji o swojej Karcie Kredytowej z Żubrem. Łatwo i w wygodny sposób m.in.:
- sprawdzisz korzyści z posiadanego pakietu karty oraz zmieniasz pakiet,
- sprawdzisz historię dokonanych transakcji,
- rozłożysz na raty wybraną transakcję lub saldo zadłużenia,
- sprawdzisz dostępne środki na karcie,
- zmienisz PIN do karty,
- zlecisz polecenie przelewu z karty na rachunek w banku.
-
Jak mogę skorzystać z usługi Flight Delay Pass?
Wszystkie informacje o usłudze Flight Delay Pass są dostępne na stronie https://fdp.mastercard.com/pekao. Jest to dedykowana klientom Karty Kredytowej z Żubrem strona internetowa, na której dokonasz rejestracji lotu. W przypadku opóźnienia zarejestrowanego lotu o min. 60 minut, będziesz mógł wraz z czterema osobami towarzyszącymi skorzystać z salonów lotniskowych z napojami, przekąskami i Wi-Fi.
-
Czy korzystanie z Flight Delay Pass wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Nie, usługa jest darmowa, nie ma limitów skorzystania z saloników w ramach usługi Flight Delay Pass i jest dostępna w pakietach Złotym oraz Platynowym Karty Kredytowej z Żubrem.
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin Karta Kredytowa z Żubrem
Pobierz plikKarta produktu grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych oraz IPID obowiązująca od 27.09.2023 r.
Pobierz plikOgólne warunki grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych i limity obowiązujące od 19.11.2022 r.
Pobierz plikTwoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie broszura informacyjna
Pobierz plikZasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych
Pobierz plikFormularz zgłoszenia reklamacji PZU SA od 19.11.2022 r.
Pobierz plikInformacja Administratora Danych Osobowych PZU SA od 19.11.2022 r.
Pobierz plikZaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach
Pobierz plikLimity pojedynczych transakcji zbliżeniowych bez PIN lub podpisu dla kart MasterCard/Maestro i VISA
Pobierz plik -
Opłaty i prowizje
Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Karty kredytowe w bieżącej ofercie banku
Pobierz plikDokument dotyczący opłat_Karta Kredytowa z Żubrem
Pobierz plikWykaz wysokości stóp procentowych stanowiących podstawę oprocentowania kredytów i pożyczek dla osób fizycznych w Banku Pekao S.A. - obowiązuje od dnia 6 maja 2022 r.
Pobierz plik
-
Pliki do pobrania - archiwum
-
Karta produktu grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych oraz IPID
Karta produktu grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych oraz IPIDOgólne warunki grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych i limity
Ogólne warunki grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych i limityInformacja Administratora Danych Osobowych PZU SA
Informacja Administratora Danych Osobowych PZU SAKarta produktu grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych oraz IPID obowiązująca do 27.0(...)
Karta produktu grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych oraz IPID obowiązująca do 27.09.2023 r.
-
MATERIAŁ MARKETINGOWY
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla Karty Kredytowej z Żubrem wynosi 18,81% przy założeniach: przyznany limit kredytowy 5 600 zł wypłacony jednorazowo, w trybie transakcji bezgotówkowej, spłacany w 12 równych kwotach miesięcznych, oprocentowanie zmienne 17,75% w stosunku rocznym, całkowita kwota do zapłaty 6 115,50 zł, całkowity koszt 515,50 zł obejmuje: odsetki 515,50 zł oraz opłaty miesięczne za obsługę karty 0 zł, okres kredytowania 12 miesięcy. Kalkulacja przygotowana na 4.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Kredytodawcą jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna. Bank podejmuje decyzję o wydaniu karty kredytowej i udzieleniu limitu kredytowego po analizie kredytowej kredytobiorcy.
Ochrona ubezpieczeniowa udzielana jest ubezpieczonemu od momentu aktywacji karty kredytowej w przypadku ubezpieczenia zakupów i ubezpieczenia transakcji internetowych oraz od momentu aktywacji karty kredytowej i nie wcześniej, niż z chwilą rozpoczęcia podróży w ubezpieczeniach podróżnych: NNW, Kosztów leczenia, assistance, assistance Pakiet Sport oraz OC w życiu prywatnym. W ubezpieczeniu zakupów oraz transakcji internetowych ubezpieczenie działa, jeśli płatność za zakupy została dokonana Kartą Kredytową z Żubrem. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, włączeniach i ograniczeniach ochrony ubezpieczeniowej oraz sumach ubezpieczenia i limitach odpowiedzialności określone są w Ogólnych warunkach grupowego ubezpieczenia dla posiadaczy kart kredytowych wydawanych przez Bank Pekao S.A. Dokumenty dostępne są powyżej w plikach do pobrania, na pzu.pl oraz w oddziałach banku. Ochronę ubezpieczeniową zapewnia PZU SA. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosi Bank Pekao S.A. jako ubezpieczający.
*Usługa Flight Delay Pass jest dostarczana przez Mastercard. Lista dostępnych saloników lotniskowych jest dostępna pod adresem: https://loungefinder.loungekey.com. Rejestracja lotu jest możliwa na stronie: https://fdp.mastercard.com/pekao. Podczas rejestracji oprócz danych posiadacza Karty Kredytowej z Żubrem w Pakiecie Złotym lub Platynowym, można podać dane maksymalnie czterech osób towarzyszących. Podróż wieloodcinkowa wymaga oddzielnej rejestracji lotu, chyba, że wszystkie etapy podróży mają ten sam numer lotu. Aby skorzystać z saloniku lotniskowego, lot rejsowy musi być opóźniony o minimum 60 minut. Loty czarterowe nie są objęte usługą Flight Delay Pass.
Informacje tu zawarte nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
Pełne informacje dotyczące prezentowanych usług wraz z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat są znajdziesz w oddziałach Banku Pekao S.A., na pekao.com.pl i pod numerem infolinii 519 222 222 (opłata wg cennika operatora).
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kartą kredytową – Sprawdź
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności