Otwórz Konto Przekorzystne on-line!

Otwórz Konto Przekorzystne i nie płać za prowadzenie rachunku płatniczego, obsługę karty debetowej i wypłaty gotówki z bankomatów!
Wystarczy, że w poprzednim miesiącu kalendarzowym zapewnisz wpływ na to konto min. 500 zł w formie pojedynczego zasilenia (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów wewnętrznych) i przynajmniej raz zapłacisz kartą do tego konta lub aplikacją bankowości mobilnej PeoPay.

  Otwórz konto on-line  

Otwórz konto na selfie przez telefon
Dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć Konto Przekorzystne na selfie (wykonując telefonem zdjęcia własnej twarzy w trakcie procesu rejestracji). Bez wychodzenia z domu możesz też wybrać interesujące Cię usługi dodatkowe (w tym konto oszczędnościowe, walutowe, kartę debetową oraz jej wizerunek).
Zobacz jak łatwo i wygodnie otworzyć konto na selfie w PeoPay
Nie masz aplikacji PeoPay?

 

zyskaj 200 zł za założenie Konta Przekorzystnego
  • Zobacz szczegóły

    Aby otrzymać 100 zł premii, należy: 

    • do 31.12.2021 r. otworzyć Konto Przekorzystne z kartą Mastercard Debit FX, aplikacją mobilną PeoPay oraz Pakietem Komfort. 
    • do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po otwarciu Konta i w każdym z dwóch kolejnych miesięcy spełnić oba warunki aktywności, tzn. zapewnić pojedynczy wpływ min. 500 zł z zewnątrz oraz wykonać 1 transakcje kartą do tego konta lub aplikacją PeoPay (czyli warunki musisz spełnić w okresie 3 pełnych miesięcy kalendarzowych po dniu założenia Konta).
    • w dowolnej placówce Banku złożyć wzór podpisu oraz okazać dokument w celu weryfikacji  tożsamości: - do 31.01.2022 r. w przypadku Kont założonych w październiku 2021 r.,
      - do 28.02.2022 r. w przypadku Kont założonych w listopadzie 2021 r.,
      - do 31.03.2022 r. w przypadku Kont założonych w grudniu 2021 r.,
    • spełnić pozostałe warunki określone w Regulaminie Promocji

    Jeśli Konto zostało założone w lipcu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 sierpnia 2021 r. do 31 października 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.11.2021 r., 
    Jeśli Konto zostało założone w sierpniu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 września 2021 r. do 30 listopada 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 31.12.2021 r., 
    Jeśli Konto zostało założone we wrześniu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 października 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 31.01.2022 r. 

    Zyskaj 10% zwrotu (maksymalnie 100 zł) wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą debetową Mastercard do konta w ciągu 3 pierwszych miesięcy od dnia przystąpienia do promocji.
    Nagroda zostanie wypłacona nie później niż do 28.02.2022 r. 

    Spełnij dodatkowe warunki promocji, które znajdziesz w Regulaminie Promocji

    Szczegóły promocji na pekao.com.pl/konto-osobiste

za prowadzenie Konta Przekorzystnego
za obsługę karty debetowej do tego konta
  • Zobacz szczegóły

    Obsługa karty debetowej do konta (Mastercard Debit FX i Visa Debit FX) w przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej tą konkretną kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub aplikacją PeoPay w kolejnym miesiącu kalendarzowym bank nie pobierze opłaty w przeciwnym razie: 4 zł/mies.
     

za przewalutowanie przy płatności kartą (Mastercard Debit FX i Visa Debit FX)
0 zł za Pakiet Komfort do Twojego Konta Przekorzystnego przez pierwsze 6 miesięc
  • Zobacz szczegóły
    • Pakiet Komfort Platynowy składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń. 
    • Pakiet Express Elixir jest bezpłatny w promocji przez 6 pierwszych miesięcy, jeżeli będzie aktywowany do konta po raz pierwszy. Po tym okresie pobierzemy miesięcznie opłatę za Pakiet Express Elixir zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort. 
    • Ochronę ubezpieczeniową, w ramach ubezpieczenia grupowego Twoja Ochrona, zapewnia PZU SA. 
    • Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową. 
       

    Dowiedz się więcej>
     

prowizji banku za wypłaty gotówki kartą do konta z bankomatu za granicą
  • Zobacz szczegóły

    W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej tą konkretną kartą debetową (Mastercard Debit FX lub Visa Debit FX) wydaną przez Bank Pekao S.A. lub aplikacją PeoPay w kolejnym miesiącu kalendarzowym bank nie pobierze opłaty w przeciwnym razie: 2,3%, min. 5 zł
     

za dostęp do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay będącej częścią usługi bankowości elektronicznej
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki aplikacji PeoPay masz  szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
    Dowiedz się więcej

Oszczędzaj na Kontach Oszczędnościowych wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz i nie tracisz naliczonych odsetek
Otwarta bankowość w serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay wszystkie konta w jednym miejscu
  • Zobacz szczegóły

    Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
    więcej> 

пропозиція для українців
  • Zobacz szczegóły

    Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
    Детальніше

polecaj konto w Banku Pekao S.A., zyskaj nawet 1500 zł zapisz się do naszego Programu i spełnij jego warunki wraz ze swoimi znajomymi, promocja trwa do 31.12.2021 r.
Cashback proste i szybkie wypłaty gotówki podczas zakupów
Dyspozycje i zaświadczenia w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji PeoPay oraz za pośrednictwem konsultanta infolinii szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz wybrane zaświadczenia
 


Oprocentowanie Konta Przekorzystnego jest zmienne i aktualnie wynosi 0%. 
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!

Załóż konto on-line

Otwórz konto
  • Pytania i odpowiedzi

    • Jak mogę otworzyć Konto Przekorzystne?

      Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas CIS tj. numer klienta możesz otworzyć Konto Przekorzystne na kilka sposobów:

      • w aplikacji PeoPay,
      • w serwisie internetowym Pekao24,
      • osobiście w dowolnym oddziale banku.
    • Kto może otworzyć Konto Przekorzystne?

      Jeśli masz mniej niż 18 lat – Konto Przekorzystne może w Twoim imieniu założyć rodzic lub inny przedstawiciel ustawowy dziecka.

      Jeśli jesteś rodzicem, możesz założyć dla Twojego dziecka konto:

      • w aplikacji PeoPay,
      • w serwisie internetowym Pekao24,
      • osobiście w dowolnym oddziale banku - bez obecności dziecka.

      Jeśli jesteś innym przedstawicielem ustawowym, możesz otworzyć konto tylko osobiście w oddziale banku orazwymagana jest obecność osoby reprezentowanej (małoletniej powyżej 13 r.ż lub częściowo ubezwłasnowolnionej) w celu złożenia wzoru podpisu.

       

      Jeśli masz 18 lat lub więcej – Konto Przekorzystne możesz otworzyć samodzielnie:

      • w aplikacji PeoPay – na selfie,
      • osobiście w dowolnej placówce banku.
    • Jakie dokumenty są potrzebne, aby otworzyć Konto Przekorzystne?

      Jeśli będziesz otwierać konto dla siebie - poprosimy Cię o podanie numeru PESEL i numeru dowodu osobistegoDo czasu potwierdzenia Twojej tożsamości w oddziale banku na Twoim koncie będą ustawione limity dla Twojego bezpieczeństwa. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości w oddziale banku będziesz mógł za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24:

      • wnioskować o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową lub inny produkt banku (pamiętaj, że bank podejmuje decyzję o udzieleniu pożyczki/kredytu po zbadaniu zdolności kredytowej wnioskodawcy),
      • złożyć wniosek Rodzina 500+ oraz Dobry Start skorzystać z Profilu Zaufanego przydatnego do zdalnego załatwienia wybranych spraw urzędowych (np. złożenie wniosku o nowy dowód osobisty).


      Jeśli będziesz otwierać dziecku konto przez internet - poprosimy Cię o podanie numeru PESEL dziecka.
      Jeśli będziesz otwierać dziecku konto w oddziale banku - możemy poprosić Cię o przedstawienie dokumentu tożsamości dziecka lub o złożenie oświadczenia, że jesteś jego rodzicem.

      Jeśli jesteś przedstawicielem ustawowym dziecka innym niż jego rodzic, poprosimy o przedstawienie postanowienia sądu ustanawiającego ten status.

      Gdyby dokumenty, które przedstawiasz, były sporządzone przez organ zagraniczny w języku obcym – poprosimy o ich tłumaczenie przez polskiego tłumacza przysięgłego lub tłumacza z państwa obcego z dodatkowym uwierzytelnieniem.

    • Ile kosztuje Konto Przekorzystne?

      • Jeśli nie masz jeszcze 26 lat – opłata miesięczna za prowadzenie konta wynosi 0 zł (do ukończenia 26 lat).
      • Jeśli masz 26 lat lub więcej – opłata miesięczna za prowadzenie konta wyniesie 0 zł, jeśli w poprzednim miesiącu zapewnisz jednorazowy wpływ na konto co najmniej 500 zł (np. z tytuły wynagrodzenia) i przynajmniej raz zapłacisz kartą do tego konta lub aplikacją PeoPay.

      Pamiętaj, że wpływ ma być regularny i nie zaliczamy do niego wpłaty gotówki, polecenia przelewu wewnętrznego pomiędzy Twoimi własnymi rachunkami, środków z tytułu rozliczenia depozytów terminowych, wpływów z tytułu udzielonych kredytów i pożyczek). Jeśli nie spełnisz tych warunków, w następnym miesiącu pobierzemy opłaty: 6 zł za prowadzenie rachunku i 3 zł za obsługę karty.

      Dodatkowo pobieramy opłatę za wypłaty z obcych bankomatów na terenie kraju w wysokości 2,3% min.5 zł (2 pierwsze wypłaty w miesiącu są bezpłatne).

      Pełne informacje o Koncie Przekorzystnym znajdziesz na www.pekao.com.pl/przekorzystne

    • Czy mogę przenieść konto do Banku Pekao S.A.?

      Tak, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału banku, gdzie razem z doradcą wypełnisz formularz przeniesienia konta. Możesz od razu zlecić przeniesienie wynagrodzenia na konto w Banku Pekao S.A. oraz zmianę płatności cyklicznych np. polecenia zapłaty lub zlecenia stałego.

      Szczegółowe informacje, jak możesz przenieść konto znajdziesz tutaj.

    • Jak mogę przenieść wynagrodzenie na konto w Banku Pekao S.A.?

      Jeśli już jesteś naszym klientem, możesz przenieść wynagrodzenie na kilka sposobów:

      • osobiście – wypełnij formularz w bankowości internetowej Pekao24, 

      KROK 1 Zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 i wejdź do zakładki Oferty i Wnioski/ Usługi 
      KROK 2 Wypełnij Formularz przelewu wynagrodzenia, a następnie go wydrukuj. 
      KROK 3 Uzupełnij - nazwę miejscowości i podpisz formularz.
      KROK 4 Przekaż go do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy.

      Jak wypełnić formularz w bankowości internetowej Pekao24 - pobierz instrukcję 

      • osobiście – bez logowania do bankowości elektronicznej

      Możesz wydrukować lub wypełnić papierowy formularz, a następnie dostarczyć go do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy – pobierz.

      • w dowolnym oddziale banku,

      Odwiedź dowolny oddział naszego banku. Doradca przygotuje formularz, który wyśle pocztą - w Twoim imieniu -  do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy.

    • Jak mogę przenieść emeryturę na konto w Banku Pekao S.A.?

      Wystarczy zgłosić zmianę sposobu wypłaty świadczenia w wybrany przez siebie sposób:

      • W oddziale banku,-  doradca pomoże uzupełnić wniosek i na Twoją prośbę może pomóc w wysyłce wniosku do ZUS.
      • W placówce ZUS,-  pracownicy ZUS pomogą wypełnić wniosek EZP (wniosek o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce).
        Instrukcja Jak złożyć wniosek EZP o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce znaleźć można na stronie internetowej www.ZUS.pl  
      • Przez Internet: 
        a. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS złóż wniosek ER-WZD-01 
        Jak to zrobić? 
        KROK 1 zaloguj się na swoje konto na PUE ZUS,
        KROK 2  przejdź do zakładki Ogólny, Ubezpieczony lub Świadczeniobiorca,
        KROK 3  wybierz z bocznego menu Dokumenty i wiadomości, następnie Dokumenty robocze,
        KROK 4  kliknij przycisk Utwórz nowy i wybierz z listy  Wniosek ER-WZD-01.

        b. w bankowości internetowej Pekao24 skorzystaj z gotowego formularza do wydrukowania.
        KROK 1  zaloguj się do bankowości internetowejPekao24,
        KROK 2  przejdź do zakładki Oferty i wnioski / Usługi,
        KROK 3  pobierz Formularz wynagrodzenia,
        KROK 4  uzupełnij wszystkie pola z danymi, 
        KROK 5  wydrukuj formularz wynagrodzenia, uzupełnij nazwę miejscowości, podpisz formularz,
        KROK 6 dostarcz do banku lub ZUS.
    • Czy mogę mieć konto wspólne?

      Tak. Konto wspólne możesz otworzyć w oddziale banku lub - jeśli samodzielnie założysz konto - możesz później dodać współwłaściciela do konta.


      Jeśli Twoje Konto Przekorzystne będzie prowadzone wspólnie z drugą osobą do konta będą przypisane dwie karty.

    • Jak mogę uruchomić pożyczkę w koncie (limit w koncie)?

      Jeśli jesteś klientem naszego banku, limit w koncie możesz wziąć: 

      • online w bankowości internetowej Pekao24 albo 
      • przez telefon, dzwoniąc na infolinię.

      Otrzymasz decyzję kredytową, a dokumenty zaakceptujesz w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
      Szczegóły tu.

    • Jaką kartę do konta mogę wybrać?

      Możesz wybrać kartę Rewolucyjną Mastercard lub Visa Debit Gold.

      • Jeśli wybierzesz kartę Rewolucyjną Mastercard, która jest kartą wielowalutową możesz płacić za granicą bez konieczności przewalutowania, możesz płacić bezpośrednio ze swojego konta w EUR, USD, GBP, CHF. Możesz korzystać z programu lojalnościowego Bezcenne Chwile i zbierać punkty, które możesz wymieniać na nagrody. Wystarczy, że zapiszesz się do programu Mastercard Bezcenne Chwile.

      Więcej o programie lojalnościowym Mastercard znajdziesz tutaj.

      • Jeśli wybierzesz kartę Visa Debit Gold, możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów (przy wpływie powyżej 5tys. zł, jeśli wpływ jest mniejszy to opłata za kartę i wypłaty zgodnie z Taryfą prowizji i opłat), możesz korzystać z programu lojalnościowego Visa Oferty i kupować taniej. Wystarczy, że zalogujesz się do programu, wyświetlą Ci się aktualne oferty.

      Więcej o programie lojalnościowym Visa znajdziesz na stronie internetowej Visa Oferty.

    • Czy mogę wybrać wizerunek karty?

      Tak. Zakładając Konto Przekorzystne z kartą, możesz wybrać wizerunek karty.

    • Ile wynosi prowizja za wypłatę gotówki z bankomatu?

      Jeśli nie masz jeszcze 26 lat, nie płacisz za wypłatę z bankomatów w Polsce i za granicą


      Jeśli masz 26 lat lub więcej

      • nie płacisz za wypłatę z bankomatów naszego banku
      • wypłata z bankomatów z innych bankomatów – opłata zgodnie z Taryfą prowizji i opłat, w zależności od rodzaju karty

    • Co zrobić aby nie zapłacić prowizji za wypłatę z bankomatów za granicą?

      Jeśli wypłacasz gotówkę w bankomacie za granicą, wybierz opcję wypłaty gotówki w walucie lokalnej - nie wybieraj opcji wypłaty z przewalutowaniem danego banku.

    • Kiedy otrzymam nową kartę do konta?

      Po założeniu Konta Przekorzystnego z kartą do konta wyślemy Ci kartę w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.

    • Jak aktywować kartę do konta?

      Kartę możesz aktywować w następujący sposób:

      • w trakcie pierwszej transakcji kartą przy użyciu PIN. Nie może być to transakcja zbliżeniowa. Musisz włożyć kartę do terminala
      • w bankomacie
    • Jak mogę zmienić PIN do karty?

      PIN do karty zmienisz w bankowości internetowej Pekao24, aplikacji  PeoPay albo w bankomacie Banku Pekao S.A.

    • Jakie zalety ma karta rewolucyjna do konta?

      Karta rewolucyjna z funkcją wielowalutową to:

      • łatwy i szybki dostęp do pieniędzy,
      • jedna karta do konta osobistego w złotówkach i kont w walutach obcych (EUR, USD, CHF, GBP),
      • brak kosztów przewalutowania - rozliczenie transakcji następuje bezpośrednio po kursach Mastercard bez dodatkowej opłaty banku,
      • limity transakcyjne - można je ustawiać i zmieniać w aplikacji mobilnej, zawsze kiedy potrzebujesz,
      • możliwość płacenia w internecie - z bezpieczną autoryzacją transakcji 3D Secure.
    • W jaki sposób mogę zacząć korzystać z aplikacji PeoPay?

      Pobierz aplikację PeoPay z ( w zależności od tego, jaki Twój telefon ma system operacyjny: Android lub iOS):

    • Jak zacząć korzystać z aplikacji PeoPay?

      • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
      • Zaloguj się do aplikacji, wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie)
      • Wpisz PIN otrzymany SMS-em
      • Ustal PIN do zatwierdzania transakcji w PeoPay
      • Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.

      Przewodnik po aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.

    • Na ilu urządzeniach może być zainstalowana aplikacja PeoPay?

      Aplikacja PeoPay może być zainstalowana w tym samym czasie na trzech urządzeniach.

    • Jakie są zalety aplikacji PeoPay?

      • masz pełny dostęp do pieniędzy w telefonie,
      • łatwo i szybko możesz sprawdzić stan konta i historię płatności kartą,
      • możesz zrobić przelew,
      • płacisz jak chcesz - możesz płacić zbliżeniowo telefonem, kartą lub BLIK-iem.
    • Co mogę zrobić, aby płacić telefonem?

      Aby płacić telefonem musisz mieć zainstalowaną aplikację PeoPay.

      Możesz płacić telefonem tak jak lubisz:

      • kodem BLIK – możesz:
      • płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych,
      • wypłacać gotówkę z bankomatów,
      • wykonywać szybkie przelewy międzybankowe – przelew na telefon BLIK

      Szczegółowe informacje o płatnościach BLIK znajdziesz tutaj.

       

      • Google Pay - jeśli masz telefon z systemem Android, dodaj numer Twojej karty do Google Pay.

      Informację, jak aktywować płatności Google Pay znajdziesz tutaj.

       

      • Apple Pay - jeśli masz urządzenie marki Apple np. telefon iPhone, zegarek Apple Watch lub iPad, możesz dodać numer Twojej karty do Apple Pay.

      Możesz aktywować płatności Apple Pay na dwa sposoby:

      • w aplikacji PeoPay - Twojej bankowości mobilnej,
      • w aplikacji Wallet - domyślnie zainstalowanej na urządzeniach Apple.

      Więcej informacji o Apple Pay znajdziesz tutaj.

    • W jaki sposób mogę płacić przelewy w aplikacji?

    • Jaki jest adres strony do bankowości internetowej?

      Adres strony do logowania to: https://www.pekao24.pl

    • Co muszę zrobić przed pierwszym zalogowaniem do bankowości internetowej?

      Prosimy o zapoznanie się z przewodnikiem po bankowości internetowej oraz zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej, więcej informacji - tutaj.

      Pierwsze logowanie jest szczegółowo opisane na stronie logowania pekao24.pl – POMOC W LOGOWANIU.

    • Jak mogę zalogować się po raz pierwszy?

      Pierwsze logowanie jest szczegółowo opisane na stronie logowania pekao24.pl – POMOC W LOGOWANIU.

    • Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do bankowości internetowej?

      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty klienta ani umowy, zadzwoń na infolinię banku 801 365 365 lub + 48 22 591 22 32 (koszt według taryfy operatora). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale naszego banku.


      Jeżeli korzystasz z usług maklerskich skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).


      Szczegółowe instrukcje dotyczące postępowania w przypadku problemów z logowaniem znajdziesz tutaj.

    • Co zrobić, jeśli nie pamiętam PIN do bankowości internetowej?

      Jeśli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go wygenerować samodzielnie w serwisie internetowym Pekao24. Po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24 w Ustawieniach w zakładce Bezpieczeństwo przy ikonie PIN kliknij przycisk ZMIEŃ. Po kliknięciu na NIE ZNAM AKTUALNEGO PIN-U pojawi się okno, w którym możesz ustalić nowy numer PIN.


      Dokładną instrukcja znajdziesz tutaj.

    • Jak długo ważny jest PIN do pierwszego logowania do Pekao24?

      PIN do pierwszego logowania jest ważny 48 godz.


      Jeśli nie zdążysz zalogować się w tym czasie, konsultant oddzwoni do Ciebie, aby nadać nowy PIN. Konsultant ustali z Tobą sposób, w jaki dostaniesz nowy PIN. Możesz go dostać SMS-em, telefonicznie lub przesyłką poleconą. Możesz też wygenerować nowy PIN w trakcie wizyty w oddziale banku.

    • Co zrobić, jeśli zablokuję sobie dostęp do bankowości internetowej?

      1. Możesz samodzielnie odzyskać dostęp do Pekao24. W tym celu potrzebujesz:

      • swoich danych osobowych (np. nr PESEL)
      • kodu, który wyślemy Ci na e-mail
      • kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*


      *SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych

      Kliknij : ODZYSKAJ DOSTĘP

      2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który pomoże rozwiązać Twój problem.

      Szczegóły - www.pekao24.pl/logowanie/(modal:pomoc-w-logowaniu)

    • Jakie są godziny wysyłania przelewów?

      Wszystkie przelewy wychodzące, czyli przelewy wysłane z banku, są księgowane o następujących godzinach:

      • I sesja 8:30
      • II sesja 12:30
      • III sesja 15:00 (ostatnia)

      Przelewy przychodzące do banku są księgowane na kontach w Banku Pekao S.A. o godzinach:

      • I sesja 11:00
      • II sesja 15:00
      • III sesja 17:30 (ostatnia)
    • Jaka jest wysokość limitów przelewów i jak mogę ją zmienić?

      Limity są ustalane automatycznie: dzienny na poziomie 1 000 PLN, miesięczny – 5 000 PLN. Możesz je dowolnie zmieniać w serwisie internetowym Pekao24, za pośrednictwem konsultanta na infolinii lub w oddziale banku.

    • Ile wynoszą limity transakcji na Koncie Przekorzystnym otwartym na selfie?

      Jeśli Twoje Konto Przekorzystne otwarte zostało na selfie, obowiązują Cię: Limit dzienny 3 000 zł; limit miesięczny 20 000 zł. Limity te obowiązują dopóki nie przedstawisz w oddziale banku dokumentu tożsamości. Po dokonaniu potwierdzenia tożsamości obowiązują limity wskazane w „Komunikacie dla Posiadaczy rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych”, który jest załącznikiem do „Regulaminu rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych”.

      Szczegóły.- https://www.pekao.com.pl/o-banku/stopka/cennik-i-regulamin.html


      Jeśli limity transakcji nie zostaną zmienione, będziesz nadal mieć ograniczone możliwości na koncie np.

      • nie złożysz wniosku o pożyczkę ekspresowej lub kartę kredytową lub innych produktów kredytowych,
      • nie skorzystasz z Profilu Zaufanego niezbędnego do zdalnego załatwienia spraw urzędowych (np. wysłania wniosku o nowy dowód osobisty).
    • Jak ustawić cykliczne płatności np. polecenie zapłaty i zlecenie stałe?

    • Czy bank ma ofertę dla dzieci?

      Mamy produkty dla dzieci w każdym wieku. I co najważniejsze, nasze produkty rosną razem z dzieckiem.

      Wiemy, że dzieci lubią dostawać prezenty, dlatego na dobry początek mamy promocje dla dzieci.


      Zapraszamy do zobaczenia naszej oferty dla dzieci na stronie: www.pekao.com.pl/dla-rodziny.

    • W jaki sposób mogę korzystać z usług banku z dzieckiem?

      Specjalnie dla rodziców stworzyliśmy w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay zakładkę Panel rodzica. Jest on dostępny wyłącznie dla osób, które aktywnie korzystają z bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay. Został stworzony z myślą o rodzinnym bankowaniu w naszym banku. Rodzic może w nim założyć dla dziecka konto osobiste i oszczędnościowe oraz zawnioskować o kartę dla dziecka. Jest to miejsce, w którym rodzic decyduje, w jaki sposób dziecko korzysta z produktów np. czy karta dziecka umożliwia wypłaty gotówki z bankomatów, czy ma funkcję zbliżeniową i jaki ma dzienny limit transakcji.

    • Czy bank ma oferty rabatowe dla rodzin?

      Mamy w ofercie następujące rabaty dla rodzin:

      oferta szkół językowych (np. do 45% rabatu od Multikurs.pl),
      książki (swiatksiazki.pl rabat do 25%),
      odzież i obuwie (endo.pl i eastend.pl rabat do 10%).

      Szczegóły oferty oraz jak skorzystać z rabatu dostępne są na stronie www.rabatypekao.pl/OfertaDlaRodzin.

    • Czy bank ma ofertę dla osób z Kartą Dużej Rodziny?

      Mamy ciekawą ofertę dla osób z Kartą Dużej Rodziny.

      Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.pekao.com.pl/kdr.

    • Jak zamknąć rachunek w Banku Pekao S.A.?

      Konto Przekorzystne zamkniesz przekazując nam wypowiedzenie umowy rachunku w wybrany i najwygodniejszy dla siebie sposób.  

      Możesz to zrobić:

      • samodzielnie przez kanały zdalne, jeśli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej Pekao24 (poprzez pocztę wewnętrzną w bankowości elektronicznej Pekao24 lub czat) 
      • telefonicznie (dzwoniąc do oddziału naszego banku lub na naszą infolinię)
      • osobiście – w oddziale (dane adresowe znajdziesz w wyszukiwarce placówek)
      • listownie wysyłając pismo na adres banku (Bank Pekao S.A. ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa) 

      Wypowiedzenie powinno zawierać: 

      • Twoje imię i nazwisko  –   chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
      • Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej  
      • numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć 
      • Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)

      Warto, by wypowiedzenie zawierało również:

      • numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy 
      • numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale

      Pamiętaj, że:

      • umowa rachunku rozwiązuje się z upływem 1 miesiąca od dnia wypowiedzenia jej przez Ciebie, chyba że uzgodnimy wcześniejszy termin jej rozwiązania
      • ostatnia opłata za prowadzenie rachunku jest pobierana w miesiącu złożenia dyspozycji wypowiedzenia umowy rachunku
      • rozwiązanie umowy nie oznacza, że wygasają należności stron – po dniu rozwiązania Umowy niespłacona należność jest nadal wymagalna
    • Czy mogę zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu?

      Jeżeli zdecydujesz się zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu, możesz:

      • napisać do nas wiadomość w poczcie wewnętrznej lub na czacie (po zalogowaniu do bankowości elektronicznej Pekao24)

      W temacie wiadomości wpisz „Zamknięcie rachunku”, natomiast w treści wiadomości podaj:

      - aktualny numer telefonu (opcjonalnie)

      - numer rachunku, który chcesz zamknąć

      - numer rachunku, na który mamy przelać pozostałe na Twoim koncie pieniądze, gdyby pozostały po zakończeniu okresu wypowiedzenia (opcjonalnie)

      Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane. Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.

      • zadzwonić na infolinię banku

      Zadzwoń pod numer 22 59 12 232 z menu wybierz 1 =  obsługa klientów indywidualnych, a następnie 3 = oferta banku. Chęć złożenia dyspozycji przekaż ustnie podczas rozmowy z konsultantem. 

      Zarejestrujemy Twoje zgłoszenie, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane.  
      Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.

      • zadzwoń do oddziału banku

      Dyspozycję złóż ustnie podczas rozmowy z doradcą banku. Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.

      Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.
      Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.

      Pamiętaj, że przed przyjęciem dyspozycji przez telefon poprosimy Cię o podanie danych, które umożliwią nam zweryfikowanie, że rozmawiamy z właściwą osobą.

    • Jakie dane muszę podać, aby zamknąć rachunek?

      • Twoje imię i nazwisko – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
      • Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej  
      • numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć 
      • Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)

      Warto, by wypowiedzenie zawierało również:

      • numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy 
      • numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale

      Najlepiej, gdyby saldo na rachunku w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia wynosiło 0 zł.

    • Jakie dokumenty, poza wypowiedzeniem umowy, są wymagane do złożenia dyspozycji zamknięcia rachunku?

      Niezależnie od sposobu w jaki chcesz przekazać nam wypowiedzenie umowy rachunku poprosimy Cię o akceptację „Oświadczenia o wypowiedzeniu umowy rachunku bankowego/karty”.

      Jeśli składasz wypowiedzenie:

      • w bankowości elektronicznej Pekao24 lub telefonicznie -  potwierdzasz treść i akceptujesz Oświadczenia w bankowości elektronicznej Pekao24,
      • w oddziale banku -  podpisujesz Oświadczenie, które przekaże Ci pracownik oddziału.
    • Ile wynosi okres wypowiedzenia rachunku?

      Standardowy okres wypowiedzenia rachunku wynosi 1 miesiąc od daty złożenia dyspozycji. 

    • Co w sytuacji, jeśli wypowiedzenie dotyczy umowy rachunku powiązanego z innymi produktami (np. pożyczka w koncie, rachunek do spłaty pożyczki, kredytu, rachunek do lokaty)?

      Rachunek możesz zamknąć zdalnie również wtedy, gdy jest do niego wydana karta debetowa lub bankowość elektroniczna i telefoniczna Pekao24. Wypowiadając umowę o konto osobiste wypowiadasz jednocześnie umowę o kartę debetową wydaną do tego rachunku. Wypowiadając umowę o konto osobiste możesz, ale nie musisz, wypowiedzieć też umowę o bankowość elektroniczną i telefoniczną Pekao24.

      W przypadku powiązania zamykanego rachunku z innymi produktami banku, wypowiedzenie możesz złożyć podczas wizyty w oddziale banku lub listownie. 

      Jeśli Twój rachunek jest powiązane z innymi produktami banku, aby złożyć wypowiedzenie, udaj się do oddziału banku lub wyślij wypowiedzenie listem. Pamiętaj, by Twój podpis zgadzał się ze wzorem podpisu, który wskazałeś bankowi.
       

    • Czy muszę podać numer rachunku do przelewu pieniędzy, które pozostaną na moim koncie po zamknięciu? Co się stanie, jeśli tego nie zrobię?

      Numer rachunku jest potrzebny, abyśmy mogli przelać Ci pieniądze, które zostaną na Twoim koncie po jego zamknięciu. Jeśli nie podasz nam numeru innego rachunku, a w dniu rozwiązania umowy saldo rachunku będzie dodatnie, możesz odebrać pieniądze w oddziale. 

      Dlatego najlepiej by było, gdyby na twoim koncie w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia nie pozostały żadne pieniądze, czyli saldo byłoby zerowe. Wypłacając pieniądze przed upływem okresu wypowiedzenia umowy, pamiętaj jednak, by zapewnić na koncie sumę pokrywającą należne bankowi opłaty, które jeszcze nie zostały rozliczone.
       

    • W jaki sposób mogę zamknąć konto wspólne?

      Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny, wystarczy, że jeden ze współwłaścicieli złoży wypowiedzenie umowy rachunku zdalnie. 

      W przypadku śmierci jednego ze współposiadaczy bank po uzyskaniu informacji o śmierci przekształci rachunek na jednoosobowy (właścicielem pozostanie żyjący współposiadacz). 

      Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny po śmierci jednego ze współwłaścicieli rachunku, udaj się do oddziału z aktem zgonu współposiadacza. 

      W przypadku, gdy rachunek już został przekształcony i jesteś jedynym jego posiadaczem możesz to zrobić w sposób wskazany wyżej.
       

  • Pliki do pobrania

    Regulamin rachunków bankowych

    Pobierz plik

    Regulamin karty płatniczej debetowej Visa Debit Gold

    Pobierz plik

    Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną

    Pobierz plik

    Dyspozycja przekazania środków z tytułu wynagrodzenia przy przenoszeniu rachunku z innego banku

    Pobierz plik

    Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

    Pobierz plik

    Dyspozycja przekazu w obrocie dewizowym

    Pobierz plik

    Regulamin promocji Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium na selfie i otrzymaj nagrodę 100 zł

    Pobierz plik

    Regulamin promocji „Punkty na start z Bankiem Pekao S.A.”

    Pobierz plik

    Regulamin oferty „Zbieraj do 4 razy więcej punktów z Bankiem Pekao S.A.”

    Pobierz plik

    ZASADY V EDYCJI PROGRAMU POLECEŃ NOWYCH KLIENTÓW „POLECAM PPRZEKORZYSTNIE”

    Pobierz plik

    Limity transakcji zbliżeniowych

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    Pobierz plik

    Zyskaj do 10% zwrotu za płatności kartą z Kontem Przekorzystnym lub Kontem Świat Premium – edycja I

    Pobierz plik

    REGULAMIN PROMOCJI „Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium na selfie i otrzymaj nagrodę 100 zł” – edycja II

    Pobierz plik

    Regulamin Promocji Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj nagrodę 100 zł - edycja I

    Pobierz plik

    Regulamin Promocji Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium z Pakietem Komfort i otrzymaj nagrodę 100 zł” – edycja I

    Pobierz plik

    Regulamin Promocji Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj nagrodę 100 zł” – edycja II

    Pobierz plik

    Regulamin promocji Otwórz Konto Przekorzystne lub Konto Świat Premium z Pakietem Komfort i otrzymaj nagrodę 100 zł – edycja II.pdf

    Pobierz plik

    Regulamin Promocja Konto 100 dla zaproszonych klientów - edycja III

    Pobierz plik
  • Opłaty i prowizje

    Tabele oprocentowania kont i lokat dla osób fizycznych w Banku Pekao S.A.

    Pobierz plik

    Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Rachunki w bieżącej ofercie

    Pobierz plik

    Regulamin Promocji Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj nagrodę 100 zł” – edycja II

    Pobierz plik
Pakiet PeoPay KIDS
Bankowość mobilna PeoPay
Karta rewolucyjna do Konta Przekorzystnego
Mój Skarb
Rabaty rodzinne
Dziecinnie proste bankowanie
Aplikacja, karta i konta dla dzieci!
Pobierz aplikację PeoPay KIDS, przelewaj dziecku kieszonkowe, naucz je oszczędzania i sprawdzaj jego wydatki.
Sprawdź teraz!
 
Aplikacja mobilna, dzięki której masz dostęp do swojego konta, kart, kredytów i oszczędności.
PeoPay Sprawdź
Karta rewolucyjna do konta
 
Jedna karta do rachunku złotowego i konta walutowego
Rachunek oszczędnościowy
 
Oszczędzanie dla dzieci już od dnia ich narodzin do 18. roku życia
Rabaty rodzinne
Planujesz zakupy dla rodziny? Możesz zrobić je taniej. Zyskaj do 25% rabatu na zakup książek w Świat Książki, 15% zniżki na kurs jezyka angielskiego i aż 10% na zakup ubrań w endo.pl. 

Do dyspozycji masz aż 77 wizerunków. Wybierz ten, który Ci się najbardziej spodoba!

Miasta
Znaki zodiaku
Polskie krajobrazy
Zwierzęta
Detal
Dla młodzieży
Motoryzacja
Kwiaty i owoce
Nowoczesność
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję