Otwórz Konto Przekorzystne on-line!

Otwórz Konto Przekorzystne i nie płać za prowadzenie rachunku płatniczego, obsługę karty debetowej i wypłaty gotówki z bankomatów!

Wystarczy, że w poprzednim miesiącu kalendarzowym zapewnisz wpływ na to konto min. 500 zł w formie pojedynczego zasilenia (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów wewnętrznych) i przynajmniej raz zapłacisz kartą do tego konta lub aplikacją bankowości mobilnej PeoPay.


  Otwórz konto on-line  


Otwórz konto na selfie przez telefon

Dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć Konto Przekorzystne na selfie (wykonując telefonem zdjęcia własnej twarzy w trakcie procesu rejestracji). Bez wychodzenia z domu możesz też wybrać interesujące Cię usługi dodatkowe (w tym konto oszczędnościowe, walutowe, kartę debetową oraz jej wizerunek).


Zobacz jak łatwo i wygodnie otworzyć konto na selfie w PeoPay

Nie masz aplikacji PeoPay?


 

zyskaj 10% zwrotu (maksymalnie 100 zł) wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą debetową Mastercard lub aplikacją PeoPay
  • Zobacz szczegóły

    Aby otrzymać nagrodę otrzymać 10% zwrotu (maksymalnie 100 zł) wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych karta debetowa Mastercard lub aplikacja PeoPay, należy: do 31.03.2021 r. otworzyć Konto Przekorzystne  z kartą i aplikacją mobilną PeoPay. Umowa powinna zostać zawarta w aplikacji PeoPay lub online na pekao.com.pl/konto-osobiste (jeśli identyfikacja klienta podczas zawierania umowy się nie powiedzie, umowę można zawrzeć w oddziale naszego banku),  zapewnić pojedynczy wpływ min. 500 zł z zewnątrz lub konta firmowego z Banku Pekao S.A. oraz wykonać 1 transakcję kartą do tego konta lub aplikacją PeoPay w każdym z 3 miesięcy oraz spełnić pozostałe warunki określone w regulaminie promocji:

    • jeśli Konto zostało założone w styczniu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od  1 lutego 2021 r. do 30 kwietnia  2021 r. Nagrodę otrzymasz do 31.05.2021 r.,
    • jeśli Konto zostało założone w lutym 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od  1 marca 2021 r. do 31 maja 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.06.2021 r.,
    • jeśli Konto zostało założone w marcu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od  1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.07.2021 r.
za prowadzenie Konta Przekorzystnego
  • Zobacz szczegóły

    0 zł w przypadku wpływu na konto w poprzednim miesiącu kalendarzowym min. 500 zł pojedynczym przelewem z zewnątrz lub z konta firmowego w Banku Pekao S.A. i min. 1 płatności kartą debetową do konta lub aplikacją PeoPay. Do ukończenia 26. roku życia 0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnego, obsługę karty do tego konta oraz brak prowizji banku za wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bezwarunkowe. 

za obsługę karty debetowej do tego konta
za przewalutowanie przy płatności kartą
prowizji banku za wypłaty z bankomatu za granicą
za dostęp do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay będącej częścią usługi bankowości elektronicznej
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki aplikacji PeoPay masz  szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
    Dowiedz się więcej

Oszczędzaj na Kontach Oszczędnościowych wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz i nie tracisz naliczonych odsetek
Otwarta bankowość w serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay wszystkie konta w jednym miejscu
  • Zobacz szczegóły

    Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.

    więcej> 

пропозиція для українців
  • Zobacz szczegóły

    Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
    Детальніше

polecaj konto w Banku Pekao S.A., zyskaj nawet 1500 zł zapisz się do naszego Programu i spełnij jego warunki wraz ze swoimi znajomymi, promocja trwa do 31.03.2021 r.
Odbierz zniżkę 50% na 3 elektroniczne przekazy Western Union
  • Zobacz szczegóły

    Promocja trwa do 31.07.2021 i dotyczy osób otwierających Konto Przekorzystne z usługą bankowości elektronicznej. 
    Sprawdź warunki tutaj>

 

Oprocentowanie Konta Przekorzystnego jest zmienne i aktualnie wynosi 0%. 
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!

Załóż konto on-line

Otwórz konto
  • Pytania i odpowiedzi

    • Jak zamknąć rachunek w Banku Pekao S.A.?

      Konto Przekorzystne zamkniesz przekazując nam wypowiedzenie umowy rachunku w wybrany i najwygodniejszy dla siebie sposób.  

      Możesz to zrobić:

      • samodzielnie przez kanały zdalne, jeśli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej Pekao24 (poprzez pocztę wewnętrzną w bankowości elektronicznej Pekao24 lub czat) 
      • telefonicznie (dzwoniąc do oddziału naszego banku lub na naszą infolinię)
      • osobiście – w oddziale (dane adresowe znajdziesz w wyszukiwarce placówek)
      • listownie wysyłając pismo na adres banku (Bank Pekao S.A. ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa) 

      Wypowiedzenie powinno zawierać: 

      • Twoje imię i nazwisko  –   chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
      • Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej  
      • numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć 
      • Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)

      Warto, by wypowiedzenie zawierało również:

      • numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy 
      • numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale

      Pamiętaj, że:

      • umowa rachunku rozwiązuje się z upływem 1 miesiąca od dnia wypowiedzenia jej przez Ciebie, chyba że uzgodnimy wcześniejszy termin jej rozwiązania
      • ostatnia opłata za prowadzenie rachunku jest pobierana w miesiącu złożenia dyspozycji wypowiedzenia umowy rachunku
      • rozwiązanie umowy nie oznacza, że wygasają należności stron – po dniu rozwiązania Umowy niespłacona należność jest nadal wymagalna
    • Czy mogę zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu?

      Jeżeli zdecydujesz się zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu, możesz:

      • napisać do nas wiadomość w poczcie wewnętrznej lub na czacie (po zalogowaniu do bankowości elektronicznej Pekao24)

      W temacie wiadomości wpisz „Zamknięcie rachunku”, natomiast w treści wiadomości podaj:

      - aktualny numer telefonu (opcjonalnie)

      - numer rachunku, który chcesz zamknąć

      - numer rachunku, na który mamy przelać pozostałe na Twoim koncie pieniądze, gdyby pozostały po zakończeniu okresu wypowiedzenia (opcjonalnie)

      Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane. Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.

      • zadzwonić na infolinię banku

      Zadzwoń pod numer 22 59 12 232 z menu wybierz 1 =  obsługa klientów indywidualnych, a następnie 3 = oferta banku. Chęć złożenia dyspozycji przekaż ustnie podczas rozmowy z konsultantem. 

      Zarejestrujemy Twoje zgłoszenie, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane.  
      Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.

      • zadzwoń do oddziału banku

      Dyspozycję złóż ustnie podczas rozmowy z doradcą banku. Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.

      Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.
      Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.

      Pamiętaj, że przed przyjęciem dyspozycji przez telefon poprosimy Cię o podanie danych, które umożliwią nam zweryfikowanie, że rozmawiamy z właściwą osobą.

    • Jakie dane muszę podać, aby zamknąć rachunek?

      • Twoje imię i nazwisko – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
      • Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej  
      • numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć 
      • Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)

      Warto, by wypowiedzenie zawierało również:

      • numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy 
      • numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale

      Najlepiej, gdyby saldo na rachunku w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia wynosiło 0 zł.

    • Jakie dokumenty, poza wypowiedzeniem umowy, są wymagane do złożenia dyspozycji zamknięcia rachunku?

      Niezależnie od sposobu w jaki chcesz przekazać nam wypowiedzenie umowy rachunku poprosimy Cię o akceptację „Oświadczenia o wypowiedzeniu umowy rachunku bankowego/karty”.

      Jeśli składasz wypowiedzenie:

      • w bankowości elektronicznej Pekao24 lub telefonicznie -  potwierdzasz treść i akceptujesz Oświadczenia w bankowości elektronicznej Pekao24,
      • w oddziale banku -  podpisujesz Oświadczenie, które przekaże Ci pracownik oddziału.
    • Ile wynosi okres wypowiedzenia rachunku?

      Standardowy okres wypowiedzenia rachunku wynosi 1 miesiąc od daty złożenia dyspozycji. 

    • Co w sytuacji, jeśli wypowiedzenie dotyczy umowy rachunku powiązanego z innymi produktami (np. pożyczka w koncie, rachunek do spłaty pożyczki, kredytu, rachunek do lokaty)?

      Rachunek możesz zamknąć zdalnie również wtedy, gdy jest do niego wydana karta debetowa lub bankowość elektroniczna i telefoniczna Pekao24. Wypowiadając umowę o konto osobiste wypowiadasz jednocześnie umowę o kartę debetową wydaną do tego rachunku. Wypowiadając umowę o konto osobiste możesz, ale nie musisz, wypowiedzieć też umowę o bankowość elektroniczną i telefoniczną Pekao24.

      W przypadku powiązania zamykanego rachunku z innymi produktami banku, wypowiedzenie możesz złożyć podczas wizyty w oddziale banku lub listownie. 

      Jeśli Twój rachunek jest powiązane z innymi produktami banku, aby złożyć wypowiedzenie, udaj się do oddziału banku lub wyślij wypowiedzenie listem. Pamiętaj, by Twój podpis zgadzał się ze wzorem podpisu, który wskazałeś bankowi.
       

    • Czy muszę podać numer rachunku do przelewu pieniędzy, które pozostaną na moim koncie po zamknięciu? Co się stanie, jeśli tego nie zrobię?

      Numer rachunku jest potrzebny, abyśmy mogli przelać Ci pieniądze, które zostaną na Twoim koncie po jego zamknięciu. Jeśli nie podasz nam numeru innego rachunku, a w dniu rozwiązania umowy saldo rachunku będzie dodatnie, możesz odebrać pieniądze w oddziale. 

      Dlatego najlepiej by było, gdyby na twoim koncie w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia nie pozostały żadne pieniądze, czyli saldo byłoby zerowe. Wypłacając pieniądze przed upływem okresu wypowiedzenia umowy, pamiętaj jednak, by zapewnić na koncie sumę pokrywającą należne bankowi opłaty, które jeszcze nie zostały rozliczone.
       

    • W jaki sposób mogę zamknąć konto wspólne?

      Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny, wystarczy, że jeden ze współwłaścicieli złoży wypowiedzenie umowy rachunku zdalnie. 

      W przypadku śmierci jednego ze współposiadaczy bank po uzyskaniu informacji o śmierci przekształci rachunek na jednoosobowy (właścicielem pozostanie żyjący współposiadacz). 

      Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny po śmierci jednego ze współwłaścicieli rachunku, udaj się do oddziału z aktem zgonu współposiadacza. 

      W przypadku, gdy rachunek już został przekształcony i jesteś jedynym jego posiadaczem możesz to zrobić w sposób wskazany wyżej.
       

  • Pliki do pobrania

    Regulamin rachunków bankowych Banku Pekao S.A. obowiązujący od 01.03.2020

    Pobierz plik

    Załącznik nr 1 do Regulaminu rachunków bankowych Banku Pekao S.A. obowiązujący od 01.03.2020

    Pobierz plik

    Dyspozycja przekazania środków z tytułu wynagrodzenia przy przenoszeniu rachunku z innego banku

    Pobierz plik

    Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

    Pobierz plik

    Dyspozycja przekazu w obrocie dewizowym

    Pobierz plik

    Regulamin promocji „Punkty na start z Bankiem Pekao S.A.”

    Pobierz plik

    Regulamin oferty „Zbieraj do 4 razy więcej punktów z Bankiem Pekao S.A.”

    Pobierz plik

    REGULAMIN PROGRAMU POLECEŃ „POLECAM PRZEKORZYSTNIE”

    Pobierz plik

    ZASADY IV EDYCJI PROGRAMU POLECEŃ NOWYCH KLIENTÓW „POLECAM PPRZEKORZYSTNIE”

    Pobierz plik

    Limity transakcji zbliżeniowych

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    Pobierz plik

    Zyskaj do 10% zwrotu za płatności kartą z Kontem Przekorzystnym lub Kontem Świat Premium - edycja I

    Pobierz plik

    Zyskaj do 10% zwrotu za płatności kartą z Kontem Przekorzystnym lub Kontem Świat Premium – edycja I

    Pobierz plik
  • Opłaty i prowizje

    Taryfa prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych - rachunki bankowe

    Pobierz plik

    Tabele oprocentowania kont i lokat dla osób fizycznych w Banku Pekao S.A.

    Pobierz plik
Pakiet PeoPay KIDS
Bankowość mobilna PeoPay
Karta rewolucyjna do Konta Przekorzystnego
Mój Skarb
Program rabatowy
Rabaty rodzinne

Dziecinnie proste bankowanie

Aplikacja, karta i konta dla dzieci!
Pobierz aplikację PeoPay KIDS, przelewaj dziecku kieszonkowe, naucz je oszczędzania i sprawdzaj jego wydatki.

Sprawdź teraz!
 
Aplikacja mobilna, dzięki której masz dostęp do swojego konta, kart, kredytów i oszczędności.

PeoPay Sprawdź

Karta rewolucyjna do konta
 
Jedna karta do rachunku złotowego i rachunków walutowych

Rachunek oszczędnościowy
 
Oszczędzanie dla dzieci już od dnia ich narodzin do 18. roku życia

Galeria rabatów

Płać dowolną kartą płatniczą Banku Pekao S.A. lub za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej Pekao24 (poleceniem przelewu lub aplikacją PeoPay). Czekają na Ciebie wyjątkowe oferty w ponad 2 000 punktów handlowo-usługowych i sklepach internetowych.

Rabaty rodzinne

Planujesz zakupy dla rodziny? Możesz zrobić je taniej. Zyskaj do 25% rabatu na zakup książek w Świat Książki, 15% zniżki na kurs jezyka angielskiego i aż 10% na zakup ubrań w endo.pl. 

Do dyspozycji masz aż 77 wizerunków. Wybierz ten, który Ci się najbardziej spodoba!

Miasta
Znaki zodiaku
Polskie krajobrazy
Zwierzęta
Detal
Dla młodzieży
Motoryzacja
Kwiaty i owoce
Nowoczesność
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty
  • Wizerunek karty

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję