Ubezpieczenie PZU Auto

MATERIAŁ MARKETINGOWY

ubezpieczenie OC w pakiecie z Assistance
zakres pakietów AC dopasowujesz do siebie
AC w opcji Auto Non Stop
ubezpieczenie Assistance Pomoc w Drodze
wygodny zakup przez internet
zniżka 10%
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli Ty lub Twoja najbliższa rodzina (np. małżonek, konkubent) zakupiliście ostatnio ubezpieczenie domu/mieszkania (za min. 100 zł), to przysługuje Ci zniżka na ubezpieczenie PZU Auto (gdy wybierzesz co najmniej dwa z trzech produktów: OC, AC, NNW).

O pakiecie

OC i komfortowy assistance

Jeśli spowodujesz wypadek lub kolizję, PZU:

  • wypłaci odszkodowanie osobom poszkodowanym,
  • zorganizuje naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia,
  • odholuje pojazd - Twóji poszkodowanego,

W wariancie Komfort dostaniesz bezpłatnie Assistance razem z OC (nie dotyczy samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t i niektórych rodzajów pojazdów).

Jeśli ktoś uszkodzi Twój pojazd w kolizji - PZU przejmie na siebie wszystkie formalności z firmą ubezpieczeniową sprawcy, a Tobie wypłaci odszkodowanie (tzw. bezpośrednia likwidacja szkody).

AC - pełna ochrona

  • Ochrona w razie uszkodzenia, zniszczenia lub utraty pojazdu, zniszczenia jego części lub wyposażenia oraz bezpłatny pakiet podstawowych usług assistance (np. holowaniei samochód zastępczy).
  • Możesz wybrać sposób naprawy pojazdu, którą PZU zrealizuje w jednym z ponad 1200 współpracujących zakładów naprawczych:
    • wariant serwisowy - jeśli jesteś przywiązany do markii jakości gwarantowanej przez producenta swojego samochodu. Do naprawy użyte zostaną wyłącznie części oryginalne;
    • wariant optymalny - jeśli cenisz wysoką jakośćza rozsądną cenę. Do naprawy użyte zostaną wysokiej jakości zamienniki części oryginalnych;
    • wariant partnerski - jeśli zależy Ci na tańszym AC i decydujesz się korzystać z jednego z prawie 250 naszych warsztatów.
    Dodatkowo możesz wprowadzić udział własny w szkodzie 500 zł. Dzięki temu składka będzie niższa.
  • Opcja Auto Non Stop - w razie zdarzenia możesz skorzystać z samochodu zastępczego przez cały czasnaprawy Twojego samochodu.

AC Mini - jeśli nie potrzebujesz pełnej ochrony

PZU wypłaci odszkodowanieza szkody,które powstaną niezależnie od Ciebie, np. gdy: zwierzę wpadnie pod Twój samochód, ktoś ukradnie lub zdemoluje Twój samochód lub jego wyposażenie, burza, woda, grad lub działanie innego żywiołu uszkodzą Twój pojazd.

Ponadto możesz dokupić dodatkowe ubezpieczenia:

  • PZU Auto NNW- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów pojazdu, przy tej opcji dodatkowo otrzymasz zniżkę na pakiet PZU Auto OC i AC,
  • PZU Auto Szyba - szybka wymiana lub naprawa uszkodzonej szyby,
  • PZU Pomoc w Drodze Super - usługi assistance, które zapewniają pomoc Tobie i Twojej rodzinie w trudnych sytuacjach na drodze.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia, limity i wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w OWU.

Zgłaszanie szkód

  1. Zgłoszenie szkody lub roszczenia można dokonać:
    • za pośrednictwem formularza internetowego znajdującego się na stronie www.pzu.pl,
    • korzystając z Czata Video, dostęp za pośrednictwem strony www.pzu.pl,
    • telefonicznie za pośrednictwem infolinii 801 102 102 lub (22) 566 55 55,
    • osobiście w wybranym Oddziale Grupy PZU,
    • na piśmie (wysłane pocztą tradycyjną na adres np.: ul. Postępu 18A, 02-676 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres np.: kontakt@pzu.pl) przez podanie danych poszkodowanego, ewentualnie sprawcy szkody, daty i miejsca wypadku, opisanie przyczyn i przebiegu zdarzenia, podanie ewentualnych świadków zdarzenia bądź danych jednostki Policji (lub innej instytucji organu) interweniującej na miejscu zdarzenia, wskazanie zaistniałych skutków zdarzenia z ewentualnym podaniem rodzaju i wysokości dochodzonych roszczeń.
  2. Na Infolinii PZU, dostępnej całodobowo pod numerem 801 102 102, lub (022) 566 55 55, można uzyskać pomoc np. holowanie pojazdu oraz zgłosić szkodę i umówić oględziny. Konsultant PZU SA ustali przysługujące świadczenia oraz zakres potrzebnej pomocy. Następnie zorganizuje usługodawcę, który w uprzednio ustalonym terminie zrealizuje świadczenie.
  3. W przypadku ubezpieczenia PZU Wojażer ubezpieczony przebywający za granicą, w związku z nagłym zachorowaniem, nieszczęśliwym wypadkiem lub innym zdarzeniem objętym umową ubezpieczenia, powinien skontaktować się z Centrum Alarmowym PZU, tel.+48 22 566 55 44. Jeżeli ubezpieczony przebywa na terenie Polski, powinien skontaktować się z Infolinii PZU, tel. 801 102 102 lub 22 566 55 55.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję