AKCEPTACJA KART

Bank Pekao S.A. ma ponad 22 lata doświadczenia w obszarze akceptacji kart i był jednym z pierwszych Agentów Rozliczeniowych na polskim rynku. Przez cały ten okres zdobywamy doświadczenie, które pozwala nam oferować usługi o najwyższej jakości. 

  • Posiadamy sieć kilkudziesięciu tysięcy terminali POS.
  • Dysponujemy wysokiej jakości systemem autoryzacyjnym.
  • Środki  przekazujemy na rachunek Akceptanta już następnego dnia roboczego po dokonaniu transakcji.

Naszym Klientom zapewniamy:

  • profesjonalną obsługę umowy przez dedykowanego opiekuna,
  • dostęp do Infolinii Banku 24h na dobę,
  • bezpłatną instalację terminali POS,
  • bezpłatne szkolenia z bezpiecznej akceptacji kart oraz obsługi terminali POS,
  • możliwość wydruku logo bez dodatkowych opłat,
  • serwis urządzeń bez opłat,
  • pełne spektrum mediów telekomunikacyjnych dla terminali POS,
  • wspólnie z Partnerami biznesowymi Banku zapewniamy możliwość skorzystania z usług dodanych na terminalach POS (doładowania telefonów, płatności rachunków, programy lojalnościowe).

Oferujemy:

  • niską prowizję od transakcji,
  • niską opłatę z tytułu najmu terminala POS,
  • krótką i przejrzystą umowę.

Przyjmuj płatności mobilne PeoPay na swoim terminalu POS i zyskuj dzięki niższym kosztom. Sprawdź tutaj.

Terminal POS z rachunkiem to także:

  • szybkie księgowanie płatności (dzięki temu, że rachunek  agenta rozliczeniowego i klienta są w jednym banku, płatności są realizowane kolejnego dnia w godzinach porannych),
  • niskie koszty akceptacji transakcji kartowych i transakcji PeoPay,
  • raporty w jednym systemie PekaoBiznes24.

Posiadanie rachunku w Pekao S.A. umożliwia także skorzystanie z:

Bank Pekao S.A. oferuje w swoich urządzeniach elektronicznych akceptację kart płatniczych:

  • MasterCard,
  • VISA
  • Diners Club
  • American Express (opcjonalnie - po podpisaniu umowy pomiędzy Akceptantem a American Express).

Terminale Banku są przystosowane do obsługi transakcji w systemie płatności mobilnych PeoPay

Oferujemy atrakcyjne stawki:

  • prowizji pobieranych od transakcji,
  • za najem terminali POS.

Proponujemy najnowocześniejsze terminale POS poniższych producentów:


Verifone
Hypercom               Ingenico
Terminal Verifone terminal Verifone       terminal Hypercom               terminal Ingenico

Terminale te umożliwiają akceptowanie kart metodą bezstykową.

Nasze terminale wykorzystują następujące rodzaje łączności z Centrum Autoryzacyjnym:

  • Dial-up (PSTN),
  • GPRS (terminale stacjonarne oraz mobilne),
  • Internet VPN,
  • Frame Relay.

Zapewniamy również kompleksowe rozwiązania akceptacji kart płatniczych zintegrowane z systemami kasowymi firm Forcom oraz UPOS.

Nabywając rachunek firmowy (Pakiet Mój Biznes Handlowy) korzystasz z dodatkowej zniżki na akceptację transakcji kartowych. Terminal możesz nabyć także wraz z każdym innym rachunkiem firmowym (Pakietem Mój Biznes).

Aby skorzystać z oferty na terminal POS możesz:

  • skontaktować się z Doradcą Klienta Biznesowego w oddziałach Banku Pekao S.A., u którego poznasz konkretną ofertę i podpiszesz umowę,
  • pozostawić do siebie kontakt w formularzu kontaktu po prawej stronie - oddzwonimy.

 

1. Jak skorzystać z oferty/ zamówić terminal POS ? 

  • Możesz skontaktować się z Doradcą Klienta Biznesowego w Oddziałach Banku Pekao S.A., u którego poznasz konkretną ofertę i będziesz mógł podpisać umowę.
  • Możesz pozostawić do siebie kontakt w formularzu kontaktu w boksie narzędziowym po prawej stronie. 

2. Jakie koszty ponosi firma?

  • Opłata za najem terminala POS jest pobierana raz w miesiącu w formie potrącenia z bieżących płatności, dokumentowana fakturą VAT wysyłaną do klienta lub na podstawie faktury VAT, którą otrzymuje firma do zapłaty.
  • Prowizja z tytułu operacji dokonanych kartami płatniczymi i opłata transakcyjna pobierane w formie potrąceń z bieżących płatności, potwierdzane wyciągiem wysyłanym do klienta standardowo raz w miesiącu.

3. Czy w przypadku terminala POS GPRS musi być podpisana oddzielna umowa z operatorem?

Firma nie podpisuje dodatkowo oddzielnej umowy z operatorem.

4. Kiedy środki są przekazywane na rachunek firmy?

Po przekazaniu przez terminal POS operacji oraz ich przyjęcia przez Bank do rozliczenia. Nie później niż w drugim dniu roboczym.

5. Czy w trakcie trwania współpracy jest możliwa zmiana warunków handlowych?

W przypadku prośby dotyczącej zmiany warunków handlowych Bank przeprowadza analizę dotychczasowej współpracy i przygotowuje nową ofertę.

6. Czy można wyznaczyć kwotę, od której są przyjmowane płatności?

Nie, zabronione jest wyznaczanie jakichkolwiek limitów. Akceptant jest zobowiązany do przyjęcia każdej płatności kartą.

7. Jaki jest okres wypowiedzenia umowy?

Umowa może być zawarta na okres zamknięty lub na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

8. Jak długo czeka się na instalację terminala POS?

Standardowy okres oczekiwania na instalację terminala bankowego to 5 dni roboczych liczone od dnia wpłynięcia do Biura Produktów Kartowych poprawnie wypełnionych i skompletowanych dokumentów. Okres ten może ulec wydłużeniu w zależności od indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem a Bankiem. 

Dzięki współpracy z Partnerami Biznesowymi, terminal POS umożliwia także:

  • sprzedaż doładowań kart telefonicznych,
  • płatności rachunków,
  • wdrożenie programu lojalnościowego dla Państwa firmy.

W przypadku skorzystania z oferty Partnera Banku jeden terminal POS może obsługiwać kilka usług, w tym aplikację płatniczą Banku.

Ponadto Bank Pekao S.A. oferuje dodatkowe usługi dodatkowe jak np. DCC (Dynamin Currency Conversion) i specjalne jak np. dla hoteli lub wypożyczalni samochodów.

Toolbox
  Kontakt z doradcą
  Infolinia akceptacji kart
  Stawki Interchange Fee
  REGULACJE UE
   Zapamiętane skróty