BANKOWOŚĆ TELEFONICZNA

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta zapewnia wsparcie użytkownikom bankowości internetowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerami telefonów 801 666 555 lub (22) 591 23 23.

W serwisie automatycznym można:

  • uzyskać informację o saldzie oraz o 9 ostatnich operacjach na rachunku firmy
  • zastrzec karty płatnicze
  • odblokować / zablokować dostęp do platformy internetowej PekaoBiznes24

Za pośrednictwem konsultanta można:

  • wykonać przelew zewnętrzny, wewnętrzny, a także do ZUS i US
  • aktywować klucz elektroniczny
  • odblokować dostęp do platformy internetowej PekaoBiznes24

Aby korzystać z bankowości telefonicznej PekaoBiznes24 należy aktywować dostęp do rachunku firmowego przez telefon. Wystarczy zadzwonić na numer infolinii PekaoBiznes24 801 666 555 lub
(22) 591 23 23, wybrać w automatycznym serwisie głosowym opcję "Obsługa kanałów elektronicznych" i wprowadzić identyfikator użytkownika. Następnie konsultant zweryfikuje wybrane znaki z hasła startowego oraz dane użytkownika i firmy. Po przełączeniu do serwisu automatycznego należy ustanowić PIN do bankowości telefonicznej.

Kolejne połączenia z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta wymagają podania identyfikatora użytkownika oraz numeru PIN.
W przypadku posiadania dostępu do więcej niż jednej firmy, użytkownik po wprowadzeniu identyfikatora i numeru PIN proszony jest dodatkowo o podanie numeru CIS firmy, do której chce się zalogować. 

Toolbox
  Kontakt
  Pomoc techniczna
  Sterowniki do kart
  Instrukcje
  Placówki i bankomaty
   Zapamiętane skróty