Obsługa elektroniczna

Zda(o)lny bank dla firm!

Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów

zdalne zawieranie umów, elektroniczne składanie oświadczeń i dokumentów

  • Zobacz szczegóły

    Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów, aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków przez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Klient podpisuje umowę lub aneks podpisem elektronicznym i przekazuje do Banku. Bank podpisuje dokument i informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu w PekaoBiznes24. Obieg i podpisywanie dokumentów elektronicznie to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się przez e-mail.

    Sprawdź jakie to proste!

szerokie spektrum przyjmowanych podpisów elektronicznych 

  • Zobacz szczegóły

    Obsługa zdalna pozwala elastycznie i szybko reagować na:

    • zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) 
    • pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi. 

    W Banku Pekao S.A można podpisać dokumenty za pomocą 4 rodzajów podpisów elektronicznych, które są tak samo ważne jak podpisy własnoręczne.

    • podpis użytkownika w PekaoBiznes24 – składany w bankowości elektronicznej - nie wymaga dodatkowych narzędzi ani oprogramowania. Po prostu podpisujesz w PekaoBiznes24 i już!         
    • podpis kwalifikowany - potwierdzony specjalnym certyfikatem, który umożliwia weryfikację składającej podpis osoby. Podpis kwalifikowany kupujesz u jednego z certyfikowanych dostawców (listę znajdziesz na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji). W skład zestawu składającego się na podpis kwalifikowany wchodzą najczęściej:
    • Specjalna karta / token kryptograficzny, na której zapisany jest certyfikat kwalifikowany, 
    • czytnik kart, który podłączasz do swojego komputera, 
    • oprogramowanie, które musisz zainstalować.                 
    • podpis zaufany – darmowy, potwierdzany profilem zaufanym, używany w kontaktach z administracją publiczną za pośrednictwem platformy ePUAP. 
    • podpis osobisty – zaawansowany podpis elektroniczny, dostępny w e – dowodzie. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego zawierający imiona, nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL.  

    W wyjątkowych przypadkach dopuszczamy przekazanie przez system PekaoBiznes24 skanu dokumentu z odręcznym podpisem.

strefa samoobsługowa

  • Zobacz szczegóły

    Strefa Samoobsługowa PekaoBiznes24 to komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao S.A. bez wychodzenia z biura. Umożliwia złożenie szeregu dyspozycji i wniosków w prosty i intuicyjny sposób. Pozwala również na podpisywanie i przekazywanie do banku dokumentów związanych z bieżącą obsługą bankową. 

    Przydatne informacje:

    • Regulamin  - Bankowość elektroniczna PekaoBiznes24 dla Klientów Biznesowych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Banku Pekao S.A.

szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie

  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.

PekaoBiznes24

zarządzanie środkami finansowymi online

praca w trybie online
atrakcyjna platforma do najszybszych rozliczeń z partnerami
  • Zobacz szczegóły

    Możliwość uruchomienia funkcji księgowania online przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

gwarancja bezpieczeństwa
prostota i łatwość obsługi
możliwość ustawienia wielu przydatnych powiadomień

Bankowość mobilna

obsługa rachunku bankowego z urządzeń mobilnych

dostęp do rachunków firmy o każdej porze i z każdego miejsca

zapewnione przez wygodę rozwiązań mobilnych

szybkie dokonywanie operacji bankowych

dzięki intuicyjnemu menu

prostota i łatwość obsługi

zapewnia nowoczesny desing

dostęp do wielu operacji bankowych

dzięki wygodnym filtrom

sprawdź nową aplikację PeoBiz

finanse firmowe zawsze pod ręką

bezpieczeństwo

  • Zobacz szczegóły
    • Ustanów limity transakcyjne (jednorazowe i dzienne) dla przelewów wysyłanych przez bankowość mobilną. Możesz to zrobić w bankowości internetowej PekaoBiznes24, wchodząc w zakładkę Mobile -> Limity.
    • Zabezpiecz swoje urządzenie mobilne za pomocą programów antywirusowych.
    • Nie korzystaj z aplikacji poprzez publiczne sieci Wi-Fi.
    • Loguj się wyłącznie przy użyciu identyfikatora i hasła maskowanego.
    • Numer PIN do aplikacji mobilnej powinien być inny niż PIN do bankowości telefonicznej i do karty mikroprocesorowej. Nie może być taki sam jak PIN do telefonu. Wybierz kombinację cyfr trudniejszą do odgadnięcia niż data Twoich urodzin.
    • Pamiętaj o wylogowaniu się po zakończeniu pracy w części transakcyjnej aplikacji. Nie pozostawiaj telefonu w miejscach publicznie dostępnych.
    • Ustanów PIN do odblokowania telefonu.
    • W przypadku utraty/ kradzieży urządzenia mobilnego pamiętaj o niezwłocznym dezaktywowaniu go w bankowości internetowej. Możesz to zrobić w zakładce Mobile -> Lista urządzeń, wybierając przycisk USUŃ.
    • Pamiętaj, aby usunąć aplikację ze starego urządzenia w przypadku jego zmiany.
    • Dodatkowo dla Android: Aplikacja mobilna ma uprawnienia do: komunikacji sieciowej, Twojej lokalizacji, czytania danych kontaktu i unikalnych danych telefonu, wysyłania wiadomości sms i email.

token mobilny

zobacz szczegóły

pojedynczy przelew do 10 000 zł
ponad 7 milionów potencjalnych odbiorców indywidualnych
  • Zobacz szczegóły

    Odbiorcą przelewu może być osoba fizyczna, która ma w swojej bankowości elektronicznej aktywowaną możliwość przyjmowania przelewów na telefon (BLIK).

natychmiastowa płatność
  • Zobacz szczegóły

    Średni czas uznania rachunku odbiorcy to kilka sekund od wysłania przelewu i wykonania księgowania na rachunku zleceniodawcy.

możliwość zlecania przelewu 24/7
  • Zobacz szczegóły

    Zlecenia są przyjmowane w trybie 24/7 z wyłączeniem przerwy technicznej między 3:00 a 3:30 rano każdego dnia.

minimalny zakres potrzebnych danych odbiorcy
  • Zobacz szczegóły

    Do wykonania przelewu wystarczy imię, nazwisko i numer telefonu, który pełni rolę unikalnego identyfikatora odbiorcy płatności (nie trzeba znać numeru jego rachunku bankowego).

usługa przydatna w różnych rodzajach działalności
  • Zobacz szczegóły

    Przelew na telefon można wysyłać do klientów detalicznych przedsiębiorstwa lub instytucji, kontrahentów-osób fizycznych oraz do pracowników firmy.

szybko
  • Zobacz szczegóły

    Z Google Pay wystarczy, że odblokujesz telefon, zbliżysz go do terminala i zapłacone!

wygodnie
bezpiecznie
  • Zobacz szczegóły

    Podczas płatności w sklepach Google Pay nie udostępnia prawdziwego numeru Twojej karty, więc Twoje dane są bezpieczne.

pod kontrolą
  • Zobacz szczegóły

    Po każdej płatności otrzymasz powiadomienie o transakcji w telefonie, a także możesz ją sprawdzić w historii rachunku lub karty.

wiele kart
prosta aktywacja
  • Zobacz szczegóły

    Płatności Apple Pay aktywujesz dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.

wiele urządzeń
  • Zobacz szczegóły

    Możesz płacić telefonem iPhone, zegarkiem Apple Watch lub urządzeniem iPad.

wiele kart
  • Zobacz szczegóły

    Możesz podpiąć kilka kart, w tym karty kredytowe i obciążeniowe Mastercard oraz Visa wydane przez Bank Pekao S.A.

Pekao Connect

bezpieczeństwo
  • Zobacz szczegóły

    Wysoki poziom zabezpieczenia informacji wymienianych między wykorzystywanymi przez klientów systemami a bankiem.

automatyzacja procesów
  • Zobacz szczegóły

    Możliwość automatycznej wymiany danych między systemami według zdefiniowanych harmonogramów połączeń, również "po godzinach pracy" firmy.

podniesienie jakości
oszczędność czasu
  • Zobacz szczegóły

    Brak konieczności logowania do systemu PekaoBiznes24, automatyczna autoryzacja połączenia systemu wewnętrznego z bankiem.

szybkość
usprawnienie obsługi operacyjnej i procesów księgowych
  • Zobacz szczegóły

    Automatyzacja wymiany zleceń pomiędzy systemami ERP/FK/HR i bankowości elektronicznej, automatyczne księgowanie i uzgadnianie wyciągów w systemach ERP/FK/HR.

możliwość eliminacji pomyłek i błędów operacyjnych
  • Zobacz szczegóły

    Eliminacja błędów powstających w wyniku pracy w różnych aplikacjach, bazach danych, czy ręcznego przepisywania informacji z raportów papierowych.

utrzymanie przejrzystości i spójności informacji
redukcja kosztów
  • Zobacz szczegóły

    Zmniejszenie czasochłonności wykonywanych czynności, redukcja wykorzystywanych materiałów eksploatacyjnych.

szybka i skuteczna pomoc i wsparcie banku

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.