Cenniki i regulaminy

Klient indywidualny

Regulaminy i cenniki dla produktów z segmentu Klient Indywidualny

Przedsiębiorcy

Regulaminy i cenniki dla produktów z segmentu Przedsiębiorcy

Małe i Średnie Firmy

Regulaminy i cenniki dla produktów z segmentu Małych i Średnich Firm

  • Cenniki i regulaminy

    • Regulamin świadczenia usług kredytowych dla MŚP obowiązujący dla nowych umów od 26.01.2020 oraz dla dotychczasowych umów od 24.02.2020r.

      Pobierz plik

      Regulamin świadczenia usług kredytowych dla MŚP obowiązujący dla dotychczasowych umów do 24.02.2020r.

      Pobierz plik

      Regulamin Rachunki Bankowe dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku Pekao S.A. obowiązujący od 31 października 2019 r.

      Pobierz plik

      Regulamin Rachunki Bankowe dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw obowiązujący klientów pozyskanych od 28 kwietnia 2020 r.

      Pobierz plik

      Regulamin Rozpatrywania Reklamacji Dla Klientow Biznesowych i Korporacyjnych

      Pobierz plik

      Komunikat nr 3/PBMiŚP/DEP/2020 w sprawie stawek oprocentowania środków na rachunkach klientów segmentu MŚP

      Pobierz plik

      Komunikat nr 2/PBMiŚP/DEP/2020 w sprawie stawek oprocentowania środków na rachunkach klientów segmentu MŚP obowiązujący do 8.06.2020r.

      Pobierz plik

      Arkusz informacyjny dla deponentów

      Pobierz plik

      Godziny graniczne

      Pobierz plik

      Komunikat - waluty

      Pobierz plik

      Regulamin kart płatniczych dla Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku Polska Kasa Opieki S.A obowiązujący do 13 września 2019r.

      Pobierz plik

      Regulamin kart płatniczych dla Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku Polska Kasa Opieki S.A obowiązujący od 14 września 2019r.

      Pobierz plik

      Regulamin Promocji LEI

      Pobierz plik

      Wniosek LEI

      Pobierz plik

      Komunikat nr 3/PBMiŚP/K/2019 oprocentowanie kredytów i pożyczek dla Klientów MŚP

      Pobierz plik

      Taryfa Prowizji i Opłat dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku Pekao S.A. obowiązująca od 1 stycznia 2020 r.

      Pobierz plik

      Taryfa Prowizji i Opłat Bankowych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw obowiązująca od 01.06.2020 r.

      Pobierz plik

Private Banking

Regulaminy i cenniki dla produktów z segmentu Private Banking

Korporacje

Regulaminy i cenniki dla produktów z segmentu Korporacje

Archiwalne

Regulaminy dla produktów archiwalnych

  • Assistance - Eurokonto Aktywne Plus

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia ASSISTANCE DOMOWY

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia ASSISTANCE MEDYCZNY W KRAJU i ASSISTANCE ZA GRANICĄ

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia ASSISTANCE SAMOCHODOWY

      Pobierz plik

      Warunki ASSISTANCE INFORMACYJNY

      Pobierz plik

      Zakres UBEZPIECZENIA ASSISTANCE

      Pobierz plik

      Aneks do OWU Assistance za granicą i assistance medyczny w kraju obowiązuje do Umów zawartych od 01.01.2016

      Pobierz plik

      Aneks do OWU Assistance domowy obowiązuje do Umów zawartych od 01.01.2016

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto Intro

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Assistance za granicą i Assistance Medyczny w kraju

      Pobierz plik

      Warunki ASSISTANCE INFORMACYJNY

      Pobierz plik

      Zakres UBEZPIECZENIA ASSISTANCE

      Pobierz plik

      Aneks do OWU Assistance za granicą i assistance medyczny w kraju obowiązuje do Umów zawartych od 01.01.2016

      Pobierz plik

      Aneks do OWU Assistance domowy obowiązuje do Umów zawartych od 01.01.2016

      Pobierz plik
  • Pakiet Pomocy Domowej - Pomocne Konto

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia "Pakiet Pomocy Domowej"

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Szczegółowy zakres ubezpieczenia Pakietu Pomocnego dla Posiadaczy Pakietu Eurokonto

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pakiet Pomocny

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto Plus

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Szczegółowy zakres ubezpieczenia Pakietu Pomocnego dla Posiadaczy Pakietu Eurokonto Plus

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pakiet Pomocny

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto VIP

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Szczegółowy zakres ubezpieczenia Pakietu Pomocnego dla Posiadaczy Pakietu Eurokonto VIP

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pakiet Pomocny

      Pobierz plik
  • Ubezpieczenie - Eurokonto Akademickie

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Szczegółowy zakres ubezpieczenia Pakietu Pomocnego dla Posiadaczy Pakietu Eurokonto Akademickie

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pakiet Pomocny

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto Hipoteczne Plus

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Szczegółowy zakres ubezpieczenia Pakietu Pomocnego dla Posiadaczy Pakietu Eurokonto Hipoteczne Plus

      Pobierz plik

      Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pakiet Pomocny

      Pobierz plik
  • Assistance - Eurokonto Aktywne

    • Jak korzystać z bezpłatnego ubezpieczenia Assistance?

      To proste! Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Operacyjnego:
      +48 22 522 25 67 (opłata wg cennika operatora).

      Warunki ASSISTANCE INFORMACYJNY

      Pobierz plik

      Zakres UBEZPIECZENIA ASSISTANCE

      Pobierz plik

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję