Poznaj funkcje serwisu internetowego Pekao24 i dowiedz się jak mieć łatwy i wygodny dostęp do konta i korzystać z jego możliwości.
Zapoznaj się z Przewodnikiem po Pekao24.
Serwis internetowy Pekao24
Zobacz jakie możliwości daje Ci serwis internetowy Pekao24. Zlecaj przelewy, opłacaj rachunki i kontroluj swoje wydatki.
Dopasowany do Ciebie
Korzystaj z powiadomień push i SMS. Używaj jednego logowania do konta osobistego i firmowego. Serwis dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz korzystać z konta także na telefonie i tablecie.
Bankuj bez wychodzenia z domu
Składaj dyspozycje i zaświadczenia, aktualizuj dane w dowolnym czasie i miejscu. Rób przelewy i korzystaj z mobilnej autoryzacji, używaj różnych możliwości płatności Banku Pekao S.A. Opłacaj rachunki i faktury za pomocą usługi Qlips
Idealny dla podróżujących
Przy dalszych podróżach korzystaj z Autopay i nie czekaj na bramkach na autostradzie.
Pożyczaj, inwestuj i wymieniaj waluty
Oszczędzaj w Skarbonkach, dzięki ofercie lokat lub kupuj obligacje Skarbu Państwa. Sprawdzaj notowania giełdowe. Wymieniaj waluty w kantorze. Jeśli masz konto indywidualne, poznaj ofertę produktów na klik i złóż wniosek o pożyczkę, kartę kredytową lub limit w koncie.
Wizyta w urzędzie lub innym banku
Składaj wnioski urzędowe bez wychodzenia z domu wykorzystując możliwości cyfrowej tożsamości. Dzięki otwartej bankowości masz dostęp do swoich rachunków, które posiadasz w innych bankach.
Wygodny kontakt i obsługa
Korzystaj z czatu z konsultantem. Otrzymuj korespndencję online. Sprawdzaj tożsamość naszych pracowników. Dla osób niesłyszących i niedosłyszących możliwość rozmowy w języku migowym.
Jesteś naszym klientem?
Zaloguj się do serwisuDowiedz się, jak korzystać z serwisu internetowego Pekao24
Pierwsze kroki w serwisie internetowym Pekao24 Sprawdź jak zalogować się po raz pierwszy lub kolejny do serwisu internetowego Pekao24.
|
Zdalna aktywacja i odzyskiwanie dostępu Usługę bankowości elektronicznej możesz aktywować zdalnie. Możesz także zdalnie odzyskać dostęp do serwisu, jeśli np. nie pamiętasz obecnego hasła.
|
Przydatne wskazówki Obejrzyj filmy instruktażowe i poznaj więcej możliwości serwisu internetowego Pekao24. |
PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.
-
Pytania i odpowiedzi
-
Nie pamiętam numeru klienta
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.
Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 22 59 12 232.
Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
-
Nie pamiętam hasła do logowania
Możesz skorzystać z dwóch opcji:
1. Aby ustanowić nowe hasło do Pekao24 potrzebujesz:- Twoich danych osobowych
- kodu, który wyślemy Ci na e-mail
- kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*
*SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych
Wejdź na stronę www.pekao24.pl i kliknij POMOC W LOGOWANIU > Najczęstsze problemy.
W sekcji „zdalne odzyskiwanie dostępu” kliknij Odzyskaj dostęp.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który będzie mógł zresetować Twoje hasło lub wygenerować nowy PIN startowy.
Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. -
Nie mam PIN-u do Pekao24
Numer PIN potrzebny do logowania się do Pekao24 otrzymałeś od nas SMS-em (jest ważny 48 godzin od wygenerowania) lub ustanowiłeś telefonicznie, bądź otrzymałeś w kopercie listem.
Jeśli nie masz numeru klienta, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
Jeśli masz numer klienta i hasło, zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN.
Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
-
Mam zablokowany dostęp do Pekao24. Jak mogę odblokować dostęp?
Jeśli zablokowany jest tylko serwis internetowy – zaloguj się poprawnie do aplikacji PeoPay (opcja dostępna dla klientów logujących się do PeoPay z użyciem biometrii lub hasła) lub do serwisu telefonicznego.
W celu odblokowania w serwisie telefonicznym przygotuj:- numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
- PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)
PIN do Pekao24 mogłeś:
- otrzymać SMS-em (ważny 72 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
- otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
- ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).
Jeśli zablokowane są WSZYSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 22 59 12232 lub 801 365 365.
W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie. -
Dlaczego podczas logowania muszę wprowadzać kod SMS lub potwierdzać logowanie przez aplikację PeoPay?
Od 14 września 2019 r. zmieniliśmy sposób logowania do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay, który lepiej zabezpieczy dostęp do Twoich środków w bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.
Podczas logowania do serwisów Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego z SMS-a lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
-
Nie dostałem kodu SMS w celu zalogowania się na konto
Spróbuj ponownie pobrać kod SMS. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz kodu, skontaktuj się ze swoim operatorem komórkowym lub infolinią banku w celu sprawdzenia statusu wysłanego SMS-a.
Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 22 59 12 232.
-
Jak działa hasło startowe po zdjęciu blokady?
W przypadku blokady konta wynikającej z błędnych prób logowania klient może samodzielnie odzyskać dostęp do rachunku. Instrukcję znajdziesz na tej stronie.
-
Jak pobrać potwierdzenie? Czy trzeba mieć jakąś dodatkowo aplikację zainstalowaną?
Nie jest potrzebne dodatkowe oprogramowanie.
Taka sytuacja może pojawić się, jeśli będziemy próbować pobrać potwierdzenie od razu po wykonaniu danego przelewu. W takim przypadku zalecamy pobranie potwierdzenia po wejściu w historię konta i wybraniu szczegółów danej płatności.
-
Jak wprowadzić dane innego dokumentu niż dowód np. paszportu czy karty pobytu?
W Pekao24 i PeoPay można dokonać tylko aktualizacji polskiego dowodu osobistego. Wszelkie inne dokumenty, jak paszport, dowody zagraniczne wymagają kontaktu z oddziałem.
-
Jakie są rodzaje limitów w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 i jak działają?
Limity transakcji można zmienić w serwisie internetowym Pekao24 -> Profil -> Ustawienia -> sekcja Limity w zakładce Bezpieczeństwo.
W tej sekcji można zmienić limity w PeoPay i Pekao24, które obejmują przelewy krajowe i zagraniczne, zakupy online kodami BLIK, przelewy na telefon BLIK-iem, doładowania telefonów i płatności kodami QR.
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 500 PLN, a limit dzienny to 1 000 PLN. Tych dwóch limitów nie możesz zmienić.
Poza tym możesz ustawić limity:
• dzienny i miesięczny przelewów,
• dzienny limit płatności kodem BLIK w sklepie stacjonarnym,
• dzienny limit wypłat gotówki kodem BLIK.
-
SMS i ich przychodzenie - co zweryfikować po stronie banku a co u operatora?
Najczęstszym problemem jest dodanie naszego banku do niechcianych nadawców lub chwilowy błąd po stronie operatora. Sprawdź ustawienia niechcianych kontaktów lub ew. zrestartuj telefon.
-
Jakie dane bank udostępnia na potwierdzeniu transakcji? I od czego to zależy?
Potwierdzenia operacji kartą zawierają wszystkie dane jakie są przekazywane przez terminale kartowe danej instytucji.
-
-
Pliki do pobrania
Wykaz funkcji serwisów 12 grudnia 2024 r.
Pobierz plikPrzewodnik po serwisie Pekao24
Pobierz plikZasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
Pobierz plik