Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna PeoPay to szybki i bezpieczny dostęp do konta osobistego i firmowego, kart i oszczędności z poziomu smartfonu. Poznaj mobilne bankowanie!

Nasi klienci zainstalowali już ponad 4 mln aplikacji PeoPay na swoich telefonach - dołącz do tego grona!
Korzystaj z konta i usług bankowych bez wizyty w oddziale.
Aplikacja na telefon daje Ci szereg skrótów, kafli i widżetów, z którymi bez trudu znajdziesz najważniejsze funkcje. Możesz obsługiwać karty, lokaty i dokonywać płatności mobilnie o dowolnej porze. Z praktycznym pulpitem jeden rzut oka wystarczy, aby skontrolować wydatki, sprawdzić aktywne bilety komunikacji miejskiej czy opłaty parkingowe.

Pobierz przewodnik po PeoPay i dowiedz się więcej.

Jeśli jeszcze nie masz aplikacji, pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store
Aplikacja na telefon dopasowana do Ciebie Personalizuj aplikację i dostosuj ją do siebie. Korzystaj z powiadomień push i SMS, mobilnej autoryzacji, zdalnej identyfikacji oraz szybkiego dostępu do salda
Bankuj bez wychodzenia z domu Składaj dyspozycje i zaświadczenia bez wychodzenia z domu, aktualizuj dane osobowe w dowolnym czasie i miejscu. Rób przelewy, zlecaj doładowanie telefonu oraz opłacaj rachunki czy faktury za pomocą usługi Qlips
Płać jak Ci wygodnie Korzystaj z różnych możliwości płatności Banku Pekao S.A. np.  kartą, telefonem za pomocą Apple Pay lub Google Pay, zegarkiem z opcją Garmin Pay, kodem BLIK. A za granicą korzystaj z wielowalutowej karty lub konta walutowego także online.
Podróżuj prywatnie i służbowo Dzięki aplikacji PeoPay kupisz bilet komunikacji miejskiej lub zapłacisz za parking. Przy dalszych podróżach korzystaj z Autopay i nie czekaj przy bramkach na autostradzie.
Pożyczaj, inwestuj i wymieniaj waluty Oszczędzaj w Skarbonkach, dzięki ofercie lokat lub kupuj obligacje Skarbu Państwa. Sprawdzaj notowania giełdowe. Wymieniaj waluty w kantorze. Jeśli masz konto indywidualne, poznaj ofertę produktów na klik i złóż wniosek o pożyczkę, kartę kredytową lub limit w koncie.
Zastąp wizytę w urzędzie kliknięciem Składaj wnioski urzędowe bez wychodzenia z domu wykorzystując możliwości cyfrowej tożsamości. Dzięki otwartej bankowości masz dostęp do swoich rachunków, które posiadasz nawet w innych bankach.
Kontaktuj się z nami wygodniej Sprawdzaj tożsamość naszych pracowników. Dzwoń z PeoPay lub korzystaj z czatu z konsultantem Otrzymuj korespondencję online lub wypróbuj bankowość telefoniczną.
Załóż i prowadź firmę w telefonie  Załóż bezpłatnie firmę online i używaj jednego logowania do konta osobistego i firmowego. Sprawdź ofertę Konta Oszczędnościowego Biznesleasingu, faktoringu, Księgowości z żubrem, aktualne promocje dla przedsiębiorców i mikrofirm oraz poznaj możliwości finansowania działalności online. Składaj dyspozycje firmowe zdalnie.

Jesteś naszym klientem?

Nowości w aplikacji PeoPay
Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w aplikacji Peopay, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.

 


Nowości w aplikacji PeoPay
Sprawdź, co nowego słychać w aplikacji PeoPay. Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej.

Nowe tła dla firm w PeoPay
Sprawdź możliwości personalizacji aplikacji PeoPay i ustaw jedno z kilku teł dedykowanych dla profilu firmowego.

Skarbonki – oszczędzanie na cele
Załóż Skarbonkę w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24, określ cel – oszczędzaj we własnym rytmie i spełniaj swoje marzenia.

Dowiedz się, jak korzystać z PeoPay

Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Sprawdź, jak korzystać z aplikacji banku. W razie wątpliwości sięgnij do przewodnika.
 


Pierwsze kroki z PeoPay
Dzięki PeoPay możesz otworzyć konto na selfie bez wychodzenia z domu. Sprawdź, jak  zalogować się i zacząć korzystać z aplikacji banku. Dowiedz się więcej o logowaniu za pomocą biometrii.

Korzystanie z płatności zbliżeniowych
Dowiedz się jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji Banku Pekao S.A. na telefonie z systemem Android lub z systemem iOS (iPhone) oraz jak płacić zbliżeniowo.

Przydatne wskazówki 
Nie wiesz jak odblokować aplikację PeoPay? Jak opłacać rachunki w aplikacji? Obejrzyj filmy i poznaj więcej możliwości PeoPay.
 
  • Pytania i odpowiedzi

    • Co to jest PeoPay?

      PeoPay to aplikacja Banku Pekao S.A. dla wszystkich użytkowników konta osobistego i firmowego na urządzeniach mobilnych. Umożliwia płatności mobilne i zbliżeniowe, autoryzację transakcji, obsługę lokat, kart czy otworzenie konta na selfie. Pobierzesz ją za darmo z Sklepu Play (Android) i AppStore (iOS).

    • Jak zalogować się do PeoPay?

      Pierwsze logowanie do aplikacji PeoPay wymaga wykonania kilku prostych kroków, które znajdziesz dokładnie opisane w przewodniku po PeoPay. Przy każdym kolejnym razie wystarczy, że uruchomisz aplikację i odblokujesz ją za pomocą wybranej przez siebie metody: kodem PIN, biometrią lub hasłem.

    • Jak zalogować się do PeoPay pierwszy raz?

      Aplikacja PeoPay przy pierwszym użyciu wymaga odpowiedniej konfiguracji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

      1.    Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij „Zaloguj”.
      2.    Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij „Dalej”. Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste. 
      3.    Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu. Wpisz otrzymany tymczasowy PIN. Ustaw hasło do Pekao24.
      4.     Wprowadź kod aktywacyjny – to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).
      5.    Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay. 

      Gratulacje! Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay!

    • Jak odblokować PeoPay?

      Aby odblokować PeoPay musisz uruchomić aplikację banku. Kliknij „Zaloguj”, a następnie podaj ustalony podczas pierwszego logowania kod PIN lub skorzystaj z funkcji logowania biometrycznego.

    • Jak odblokować konto PeoPay?

      Po 3-krotnym wpisaniu błędnego kodu PIN, aplikacja Banku Pekao S.A. zablokuje się automatycznie. Aby odblokować ją samodzielnie należy kliknąć „Wróć do logowania” i ponownie „Zaloguj”. Wprowadź dane zgodnie z krokami przedstawionymi w aplikacji. Po podaniu hasła do Pekao24 otrzymasz połączenie przychodzące, w trakcie którego usłyszysz 6-cyfrowy kod aktywacyjny. Ustal nowy PIN i zaloguj się do aplikacji PeoPay.

    • Jak zrobić przelew w PeoPay?

      Jeżeli chcesz wykonać przelew w PeoPay, zaloguj się do aplikacji. Kliknij kółko z napisem „Przelew”, a następnie wybierz rodzaj transakcji, jakiej chcesz dokonać. Uzupełnij pola zgodnie z danymi odbiorcy lub skorzystaj z opcji skanowania danych za pośrednictwem kodu QR, którą znajdziesz u góry ekranu. Pamiętaj, aby sprawdzić dane. Zatwierdź przelew kodem PIN do aplikacji banku.

    • Jak aktywować kartę w aplikacji PeoPay?

      Aby aktywować kartę w aplikacji PeoPay należy wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie „Karty”. Wybierz z listy interesującą Cię kartę i postępuj zgodnie z wyświetlonymi na ekranie wskazówkami.

    • Jak zmienić limit w PeoPay?

      W PeoPay możesz zmienić limity dla aplikacji mobilnej oraz serwisu Pekao24. Wystarczy, że zalogujesz się do PeoPay, przejdziesz do zakładki „Profil”, a następnie „Limity transakcji”. W tym miejscu możesz modyfikować limit dzienny i miesięczny dla płatności w serwisie Pekao24 oraz limit dzienny wypłat gotówkowych i płatności mobilnych z PeoPay.

    • Co zrobić gdy aplikacja PeoPay nie reaguje?

      W tej sytuacji wyloguj się z aplikacji,  zaloguj ponownie i przejdź do wybranej zakładki.

    • Co zrobić z komunikatem: za dużo urządzeń zaufanych?

      W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i zwiększ limit zaufanych urządzeń dla PeoPay. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.

    • Jak aktywować aplikację PeoPay

      Przejdź na naszą stronę i zobacz nasz film jak pobrać aplikację i zalogować się do niej pierwszy raz. 

    • Komunikat ze telefon nie jest zgodny z wersją - co wtedy zrobić?

      Aplikacja PeoPay dostępna jest na telefon z systemem Android w wersji min. 7.0 oraz z systemem iOS w wersji min. 14.0. Korzystanie z PeoPay na telefonach ze starszymi wersjami systemów nie jest możliwe.

    • Jakie są rodzaje limitów w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 i jak działają?

      Limity transakcji można zmienić w serwisie internetowym Pekao24 -> Profil -> Ustawienia -> sekcja Limity w zakładce Bezpieczeństwo.
      W tej sekcji można zmienić limity w PeoPay i Pekao24, które obejmują przelewy krajowe i zagraniczne, zakupy online kodami BLIK, przelewy na telefon BLIK-iem, doładowania telefonów i płatności kodami QR.
      Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 500 PLN, a limit dzienny to 1 000 PLN. Tych dwóch limitów nie możesz zmienić.

      Poza tym możesz ustawić limity:
      •    dzienny i miesięczny przelewów,
      •    dzienny limit płatności kodem BLIK w sklepie stacjonarnym,
      •    dzienny limit wypłat gotówki kodem BLIK.
       

    • Po zmianie telefonu nie mogę zainstalować aplikacji PeoPay na nowym urządzeniu.

      W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i usuń telefon, na którym była aktywowana aplikacja PeoPay lub zwiększ limit zaufanych urządzeń dla aplikacji. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.

    • Jak wprowadzić dane innego dokumentu niż dowód np. paszportu czy karty pobytu?

      W Pekao24 i PeoPay można dokonać tylko aktualizacji polskiego dowodu osobistego. Wszelkie inne dokumenty, jak paszport, dowody zagraniczne wymagają kontaktu z oddziałem.

    • Jakie dane bank udostępnia na potwierdzeniu transakcji? I od czego to zależy?

      Potwierdzenia operacji kartą zawierają wszystkie dane jakie są przekazywane przez terminale kartowe danej instytucji.

    • Jak pobrać potwierdzenie przelewu? Czy trzeba mieć jakąś dodatkowo aplikację zainstalowaną?

      Nie jest potrzebne dodatkowe oprogramowanie. 
      Potwierdzenie możesz pobrać bezpośrednio po zleceniu przelewu, z ekranu ze szczegółami transakcji. Jeśli pojawią się utrudnienia zalecamy wejść w historię konta i wybrać szczegóły danej płatności.
       

  • Pliki do pobrania

    Regulamin rachunków bankowych

    Pobierz plik

    Przewodnik po aplikacji PeoPay

    Pobierz plik

    Wykaz funkcji serwisów 15 listopada 2024 r.

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Wykaz Funkcji Serwisów – Pekao24 dla firm

    Pobierz plik

    Regulamin bankowość elektroniczna Pekao24

    Pobierz plik

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.