SPRAWDŹ, CZY WYBRANY MODEL TELEFONU KOMÓRKOWEGO
OBSŁUGUJE APLIKACJĘ
PEKAOTOKEN

PekaoTokenSearch

Nie odnalazłeś swojego telefonu na liście?
To nie oznacza, że PekaoToken nie będzie działał na Twoim telefonie.

Sprawdź, czy urządzenie, z którego korzystasz spełnia wymagania techniczne niezbędne do pobrania i użytkowania PekaoTokena:

urządzenia mobilne z systemem Android (smartfony i tablety):

  • wersja systemu 1.5 i wyższa
  • wystarczająca ilość wolnej pamięci pozwalająca na zainstalowanie aplikacji (ok. 600 KB)
  • możliwość łączenia z internetem w celu pobrania i aktywacji aplikacji

urządzenia mobilne z systemem iOS (iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 5, iPad):

  • wersja systemu 4.3 i wyższa
  • wystarczająca ilość wolnej pamięci pozwalająca na zainstalowanie aplikacji (1,4 MB)
  • możliwość łączenia z internetem w celu pobrania i aktywacji aplikacji

urządzenia mobilne z systemem Windows Phone:

  • wersja systemu 7.5 i wyższa
  • wystarczająca ilość wolnej pamięci pozwalająca na zainstalowanie aplikacji (1 MB)
  • możliwość łączenia z internetem w celu pobrania i aktywacji aplikacji

telefony z systemem Java, Symbian:

  • możliwość obsługi aplikacji napisanych w języku Java 2 Mobile Edition (J2ME) MIDP 2.0 i CLDC 1.1
  • wystarczająca ilość wolnej pamięci pozwalająca na zainstalowanie aplikacji wielkości ok. 300 KB
  • możliwość łączenia z internetem w celu pobrania i aktywacji aplikacji

telefony z systemem BlackBerry:

  • wersja systemu 4.6 i wyższa  (BlackBerry 10 i wyższe nie są obsługiwane)
  • wystarczająca ilość wolnej pamięci pozwalająca na zainstalowanie aplikacji (ok. 300 KB)
  • możliwość łączenia z internetem w celu pobrania i aktywacji aplikacji

Masz pytania?
Zadzwoń do konsultanta pod numer 801 365 365 lub 42 683 82 32.

Toolbox
  Pliki do pobrania
  Kontakt
  Taryfa opłat i prowizji
  Placówki i bankomaty
   Zapamiętane skróty