Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej, to dostęp do swojego konta, kart, kredytów i oszczędności.

Przelewy W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez cała dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy Zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.

    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.

     

Płatności telefonem Zapłacisz zbliżeniowo telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej.
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz NFC.

    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.

    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • darmowej wypłaty z 19 000 bankomatów (w tym Pekao)*


    a to wszystko bez użycia karty.

    * Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.12.2018 r. Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Logowanie i biometria Logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 200 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera modele autoryzacji odciskiem palca dla systemów operacyjnych Android i iOS (również scan twarzy FaceID).

    Jak to zrobić?

    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca w ustawieniach Twojego urządzenia. Odcisk ten stosowany będzie później jako wzór.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.

     

Szybki podgląd konta W PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo i historię rachunku.
  • Zobacz szczegóły

    Wystarczy zalogować się do aplikacji, by sprawdzić saldo, historię rachunku i produkty na swoim koncie. A dodatkowo możesz ustawić procentowy wskaźnik salda bez konieczności logowania się. Możesz ustawić procentowy wskaźnik salda bez konieczności logowania się. Ustaw kwotę, do której porównywany będzie aktualny stan salda Twojego rachunku. Po zalogowaniu się do aplikacji, sprawdzisz saldo i historię wszystkich posiadanych rachunków i produktów.

    Przykład:
    Pokaż 100% jeśli mam na koncie minimum 1000 zł
    Saldo konta: 400 zł
    Wskaźnik salda przed zalogowaniem: 40%
    Saldo konta: 2500 zł
    Wskaźnik salda przed zalogowanie: 100%

Skontaktuj się z Doradcą

Zamów kontakt

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązją polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności