Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna, część bankowości elektronicznej, to dostęp do swojego konta, kart, kredytów i oszczędności.

Przelewy W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez cała dobę, 7 dni w tygodniu.

Zakupy Zakupy w sklepach internetowych na telefonie szybsze niż dotąd. Zatwierdzisz transakcję od razu w PeoPay bez logowania do serwisu internetowego
  • Zobacz szczegóły

    Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.

    Jak to zrobić?

    1. Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
    2. PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.

     

Płatności telefonem Zapłacisz zbliżeniowo telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej.
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz NFC.

    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.

    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • darmowej wypłaty z 19 000 bankomatów (w tym Pekao)*


    a to wszystko bez użycia karty.

    * Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.12.2018 r. Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

Logowanie i biometria Logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 200 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera modele autoryzacji odciskiem palca dla systemów operacyjnych Android i iOS (również scan twarzy FaceID).

    Jak to zrobić?

    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca w ustawieniach Twojego urządzenia. Odcisk ten stosowany będzie później jako wzór.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.

     

Szybki podgląd konta W PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo i historię rachunku.
  • Zobacz szczegóły

    Wystarczy zalogować się do aplikacji, by sprawdzić saldo, historię rachunku i produkty na swoim koncie. A dodatkowo możesz ustawić procentowy wskaźnik salda bez konieczności logowania się. Możesz ustawić procentowy wskaźnik salda bez konieczności logowania się. Ustaw kwotę, do której porównywany będzie aktualny stan salda Twojego rachunku. Po zalogowaniu się do aplikacji, sprawdzisz saldo i historię wszystkich posiadanych rachunków i produktów.

    Przykład:
    Pokaż 100% jeśli mam na koncie minimum 1000 zł
    Saldo konta: 400 zł
    Wskaźnik salda przed zalogowaniem: 40%
    Saldo konta: 2500 zł
    Wskaźnik salda przed zalogowanie: 100%

Skontaktuj się z Doradcą

Zamów kontakt
  • Pytania i odpowiedzi

    • Na jakich urządzeniach działa aplikacja

      Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 4.1 i wyższej lub iOS w wersji 9 i wyższej. Aby aplikacja działała, urządzenie powinno mieć aktywną kartę SIM oraz dostęp do internetu.

    • Czy aplikacja PeoPay działa na tabletach?

      Aplikacja PeoPay jest dedykowana dla użytkowników telefonów, ale działa także na niektórych tabletach. Urządzenie powinno mieć aktywną kartę SIM oraz dostęp do internetu.

    • Gdzie instaluje się aplikacja na telefonie? Czy w pamięci telefonu, czy może na karcie zewnętrznej?

      Ze względów bezpieczeństwa instalacja wykonywana jest zawsze w pamięci wewnętrznej telefonu.

    • Ile pamięci zajmuje aplikacja?

      Aplikacja zajmuje około 25 MB w pamięci wewnętrznej telefonu.

    • Czy za pobranie aplikacji będzie opłata?

      Nie – pobranie aplikacji jest bezpłatne.

    • Czy muszę mieć telefon w konkretnej sieci, aby korzystać z usługi?

      Nie, telefon jak i karta SIM mogą być od dowolnego operatora krajowej sieci komórkowej.

    • Jakie są wymagania, aby móc korzystać z aplikacji?

      Aplikacja jest dostępna dla osób fizycznych, które ukończyły 13 lat, posiadających smartfony z systemem Android w wersji 4.1 i wyższej lub iOS w wersji 9 i wyższej oraz z dostępem do internetu i aktywną kartą SIM.

    • Co należy zrobić, aby móc korzystać z usługi PeoPay?

      Wystarczy pobrać aplikację PeoPay ze sklepu Google Play, App Store lub Windows Store, zarejestrować się do usługi PeoPay i podłączyć konto osobiste za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Pekao S.A., w oddziale Banku Pekao S.A. lub za pośrednictwem infolinii pod numerem 801 365 365 (opłata wg taryfy operatora), i już można korzystać z płatności PeoPay

    • Jakie dane są potrzebne do logowania się do aplikacji?

      Do codziennego logowania służy czterocyfrowy kod ePIN nadawany indywidualnie przez użytkownika podczas rejestracji.
      Do logowania po raz pierwszy po zmianie telefonu, przeinstalowaniu aplikacji na nowe urządzenie lub usunięciu danych w aplikacji (opcja w ustawieniach) – w każdym przypadku wywoływany jest ekran startowy umożliwiający zalogowanie się Identyfikatorem i kodem ePIN.

    • Gdzie znajdę informacje o moim Identyfikatorze?

      Identyfikator jest przesyłany w liście powitalnym na adres e-mail podany w trakcie rejestracji (dokładnie w załączniku do e-maila) oraz jest dostępny w aplikacji w sekcji „Dane personalne”.

    • Skąd będą pobierane środki podczas dokonywania płatności?

      Środki będą pobierane z wybranego w aplikacji rachunku, jeżeli:
      a) jesteś już Klientem Banku Pekao S.A.,
      b) masz dostęp do bankowości elektronicznej Pekao24,
      c) posiadasz wybrane konto osobiste w Banku Pekao S.A. (czyli Eurokonto – z wyjątkiem Junior i Hipoteczne Plus) i
      d) podłączysz aplikację PeoPay pod to Eurokonto.

    • W jaki sposób mogę powiązać usługę PeoPay ze swoim Eurokontem?

      Aby powiązać usługę PeoPay z Eurokontem należy posiadać aktywną usługę Pekao24 i mieć dostęp do serwisu internetowego.

      • Jeśli jesteś już użytkownikiem PeoPay, należy zalogować się do serwisu internetowego Pekao24, wejść w zakładkę PeoPay i kliknąć przycisk „AKTYWUJ” >>
      • Jeśli nie masz usługi PeoPay po zalogowaniu do serwisu Pekao24 należy wejść w zakładkę PeoPay, wybrać przycisk„ZACZNIJ KORZYSTAĆ” i zarejestrować się wprowadzając wymagane dane >>


      Aktywacja aplikacji PeoPay i powiązanie jej z Eurokontem możliwe są także:

      • w każdej jednostce Banku oraz

      • za pośrednictwem konsultantów infolinii pod numerem 801 365 365 (opłata zgodna z taryfą operatora).

    • Mam kilka Eurokont. Z którego będzie korzystała aplikacja PeoPay?

      Rachunek, wykorzystywany do płatności należy zdefiniować podczas aktywacji usługi (w serwisie internetowym Pekao24, oddziale lub konsultanta). W każdym czasie rachunek ten można zmienić na inne Eurokonto w Pekao24 w zakładce PeoPay ->Ustawienia.

    • Czy mogę korzystać jednocześnie z dwóch rachunków w aplikacji PeoPay?

      W aplikacji PeoPay można korzystać z jednego rachunku Eurokonto, który został zdefiniowany w serwisie internetowym Pekao24 oraz jednego rachunku typu prepaid, pod warunkiem ze został podłączony do aplikacji nie później niż 16 listopada 2015.

       

      • Jeśli do aplikacji został podłączony rachunek Eurokonto, zawsze staje się on domyślnym rachunkiem do płatności mobilnych i jest oznaczony jako AKTYWNY.

      • Kliknięcie na pole NIEAKTYWNY ustawia rachunek jako domyślny dla płatności – wtedy opis obok rachunku zmienia się na AKTYWNY.

      Jeśli Klient korzysta w aplikacji z rachunku typu prepaid to aplikacja ta funkcjonuje na zasadach opisanych w Regulaminie korzystania z instrumentu pieniądza elektronicznego PeoPay udostępnianego przez Bank Pekao S.A. , natomiast jeśli aplikacja PeoPay jest podpięta pod rachunek Eurokonto to funkcjonuje ona na zasadach opisanych w Regulaminie rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych.

    • Co w przypadku gdy mam konto wspólne, czy oboje z żoną/mężem możemy podpiąć do swojego PeoPay nasz wspólny rachunek?

      Tak, o ile każdy ze współwłaścicieli ma dostęp do serwisu internetowego Pekao24.

    • Jestem pełnomocnikiem do Eurokonta. Czy mogę je podłączyć do usługi PeoPay?

      Tak, podłączenie PeoPay jest możliwe w przypadku pełnomocnictwa rodzajowego do poniższych kont:

       

      • EUROKONTO INTRO

      • EUROKONTO OPTYMALNE

      • EUROKONTO AKTYWNE

      • EUROKONTO AKTYWNE PLUS

      • EUROKONTO PREMIUM

      • EUROKONTO PREMIUM PLUS

      • EUROKONTO PRESTIZOWE

      • EUROKONTO NET

      • EUROKONTO MOBILNE

    • W jaki sposób mogę dokonywać transakcji?

      Transakcje mogą być dokonywane zbliżeniowo, przy użyciu kodów QR, kodów jednorazowych oraz zdalnie – w zależności od parametrów technicznych smartfona, dostępnej metody akceptacji w punkcie sprzedaży oraz rodzaju usługi.

    • Czy do dokonywania transakcji wymagane jest połączenie z internetem?

      Wszystkie transakcje, z wyjątkiem płatności zbliżeniowych wymagają połączenia z internetem.

    • Na czym polega dokonanie transakcji przez kod QR?

      Na ekranie urządzenia (telefonu, terminalu, stronie internetowej) odbiorcy płatności (sklepu, odbiorcy PeoPay, sklepu internetowego) jest wyświetlany kod QR; w aplikacji po wybraniu opcji „Zapłać” lub „Wyślij” uruchamiany jest skaner kodu QR (okienko aparatu fotograficznego telefonu). Po zeskanowaniu kodu i potwierdzeniu transakcji kodem ePIN, operacja jest realizowana.

    • Co to jest kod QR?

      Kod QR to dwuwymiarowy kod mający postać pola o kombinacji białych i czarnych kwadratów, służący do zapisywania informacji w sposób umożliwiający ich szybkie odczytanie przez przeznaczone do tego czytniki.

    • Czy płatności zbliżeniowe można wyłączyć?

      Funkcja płatności zbliżeniowych może zostać wyłączona lub ponownie włączona samodzielnie przez Użytkownika w aplikacji.

       

    • Co to jest szybka płatność?

      Opcja SZYBKA PŁATNOŚĆ umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych do 50 zł (w Polsce) bez kodu ePIN. Limity transakcyjne nie wymagające potwierdzania kodem ePIN dla innych krajów określa tabela
      W celu zwiększenia bezpieczeństwa w aplikacji ustawiony został limit 4 szybkich płatności. Dokonywanie kolejnych płatności zbliżeniowych bez kodu ePIN możliwe będzie po zalogowaniu się do aplikacji lub dokonanie transakcji z kodem ePIN (np. płatność w internecie).
      Aby dokonać SZYBKIEJ PŁATNOŚCI w sklepie, wystarczy odblokować ekran telefonu, a następnie zbliżyć telefon do terminala lub czytnika zbliżeniowego, aby potwierdzić transakcję. Transakcji można dokonywać w każdym terminalu zbliżeniowym w kraju i zagranicą. Obejrzyj filmik instruktażowy
      Transakcje powyżej 50 zł, będą wymagały zatwierdzenia ich kodem ePIN na terminalu płatniczym

    • Co to jest płatność Masterpass™?

      Płatność dokonywana aplikacją PeoPay na stronach polskich i zagranicznych sklepów internetowych z logo Masterpass. Masterpass to platforma transakcyjna oferowana przez firmę MasterCard.

    • Na czym polega dokonanie płatności MasterPass™?

      Informacja o miejscach, w których można dokonać płatności Masterpass dostępna jest na stronie http://www.masterpass.pl/gdzie-placic/

      Jak przeliczana jest transakcja Masterpass™ dokonana aplikacją PeoPay w walucie obcej z rachunku EUROKONTO?

      Transakcje dokonane aplikacją PeoPay w walutach obcych z wykorzystaniem metody Masterpass są rozliczane w ciężar rachunku Eurokonto prowadzonego w złotych. Transakcje są przeliczane w dniu dokonania transakcji z waluty w jakiej transakcja została dokonana na dolary amerykańskie (USD), a następnie na złote według kursów stosowanych przez system płatniczy MasterCard.

      Informacja o kursach walutowych stosowanych przez system płatniczy MasterCard udostępniana jest na stronie internetowej tego systemu www.MasterCard.com w postaci kalkulatora umożliwiającego przeliczenie kwoty w walucie transakcji na walutę rozliczeniową Rachunku.

    • Na czym polega akceptacja żądania płatności – czyli jak zapłacę w urzędzie?

      Płatność w kilku prostych krokach polega na tym, że:

      • Klient podaje numer telefonu urzędnikowi, u którego składa wniosek,

      • urzędnik inicjuje płatność na swoim komputerze,

      • Klient zatwierdza transakcję kodem ePIN w aplikacji PeoPay na smartfonie.

    • Czasami mam problemy z płatnościami zbliżeniowymi. Jaka może być przyczyna? Proszę o jakieś wskazówki.

      a) Wyłączony moduł NFC
      Sprawdź w aplikacji PeoPay w menu Ustawienia czy NFC jest włączone. Jeśli NFC nie będzie włączone pokażemy odpowiednią informację z prośbą o włączenie.

      b) Komunikat o błędzie na terminalu.
      Aplikacja PeoPay potrzebuje chwili, aby nawiązać połączenie z terminalem. Jeśli jest błąd na terminalu zapewne nie wszystkie dane zostały przekazane. Spróbuj ponownie przyłożyć telefon do POS na chwilę dłużej.

    • Co to jest NFC?

      Technologia NFC umożliwia przesyłanie drogą radiową danych pomiędzy dwoma urządzeniami elektronicznymi na bliskie odległości.

    • Co to jest HCE?

      HCE z ang. Host Card Emulation to rozwiązanie umożliwiające bezpieczne przesyłanie danych pomiędzy terminalem płatniczym, a smartfonem poprzez moduł NFC. W przypadku płatności HCE element zabezpieczający transakcje nie znajduje się, fizycznie na karcie SIM lub smartfonie, jak w obecnie funkcjonujących rozwiązaniach, a w chmurze. Co istotne, zastosowanie tego rozwiązania umożliwia dokonywanie płatności zbliżeniowych niezależnie od operatora komórkowego (nie jest wymagane podpisywanie dodatkowych umów, ani wymiany kart SIM), ani producenta sprzętu (element zabezpieczający nie jest zaimplementowany fizycznie w telefonie).

    • Na czym polega dokonanie transakcji za pomocą kodu jednorazowego?

      Transakcja polega na wygenerowaniu kodu jednorazowego w telefonie płacącego i następnie wpisanie go w terminalu. Transakcja jest finalnie akceptowana na telefonie płacącego. Transakcja za pomocą kodu jednorazowego wykonywana jest głównie w starszych modelach terminali– nie wyświetlających kodów QR lub gdy kod wpisywany jest bezpośrednio w kasie sprzedawcy np. Biedronka.

    • Na czym polega dokonanie transakcji zdalnie?

      Transakcja polega na wygenerowaniu kodu jednorazowego w telefonie płacącego i następnie wpisanie go w terminalu. Transakcja jest finalnie akceptowana na telefonie płacącego. Transakcja za pomocą kodu jednorazowego wykonywana jest głównie w starszych modelach terminali– nie wyświetlających kodów QR lub gdy kod wpisywany jest bezpośrednio w kasie sprzedawcy np. Biedronka.

    • Czy mogę dokonywać transakcji zagranicą?

      Za granicą można dokonywać transakcji w terminalach zbliżeniowych oraz przelewy PeoPay.

    • Gdzie mogę sprawdzić historię operacji dokonanych telefonem?

      Historia operacji jest dostępna bezpośrednio w aplikacji, dla użytkowników usługi Pekao24 – po zalogowaniu się w zakładce PeoPay. Informację o operacjach można też uzyskać kontaktując się z infolinią PeoPay.

    • W jaki sposób są zatwierdzane (autoryzowane) transakcje?

      Transakcje w aplikacji wymagają autoryzacji przez Użytkownika PeoPay poprzez wprowadzenie kodu ePIN.

      Aplikacja umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych. Autoryzacja tych transakcji jest dokonywana przez Użytkownika PeoPay odpowiednio:

       

      • poprzez zbliżenie telefonu do terminala płatniczego lub

      • poprzez wprowadzenie kodu ePIN – w przypadku transakcji powyżej limitów określonych w tabeli

    • Jakich transakcji mogę dokonywać za pomocą aplikacji PeoPay?

      Możliwe jest dokonywanie:

      • płatności we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i zagranicą,płatności w sklepach i punktach oznaczonych logo PeoPay,

      • płatności internetowych na stronach oznaczonych logo PeoPay i MasterPass,

      • płatności w punktach posiadających PeoPay mPOS (akceptacja płatności PeoPay w terminalu – telefonie komórkowym – obsługiwanym przez Bank Pekao S.A.),

      • szybkich przelewów między użytkownikami PeoPay,

      • doładowań telefonów komórkowych na kartę prepaid,

      • wypłat w bankomatach Banku Pekao S.A. oraz

      • płatności na rzecz fundacji np. WOŚP.

    • Jak szybko jest wykonywana transakcja? Czy płatności są realizowane w czasie rzeczywistym?

      Tak, wszystkie płatności są dokonywane w trybie online, czyli natychmiastowo, w czasie rzeczywistym obciążając rachunek do płatności mobilnych.

    • Czy są pobierane opłaty za dokonywanie płatności za pomocą aplikacji PeoPay?

      Nie, płatności dokonywane za pomocą funkcji „Zbliż i płać” oraz „Skanuj i płać”” w aplikacji są bezpłatne.

    • Czy z tytułu użytkowania aplikacji PeoPay są pobierane dodatkowe opłaty?

      a) W przypadku, gdy w aplikacji PeoPay funkcjonuje rachunek typu prepaid i aplikacja PeoPay jest pod niego podłączona, Bank pobiera następujące opłaty:

      Rodzaj operacji / czynności

      Wysokość opłat i prowizji za operację / czynność,

      Dokonanie przelewu PeoPay

      0,2 zł

      Wypłata gotówki z bankomatu

      2 zł

      Odebranie przelewu PeoPay od innego Użytkownika

      0 zł

      Wpłata na Rachunek kartą płatniczą

      2% wartości wpłacanej kwoty

      Wpłata na Rachunek przelewem z innego banku

      0 zł

      Przekazy otrzymane w obrocie dewizowym, gdy koszty
      związane z realizacją przekazu ponosi beneficjent (w tym przelew walut obcych z
      innych banków krajowych)

      0,10%
      wartości przekazu,min
      20,00 zł,max
      100,00 zł

      Miesięczna opłata za obsługę Rachunku,
      Opłata nie jest pobierana w przypadku dokonania wpłaty na Rachunek lub dokonania transakcji bezgotówkowej co najmniej jeden raz na 6 miesięcy począwszy od kolejnego miesiąca, w którym został utworzony Rachunek w aplikacji.

      1 zł

      b) Jeżeli w aplikacji korzystamy z rachunku Eurokonto, korzystanie z aplikacji i dokonywanie wszystkich transakcji jest bezpłatne. Użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z transakcjami telefonem (np. opłata za przelew PeoPay, wypłaty z bankomatu).

    • Czy za pomocą aplikacji PeoPay mogę wypłacać pieniądze z bankomatu?

      Tak, przy użyciu aplikacji PeoPay można wypłacić pieniądze ze wszystkich bankomatów Banku Pekao S.A.

    • Czy wypłata z bankomatu jest płatna?

      W przypadku, gdy w aplikacji korzystasz z Eurokonta – wypłaty są bezpłatne. W przypadku, gdy korzystasz z rachunku typu prepaid opłata za wypłatę z bankomatu wynosi 2 zł (opłata jest stała, niezależnie od kwoty wypłaty).

    • Czy są jakieś limity wykonywania transakcji za pośrednictwem PeoPay?

      Domyślny dzienny limit dla transakcji dokonywanych w ciężar Eurokonta to 500 zł – dotyczy to wszystkich rodzajów transakcji, gotówkowych i bezgotówkowych.
      W serwisie internetowym Pekao24 możesz zwiększyć limit dzienny transakcji bezgotówkowych do 10 000 zł dla transakcji bezgotówkowych, w tym maksymalnie 3 000 zł dla transakcji gotówkowych (w tym wypłat z bankomatów i przelewów PeoPay).

      W przypadku osób małoletnich domyślny dzienny limit to 200 zł, w tym maksymalnie 100 zł dla transakcji gotówkowych (wypłaty z bankomatów oraz przelewy PeoPay). Maksymalny limit dzienny dla transakcji bezgotówkowych wynosi 1 000 zł, w tym maksymalnie 500 zł dla transakcji gotówkowych. Limity dzienne można zmieniać z poziomu serwisu internetowego Pekao24.

      W przypadku, gdy korzystasz z rachunku typu prepaid limit dzienny wykonywanych transakcji telefonem wynosi 500 zł – dotyczy to wszystkich transakcji, w tym przelewów PeoPay oraz wypłat z bankomatów. Jeśli rachunek w aplikacji jest jednocześnie rachunkiem karty prepaid Banku – limit jest wspólny dla transakcji dokonywanych telefonem i kartą.

    • Gdzie poza aplikacją mogę sprawdzić transakcje, dostępne środki gdy korzystam z rachunku prepaid?

      Informacje o transakcjach są dodatkowo dostępne na infolinii PeoPay pod numerem 801 365 365 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)

    • Zapomniałem kodu ePIN do mojej aplikacji. Co mam zrobić?

      W celu ustalenia nowego kodu ePIN skontaktuj się z konsultantem pod numerem infolinii 801 365 365 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) i poproś o wygenrowanie nowego kodu ePIN do Twojej aplikacji.

    • Zgubiłem telefon i mam nową kartę SIM z nowym numerem telefonu, jak mam ponownie zacząć korzystać z PeoPay.

      Wystarczy pobrać aplikację PeoPay na nowy telefon i zalogować się swoim Identyfikatorem i kodem ePIN. W trakcie logowania na telefonie wyświetli się formularz z danymi, na którym należy zmienić numer telefonu na aktualny i następnie zatwierdzić zmianę. Aplikacja zweryfikuje numer telefonu i jest gotowa do użycia (o ile jest podłączony rachunek).

    • Nie pamiętam mojego Identyfikatora do aplikacji. Skąd mogę się dowiedzieć jaki jest mój Identyfikator do PeoPay?

      W celu odzyskania Twojego Identyfikatora skontaktuj się z konsultantem pod numerem infolinii 801 365 365 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).

    • Gdzie mogę zablokować aplikację i/lub zastrzec rachunek?

    • Gdzie mogę złożyć reklamacje dotyczące dokonywania płatności aplikacją PeoPay?

      Reklamacje związane z posługiwaniem aplikacją PeoPay można złożyć:

      • w formie pisemnej – osobiście, w jednostce Banku, albo przesyłką pocztową,

      • ustnie – osobiście podczas wizyty w jednostce Banku,

      • telefonicznie pod numerem telefonu 801 365 365 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora ),

      • za pośrednictwem poczty elektronicznej w serwisach Pekao24.

    • Czy mogę skontaktować się z Bankiem drogą elektroniczną?

      Tak za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.peopay.pl lub mailowo na adres e-mail:peopay@pekao.com.pl.

    • Zgubiłam/em telefon. Jak mogę zabezpieczyć moje środki?

      W przypadku utraty telefonu standardowo blokowany jest dostęp do aplikacji oraz odłączany aktualny rachunek do płatności mobilnych. Zastrzeżenie rachunku jest konieczne w przypadku, gdy istnieje prawdopodobieństwo, że osoba nieuprawniona jest w posiadaniu danych do logowania do aplikacji Środki zgromadzone na zastrzeżonym rachunku można odzyskać po weryfikacji danych Użytkownika aplikacji w Oddziale Banku (koszt wykupu to 12 zł – dotyczy tylko kart prepaid) i przelać na nowy rachunek zdefiniowany w aplikacji PeoPay lub inny wskazany.

      Zastrzeżenia można dokonać pod numerem: 801 365 365. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

    • Co zrobić, aby ponownie móc korzystać z aplikacji po wymianie telefonu?

      Aby ponownie korzystać z aplikacji należy ją pobrać na urządzenie, wybrać opcję „ Zaloguj się” z wykorzystaniem swojego Identyfikatora i kodu ePIN.
      Jednocześnie rekomendujemy odinstalowanie aplikacji na poprzednim telefonie lub skorzystanie z funkcji „Reset danych” w aplikacji zainstalowanej na starym telefonie.

    • Czy płatności PeoPay będą objęte Programem Rabatowym Banku Pekao?

      Tak, płatności PeoPay będą objęte Programem Rabatowym, pod warunkiem, że dany Partner Programu będzie obsługiwać płatności PeoPay. Informacje o Partnerach obsługujących PeoPay znajdują się na stronie www.rabatypekao.pl.

  • Pliki do pobrania

    Podręcznik Pekao24

    Pobierz plik

    Przewodnik klienta usług bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Wykaz funkcji serwisów

    Pobierz plik

    Instrukcja obsługi PekaoTokena

    Pobierz plik

    Instrukcja Token

    Pobierz plik

    Regulamin Raportów BIK

    Pobierz plik

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz kontaktowy

Zasady dotyczące Cookies

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.

Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

 

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych

1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa. Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

  Szczegółowe informacje >>
Klauzula Informacyjna Cookies Polityka prywatności