Serwis telefoniczny jest dostępny pod numerami: | |
801 365 365* |
- połączenie dostępne dla wszystkich klientów w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych, |
42 683 82 32* | - numer dostępny dla klientów korzystających z telefonów komórkowych, stacjonarnych lub z zagranicy. |
Jak korzystać z serwisu telefonicznego?
Dodatkowo w serwisie automatycznym możesz zmienić PIN do serwisów TelePekao i PekaoSMS.
W serwisie konsultantów możesz również:
Poniżej prezentujemy przykłady operacji dostępnych w serwisie automatycznym.
Dokładne wskazówki otrzymasz po wybraniu danej operacji.
Po wprowadzeniu danych otrzymasz żądaną informację.
Po wprowadzeniu danych otrzymasz żądaną informację.
Po wprowadzeniu danych otrzymasz żądaną informację.
Po wprowadzeniu danych otrzymasz żądaną informację.
Po wprowadzeniu danych złożona dyspozycja zostanie przyjęta do realizacji.
Po wprowadzeniu danych otrzymasz potwierdzenie zmiany PIN-u.
Uzyskasz informację o anulowaniu karty.
Poniżej prezentujemy strukturę serwisu telefonicznego. Przedstawia ona menu dostępne po zalogowaniu w serwisie automatycznym.
Struktura serwisu może różnić się dla poszczególnych Klientów w zależności od posiadanych w Banku produktów i usług.
Opcja dostępna tylko dla Klientów posiadających rachunek inwestycyjny w Domu Maklerskim Pekao.