SERWIS TELEFONICZNY

Serwis telefoniczny Pekao24Makler umożliwia dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem telefonu z fukcją wybierania tonowego w serwisie automatycznym lub za pośrednictwem konsultanta. Serwis skierowany jest do wszystkich Klientów Domu Maklerskiego Pekao, którzy w bezpieczny sposób chcą zarządzać swoim portfelem.

Za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego możesz dysponować rachunkami inwestycyjnymi:

  • w serwisie automatycznym przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
  • za pośrednictwem konsultanta od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00.

Infolinia serwisu telefonicznego

  • 800 105 800 - połączenie bezpłatne, dostępne dla wszystkich klientów w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.
  • +48 22 591 22 00 - opłata wg cennika operatora. Numer dostępny jest dla klientów korzystających z telefonów komórkowych lub dzwoniących z zagranicy.

Infolinia Techniczna Pekao24Makler

  • 801 301 601 - opłata wg cennika operatora. Numer dostępny jest dla wszystkich klientów w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.
  • +48 22 591 26 01 - opłata wg cennika operatora. Numer dostępny jest dla klientów korzystających z telefonów komórkowych lub dzwoniących z zagranicy.

Dostęp do serwisu telefonicznego możliwy jest już od następnego dnia po podpisaniu Umowy oświadczenie usług maklerskich w Punkcie Usług Maklerskich Domu Maklerskiego Pekao.

Lista operacji w automatycznym serwisie telefonicznym

Poniżej prezentujemy strukturę Serwisu Telefonicznego Pekao24Makler. Przedstawia ona menu usług maklerskich dostępne po zalogowaniu w serwisie automatycznym.

W celu wykonania operacji zadzwoń pod numer 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (opłata wg cennika operatora) i zaloguj się w serwisie, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami, które usłyszysz
po wybraniu numeru odpowiadającego danej operacji.

W każdej chwili możesz powrócić do głównego menu serwisu wybierając w telefonie klawisz "9"
lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz "0".

1 ZLECENIA

1 Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia.

2 OBSŁUGA RACHUNKU INWESTYCYJNEGO

21 Informacja o stanie rachunku

211 Stan rachunku pieniężnego
212 Stan rachunku papierów wartościowych
213 Wycena portfela
218 Zmiana rachunku inwestycyjnego
219 Powrót do menu
210 Połączenie z konsultantem
21* Powrót do poprzedniej funkcji
22 Informacja o realizacji zleceń

221 Informacja o realizacji zleceń z bieżącej sesji
2211 Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony
2212 Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń
2213 Informacja na temat kolejnych zleceń
221* Powrót do menu realizacji zleceń
222 Informacja o aktywnych zleceniach
2221 Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony
2222 Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń
2223 Informacja na temat kolejnych zleceń
222* Powrót do menu realizacji zleceń
228 Zmiana rachunku inwestycyjnego
220 Połączenie z konsultantem
22* Powrót do poprzedniej funkcji
28 Zmiana rachunku inwestycyjnego
29 Powrót do menu
20 Połączenie z konsultantem
2* Powrót do poprzedniej funkcji

3 ZMIANA NUMERU PIN

3 Zmiana numeru PIN.

4 POMOC TELEFONICZNA PEKAO24MAKLER

4 Pomoc techniczna Pekao24Makler.

9 POWRÓT DO MENU

Aby powrócić do początku menu możesz na dowolnym etapie korzystania z serwisu wcisnąć klawisz "9".

0 BEZPOŚREDNIE POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM

0 Bezpośrednie połączenie z konsultantem.

* POWRÓT DO POPRZEDNIO UŻYWANEJ FUNKCJI

* Powrót do poprzednio używanej funkcji.

Złożenie zlecenia za pośrednictwem konsultanta:

  • wybierz opcję 1
  • wprowadź swój NUMER KLIENTA, naciśnij klawisz #
  • wprowadź swój PIN, naciśnij klawisz #

Sprawdzenie stanu realizacji zleceń:

  • wybierz opcję 2
  • wprowadź swój NUMER KLIENTA, naciśnij klawisz #
  • wprowadź swój PIN, naciśnij klawisz #
  • wprowadź 2

Zmiana numer PIN:

  • wybierz opcję 3
  • wprowadź swój NUMER KLIENTA, naciśnij klawisz #
  • wprowadź swój PIN, naciśnij klawisz #
  • wprowadź dotychczasowy numer PIN, naciśnij klawisz #
  • wprowadź nowy numer PIN, naciśnij klawisz #
  • ponownie wprowadź nowy numer PIN i naciśnij klawisz #
  • otrzymasz informację o zmianie PIN-u

Odblokowanie dostępu do rachunku w serwisie telefonicznym

Jeżeli posiadasz dostęp wyłącznie do serwisu telefonicznego:

  • odblokowanie możliwe jest w Punkcie Usług Maklerskich Domu Maklerskiego Pekao,
  • jeżeli posiadasz Kartę Kodów Jednorazowych oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisu również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.

Jeżeli posiadasz dostęp do serwisu telefonicznego i internetowego:

  • odblokowanie nastąpi automatycznie po poprawnym zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24Makler.

Jeśli błędnie zalogujesz się do serwisu internetowego nastąpi blokada obu serwisów - telefonicznego i internetowego. Możesz je odblokować:

  • w Punkcie Usług Maklerskich Domu Maklerskiego Pekao,
  • jeżeli posiadasz Kartę Kodów Jednorazowych oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisów również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.
Toolbox
   Zapamiętane skróty