Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIEM.
Pobierz przewodnik po PeoPay.
Jedna aplikacja do płacenia i zarządzania finansami firmy
Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay Więcej
Ustawienia
Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.
W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
Jak to zrobić?
Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:
Płatności zbliżeniowe
Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
Transakcje BLIK
Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:
a to wszystko bez użycia karty.
Płatności Apple Pay
Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.
![]() |
![]() |
Po pobraniu aplikacji wybierz „Załóż konto”.
Wybierz Otwórz konto indywidualne.
Uzupełnij swoje dane i ustal login oraz zaakceptuj informację administratora danych oraz regulamin.
Nadany login będzie potrzebny do ewentualnego logowania do wniosku o założenie konta.
Na wskazany numer telefonu otrzymasz od banku SMS z hasłem tymczasowym.
Wprowadź hasło tymczasowe.
Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do serwisu internetowego Pekao24.
Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.
W przypadku karty masz możliwość wybrania jej wizerunku.
Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.
Wybierz Selfie i zdjęcie dowodu osobistego.
Kliknij Dalej.
Wyraź zgodę na przetwarzanie Twojego wizerunku w celu weryfikacji Twojej tożsamości.
Po wybraniu Rozpocznij pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.
Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.
Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy – gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).
Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu i z odliczaniem od 3 do 0.
Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).
Poczekaj na weryfikację Twojej tożsamości.
Sprawdź swoje dane pobrane z dowodu osobistego.
Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.
W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).
Złóż oświadczenia i zgody.
Jesteśmy w trakcje przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.
Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się z koloru niebieskiego na zielony.
Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.
Wybierz Otwórz, aby zapoznać się z umową.
Wpisz kod SMS i wybierz Zawieram umowę.
Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.
Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.
Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.
Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego.
Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.
Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.
Złóż oświadczenia i zgody.
Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.
Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.
Jeśli rozpocząłeś wypełnianie wniosku o otwarcie konta w PeoPay lub na www i z jakiegoś powodu przerwałeś wypełnianie, możesz go kontynuować w PeoPay.
Wybierz Załóż konto.
Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.
Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).
Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.
Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ
Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.
Wprowadź tymczasowy PIN do Pekao24 i kliknij DALEJ.
Tymczasowy PIN to 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em lub ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta albo otrzymałeś listem.
Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay oraz hasło do logowania do serwisu internetowego Pekao24.
Pobierz kod SMS, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go, aby potwierdzić aktywację aplikacji PeoPay.
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.
Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej PeoPay wybierz na środku ekranu przycisk PRZELEW.
Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł polecenia przelewu.
Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i wybierz Autoryzuj przelew.
Potwierdź polecenie przelewu wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji, np. PIN-em do aplikacji PeoPay.
Polecenie przelewu zostało zrealizowane.
Dotyczy wyłącznie telefonów z systemem operacyjnym Android
Włączamy usługę w aplikacji.
Jeśli posiadasz telefon umożliwiający płatności zbliżeniowe (NFC), otwórz na nim aplikację PeoPay.
W lewym górnym rogu naciśnij ikonę "płatności zbliżeniowych" i wybierz Włącz.
Jeśli nie masz włączonej funkcji NFC - zostaniesz przeniesiony do ustawień NFC w telefonie. Włącz je i wróć do aplikacji PeoPay.
Na kolejnym ekranie w aplikacji PeoPay naciśnij Włącz.
Potwierdź ustawienie PIN-em do PeoPay lub biometrią.
Aplikacja PeoPay jest już gotowa do płacenia zbliżeniowo.
Odblokuj telefon.
Przyłóż telefon do terminala.
W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.
W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.
Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN dostęp do niej zostanie zablokowany.
Naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu).
Zostaniesz przeniesiony do ekranu startowego.
Kliknij ZALOGUJ.
Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste (lub logujesz się nim do Pekao24).
W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła do Pekao24 i kliknij przycisk ZALOGUJ.
Ustal swój nowy PIN do logowania do PeoPay.
Pobierz bezpłatny kod sms, który zostanie wysłany na Twój numer telefonu i wpisz go by potwierdzić ponowną aktywację PeoPay.
Gratulacje!
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.
Przewodnik po aplikacji PeoPay
Pobierz plikRegulamin bankowość elektroniczna Pekao24
Pobierz plikWykaz Funkcji Serwisów – Pekao24 dla firm
Pobierz plikUprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności