Aplikacja mobilna PeoPay

Jedna aplikacja do płacenia i zarządzania finansami firmy

Poznaj aplikację PeoPay w nowej odsłonie.

Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIEM.
Pobierz przewodnik po PeoPay.

Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon BLIK na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 120 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo (w tym także z Apple Pay) lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

wielowalutowość będąc za granicą możesz płacić zbliżeniowo aplikacją z rachunków walutowych (EUR, USD, GBP, CHF). Gdy zbliżysz telefon do terminala aplikacja rozpozna walutę transakcji i obciąży właściwy rachunek.
Wykorzystanie Asystenta Google Wywołuj głosowo funkcje w aplikacji PeoPay dzięki Asystentowi Google
Konto na selfie dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu
Jedna aplikacja PeoPay i serwis Pekao24 do zarządzania Twoimi kontami jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz powiązać konta

Jak zacząć korzystać z PeoPay?

  • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
  • Zaloguj się do aplikacji wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie)
  • Wpisz PIN otrzymany SMS-em
  • Ustal PIN do zatwierdzania transakcji w PeoPay
  • Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.

 

 

Co nowego w aplikacji PeoPay?

  • Nowoczesny wygląd  i szata graficzna
  • Dostęp do wszystkich produktów w jednym miejscu
  • Jeszcze prostszy  dostęp do kodu BLIK
  • Szybki kontakt z bankiem
  • Wygodny dostęp do oferty innych produktów banku
  • Nowy, intuicyjny wygląd historii operacji.
     


  
  

 

 
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. Przelew BLIK jest rodzajem polecenia przelewu lub polecenia przelewu wewnętrznego. Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!

Załóż konto on-line *

Otwórz konto

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję