Aplikacja mobilna PeoPay

Jedna aplikacja do płacenia i zarządzania finansami firmy

Poznaj aplikację PeoPay w nowej odsłonie.

Z aplikacją PeoPay masz łatwy i wygodny dostęp do swoich rachunków i kart w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIEM.
Pobierz przewodnik po PeoPay.

Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon BLIK na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
  • Zobacz szczegóły

    W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Logowanie i biometria logowanie i zatwierdzanie przelewów oraz płatności do kwoty 120 zł nie wymaga podawania haseł czy nawet PIN - wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie i gotowe!
  • Zobacz szczegóły

    Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
    Jak to zrobić?
    Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:

    1. Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
    2. Zalogować się do aplikacji mobilnejMenuUstawieniaLogowanie i autoryzacjaMetoda logowaniaBiometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
    3. Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
Płatności telefonem zapłacisz telefonem bez używania karty w sklepie lub w internecie - zbliżeniowo (w tym także z Apple Pay) lub kodem BLIK
  • Zobacz szczegóły

    Płatności zbliżeniowe
    Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
    Transakcje BLIK
    Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
    Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu.
    Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

    • płatności i wypłaty gotówki w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
    • płatności  w sklepach internetowych
    • wpłaty gotówki we wpłatomatach oznaczonych logo BLIK 

    a to wszystko bez użycia karty.

    Płatności Apple Pay
    Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych.

wielowalutowość będąc za granicą możesz płacić zbliżeniowo aplikacją z rachunków walutowych (EUR, USD, GBP, CHF). Gdy zbliżysz telefon do terminala aplikacja rozpozna walutę transakcji i obciąży właściwy rachunek.
Wykorzystanie Asystenta Google Wywołuj głosowo funkcje w aplikacji PeoPay dzięki Asystentowi Google
Konto na selfie dzięki aplikacji PeoPay możesz otworzyć konto bez wychodzenia z domu
Jedna aplikacja PeoPay i serwis Pekao24 do zarządzania Twoimi kontami jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz powiązać konta

Jak zacząć korzystać z PeoPay?

  • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
  • Zaloguj się do aplikacji wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie).
  • Wpisz swój numer PESEL, a następnie PIN tymczasowy otrzymany SMS-em.
  • Wprowadź 6-cyfrowy kod aktywacyjny, który otrzymasz podczas połączenie IVR.
  • Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji.
  • Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
 


Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 6.0  i wyższej lub iOS w wersji 11 i wyższej.
 
Co nowego w aplikacji PeoPay?

  • Nowoczesny wygląd  i szata graficzna
  • Dostęp do wszystkich produktów w jednym miejscu
  • Jeszcze prostszy  dostęp do kodu BLIK
  • Szybki kontakt z bankiem
  • Wygodny dostęp do oferty innych produktów banku
  • Opłacaj rachunki dzięki usłudze Qlips
  • Nowy, intuicyjny wygląd historii operacji.
     

Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. Przelew BLIK jest rodzajem polecenia przelewu lub polecenia przelewu wewnętrznego. Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!

Załóż konto on-line *

Otwórz konto

Otwieramy rachunek w PeoPay „na selfie”

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz Zostań klientem Pekao.

Krok 2.

Wybierz Załóż konto osobiste, aby zostać klientem indywidualnym.

Krok 3.

Kliknij w Otwórz nowe konto.

Krok 4.

Uzupełnij swoje dane i ustal login oraz zaakceptuj informację administratora danych oraz regulamin.
Nadany login będzie potrzebny do ewentualnego logowania do wniosku o założenie konta.
Na wskazany numer telefonu otrzymasz od banku SMS z hasłem tymczasowym.

Krok 5.

Wprowadź hasło tymczasowe.
Następnie ustal hasło, które będzie docelowe do logowania się do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 6.

Wybierz produkty, z których chcesz korzystać, np. kartę wielowalutową, konto oszczędnościowe.
W przypadku karty masz możliwość wybrania jej wizerunku.
Na dole strony możesz wprowadzić kod rekomendacyjny, który ewentualnie otrzymałeś.

Krok 7.

Wybierz Selfie i zdjęcie dowodu osobistego.
Kliknij Dalej.

Krok 8.

Wyraź zgodę na przetwarzanie Twojego wizerunku w celu weryfikacji Twojej tożsamości.

Krok 9.

Po wybraniu Rozpocznij pojawi się prośba o wyrażenie zgody na dostęp aplikacji do aparatu. Zgoda jest niezbędna do wykonania zdjęcia dowodu i nagrania selfie.

Krok 10.

Zrób zdjęcie najpierw tyłu, a następnie przodu dowodu.

Krok 11.

Wykonaj trzy losowe nagrania twarzy – gesty wykonuj całą głową, a nie tylko oczami (nie dotyczy mrugania).
Po wykryciu twarzy pojawia się komunikat o przygotowaniu do gestu i z odliczaniem od 3 do 0.
Po zakończeniu odliczania zaczyna się nagranie twarzy (pojawia się czerwona kropka i znika tekst „Przygotuj się na gest”).

Krok 12.

Poczekaj na weryfikację Twojej tożsamości.

Krok 13.

Sprawdź swoje dane pobrane z dowodu osobistego.

Krok 14.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 15.

W następnym kroku wyświetlimy proponowany oddział, w którym zostanie otwarty Twój rachunek (możliwy do zmiany).

Krok 16.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 17.

Jesteśmy w trakcje przygotowania Twojego nowego rachunku do uruchomienia.
Po poprawnej weryfikacji komunikat zmieni się z koloru niebieskiego na zielony.

Krok 18.

Wyświetlona zostanie umowa z Twoim numerem klienta.
Wybierz Otwórz, aby zapoznać się z umową.
Wpisz kod SMS i wybierz Zawieram umowę.

Krok 19.

Następny krok to podsumowanie procesu otwarcia konta.

Po wybraniu Kontynuuj w PeoPay przejdziesz do zalogowania do aplikacji PeoPay.

Otwieramy rachunek w PeoPay z weryfikacją tożsamości w oddziale

Krok 1.

Jeśli podczas otwierania konta w PeoPay wybrałeś weryfikację tożsamości w oddziale przejdź do kolejnego ekranu.

Krok 2.

Wypełnij dane osobowe z dowodu osobistego.

Krok 3.

Wprowadzone dane zostaną automatycznie wyświetlone jako wzór dowodu osobistego.

Krok 4.

Uzupełnij dane adresowe i nazwisko rodowe matki.

Krok 5.

Złóż oświadczenia i zgody.

Krok 6.

Podaj nazwę miejscowości, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie najbliższą placówkę banku.

Krok 7.

Otrzymasz zaproszenie do wskazanego oddziału w celu zawarcia umowy.

Otwieramy rachunek – kontynuacja wcześniej przerwanego wniosku

Krok 1.

Jeśli wypełnianie wniosku o otwarcie konta w aplikacji PeoPay lub na www zostało przerwane podczas wypełniania, możesz go kontynuować w aplikacji.

Wybierz w Zostań klientem Pekao.

Krok 2.

Następnie wybierz „Kontynuuj wniosek”.

Krok 3.

Wpisz ustaloną wcześniej nazwę użytkownika (login).

Krok 4.

Wpisz ustanowione na początku wniosku hasło.
Po naciśnięciu Dalej będziesz mógł kontynuować rozpoczęty wcześniej wniosek.

Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ

Krok 2.

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 3.

Wpisz swój numer PESEL.

Krok 4.

Wpisz tymczasowy PIN.

Krok 5.

Ustaw hasło do Pekao24.

Krok 6.

Wprowadź kod aktywacyjny to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 7.

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.

Gratulacje!

Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Jak zlecić polecenie przelewu w aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Przelew możesz wykonać z pulpitu ze skrótu Przelew krajowy albo z menu Płatności na dole.

Krok 2.

Wypełnij odpowiednie pola: dane odbiorcy, numer rachunku odbiorcy, kwotę oraz tytuł polecenia przelewu.

Krok 3.

Sprawdź w podsumowaniu, czy wypełnione dane są poprawne i wybierz Autoryzuj przelew.

Krok 4.

Potwierdź przelew wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji, np. PIN-em do aplikacji PeoPay.

Gotowe!

Przelew zostanie zrealizowany.

Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem Android?

Dotyczy wyłącznie telefonów z systemem operacyjnym Android

Krok 1.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i na dolnym pasku kliknij w Więcej.

Krok 2.

Wybierz Metody płatności.

Krok 3.

Wybierz Google Pay, aby dodać kartę.

Krok 4.

Jeśli dodajesz kartę do Google Pay po raz pierwszy zaakceptuj zgody i regulamin.

Krok 5.

Wybierz kartę, którą chcesz dodać do płatności Google Pay.

Krok 6.

W kolejnym kroku zaakceptuj warunki korzystania z karty w Google Pay.

Krok 7.

Zweryfikuj swoją kartę wpisując kod, który wysłaliśmy SMS-em.

Krok 8.

Ustaw swoją kartę jako domyślną.

Gratulacje!

Teraz możesz płacić telefonem.

Jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji PeoPay na telefonie z systemem iOS (iPhone)?

Krok 1.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i na dolnym pasku kliknij w Więcej.

Krok 2.

Wybierz Metody płatności, a następnie wybierz Apple Pay, aby dodać kartę.

Krok 3.

Wybierz kartę w celu dodania do Twojego portfela Apple i zapoznaj się z treścią oraz zaakceptuj regulamin korzystania z kart w Apple Pay.

Krok 4.

Potwierdź dodanie karty do Apple Wallet jednorazowym kodem SMS.

Gotowe!

Możesz już korzystać z płatności zbliżeniowych Apple Pay.

Jak płacić zbliżeniowo?

Krok 1.

Odblokuj telefon.

Krok 2.

Przyłóż telefon do terminala.

Gotowe!

W przypadku transakcji powyżej 100 zł,
potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji PeoPay na terminalu.

W przypadku transakcji realizowanych PeoPay po 5 kolejnych transakcjach na kwotę do 100 zł konieczne będzie podanie na terminalu kodu PIN do aplikacji PeoPay. Po poprawnej weryfikacji PIN, będzie można ponownie wykonać do 5 kolejnych transakcji zbliżeniowych bez PIN.

Jak odblokować aplikację PeoPay?

Krok 1:

Jeśli podczas logowania do aplikacji PeoPay trzykrotnie wpiszesz błędny PIN dostęp do niej zostanie zablokowany. Naciśnij przycisk Wróć do logowania.

Krok 2:

Zostaniesz przekierowany do ekranu startowego.
Kliknij ZALOGUJ.

Krok 3:

Wprowadź numer klienta i kliknij Dalej.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 4:

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła do Pekao24 i kliknij przycisk Dalej.

Krok 5:

Wprowadź kod aktywacyjny to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 6:

Ustal swój nowy PIN do logowania do aplikacji PeoPay.

Krok 7:

Gratulacje!
Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję