Klient indywidualny - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

 

Informacje dla klientów indywidualnych

 

← powrót do strony głównej 

Warto wiedzieć

  • 21 listopada 2021 r. nastąpiło przeniesienie obsługi klientów z systemów Idea Banku S.A. do systemów Banku Pekao S.A. W tym dniu wszedł w życie aneks zawarty przez Ciebie z Bankiem Pekao S.A., dotyczący umów przenoszonych z Idea Banku S.A.
  • Migracja dotyczyła Cię wyłącznie w zakresie produktów i usług, przenoszonych z Idea Banku S.A. (w tym, co do których zawarto aneks już z Bankiem Pekao S.A.).
  • Dostęp do swoich produktów masz przez bankowość internetową Pekao24, aplikację PeoPay (jeśli obecnie masz podpisany aneks dotyczący korzystania z bankowości elektronicznej) i szeroką sieć oddziałów Banku Pekao S.A. w całej Polsce.
  • Dyspozycje do swoich produktów złożysz w bankowości internetowej Pekao24, aplikacji PeoPay, przez infolinię oraz w oddziałach Banku Pekao S.A.
  • Dokumenty, umowy, aneksy umieszczone w Idea Cloud po migracji znajdziesz w bankowości internetowej Pekao24 w sekcji e-Dokumenty.
  • Wszystkie wiadomości z Idea Cloud znajdziesz w bankowości internetowej Pekao24 w sekcji Wiadomości.
  • Możesz w pełnym zakresie korzystać z infolinii Banku Pekao S.A. w ramach posiadanych produktów i usług zgodnie z wykazem funkcji serwisów dostępnym na www.pekao.com.pl.
  • Ważne: Aktywuj nową kartę do konta do 26.11.2021 r. W tym dniu karty debetowe wydane przez Idea Bank S.A. zostaną wyłączone.

Praktyczne informacje:

  • PIN do nowej karty debetowej Banku Pekao S.A. jest taki sam jak do karty wydanej przez Idea Bank S.A. 
  • Jeśli nie pamiętasz kodu PIN do swojej karty, możesz go wygodnie zmienić samodzielnie w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
  • Nową kartę debetową Banku Pekao S.A., możesz aktywować poprzez wykonanie transakcji  w terminalu płatniczym POS lub bankomacie z potwierdzeniem transakcji kodem PIN. Transakcja nie może być zbliżeniowa.
  • Transakcje internetowe kartą możesz wykonywać dopiero po aktywowaniu tej karty w sposób opisany powyżej.
  • Jeśli korzystasz też z karty do konta firmowego, pamiętaj, że kod PIN do karty i e-PIN to dwa różne kody. Kod PIN służy do aktywacji karty i autoryzacji płatności kartą w sklepach stacjonarnych i w bankomacie, natomiast kod e-PIN służy do autoryzacji transakcji dokonywanych kartą w internecie.

 

Pierwsze kroki w Banku Pekao S.A.

 

Możesz korzystać ze swoich produktów i usług w Banku Pekao S.A. logując się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.

Zobacz instrukcje i filmy, jak korzystać ze swoich produktów i usług w Banku Pekao S.A.

Więcej filmów i instrukcji znajdziesz tutaj.

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z bankowości elektronicznej lub aplikacji wystarczy, że zawrzesz „Umowę o Pekao24” lub „Aneks do umowy dotyczący korzystania z Pekao24”. Będzie to możliwe podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

 

Najważniejsze daty w procesie migracji

 

  • Do 5 listopada 2021 r. – wysyłka kart debetowych do kont.

  • 19 listopada 2021 r. – dla kart wydanych przez Idea Bank S.A. została wyłączona usługa wpłat we wpłatomatach Euronet. Od 21.11.2021 r. możesz korzystać z wpłatomatów Banku Pekao S.A., używając nowej karty.

  • 19-22 listopada 2021 r. – termin migracji Twoich produktów do systemów Banku Pekao S.A.

  • 21 listopada 2021 r. – Twoja nowa rewolucyjna karta wielowalutowa Mastercard Debit FX jest gotowa do aktywacji, możesz z niej korzystać z PIN-em obecnej karty.

  • Od 21 listopada 2021 r. – możesz korzystać z bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay, infolinii Banku Pekao S.A. oraz oddziałów Banku Pekao S.A. 

  • 26 listopada 2021 r. – obecna karta debetowa wydana przez Idea Bank S.A. przestaje być aktywna. Pamiętaj, aby do tego dnia aktywować nową kartę.

 

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję