Mam kredyt - Klient indywidualny - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi kredytów

 



← powrót

 

Warto wiedzieć

Kredyty zostały przeniesione do Banku Pekao S.A. bez konieczności podejmowania kroków z Twojej strony.

Jeżeli masz zawarty z Bankiem Pekao S.A. „Aneks do umowy dotyczący korzystania z Pekao24” Twój kredyt będzie widoczny w bankowości  internetowej Pekao24 oraz w aplikacji PeoPay. Po zalogowaniu się do serwisu lub aplikacji, możesz sprawdzić kwotę zadłużenia, wysokość raty oraz inne warunki kredytu. Jeżeli nie zawarłeś dotychczas aneksu możesz to zrobić podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A. 

Od 22 listopada 2021 r. możesz korzystać z bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay, jeśli zawrzesz z Bankiem Pekao S.A. „Umowę o Pekao24”. Będzie to możliwe  podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

 

  • Nie zmieniły się parametry kredytu:
    • docelowy numer rachunku do spłaty kredytu,
    • oprocentowanie kredytu,
    • waluta kredytu,
    • data spłaty raty.
    • zasady wcześniejszej spłaty kredytu.
  • Informacja o rachunku do spłaty kredytu lub pożyczki. Po migracji produktów do systemów Banku Pekao S.A. spłata raty kredytu lub pożyczki nie będzie wykonywana automatycznie z Twojego rachunku przeznaczonego do spłaty zobowiązań kredytowych (ani z żadnych innych Twoich rachunków, które prowadzimy).  
  • Miesięczne zobowiązania możesz spłacać – tylko i wyłącznie – wpłacając odpowiednią kwotę na rachunek kredytu lub pożyczki podany w umowie. 
    Spłatę Twoich zobowiązań możesz realizować w formie dyspozycji przelewu lub zlecenia stałego na wskazany powyżej rachunek.
  • Raz w miesiącu, 14 dni roboczych przed datą spłaty raty oraz dodatkowo przy każdej zmianie oprocentowania będziemy wysyłać do Ciebie harmonogram spłaty. 
  • Wszystkie dyspozycje dotyczące kredytu możesz składać w formie pisemnej w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
  • Jeśli masz dodatkowe potrzeby kredytowe zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

 

Ubezpieczenia do kredytów

Po migracji dyspozycje do umowy ubezpieczeniowej możesz złożyć:

W każdym momencie możesz też złożyć dyspozycję bezpośrednio w Zakładzie Ubezpieczeń, który świadczy ochronę ubezpieczeniową.
Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Pytania i odpowiedzi.

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję