Posiadam konto - Klient indywidualny - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi kont osobistych

 



← powrót


Możesz już zarządzać swoimi rachunkami poprzez bankowość internetową Pekao24 lub aplikację PeoPay, a także przez szeroką sieć oddziałów Banku Pekao S.A. Zachęcamy do zaznajomienia się z przygotowanymi przez nas się instrukcjami i filmami, które pomogą Ci zapoznać się z naszym bankiem.

 

Jeśli jesteś już klientem Banku Pekao S.A. i korzystasz z naszych usług: 
  • Produkty z Idea Banku S.A. będą nadal widoczne w systemach Banku Pekao S.A. oddzielnie, za pomocą osobnego logowania. Uzyskasz do nich dostęp po zalogowaniu się do bankowości internetowej Pekao24 loginem wykorzystywanym przez Ciebie do logowania w Idea Cloud, poprzedzonym ib (małe litery, bez znaków specjalnych).
  • W aplikacji PeoPay możesz mieć dostęp tylko do rachunków aktywnych w ramach jednego loginu, dla którego aktywowano aplikację.
  • Jeśli chcesz w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay widzieć pod jednym loginem produkty Banku Pekao S.A. i produkty przeniesione z Idea Banku S.A. – złóż dyspozycję u doradcy w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Konta osobiste

Twoje rachunki przenieśliśmy z tym samym numerem.

Korzystających z Konta Idealnego obowiązuje Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych, załączona do podpisanego przez Ciebie aneksu.
  • 0 zł za prowadzenie konta, bez żadnych dodatkowych warunków
  • 0 zł za obsługę rewolucyjnej karty debetowej wielowalutowej Mastercard Debit FX umożliwiającej bezpośrednie płatności z konta w EUR, USD, GBP, CHF
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów przy placówkach Banku Pekao S.A.
  • 0 zł za 5 pierwszych wypłat gotówki w miesiącu z bankomatów innych banków w Polsce (dla posiadaczy obecnego Konta Idealnego Prime 0zł dla wszystkich wypłat gotówki)
  • 0 zł prowizji banku za wypłaty gotówki z wszystkich bankomatów za granicą
  • 0 zł za przelewy w złotych do banków krajowych realizowane w bankowości elektronicznej (nie dotyczy polecenia przelewu natychmiastowego)

 

Zlecenia stałe i polecenia zapłaty

Zlecenia stałe i polecenia zapłaty ustawione w Idea Cloud przenieśliśmy w niezmienionej formie do Banku Pekao S.A. Możesz nimi zarządzać w kanałach zdalnych (bankowości internetowej Pekao 24 i aplikacji PeoPay), na infolinii oraz w oddziałach banku.

Wyciągi otrzymasz w taki sam sposób jak dotychczas (w formie elektronicznej w bankowości internetowej Pekao24 lub papierowo na adres korespondencyjny). Wyciągi nadal będą generowane za okres miesiąca i będą przesyłane w dacie otwarcia rachunku, np. jeśli rachunek został otwarty 15 maja to wyciągi będą generowane od 15-go danego miesiąca do 14-tego następnego miesiąca włącznie.

Dokumenty, umowy, aneksy umieszczone w Idea Cloud znajdziesz w serwisie Pekao24 w sekcji e-Dokumenty.

W systemie bankowości internetowej Pekao24 będą dostępne wyciągi historyczne, z transakcjami realizowanymi na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych od 1 stycznia 2020 r. do 20 listopada 2021 r. Dotyczy to rachunków prowadzonych w Idea Banku S.A. i aktywnych na dzień migracji. Zakres informacji dostępnych na wyciągach historycznych będzie taki sam, jak na wyciągach generowanych w systemie bankowości elektronicznej Idea Cloud.

 

Karta do konta

  • W miejsce Twojej dotychczasowej karty debetowej Idea Banku S.A. wysłaliśmy Ci rewolucyjną kartę debetową wielowalutową Mastercard Debit FX do Konta Idealnego. Korzystanie z niej będzie możliwe od 21.11.2021 r. Jeśli nowa karta nie dotarła do Ciebie do 5 listopada 2021 r. skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer 22 591 24 22, a wyślemy Ci nową kartę (infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu; koszt połączenia zgodny ze stawką operatora).
  • Z Twojej obecnej karty (wydanej przez Idea Bank S.A.) możesz korzystać do 26.11.2021 r. (jednak nie później niż do momentu aktywacji nowej karty).
  • Dla Twojej wygody kod PIN do nowej karty będzie taki sam, jak do karty, z której korzystasz obecnie. Od 21 listopada 2021 r., możliwe będzie korzystanie z nowych kart debetowych wydanych przez Bank Pekao S.A.
    W celu aktywacji karty debetowej (którą do Ciebie wysłaliśmy) wykonaj transakcję z jej użyciem, tzn. włóż ją do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź transakcję kodem PIN. Zrób to najlepiej do 26.11.2021 r.
  • Od 19.11.2021 r. dla kart debetowych wydanych przez Idea Bank S.A. nie ma możliwości wpłat we wpłatomatach Euronet. Już 21.11.2021 r. możesz zacząć korzystać z wpłatomatów Banku Pekao S.A. używając nowej karty debetowej wydanej przez Bank Pekao S.A.

 

Konto walutowe

Twoje konto walutowe zostało zmigrowane do systemów Banku Pekao S.A. bez przewalutowań, czyli stan konta będzie taki sam jak przed migracją.

 

Oferta specjalna dla klientów, którzy zaakceptowali aneks do umowy produktowej z Bankiem Pekao S.A.

Zyskaj nawet 6 800 punktów w programie Mastercard® Bezcenne® Chwile dla klientów, którzy zaakceptowali aneks do umowy produktowej z Bankiem Pekao S.A.


Jak skorzystać z promocji
Dołącz do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile, spełnij warunki oferty a otrzymasz:

  1. 3 400 punktów, które możesz wymienić na dowolny voucher o wartości 50 zł,
    jeśli m.in. zapiszesz się do programu Bezcenne Chwile w okresie do 21.01.2022 roku. 
  2. kolejne 3400 punktów, możesz je wymienić na dowolny voucher o wartości 50 zł,  jeśli zrobisz min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą Mastercard do konta w Banku Pekao S.A. w okresie do 30 dni kalendarzowych od zapisania się do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile (sprawdź w regulaminie promocji, które transakcje bezgotówkowe są uwzględniane w promocji). . 

Uwaga: Organizator zapisuje Cię do programu w okresie 14 dni roboczych od zgłoszenia przez Ciebie takiej chęci. 
Niektóre transakcje bezgotówkowe nie są zaliczane w ramach promocji. Promocja dotyczy zapisania się do programu z kartą Banku Pekao S.A. 
Jeśli w dniu zawarcia wspomnianego wyżej aneksu nie miałeś karty do konta prowadzonego w Idea Bank S.A.,  zawrzyj umowę o kartę debetową do swojego konta w okresie do 21.01.2022 roku i zapisz się do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile. Kartę zamówisz np. w bankowości internetowej Pekao24 „oferty i wnioski” lub w aplikacji PeoPay „dla Ciebie”.
Aby skorzystać z promocji, nie możesz mieć już zarejestrowanej karty Banku Pekao S.A w programie Mastercard® Bezcenne® Chwile  przed 14.06.2021 r.
Od momentu przyznania punktów w ramach promocji będą one ważne przez 6 miesięcy. Warunki promocji znajdziesz w Regulaminie oferty specjalnej „Mój aneks – Punkty na start z Bankiem Pekao S.A".  Promocja trwa do 4.01.2022 r. 


Jak dołączyć do programu

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
  2. Wybierz w menu Pekao24 OFERTY I WNIOSKI lub w PeoPay Dla Ciebie, następnie BONUSY i kliknij w ZAPISZ SIĘ
  3. Wypełnij formularz rejestracji, wyraź zgody na udział w programie i zatwierdź klikając w ZAPISZ SIĘ. 
  4. Otrzymasz powiadomienie o zapisaniu się do programu. Wszystkie Twoje karty Mastercard i aplikacja PeoPay* zostaną automatycznie zarejestrowane.
  5. Zaloguj się do programu na bezcennechwile.pl, wybierz swój cel czyli nagrodę związaną z Twoją pasją.
  6. Płać kartami Mastercard Banku Pekao S.A. lub aplikacją PeoPay i zbieraj punkty wszędzie i szybciej.
  7. Odbieraj nagrody i realizuj swoją pasję

* Płatność za pomocą aplikacji PeoPay przy wykorzystaniu płatności zbliżeniowej telefonem z użyciem zarejestrowanej w Programie karty Mastercard naszego banku, jednak bez uwzględniania transakcji realizowanych przy pomocy BLIK


Dlaczego warto zapisać się do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile
Mastercard® Bezcenne® Chwile to program dla indywidualnych klientów Banku, którzy posiadają, karty płatnicze Mastercard®, Maestro oraz aplikację PeoPay. W Programie otrzymujesz nagrody dzięki płatnościom w punktach handlowo-usługowych w Polsce oraz za zakupy internetowe.
Każda transakcja kartą lub PeoPay* jest nagradzana. Czas spędzony nawet na najdrobniejszych zakupach przybliża Cię do czasu spędzonego na tym, co lubisz robić najbardziej – realizacji indywidualnych pasji.

Możesz wybierać nagrody (pasje) spośród takich pasji jak rozrywka, podróże, sport, kulinaria, zakupy, dziecko, dom czy pomaganie. Wybierz swój cel na który zbierasz punkty. Możesz go zmienić w dowolnym czasie trwania programu. Aktualna lista nagród dostępna jest po zalogowaniu na bezcennechwile.pl
 

Klienci Banku Pekao S.A. zyskują więcej niż inni!
Z Bankiem Pekao S.A. zbierasz do 4 razy więcej punktów niż standardowo - za każde wydane 50 zł na terytorium Polski otrzymasz:

  • 2 pkt za płatność kartą do konta lub aplikacją PeoPay,
  • 4 pkt za płatność kartą kredytową.

Szczegóły w regulaminie oferty specjalnej

Zbierasz punkty płacąc w punktach usługowo-handlowych w Polsce oraz w internecie. A dzięki ofertom Partnerów Programu jeszcze szybciej zbierzesz punkty i zdobędziesz nagrody. Za płatności u Partnerów dostaniesz jeszcze więcej punktów.
 

Organizatorem promocji jest Mastercard Europe S.A.
Lista Partnerów na stronie bezcennechwile.mastercard.pl/partnerzy
Więcej szczegółów o programie.


Lokata powitalna NA START

Lokata z oprocentowaniem promocyjnym wynoszącym 1% w skali roku dla kwoty od 500 zł do 50 tys. zł na okres 2 miesięcy. Oprocentowane jest stałe i zostanie naliczone na koniec okresu lokaty.

 


Udostępnimy Ci lokatę, jeśli między 14 czerwca 2021 r. a do 8 sierpnia 2021 r. (włącznie) podpisałeś aneks do wymienionych w nim umów produktowych dotyczących konta osobistego i konta oszczędnościowego, karty debetowej oraz umowy o bankowość elektroniczną. Na dzień przeniesienia do systemów Banku Pekao S.A. Twoich produktów musisz wyrazić zgody (w tym zgody marketingowe) opisane w regulaminie promocji oraz posiadać co najmniej jeden rachunek oszczędnościowo- rozliczeniowy lub rachunek oszczędnościowy. W ramach promocji możesz otworzyć jedną Lokatę powitalną NA START.

Lokatę powitalną NA START będziesz mógł otworzyć od 26 listopada 2021 r. do 10 stycznia 2022 r.:

  • samodzielnie w serwisie Pekao24 lub w aplikacji  PeoPay lub
  • w dowolnej placówce Banku Pekao S.A.

Lokatę znajdziesz w zakładce OFERTY I WNIOSKI (w bankowości internetowej Pekao24) lub DLA CIEBIE (w aplikacji PeoPay), w sekcji LOKATY wybierając „Załóż lokatę” na kaflu LOKATA PROMOCYJNA.
 


Sprawdź wszystkie zasady promocji w jej regulaminie.

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję