Mikroprzedsiębiorstwa
Przenieśliśmy produkty i usługi Twojej firmy z systemów Idea Banku S.A., do systemów Banku Pekao S.A.
Od 20.11.2021 r. Twoją firmę obowiązuje nowa dokumentacja umowna dotycząca obsługi produktów i usług w Banku Pekao S.A. Tę dokumentację udostępniliśmy w Idea Cloud i przenieśliśmy do serwisu Pekao24.
Przenieśliśmy wyłącznie produkty i usługi Twojej firmy przejęte z Idea Banku S.A.
Ważne: Aktywuj nową kartę do konta do 26.11.2021 r. W tym dniu karty debetowe wydane przez Idea Bank S.A. zostaną wyłączone.
Praktyczne informacje:
• PIN do nowej karty debetowej Banku Pekao S.A. jest taki sam jak do karty wydanej przez Idea Bank S.A.
• Jeśli nie pamiętasz kodu PIN do swojej karty lub karta została zablokowana, w Twoim imieniu właściciel lub pełnomocnik firmy może zawnioskować o wydanie duplikatu kodu PIN do Twojej karty – w oddziale lub kontaktując się z doradcą obsługującym Twoją firmę.
• PIN do nowej karty kredytowej Banku Pekao S.A. wysłaliśmy pocztą. Jeśli nie dotarł do Ciebie, odwiedź dowolny oddział naszego banku lub skontaktuj się z doradcą Twojej firmy.
• Nową kartę debetową Banku Pekao S.A., możesz aktywować poprzez wykonanie transakcji w terminalu płatniczym POS lub w bankomacie z potwierdzeniem transakcji kodem PIN. Transakcja nie może być zbliżeniowa.
• Transakcje internetowe nową kartą możesz wykonywać dopiero po aktywowaniu tej karty w sposób opisany powyżej.
• Pamiętaj, że kod PIN do karty i e-PIN to dwa różne kody. Kod PIN służy do aktywacji karty i autoryzacji płatności kartą w sklepach stacjonarnych i w bankomacie, natomiast kod e-PIN służy do autoryzacji transakcji dokonywanych kartą w internecie.
• e-PIN wysłaliśmy do Ciebie SMS-em. Jeśli nie posiadasz lub nie pamiętasz kodu e-PIN, skontaktuj się z infolinią Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu: 22 591 24 22 a wyślemy Ci ponownie kod e-PIN w wiadomości SMS.
Warto wiedzieć
Zapoznaj się z poniższą sekcją pytań i odpowiedzi
-
FAQ
-
Co z realizacją przelewów?
Przelewy zlecone w serwisie Idea Cloud lub aplikacji mobilnej Idea Banku S.A. 19.11.2021 r. po godz. 12.00 zostały przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, tj. 22.11.2021 r., w systemach Banku Pekao S.A.
Więcej informacji -
Co z numerami rachunków?
Numery rachunków Twojej firmy nie zmieniły się. Pełnomocnictwa udzielone do rachunków pozostają w mocy.
-
Jak będą działać karty?
- Karty kredytowe wydane przez Idea Bank S.A. zostaną wyłączone 22.11.2021 r., a karty debetowe 26.11.2021 r.
- Karty kredytowe i debetowe Banku Pekao S.A. możesz aktywować już 21.11.2021 r.
Więcej informacji
-
Z jakiej bankowości elektronicznej będę korzystać po migracji i jak się do niej zalogować po raz pierwszy?
- Wysłaliśmy do Ciebie informację, z której bankowości elektronicznej będziesz korzystać. Będzie to albo serwis Pekao24 i aplikacja PeoPay albo serwis PekaoBiznes24 – wiadomość znajdziesz w e-mailu z 18/19.10.2021 r.
- Do bankowości internetowej Pekao24, aplikacji PeoPay, bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 zalogujesz się swoim dotychczasowym loginem używanym w Idea Cloud, poprzedzając go literami ib.
Więcej informacji
-
Co z Chmurą Faktur?
19.11.2021 r. została wyłączona integracja Idea Cloud z Chmurą Faktur oraz Chmury Faktur z usługami Tax Care. Zalogować się do Chmury Faktur możesz tylko bezpośrednio na stronie www.chmurafaktur.pl, a do usług Tax Care tylko bezpośrednio w aplikacji udostępnionej przez Tax Care S.A. lub następcę prawnego tej spółki.
-
Co jeśli moja firma przed migracją już korzystała z usług Banku Pekao S.A.?
Po migracji produkty przeniesione z Idea Banku S.A. będą widoczne w systemach Banku Pekao S.A. oddzielnie od dotychczasowych produktów Banku Pekao S.A.:
- zmigrowane produkty zobaczysz, gdy zalogujesz się loginem wykorzystywanym do logowania do Idea Cloud, poprzedzając go literami ib,
- dotychczasowe produkty Banku Pekao S.A. zobaczysz, gdy zalogujesz się loginem do serwisów i aplikacji naszego banku.
W aplikacji PeoPay możesz mieć dostęp tylko do rachunków aktywnych w ramach jednego loginu, dla którego aktywowano aplikację.
Jeśli chcesz w bankowości internetowej Pekao24/PekaoBiznes24 i w aplikacji PeoPay widzieć pod jednym loginem produkty Banku Pekao S.A. i produkty przeniesienione z Idea Banku S.A. – po 22.11.2021 r. złóż dyspozycję u doradcy w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
-
Najważniejsze daty w procesie migracji
|
Pierwsze kroki w Pekao
Tutaj dowiesz się więcej o zmianach w zakresie produktów i usług, z których korzysta Twoja firma:
|
Masz pytanie?
Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi.
Zapraszamy również do szerokiej sieci naszych oddziałów, których lista dostępna jest na stronie:
Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A.