Konto firmowe - Mikroprzedsiębiorstwa - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi kont firmowych

 



← powrót

 

Zarządzaj rachunkami firmy przez:

18/19 października wysłaliśmy do Ciebie e-mail z informacją z której bankowości będziesz korzystać -Pekao24 czy PekaoBiznes24. Dobór serwisu został przemyślany i odpowiada potrzebom Twojej firmy. Oba serwisy są bardzo nowoczesne.

Warto wiedzieć

 

  • Wszystkie elektroniczne serwisy Idea Banku S.A. – bankowość elektroniczna Idea Cloud, aplikacja mobilna i bankowość telefoniczna zostały wyłączone.
  • Integracja Idea Cloud z Chmurą Faktur oraz Chmury Faktur z usługami Tax Care została wyłączona. Zalogować się do Chmury Faktur możesz tylko bezpośrednio na stronie www.chmurafaktur.pl, a do usług Tax Care tylko bezpośrednio w aplikacji udostępnionej przez Tax Care S.A. lub następcę prawnego tej spółki.
  • Przelewy zlecone w serwisie Idea Cloud lub aplikacji mobilnej 19.11.2021 r. po godz. 12.00 zostały przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, tj. 22.11.2021 r., w systemach Banku Pekao S.A.
  • Do rachunków firmy masz dostęp po zalogowaniu do bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 (zależnie od tego, do którego serwisu zostały przeniesione produkty Twojej firmy).
  • Wszystkie wiadomości z Idea Cloud zostały przeniesione odpowiednio:
    - do serwisu Pekao24 do sekcji Wiadomości,
    - do serwisu PekaoBiznes24 do sekcji Komunikacja, wiadomości.
  • Możesz w pełnym zakresie korzystać z infolinii Banku Pekao S.A. w ramach produktów i usług Twojej firmy zgodnie z wykazem funkcji serwisów dostępnym na www.pekao.com.pl.

 

Rachunki

Rachunki „Konto Zyskowne Biznes” oraz „Konto Oszczędnościowe – Biznes” będziemy prowadzić jako rachunki „Dobry Zysk dla Firmy”.
Oprocentowanie oraz numery rachunków nie zmieniły się. Pełnomocnictwa udzielone do rachunków pozostaną w mocy.

Rachunki będziemy obsługiwać zgodnie z:
  • Regulaminem prowadzenia rachunków bankowych, debetowych kart płatniczych oraz lokat terminowych dla Biznesu w Banku Pekao S.A.,
  • Tabelą opłat i prowizji dla Biznesu w zakresie rachunków przejętych z Idea Bank S.A.
Dokumenty znajdziesz w sekcji "Pytania i odpowiedzi".

 

Zlecenia stałe i zlecenia do realizacji z datą przyszłą

Zlecenia stałe i zlecenia do realizacji z datą przyszłą ustawione w Idea Cloud przenieśliśmy w niezmienionej formie do systemów Banku Pekao S.A. Możesz nimi zarządzać w kanałach zdalnych (w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay lub w bankowości elektronicznej PekaoBiznes24), na infolinii oraz w oddziałach banku.

Zlecenia z przyszłą datą realizacji oraz zlecenia stałe przenieśliśmy z Idea Cloud do serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay (z wyłączeniem zleceń stałych z częstotliwością dzienną). Oba typy zleceń zostały skierowane do realizacji bez konieczności wykonania dodatkowych czynności po Twojej stronie.

W PekaoBiznes24 zlecenia z przyszłą datą realizacji zostały skierowane do realizacji bez konieczności wykonania dodatkowych czynności po Twojej stronie, natomiast zlecenia stałe będą wymagały Twojej autoryzacji.

 

Wyciągi

Wyciągi otrzymasz w taki sam sposób jak dotychczas (elektronicznie w bankowości internetowej Pekao24/PekaoBiznes24 lub papierowo na adres korespondencyjny). Wyciągi będą generowane ostatniego dnia każdego miesiąca i będą przesyłane na formularzu obowiązującym w Banku Pekao S.A.

W bankowości elektronicznej Pekao24/PekaoBiznes24 będą dostępne:

  • wyciągi historyczne z transakcjami realizowanymi na rachunkach prowadzonych w Idea Banku S.A. od 1.01.2020 r. do 19.11.2021 r. (włącznie). Zakres informacji dostępnych na wyciągu nie zmieni się.
  • wyciągi z transakcjami realizowanymi na rachunkach po migracji (z wyjątkiem wyciągów z rachunków VAT dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24).

Wyciągi z informacjami o transakcjach realizowanych na rachunkach prowadzonych w Idea Banku S.A. przed 1.01.2020 r., a także wyciągi z rachunków VAT z transakcjami realizowanymi na tych rachunkach po migracji (dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24) udostępnimy na Twój pisemny wniosek.

Zobacz jak uzyskać dostęp do Historii wyciągów →

 

Przelewy krajowe i zagraniczne

Przelewy zrealizujesz w:
  • w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay lub w bankowości elektronicznej PekaoBiznes24,
  • dzwoniąc na infolinię Banku Pekao S.A.,
  • w dowolnym oddziale banku.

 

    • W bankowości elektronicznej zlecisz następujące typy przelewów krajowych i zagranicznych:

W bankowości elektronicznej
Pekao24 zlecisz:

W bankowości elektronicznej
PekaoBiznes24 zlecisz:

Przelewy krajowe

  • przelew krajowy Elixir – zwykły (w tym przelew do US i ZUS),
  • przelew w mechanizmie podzielonej płatności (SPLITPayment) – wewnętrzny, Elixir,
  • przelew ExpressElixir.

Dodatkowo w aplikacji PeoPay zrealizujesz przelew na telefon – BLIK.

  • przelew wewnętrzny,
  • przelew krajowy Elixir – zwykły (w tym przelew do US i ZUS), pilny,
  • przelew krajowy Sorbnet,
  • przelew w mechanizmie podzielonej płatności (SPLITPayment) – wewnętrzny, Elixir, Sorbnet,
  • przelew ExpressElixir,
  • przelew na telefon – BLIK.

Przelewy zagraniczne

  • przelew wewnętrzny z przewalutowaniem,
  • przelew SEPA,
  • przelew SWIFT – zwykły, pilny, express.
  • przelew wewnętrzny z przewalutowaniem,
  • przelew SEPA,
  • przelew Target2,
  • przelew SWIFT – zwykły, pilny, express.

 

Obowiązujący kod SWIFT: PKOPPLPWXXX.

Godziny graniczne realizacji przelewów znajdziesz w załączniku nr. 1 do „Regulaminu prowadzenia rachunków bankowych, debetowych kart płatniczych oraz lokat terminowych dla Biznesu w Banku Pekao S.A.”

 

Dokumenty, umowy i aneksy

Dokumenty, umowy i aneksy umieszczone w Idea Cloud znajdziesz:
  • w serwisie Pekao24 w sekcji e-Dokumenty,
  • w serwisie PekaoBiznes24 nie będą dostępne zaraz po migracji. Intensywnie pracujemy, aby udostępnić taką funkcjonalność.
Więcej informacji o rachunkach znajdziesz w Informatorze dla Mikroprzedsiębiorstw, zamieszczonym w sekcji "Pytania i odpowiedzi".

 

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi.
Zapraszamy również do szerokiej sieci naszych oddziałów, których lista dostępna jest na stronie:
Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję