Małe i średnie przedsiębiorstwa - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Małe i średnie przedsiębiorstwa

 

← powrót do strony głównej 

Przenieśliśmy produkty i usługi Twojej firmy z systemów Idea Banku S.A. do systemów Banku Pekao S.A. 

Od 20.11.2021 r. Twoją firmę obowiązuje nowa dokumentacja umowna dotycząca obsługi produktów i usług w Banku Pekao S.A. Tę dokumentację udostępniliśmy w sekcji „Pytania i odpowiedzi”.

Przenieśliśmy wyłącznie produkty i usługi Twojej firmy przejęte z Idea Banku S.A.

Ważne: Aktywuj nową kartę do konta do 26.11.2021 r. W tym dniu karty debetowe wydane przez Idea Bank S.A. zostaną wyłączone.

Praktyczne informacje:

  • PIN do nowej karty debetowej Banku Pekao S.A. jest taki sam jak do karty wydanej przez Idea Bank S.A. 
  • Jeśli nie pamiętasz kodu PIN do swojej karty lub karta została zablokowana, w Twoim imieniu właściciel lub pełnomocnik firmy może zawnioskować o wydanie duplikatu kodu PIN do Twojej karty – w oddziale lub kontaktując się z doradcą obsługującym Twoją firmę.
  • PIN do nowej karty kredytowej Banku Pekao S.A. wysłaliśmy pocztą. Jeśli nie dotarł do Ciebie, odwiedź dowolny oddział naszego banku lub skontaktuj się z doradcą Twojej firmy. 
  • Nową kartę debetową Banku Pekao S.A., możesz aktywować poprzez wykonanie transakcji  w terminalu płatniczym POS lub w bankomacie z potwierdzeniem transakcji kodem PIN. Transakcja nie może być zbliżeniowa.
  • Transakcje internetowe nową kartą możesz wykonywać dopiero po aktywowaniu tej karty w sposób opisany powyżej.
  • Pamiętaj, że kod PIN do karty i e-PIN to dwa różne kody. Kod PIN służy do aktywacji karty i autoryzacji płatności kartą w sklepach stacjonarnych i w bankomacie, natomiast kod e-PIN służy do autoryzacji transakcji dokonywanych kartą w internecie.
  • e-PIN wysłaliśmy do Ciebie SMS-em. Jeśli nie posiadasz lub nie pamiętasz kodu e-PIN, skontaktuj się z infolinią Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu: 22 591 24 22 a wyślemy Ci ponownie kod e-PIN w wiadomości SMS.

Warto wiedzieć

Zapoznaj się z poniższą sekcją pytań i odpowiedzi

  • FAQ

    • Co z realizacją przelewów?

      Przelewy zlecone w serwisie Idea Cloud lub aplikacji mobilnej Idea Banku S.A. 19.11.2021 r. po godz. 12.00 zostaną przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, tj. 22.11.2021 r., w systemach Banku Pekao S.A.

      Więcej informacji

    • Co z numerami rachunków?

      Numery rachunków Twojej firmy nie zmieniły się. Pełnomocnictwa udzielone do rachunków pozostają w mocy.

      Więcej informacji

    • Jak będą działać karty?

      • Karty kredytowe wydane przez Idea Bank S.A. zostaną wyłączone 22.11.2021 r., a karty debetowe 26.11.2021 r. 
      • Karty kredytowe i debetowe Banku Pekao S.A. możesz aktywować już 21.11.2021 r.

        Więcej informacji

       

    • Z jakiej bankowości elektronicznej będę korzystać po migracji i jak się do niej zalogować po raz pierwszy

      Będziesz korzystać z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Zalogujesz się do niej swoim dotychczasowym loginem używanym w Idea Cloud, poprzedzając go literami ib.

      Więcej informacji

    • Co z Chmurą Faktur?

      19.11.2021 r. została wyłączona integracja Idea Cloud z Chmurą Faktur oraz Chmury Faktur z usługami Tax Care. Do Chmury Faktur można się zalogować tylko bezpośrednio na stronie www.chmurafaktur.pl, a do usług Tax Care tylko bezpośrednio w aplikacji udostępnionej przez Tax Care S.A. lub następcę prawnego tej spółki.

    • Co jeśli moja firma przed migracją była klientem Banku Pekao S.A.?

      Po migracji produkty przejęte z Idea Banku S.A. będą widoczne w systemach Banku Pekao S.A. oddzielnie od produktów, które Twoja firma posiadała dotychczas w Banku Pekao S.A.:

      • zmigrowane produkty zobaczysz, gdy zalogujesz się loginem wykorzystywanym do logowania do Idea Cloud, poprzedzając go literami ib,
      • dotychczasowe produkty Banku Pekao S.A. zobaczysz, gdy zalogujesz się dotychczasowym loginem do serwisu PekaoBiznes24. 

      Jeśli chcesz w bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 widzieć pod jednym loginem produkty Banku Pekao S.A. i produkty przeniesione z Idea Banku S.A. – po 22.11.2021 r. złóż dyspozycję u doradcy w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Najważniejsze daty w procesie migracji

 

  • Do 5 listopada 2021 r. – wysłaliśmy nowe karty debetowe i kredytowe, które zastąpią dotychczasowe karty.

  • 19 listopada 2021 r. – dla kart wydanych przez Idea Bank S.A. wyłączona została usługa wpłat we wpłatomatach Euronet. Już od 21.11.2021 r. możesz korzystać z wpłatomatów Banku Pekao S.A., używając nowej karty.

  • 19-21 listopada 2021 r. – przenosiliśmy produkty Twojej firmy do Banku Pekao S.A.

  • 21 listopada 2021 r. – karty Banku Pekao S.A. są gotowe do aktywacji. Z nowej karty debetowej możesz korzystać z PIN-em dotychczasowej karty; PIN do nowej karty kredytowej otrzymasz pocztą.

  • 21 listopada 2021 r. – karty Banku Pekao S.A. są gotowe do aktywacji. Z nowej karty debetowej możesz korzystać z PIN-em obecnej karty; PIN do nowej karty kredytowej wysłaliśmy pocztą.

  • Od 21 listopada 2021 r. – zacznij korzystać z bankowości elektronicznej.

  • 22 listopada 2021 r. – karta kredytowa wydana przez Idea Bank S.A. przestanie być aktywna. Pamiętaj, aby do tego dnia aktywować nową kartę.

  • 26 listopada 2021 r. – karta debetowa wydana przez Idea Bank S.A. przestanie być aktywna. Pamiętaj, aby do tego dnia aktywować nową kartę.

Pierwsze kroki w Pekao

Tutaj dowiesz się więcej o zmianach w zakresie produktów i usług, z których korzysta Twoja firma:

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi. Po migracji zapraszamy również do szerokiej sieci naszych oddziałów, których lista dostępna jest na stronie:
Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję