Aplikacja mobilna

Integracja działalności maklerskiej

Jak korzystać z aplikacji mobilnej

Dotychczasowy serwis

Serwis mobilny CDMMobile - uproszczona wersja serwisu internetowego dostępna na telefonach komórkowych pod adresem m.cdm24.pl.

Serwis będzie dostępny do 2 lipca 2021 r.

Nowy serwis

Do aplikacji będziesz mógł się zalogować od 5 lipca 2021 r., po zmianie w systemie internetowym Pekao24 statusu serwisu "Aplikacja mobilna" na "Aktywny".

Aplikacja mobilna Pekao24Makler - w pełni funkcjonalna aplikacja mobilna dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android i iOS, która zapewnia szybki i wygodny dostęp do usług maklerskich. Aplikację możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.

Aby zacząć z niej korzystać na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS i Android:

  • aktywuj usługę w systemie internetowym Pekao24 www.pekao24.pl - w zakładce Ustawienia, obsługa serwisów należy zmienić status serwisu "Aplikacja mobilna" na "Aktywny",
  • w kolejnym kroku przejdź do zakładki Ustawienia > Aplikacja mobilna i zamów link z dostępem do sklepu właściwego dla Twojego urządzenia mobilnego i zainstaluj aplikację na urządzeniu mobilnym. Podczas aktywacji musisz ustawić PIN, który będziesz wykorzystywał do autoryzacji operacji składanych w tej aplikacji.

Aby skorzystać z możliwości aplikacji mobilnej Pekao24Makler:

  • Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store,
  • Uruchom aplikację i wprowadź swój numer Klienta oraz hasło i kliknij przycisk ZALOGUJ
    Proces logowania do aplikacji mobilnej przebiega analogicznie jak logowanie do serwisu internetowego, przy użyciu posiadanego numeru Klienta i ustanowionego samodzielnie hasła,
  • Aktywuj aplikację po zalogowaniu jeżeli chcesz mieć możliwość składania dyspozycji i zleceń. W innym przypadku możesz pasywnie bez możliwości realizacji dyspozycji mieć wgląd w swój rachunek czy notowania.

Operację aktywacji zatwierdzisz kodem SMS, który wysyłany jest bezpłatnie na numer podanego w systemach BM Pekao telefonu do SMS.

Instrukcje