Komunikat dotyczący przeglądarki Internet Explorer
Z uwagi na Twoje bezpieczeństwo, przeglądarka Internet Explorer, z której obecnie korzystasz, nie jest już obsługiwana na tej stronie. Nie wystarcza również, aby zawartość serwisu wyświetlała się poprawnie. Zainstaluj i korzystaj z najnowszej wersji Microsoft Edge, Google Chrome lub Mozilla Firefox. Pakiety instalacyjne znajdziesz na stronach producentów.
Porozmawiaj z doradcą
Płatności bezgotówkowe
w firmie ułatwią życie
Tobie i Twoim Klientom!
Wybierz terminal płatniczy
w Banku Pekao S.A.
sprawdź, jak zamówić terminal
To Twój pierwszy terminal płatniczy?
W naszej ofercie zyskujesz bezpłatny najem terminala przez 2 lata1.
Twoje korzyści:
0 zł za dzierżawę terminala przez 24 miesiące w ramach współpracy banku z Fundacją Polska Bezgotówkowa
0% prowizji rozliczeniowej przez 12 miesięcy (do kwoty 100 000 zł obrotu na jednym terminalu)
0 zł opłaty od transakcji przez 12 miesięcy
sprawdź, jak zamówić terminal
Posiadasz już terminal u innego Agenta Rozliczeniowego?
Przenieś usługi do Banku Pekao S.A.
Twoje korzyści:
1 zł za dzierżawę terminala przez 2 lata
0,70% prowizji od transakcji i opłata transakcyjna tylko 0,04 zł
sprawdź, jak zamówić terminal
Zostaw swój numer!
Oddzwonimy i pomożemy w wyborze.
Potwierdzam zapoznanie się z informacją Administratora Danych. Administratorem Danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul Żubra 1.* Rozwiń pełną treść: * Rozwiń
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia przez bank w rozmowach telefonicznych informacji o charakterze marketingowym. Informacja o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych dla celów marketingowych jest dobrowolne.* Rozwiń
*pola obowiązkowe
Potwierdzam zapoznanie się z informacją Administratora Danych. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator danych: Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żubra 1 (dalej również jako "Bank"). Dane kontaktowe Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email info@pekao.com.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.pekao.com.pl/kontakt, telefonicznie pod numerem 519 222 222, (22) 59 12 232 lub pisemnie: Bank Pekao SA - Centrala, ul Żubra 1, 01-066 Warszawa. U Administratora Danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email: IOD@pekao.com.pl lub pisemnie: Bank Pekao SA - Centrala, ul Żubra 1, 01-066 Warszawa. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: marketingu produktów i usług Banku, w tym w celach analitycznych i profilowania - podstawą prawną przetwarzania jest udzielona przez Panią/Pana zgoda. Odbiorcy danych Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora (m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym) - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie z polecenia administratora. Szczegółowe informacje na temat odbiorców danych znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.pekao.com.pl Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy Pani/ Pana dane osobowe mogą być przekazywane także do niektórych podwykonawców dostawców systemów informatycznych, tj. odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, co do których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych. Przekazywanie danych osobowych odbywa się na podstawie standardowych klauzul ochrony danych. Odbiorcy z siedzibą w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym wdrożyli odpowiednie lub właściwe zabezpieczenia Pani/ Pana danych osobowych. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Na Pani/Pana wniosek administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody - przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych lub z Inspektorem Ochrony Danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej Informacja o wymogu podania danych Podanie danych osobowych dla celów marketingowych jest dobrowolne Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym profilowanie dla określania preferencji lub potrzeb w zakresie produktów lub usług oraz przedstawienia odpowiedniej oferty, przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul Żubra 1 ("Bank"), jako administratora, w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Banku oraz na kontakt telefoniczny, w celu przedstawiania przez Bank w rozmowach telefonicznych informacji o charakterze marketingowym oraz używania przez Bank automatycznych systemów wywołujących w celu marketingu bezpośredniego. Na podstawie niniejszej zgody mogą być przetwarzane przez Bank następujące rodzaje Pana/Pani danych osobowych: identyfikacyjne, teleadresowe, dotyczące sytuacji ekonomicznej, poziomu wykształcenia oraz posiadanych produktów finansowych. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/am/ poinformowany/a/ o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie. Przyjmuję do wiadomości, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, w celu przedstawienia przez Bank w rozmowach telefonicznych informacji o charakterze marketingowym. Informacja o wymogu podania danych Podanie danych osobowych dla celów marketingowych jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym profilowanie dla określania preferencji lub potrzeb w zakresie produktów lub usług oraz przedstawienia odpowiedniej oferty, przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul Żubra 1 ("Bank"), jako administratora, w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Banku oraz na kontakt telefoniczny, w celu przedstawiania przez Bank w rozmowach telefonicznych informacji o charakterze marketingowym oraz używania przez Bank automatycznych systemów wywołujących w celu marketingu bezpośredniego. Na podstawie niniejszej zgody mogą być przetwarzane przez Bank następujące rodzaje Pana/Pani danych osobowych: identyfikacyjne, teleadresowe, dotyczące sytuacji ekonomicznej, poziomu wykształcenia oraz posiadanych produktów finansowych. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/am/ poinformowany/a/ o prawie do jej wycofania w dowolnym momencie. Przyjmuję do wiadomości, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Dodatkowe benefity
bezpłatna instalacja
i deinstalacja terminala
bezpłatne szkolenie
personelu
bezpłatny
serwis
spersonalizowany logotyp
na wydruku
środki na koncie na drugi dzień w przypadku posiadania rachunku w Banku Pekao S.A.
bezpłatne korzystanie z DCC i Cashback. Dodatkowy przychód z tych usług.
dedykowane informacje
na wydruku
(np. numer polisy ubezpieczeniowej, numer listu przewozowego)
faktura w formie
elektronicznej
możliwość zyskania do 2000 zł za otwarcie konta z terminalem2
sprawdź, jak zamówić terminal
Terminale specjalnie dla Ciebie
MiniPOS PAX A50
Najnowszy, przenośny terminal płatniczy. Benefity:
Nowoczesny wygląd urządzenia – terminal wygląda jak telefon i wywołuje pozytywne reakcje wśród płacących
Wiele sposobów łączności LTE, 3G, GPRS, WiFi
Łatwość w obsłudze – poruszanie się po MENU jest intuicyjne
Kompaktowość – urządzenie jest niewielkich rozmiarów, co pozwala lepiej zagospodarować przestrzeń przy kasie
Ekologiczne rozwiązanie – potwierdzenie transakcji wysyłane w formie elektronicznej zamiast papierowego wydruku
Długi czas pracy baterii, nawet powyżej 7 dni
MiniPOS PAX A50 wyróżnia przedsiębiorcę na tle konkurencji
PAX A920 lub PAX A920 PRO
Nowoczesne przenośne terminale z systemem Android.
Benefity:
Nowoczesna stylistyka, wyglądem przedniej części przypomina smartfon
Intuicyjna obsługa dotykowa, tak jak w dzisiejszych czasach obsługujemy smartfony
Czytelny duży wyświetlacz o przekątnej 5 cali
Wbudowana drukarka do potwierdzeń transakcji i raportów
Niezawodna łączność z możliwością połączenia terminala na wiele sposobów, poprzez: LTE, 3G, GPRS, jak również WiFi
Długi czas pracy na baterii, która pozwala na pracę bez podłączenia do ładowania nawet kilkukrotnie dłużej niż terminale poprzednich generacji
Jak złożyć wniosek o terminal płatniczy?
Krok 1.
WNIOSEK O KONTO
Wypełnij wniosek online o konto firmowe. Wybierz weryfikację tożsamości – biometria
Krok 2.
WYBÓR TERMINALA
Składając wniosek o konto zaznacz opcję „Terminal POS”
Krok 3.
ZAMÓWIENIE
Na ostatniej stronie wniosku o konto wybierz „Zamów terminal”
Krok 4.
APLIKACJA PEKAO24
Zaloguj się do Pekao24 i wejdź w zakładkę „Oferty i wnioski”
Krok 5.
WNIOSEK O TERMINAL
Złóż wniosek o terminal POS