Omyłkowy przelew

Jak odzyskać pieniądze w przypadku przelewu na błędny numer rachunku

Jeśli składałeś w naszym banku przelew, ale na skutek Twojej pomyłki - przelew trafił nie na ten rachunek, na który powinien, możemy spróbować odzyskać Twoje pieniądze. 

Złóż w naszym banku wniosek o to, aby odbiorca zwrócił kwotę omyłkowego przelewu.
Wniosek możesz złożyć:

  • w placówce naszego banku,
  • na infolinii,
  • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Wniosek przekażemy odbiorcy przelewu lub za pośrednictwem banku odbiorcy. 

Jeżeli w ciągu 30 dni odbiorca nie zwróci kwoty przelewu, możesz złożyć w naszym banku pisemne żądanie udostępnienia Ci danych odbiorcy przelewu. Możesz wtedy spróbować odzyskać pieniądze samodzielnie.