• Infolinia Klienta Indywidualnego

      Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "1" na klawiaturze swojego telefonu.

      Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres: info@pekao.com.pl.

      обслуговування на українській мові:

      +48 22 591 22 20**

      Робочі дні 08:00 - 20:00

      ** Oплата за з'єднання згідно з цінником оператора.

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

      Menu infolinii
      6. Informacje o możliwości zawieszenia spłat rat kredytów oraz funkcjonowaniu Banku w czasie stanu epidemii
      Informacje dotyczące Tarczy Finansowej PFR dla firm i pracowników


      7. Odblokowanie dostępu do Pekao24 i PeoPay
      1. Zastrzeganie kart
      2. Obsługa bankowości Pekao24 i PeoPay
      3. Oferta Banku
      4. Obsługa kart
      5. Kredyt hipoteczny
      8. Obsługa w języku angielskim
      9. Obsługa w języku ukraińskim
    • Infolinia Klienta Premium

      Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "1" na klawiaturze swojego telefonu.

      Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres: info@pekao.com.pl.

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

      Menu infolinii 
      6. Informacje o możliwości zawieszenia spłat rat kredytów oraz funkcjonowaniu Banku w czasie stanu epidemii 
      Informacje dotyczące Tarczy Finansowej PFR dla firm i pracowników

      7. Odblokowanie dostępu do Pekao24 i  PeoPay
      1. Zastrzeganie kart
      2. Obsługa bankowości Pekao24 i PeoPay
      3. Oferta Banku
      5. Kredyt hipoteczny
      8. Obsługa w języku angielskim
      9. Obsługa w języku ukraińskim
    • Infolinia Bankowości Prywatnej

      Infolinia Bankowości Prywatnej
      Usługa bankowości telefonicznej zapewnia priorytetową realizację transakcji.
      + 48 (22) 591 20 10
      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

      Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych

      Kontakt do Dealerów Walutowych przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów Private Banking posiadających zawarte z Bankiem Umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych
       
      + 48 (22) 582 78 85
      + 48 (22) 582 78 83

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.
       
    • Infolinia Klienta Biznesowego

      Infolinia PekaoBiznes24 czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "3" na klawiaturze swojego telefonu.

      Możesz również wysłać wiadomość e-mailna adres: infolinia@pekao.com.pl.

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

      Menu infolinii 
      9. Pomoc w instalacji komponentu
      8. Informacje dotyczące Tarczy Finansowej PFR dla firm i pracowników
      1. Obsługa PekaoBiznes24
      2. Obsługa Pekao24 dla firm
      3. Oferta dla firm
      4. Oferta terminali płatniczych
      5. Obsługa i zastrzeganie kart
    • Infolinia i Obsługa Klienta Biura Maklerskiego

      Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 20.00

      Informacje o produktach i usługach Biura Maklerskiego: dostęp do informacji o posiadanym rachunku maklerskim, możliwość złożenia dyspozycji do rachunku.

       

      Zadzwoń na Infolinię

      +48 22 591 22 00
      800 105 800

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

    • Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji

      Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 21.00

      Informacja o rachunkach (bieżących, kredytowych, kart kredytowych), w przypadku których prowadzone są działania monitoringowe i windykacyjne.

    Jesteś klientem Indywidualnym bądź Premium banku Pekao S.A.? Możesz skontaktować się z nami online przez Pekao24.

    1

    Zaloguj się do bankowości elektronicznej Pekao24:

    2

    Kliknij w ikonę kontaktu przez chat, video lub audio:

    Wypełnij formularz

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

    • Dane Teleadresowe, KRS, SWIFT, LEI , NIP

      Bank Pekao SA - Centrala

      ul. Grzybowska 53/57 
      skrytka pocztowa 1008
      00-844 Warszawa

      SWIFT: PKOP PL PW 
      LEI: 5493000LKS7B3UTF7H35

      Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/57 wpisany pod numerem KRS: 0000014843 do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 526-00-06-841

    • Reklamacje

      Infolinia reklamacji: obsługa całodobowa (7 dni w tygodniu)

      Klienci będący osobami fizycznymi mogą złożyć reklamacje:

      1. w formie pisemnej - osobiście, w jednostce Banku, albo przesyłką pocztową,
      2. ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce Banku,
      3. telefonicznie,
      4. za pośrednictwem poczty elektronicznej w serwisach Pekao24.

      Dane adresowe jednostek Banku dostępne są tutaj.

      Dodatkowo pisemne reklamacje można kierować na adres:

      Bank Pekao S.A.
      Biuro reklamacji
      ul. Żwirki i Wigury 31
      02-091 Warszawa

      Jak napisać reklamację? Kliknij tutaj.

    • Informacja Administratora Danych

      Administrator danych

      Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").

      Dane kontaktowe

      Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: info@pekao.com.pl, formularz kontaktowy, telefonicznie pod numerem 801 365 365, (22) 59 12 232 lub pisemnie:

       

      Bank Pekao S.A. - Centrala,
      ul. Grzybowska 53/57,
      skrytka pocztowa 1008,
      00-950 Warszawa

       

      U administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email: IOD@pekao.com.pl lub pisemnie: Bank Pekao S.A. - Centrala, ul. Grzybowska 53/57, skrytka pocztowa 1008, 00-950 Warszawa.

       

      Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

      Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

      Dane przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów administratora danych związanych ze świadczeniem usług przez Bank.

      Odbiorcy danych

      Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom obsługującym infolinię Banku, lub świadczącym usługi wsparcia w zakresie IT - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

       

      Szczegółowe informacje na temat odbiorców danych znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.pekao.com.pl

      Okres przechowywania danych

      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

      Prawa osoby, której dane dotyczą

      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Na Pani/Pana wniosek administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, przy czym za wszelkie kolejne kopie, o które się Pani/Pan zwróci administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych Banku określonej w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych.

       

      W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

       

      Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

       

      W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.

      Informacja o wymogu podania danych

      Podanie danych osobowych w trakcie rozmowy jest dobrowolne, jakkolwiek niepodanie danych może uniemożliwić w niektórych przypadkach korzystanie ze wszystkich usług/funkcjonalności świadczonych przez Bank/Infolinię Banku.

    • Inne ważne adresy

      Biuro Maklerskie Pekao

      ul. Wołoska 18
      02-675 Warszawa

      tel. (22) 821 87 70 
      faks (22) 821 87 71

      Pekao Direct Sp. z o.o.
      (usługi call-center)

      ul. J. Conrada 37
      31-357 Kraków
      tel. (12) 635 44 50 
      faks: (22) 571 48 52

      Centrum Kart Banku Pekao SA

      ul. Giełdowa 5
      01-211 Warszawa
      Fakt utraty karty prosimy zgłosić:

      tel. +48 (22) 59 12 232* 
      tel. 801 365 365*


      (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy)
      * koszt połączenia wg taryfy operatora

    Wybierz dogodną formę kontaktu

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

    Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
    Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

    Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

    Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
    Administrator danych
    Bank Polska Kasa Opieki S.A.
    Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
    Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

    Cele przetwarzania danych
    1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
    2. Świadczenie usług Banku
    3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
    4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
    5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

    Podstawy prawne przetwarzania danych
    1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
    2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
    3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
    4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

    Odbiorcy danych
    Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

    Prawa osoby, której dane dotyczą
    Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

    Więcej szczegółów
    Klauzula Informacyjna Cookies
    Polityka prywatności

    Polityka prywatności Akceptuję