Zanim skontaktujesz się z nami, sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym lub Premium, skontaktuj się z nami korzystając z bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
Wybierz chat z naszym ekspertem, jeśli nie korzystasz z Pekao24 i PeoPay:
-
Infolinia Klienta Indywidualnego
Zadzwoń na Infolinię
+48 22 59 12 232
801 365 365Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "1" na klawiaturze swojego telefonu.обслуговування на українській мові:
Робочі дні 08:00 - 20:00
** Oплата за з'єднання згідно з цінником оператора.
Zamów kontakt
Wypełnij formularzMenu infolinii dostępne po wyborze "Obsługa klientów indywidualnych, wybierz 1"
*. Nowa Tabela Prowizji i Opłat oraz Profil Zaufany
1. Odblokowanie dostępu do Pekao24 i PeoPay
2. Serwis transakcyjny Pekao24 i PeoPay
3. Oferta Banku
4. Obsługa kart
5. Kredyty hipoteczne
6. Obsługa seniora
8. Obsługa w języku angielskim
9. Obsługa w języku ukraińskim
-
Infolinia Klienta Premium
Zanim skontaktujesz się z nami, sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Zadzwoń na Infolinię
+48 22 59 12 351
801 351 351Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "1" na klawiaturze swojego telefonu.
Zamów kontakt
Wypełnij formularzMenu infolinii dostępne po wyborze "Obsługa klientów indywidualnych, wybierz 1"
7. Odblokowanie dostępu do Pekao24 i PeoPay
1. Zastrzeganie kart
2. Serwis transakcyjny Pekao24 i PeoPay
3. Oferta Banku
5. Kredyt hipoteczny
8. Obsługa w języku angielskim
9. Obsługa w języku ukraińskim -
Infolinia Bankowości Prywatnej
Infolinia Bankowości Prywatnej
Usługa bankowości telefonicznej zapewnia priorytetową realizację transakcji.
+ 48 (22) 591 20 10
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Zakres czynności jakie mogą być wykonywane i zakres informacji jakie można uzyskać w ramach usługi znajdziesz w Wykazie Funkcji Serwisów w części TelePekao/Konsultant.
Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych
Kontakt do Dealerów Walutowych przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów Private Banking posiadających zawarte z Bankiem Umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych
+ 48 (22) 582 78 85
+ 48 (22) 582 78 83
+ 48 (22) 582 78 79
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
-
Infolinia Klienta Biznesowego
Zadzwoń na Infolinię
+48 22 59 12 323
801 666 555Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Infolinia PekaoBiznes24 czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "5" na klawiaturze swojego telefonu.
Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres: infolinia@pekao.com.pl.
Pamiętaj jednak, że tą drogą uzyskasz jedynie informacje ogólnoproduktowe i techniczne. Aby złożyć reklamację, uzyskać szczegółowe informacje czy wyjaśnienia w zakresie posiadanych już produktów i usług, konieczne jest wysłanie wiadomości po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej.
Zamów kontakt
Wypełnij formularzMenu infolinii
9. Pomoc w związku z migracją produktów do Banku Pekao S.A.
1. Obsługa PekaoBiznes24
3. Oferta dla firm
4. Obsługa terminali płatniczych
5. Zastrzeganie kart
6. Obsługa kart
7. Obsługa w języku angielskim
-
Infolinia i Obsługa Klienta Biura Maklerskiego
Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 20.00
Informacje o produktach i usługach Biura Maklerskiego: dostęp do informacji o posiadanym rachunku maklerskim, możliwość złożenia dyspozycji do rachunku.Zadzwoń na Infolinię
+48 22 591 22 00
800 105 800Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Infolinia techniczna serwisu Pekao24Makler:
Zadzwoń na Infolinię
+48 22 591 26 01
801 301 601Koszt połączenia wg taryfy operatora.
-
Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji
Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 21.00
Informacja o rachunkach (bieżących, kredytowych, kart kredytowych), w przypadku których prowadzone są działania monitoringowe i windykacyjne.
Zadzwoń na Infolinię
+48 22 591 24 44
+48 519 217 880
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Napisz do nas
-
Dane Teleadresowe, KRS, SWIFT, LEI , NIP
Bank Pekao SA - Centrala
ul. Grzybowska 53/57
skrytka pocztowa 1008
00-844 Warszawatel. +48 22 656 00 00
faks +48 22 656 00 04, +48 22 656 00 05SWIFT: PKOP PL PW
LEI: 5493000LKS7B3UTF7H35Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/57 wpisany pod numerem KRS: 0000014843 do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 526-00-06-841
-
Reklamacje
Infolinia reklamacji: obsługa całodobowa (7 dni w tygodniu)
Numer infolinii:
(tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy)
* koszt połączenia wg taryfy operatora
Klienci będący osobami fizycznymi mogą złożyć reklamacje:
- w formie pisemnej - osobiście, w jednostce Banku, albo przesyłką pocztową,
- ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce Banku,
- telefonicznie,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w serwisach Pekao24.
Dodatkowo pisemne reklamacje można kierować na adres:
Bank Pekao S.A.
Biuro reklamacji
ul. Żwirki i Wigury 31
02-091 WarszawaJak napisać reklamację? Kliknij tutaj.
-
Informacja Administratora Danych
Administrator danych
Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").
Dane kontaktowe
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: info@pekao.com.pl, formularz kontaktowy, telefonicznie pod numerem 801 365 365, (22) 59 12 232 lub pisemnie:
Bank Pekao S.A. - Centrala,
ul. Grzybowska 53/57,
skrytka pocztowa 1008,
00-844 WarszawaU administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email: IOD@pekao.com.pl lub pisemnie: Bank Pekao S.A. - Centrala, ul. Grzybowska 53/57, skrytka pocztowa 1008, 00-950 Warszawa.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Dane przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów administratora danych związanych ze świadczeniem usług przez Bank.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom obsługującym infolinię Banku, lub świadczącym usługi wsparcia w zakresie IT - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Szczegółowe informacje na temat odbiorców danych znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.pekao.com.pl
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Na Pani/Pana wniosek administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, przy czym za wszelkie kolejne kopie, o które się Pani/Pan zwróci administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych Banku określonej w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w trakcie rozmowy jest dobrowolne, jakkolwiek niepodanie danych może uniemożliwić w niektórych przypadkach korzystanie ze wszystkich usług/funkcjonalności świadczonych przez Bank/Infolinię Banku.
-
Inne ważne adresy
Pekao Direct Sp. z o.o.
(usługi call-center)ul. J. Conrada 37
31-357 Kraków
tel. (12) 635 44 50
faks: (22) 571 48 52Centrum Kart Banku Pekao SA
ul. Giełdowa 5
01-211 Warszawa
Fakt utraty karty prosimy zgłosić:tel. +48 (22) 59 12 232*
tel. 801 365 365*
(tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy)
* koszt połączenia wg taryfy operatora
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności