Bankowość elektroniczna i telefoniczna Pekao24Makler
Serwis internetowy Pekao24Makler
Serwis internetowy Pekao24Makler to platforma umożliwiająca dostęp do rachunku inwestycyjnego, bogatej oferty produktów rynku kapitałowego oraz notowań giełdowych i informacji rynkowych, za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu.
Aplikacja mobilna Pekao24Makler
Aplikacja mobilna Pekao24Makler to nowoczesna forma dostępu do rachunków inwestycyjnych, dzięki której możesz jeszcze wygodniej inwestować w produkty rynku kapitałowego wykorzystując urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Serwis telefoniczny Pekao24Makler
Serwis telefoniczny Pekao24Makler umożliwi Ci dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego w serwisie automatycznym lub za pośrednictwem konsultanta. Jeśli chcesz komfortowo i wygodnie korzystać z usług maklerskich Biura Maklerskiego Pekao przez telefon, serwis telefoniczny Pekao24Makler jest stworzony dla Ciebie.
Platforma inwestycyjna eTrader Pekao
eTrader Pekao to nowoczesna platforma, dzięki której możesz śledzić notowania polskich i zagranicznych indeksów, informacje rynkowe i szczegółowe dane o poszczególnych spółkach. W jednym miejscu otrzymujesz dostęp do narzędzi analitycznych i możliwość kompleksowego zarządzania własnym portfelem.Pakiet notowań giełdowych
W serwisach Pekao24Makler i platformie inwestycyjnej eTrader Pekao możesz korzystać z notowań giełdowych i serwisów informacyjnych. W jednym miejscu śledzisz notowania, otrzymujesz wiadomości z rynków oraz informacje o spółkach, masz dostęp do narzędzi analitycznych i możliwość składania zleceń.-
Zobacz szczegóły
notowania w aplikacji PeoPay są dostępne dla użytkowników aplikacji, posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao
Notowania giełdowe w aplikacji PeoPay
W aplikacji PeoPay możesz sprawdzić korzystać z podglądu notowań giełdowych udostępnianych zgodnie z posiadanym pakietem notowań. Usługa jest dostępna dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.Bezpieczeństwo
-
Zobacz szczegóły
- Numer Klienta znajdziesz na Umowie lub Karcie Klienta Banku. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z konsultantem infolinii Banku. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A
- Numer PIN służy do identyfikacji w bankowości telefonicznej i zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej PeoPay.
-
Zobacz szczegóły
Protokół TLS to zestaw reguł i standardów, które zapewniają bezpieczną wymianę zaszyfrowanych informacji między przeglądarką internetową a serwerem Banku z wykorzystaniem tzw. certyfikatów.
Rozpoznasz, czy połączenie jest szyfrowane po https:// w adresie strony wyświetlanym przez przeglądarkę (normalnie jest to http://) oraz symbolu zamkniętej kłódki na pasku stanu przeglądarki.
Autentyczność certyfikatu sprawdzisz klikając dwukrotnie na symbol kłódki, a następnie odczytując informacje w zakładce Ogólne. Certyfikat dla www.pekao24.pl wystawiony jest przez DigiCert. Zwróć uwagę na jego datę ważności.
W serwisie internetowym Pekao24 stosowany jest rozszerzony certyfikat SSL, który (w nowszych przeglądarkach) w pasku adresu wyświetla na zielono nazwę podmiotu, dla którego został wystawiony – na stronie www.pekao24.pl zobaczysz nazwę Bank Polska Kasa Opieki S.A.
-
Zobacz szczegóły
- Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych i nie powinno być słowem występującym w słowniku. Podobnie jak w przypadku PIN-u nie udostępniaj go innym osobom.
- Ustanawiając nowe hasło możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa. Siła hasła zależy od jego skomplikowania, długości oraz użytych znaków.
- Maskowanie hasła jest dodatkowym zabezpieczeniem - w puste pola wprowadzasz wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła.
- Zalecamy regularną zmianę hasła, np. w odstępach 30-dniowych (w serwisie internetowym Pekao24 w sekcji USTAWIENIA/ "Hasło i PIN"). Nowe hasło powinno się różnić od haseł wykorzystywanych dotychczas.
-
Zobacz szczegóły
Oddzwanianie przez konsultanta to procedura bezpieczeństwa stosowana w przypadku niektórych operacji w Pekao24:
- aktywacji karty kodów jednorazowych (przy braku aktywnej karty kodów),
- wygenerowania nowego numeru PIN,
- zmiany numeru telefonu do oddzwaniania,
- zmiany numeru telefonu do serwisu SMS,
- zmiany limitu miesięcznego,
- realizacji niektórych przelewów oraz poleceń wypłaty,
- anulowania hasła do serwisu internetowego,
- blokady/odblokowania dostępu do serwisów Pekao24.
-
Zobacz szczegóły
Rejestracja aktywności - system automatycznie rejestruje wszystkie czynności Klienta w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).
-
Zobacz szczegóły
Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN‑em, hasłem lub odciskiem palca) następuje blokada serwisu. Jeżeli logowałeś się do różnych serwisów, zablokowany jest ten, do którego się logowałeś trzeci raz.
Możesz odblokować ten serwis logując się poprawnie do innego serwisu Pekao24 lub po złożeniu dyspozycji w oddziale.
Jeżeli nieprawidłowy PIN, hasło lub odcisk palca zostaną wprowadzone po raz czwarty do któregokolwiek z serwisów Pekao24, zablokowane zostaną wszystkie serwisy. Skontaktuj się wówczas z konsultantem lub udaj się do oddziału Banku.
-
Zobacz szczegóły
3‑D Secure to dodatkowe zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym.
Zabezpieczenie transakcji 3‑D Secure jest obsługiwane przez sklepy i serwisy internetowe, które posiadają certyfikat MasterCard Secure Code i Verified by VISA.
Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku. Na numer telefonu komórkowego, który wskażesz, będziesz otrzymywał kody autoryzacyjne SMS.