Zda(o)lny bank dla firm!

Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów

Zdalne nawiązywanie relacji oraz elektroniczna obsługa to nasza odpowiedź na potrzeby klientów biznesowych. W Banku Pekao S.A. wdrożyliśmy wiele rozwiązań, dzięki którym jeszcze więcej procesów można realizować drogą zdalną bez konieczności osobistego spotkania z przedstawicielem banku

zdalne zawieranie umów, elektroniczne składanie oświadczeń i dokumentów

  • Zobacz szczegóły

    Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów, aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków przez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Klient podpisuje umowę lub aneks podpisem elektronicznym i przekazuje do Banku. Bank podpisuje dokument i informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu w PekaoBiznes24. Obieg i podpisywanie dokumentów elektronicznie to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się przez e-mail.

    Sprawdź jakie to proste!

szerokie spektrum przyjmowanych podpisów elektronicznych 

  • Zobacz szczegóły

    Obsługa zdalna pozwala elastycznie i szybko reagować na:

    • zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) 
    • pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi. 

    W Banku Pekao S.A można podpisać dokumenty za pomocą 4 rodzajów podpisów elektronicznych, które są tak samo ważne jak podpisy własnoręczne.

    • podpis użytkownika w PekaoBiznes24 – składany w bankowości elektronicznej - nie wymaga dodatkowych narzędzi ani oprogramowania. Po prostu podpisujesz w PekaoBiznes24 i już!         
    • podpis kwalifikowany - potwierdzony specjalnym certyfikatem, który umożliwia weryfikację składającej podpis osoby. Podpis kwalifikowany kupujesz u jednego z certyfikowanych dostawców (listę znajdziesz na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji). W skład zestawu składającego się na podpis kwalifikowany wchodzą najczęściej:
    • Specjalna karta / token kryptograficzny, na której zapisany jest certyfikat kwalifikowany, 
    • czytnik kart, który podłączasz do swojego komputera, 
    • oprogramowanie, które musisz zainstalować.                 
    • podpis zaufany – darmowy, potwierdzany profilem zaufanym, używany w kontaktach z administracją publiczną za pośrednictwem platformy ePUAP. 
    • podpis osobisty – zaawansowany podpis elektroniczny, dostępny w e – dowodzie. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego zawierający imiona, nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL.  

    W wyjątkowych przypadkach dopuszczamy przekazanie przez system PekaoBiznes24 skanu dokumentu z odręcznym podpisem.

strefa samoobsługowa

  • Zobacz szczegóły

    Strefa Samoobsługowa PekaoBiznes24 to komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao S.A. bez wychodzenia z biura. Umożliwia złożenie szeregu dyspozycji i wniosków w prosty i intuicyjny sposób. Pozwala również na podpisywanie i przekazywanie do banku dokumentów związanych z bieżącą obsługą bankową. 

    Przydatne informacje:

    • Regulamin  - Bankowość elektroniczna PekaoBiznes24 dla Klientów Biznesowych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Banku Pekao S.A.

szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie

  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.