Obsługa wezwań

Obsługa wezwań

uznanie inwestorów i doświadczenie od wielu lat uczestniczymy w procesie przeprowadzania wezwań
obsługa dopasowana do indywidualnych potrzeb Klienta
kompleksowa obsługa wezwań w szerokiej sieci Punktów Usług Maklerskich
poufność i profesjonalizm pełne zaangażowanie doradców i dyskrecja powierzonych informacji

Biuro Maklerskie Pekao oferuje kompleksową obsługę publicznych wezwań do zapisywania się na sprzedaż lub zamianę akcji jako podmiot pośredniczący w Wezwaniu.
Zakres usług obejmuje:

  • Kompleksową analizę strategii Wezwania oraz przygotowanie, we współpracy 
    ze Zleceniodawcą, dokumentu Wezwania do zapisywania się na sprzedaż lub zamianę akcji, 
  • Ogłoszenie Wezwania poprzez zawiadomienie organizatora rynku (Giełdy Papierów Wartościowych, BondSpot) i Komisji Nadzoru Finansowego oraz przekazanie treści Wezwania Polskiej Agencji Prasowej  w celu opublikowania, 
  • Opublikowanie treści Wezwania w dzienniku ogólnopolskim oraz udostępnienie treści Wezwania do publicznej wiadomości w miejscach przyjmowania zapisów, w terminie przyjmowania zapisów, 
  • Przekazanie firmom inwestycyjnym procedury działania w ramach Wezwania, przed terminem rozpoczęcia przyjmowania zapisów,
  • Przyjmowanie zapisów na sprzedaż/zamianę akcji przez cały czas trwania Wezwania w sieci pełnozakresowych Punktów Usług Maklerskich zlokalizowanych na terenie całego kraju, 
  • Poinformowanie Zleceniodawcy o liczbie akcji objętych zapisami w ramach Wezwania. 
  • Przeprowadzenie w imieniu własnym i na rachunek Zleceniodawcy, transakcji kupna na GPW 
    lub Bondspot zgodnie z warunkami określonymi w Wezwaniu,
  • Rozliczenie transakcji w ramach Wezwania.  

W trakcie obsługi procesu Biuro Maklerskie Pekao gwarantuje poufność każdego etapu realizacji projektu stosując procedury zabezpieczające przed ujawnieniem informacji poufnych oraz zapewnia pełne zaangażowanie i współpracę ze Zleceniodawcą we wszystkich aspektach realizacji Wezwania.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Infolinią Biura Maklerskiego Pekao pod numerami telefonów:

  • 800 105 800 (połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych)
  • +48 22 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata wg cennika operatora)

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję