Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów Biura Maklerskiego Pekao

Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów Biura Maklerskiego Pekao

Masz zastrzeżenia lub uwagi dotyczące usług świadczonych przez Biuro Maklerskie Pekao lub działalności Biura Maklerskiego Pekao? Złóż reklamację.

Reklamację możesz złożyć:

  • pisemnie - osobiście w Centrali Biura Maklerskiego Pekao lub w Punkcie Usług Maklerskich (PUM), 
  • listownie – wyślij ją na adres Centrali Biura Maklerskiego Pekao: 

    Biuro Maklerskie Pekao 
    ul. Wołoska 18 
    02-675 Warszawa
  • ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w PUM.
  • telefonicznie u konsultantów infolinii Biura Maklerskiego Pekao pod numerami telefonów: 
    800 105 800* i +48 22 591 22 00
    (* koszt połączenia wg taryfy operatora), 
  • za pośrednictwem poczty wewnętrznej w serwisie Pekao24 jeśli posiadasz dostęp do serwisu.

Listę PUM BM Pekao znajdziesz tutaj >

Na Twoje życzenie, możemy potwierdzić wpływ reklamacji.

Kiedy złożyć reklamację?

Reklamacje dotyczące świadczenia usług przez BM Pekao, złóż niezwłocznie od powzięcia informacji o fakcie niewykonania lub nienależytego wykonania czynności, do których się one odnoszą, co ułatwi i przyśpieszy rzetelne ich rozpatrzenie. 

Jak napisać reklamację?

Pisząc reklamację:

  • opisz zdarzenie, które jest przedmiotem reklamacji,
  • w miarę możliwości podaj nazwisko pracownika który Cię obsługiwał (lub okoliczności pozwalające na jego identyfikację),
  • w przypadku poniesienia szkody, określ w sposób wyraźny roszczenia z tytułu reklamacji. 

Do reklamacji dołącz kopie dokumentów (np. dyspozycji), których reklamacja dotyczy oraz udziel wszelkich informacji dotyczących zgłaszanych żądań niezbędnych do wyjaśnienia reklamacji. 

Jakie są zasady i terminy rozpatrywania reklamacji?

Reklamacje wniesione do BM Pekao rozpatrujemy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W sprawach szczególnie skomplikowanych powyższy termin może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni, o czym poinformujemy Cię pisemnie.

Zapoznaj się z Komunikatem Dyrektora Biura Maklerskiego Pekao, w sprawie trybu i terminów składania skarg (w tym reklamacji) w Biurze Maklerskim Pekao.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję