Obsługa elektroniczna

Zda(o)lny bank dla firm!

Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów

Komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao poprzez kanały zdalne bez wychodzenia z biura lub domu
  • Zobacz szczegóły

    Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów i  aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową PekaoBiznes24. Jest to najefektywniejszy i najbardziej bezpieczny kanał obsługi zdalnej. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się pocztą elektroniczną. 

Bardzo szerokie spektrum podpisów elektronicznych honorowanych przez Pekao S.A.
  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. akceptuje podpisywanie dokumentacji za pomocą aż 5 rodzajów podpisów elektronicznych, które są równoważne z podpisami własnoręcznymi:
    •    Podpis użytkownika w PekaoBiznes24 –składany w systemie bankowości elektronicznej, niewymagający dodatkowych narzędzi czy oprogramowania po stronie klienta.
    •    Podpis kwalifikowany –potwierdzony kwalifikowanym certyfikatem elektronicznym.
    •    Podpis zaufany – potwierdzony profilem zaufanym, który jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji.
    •    Podpis osobisty –jedna z funkcjonalności e-dowodu (elektronicznego dowodu osobistego).
    •    Skan dokumentu z odręcznym podpisem – forma dopuszczalna w wyjątkowych przypadkach.

Bardzo szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie możliwość zaspokojenia potrzeb produktowych najbardziej wymagających klientów
  • Zobacz szczegóły

    Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.

Delegowanie pełnomocnictw w systemie PekaoBiznes24 możliwość zdalnego zarządzania tymi pełnomocnictwami
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki możliwości nadania użytkownikom obsługującym PekaoBiznes24 pełnomocnictw do podpisywania dokumentacji, reprezentant firmy nie musi być użytkownikiem systemu (wysyłana do banku dokumentacja jest podpisywania przez pracownika, który ma dostęp do PekaoBiznes24 
    i udzielone ww. pełnomocnictwo).

Stale rozwijana strefa samoobsługowa w PekaoBiznes24 do samodzielnego zarządzania przez klienta relacjami z bankiem
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki możliwości podpisania szerokiego wachlarza wniosków i dyspozycji w PekaoBiznes24, klient może m.in. zdalnie zarządzać użytkownikami systemu i ich uprawnieniami, pełnomocnictwami, rachunkami i bieżącą obsługą bankową, wnioskować o udzielnie kredytu czy wyrazić zgodę na przekazanie oferty.

Wygoda związana z możliwością wykorzystania podpisów elektronicznych tych samych, które firma stosuje w kontaktach z administracją publiczną
  • Zobacz szczegóły

    Honorowane przez Bank Pekao S.A. podpisy: kwalifikowany, zaufany, osobisty, coraz częściej są używane przez klientów przy podpisywaniu dokumentów elektronicznych wysyłanych do urzędów, w systemach elektronicznej administracji.

Sprawny elektroniczny obieg dokumentów czyli oszczędność czasu sprzyjająca szybkiej realizacji celów biznesowych
  • Zobacz szczegóły

    Obsługa zdalna pozwala elastycznie reagować na zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) oraz na pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi, które bank obsługuje zdalnie.

Zdalne zawieranie lub zmienianie umów w tym również umów z zastrzeżoną formą pisemną pod rygorem nieważności
  • Zobacz szczegóły

    Obieg i podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Bank przekazuje klientowi przygotowane dokumenty drogą elektroniczną, najczęściej przez PekaoBiznes24. Klient odsyła dokumentację podpisaną (zgodnie z zasadami reprezentacji firmy) podpisem elektronicznym. Bank podpisuje dokument i za pośrednictwem systemu PekaoBiznes24 informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu.

Pekao Connect

Rodzina najnowszych rozwiązań umożliwiających integrację firmowego systemu finansowo-księgowego z bankiem.

Bezpieczeństwo najwyższy poziom zabezpieczenia
danych wymienianych między wykorzystywanymi przez Państwa systemami a bankiem
Automatyzacja procesów możliwość automatycznej wymiany danych między systemami według zdefiniowanych harmonogramów połączeń, również "po godzinach pracy firmy"
Podniesienie jakości ograniczenie ryzyka pomyłek i błędów operacyjnych
Oszczędność czasu brak konieczności częstego logowania do systemu bankowości internetowej, automatyczna autoryzacja połączenia systemu wewnętrznego z bankiem
Szybkość przyśpieszenie wykonywanych operacji i dostęp do informacji w czasie rzeczywistym (zależnie od wybranego rozwiązania)
Wygoda maksymalne ograniczenie czynności manualnych podczas zarządzania codziennymi finansami firmy

PekaoBiznes24

System bankowości elektronicznej

Praca w trybie online informacja o bieżącym saldzie na rachunkach oraz statusach transakcji
Atrakcyjna platforma do najszybszych rozliczeń z partnerami Rozliczenia online przez cały dzień roboczy
Gwarancja bezpieczeństwa bank wykorzystuje najnowocześniejsze metody zabezpieczania systemu
Prostota i łatwość w obsłudze
Możliwość wyboru rodzaju otrzymywanych powiadomień
Szeroka gama produktów najszersza na rynku gama produktów, dostępnych na jednej platformie

Pieniądze u odbiorcy indywidualnego w kilka sekund!

Pojedynczy przelew do 10 000 zł Liczba przelewów jest dowolna
Ponad 7 milionów potencjalnych odbiorców indywidualnych Odbiorcą przelewu może być osoba fizyczna, która ma w swojej bankowości elektronicznej aktywowaną możliwość przyjmowania przelewów na telefon (BLIK)
Natychmiastowa płatność Średni czas uznania rachunku odbiorcy to kilka sekund od wysłania przelewu i wykonania księgowania na rachunku zleceniodawcy
Możliwość zlecania przelewu 24/7 Zlecenia są przyjmowane w trybie 24/7 z wyłączeniem przerwy technicznej między 3:00 a 3:30 rano każdego dnia
Minimalny zakres potrzebnych danych odbiorcy Do wykonania przelewu wystarczy imię, nazwisko i numer telefonu, który pełni rolę unikalnego identyfikatora odbiorcy płatności (nie trzeba znać numeru jego rachunku bankowego)
Usługa przydatna w różnych rodzajach działalności Przelew na telefon można wysyłać do klientów detalicznych przedsiębiorstwa lub instytucji, kontrahentów-osób fizycznych oraz do pracowników firmy

Obsługa rachunku bankowego z urządzeń mobilnych

Dostęp do rachunków firmy o każdej porze i z każdego miejsca
Szybkie dokonywanie operacji bankowych Dzięki wygodnemu i intuicyjnemu menu aplikacji
Prostota i łatwość obsługi aplikacji
Dostęp do wielu operacji bankowych
Sprawdź nową aplikację PeoBiz Finanse firmowe zawsze pod ręką

Accounts Online

Otwieranie rachunków firmowych drogą elektroniczną

Szybka i wygodna aktywacja numer nowego rachunku jest prezentowany Państwu w systemie PekaoBiznes24 natychmiast po akceptacji przez bank wniosku złożonego online
Mobilność dyspozycję otwarcia nowego rachunku można złożyć za pośrednictwem PekaoBiznes24 w dowolnym czasie i miejscu, w którym zalogują się Państwo do systemu
Ekonomia i ekologia elektroniczna aktywacja rachunków firmowych to oszczędność czasu, redukcja kosztów i działanie proekologiczne
Dostęp do innych produktów i usług do nowo otwieranego rachunku można podłączać inne produkty bankowe, np. usługę automatycznego inwestowania środków

Moduł leasingowy w PekaoBiznes24

W celu zarządzania płatnościami z tytułu umów zawartych z Pekao Leasing

Przegląd umów leasingu wyszukiwanie i monitorowanie umów leasingowych oraz stanu rozrachunków
Harmonogramy opłat leasingowych kontrolowanie harmonogramów spłat i śledzenie statusów faktur
Płatności leasingowe dokonywanie szybkich i prostych płatności za raty leasingowe (wszystkie szczegóły przelewu są uzupełniane automatycznie)
Dodatkowy, bezpieczny kanał komunikacji użytkownicy PekaoBiznes24 mogą wysyłać wiadomości do Pekao Leasing, a Pekao Leasing może wystawiać komunikaty użytkownikom systemu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.