Przeniesienie pełnozakresowej obsługi maklerskiej do Oddziału w Częstochowie przy al. Najświętszej Maryi Panny 49
Od 2 czerwca 2025 roku Punkt Obsługi Klienta wraz z pełnozakresową obsługą Twojego Rachunku inwestycyjnego, w tym obsługą zleceń na rynku wtórnym, dotychczas funkcjonujący przy ul. Kopernika 17/19 w Częstochowie zostanie przeniesiony do Oddziału w Częstochowie, przy al. Najświętszej Maryi Panny 49.
Co ta zmiana oznacza dla Ciebie
- numer Twojego rachunku inwestycyjnego nie zmienia się, wszystkie produkty, z których korzystasz także pozostają bez zmian,
- w nowej lokalizacji możesz być obsłużony w zakresie:
- obsługi zleceń na rynku wtórnym,
- obsługi dyspozycji i zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych,
- aktualizacji swoich danych osobowych i teleadresowych,
- regeneracji nr PIN umożliwiającego dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem serwisu Pekao24,
- obsługi finansowej rachunku inwestycyjnego (wpłaty, wypłaty, przelewy),
- sprawy związane z realizacją swoich inwestycji możesz zrealizować przez serwis internetowy Pekao24 lub aplikację PeoPay,
- jeżeli Twoja sprawa wymaga kontaktu z doradcą, zapraszamy Cię do dowolnego POK. Możesz umówić wizytę w wybranej placówce maklerskiej podczas rozmowy z konsultantem infolinii.
Pełną listę POK znajdziesz na stronie www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie.
W przypadku pytań skontaktuj się z nami:
- osobiście w każdym POK,
- telefonicznie, pod numerem telefonu: +48 22 591 22 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora),
- mailowo, w serwisie internetowym Pekao24.