Nowość

Nowość

Przeniesienie pełnozakresowej obsługi maklerskiej do Oddziału w Częstochowie przy al. Najświętszej Maryi Panny 49

Od 2 czerwca 2025 roku Punkt Obsługi Klienta wraz z pełnozakresową obsługą Twojego Rachunku inwestycyjnego, w tym obsługą zleceń na rynku wtórnym, dotychczas funkcjonujący przy ul. Kopernika 17/19 w Częstochowie zostanie przeniesiony do Oddziału w Częstochowie, przy al. Najświętszej Maryi Panny 49.

Co ta zmiana oznacza dla Ciebie

  • numer Twojego rachunku inwestycyjnego nie zmienia się, wszystkie produkty, z których korzystasz także pozostają bez zmian,
  • w nowej lokalizacji możesz być obsłużony w zakresie:
    • obsługi zleceń na rynku wtórnym,
    • obsługi dyspozycji i zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych,
    • aktualizacji swoich danych osobowych i teleadresowych,
    • regeneracji nr PIN umożliwiającego dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem serwisu Pekao24,
    • obsługi finansowej rachunku inwestycyjnego (wpłaty, wypłaty, przelewy),
  • sprawy związane z realizacją swoich inwestycji możesz zrealizować przez serwis internetowy Pekao24 lub aplikację PeoPay,
  • jeżeli Twoja sprawa wymaga kontaktu z doradcą, zapraszamy Cię do dowolnego POK. Możesz umówić wizytę w wybranej placówce maklerskiej podczas rozmowy z konsultantem infolinii.

Pełną listę POK znajdziesz na stronie www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie.

W przypadku pytań skontaktuj się z nami:

  • osobiście  w każdym POK,
  • telefonicznie, pod numerem telefonu: +48 22 591 22 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora),
  • mailowo, w serwisie internetowym Pekao24.