Serwis telefoniczny

Serwis telefoniczny

infolinia maklerska nasi konsultanci są dostępni w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00
podstawowe informacje o rachunku i zleceniach w serwisie automatycznym (IVR) 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
obsługa dyspozycji maklerskich m.in. zlecenia na rynku polskim i rynkach zagranicznych, zapisy w ramach ofert publicznych, przelew środków
transakcje pakietowe chcesz zrealizować transakcję kupna lub sprzedaży znacznego pakietu akcji? Złóż dyspozycję u naszych konsultantów
zamówienie dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem potrzebujesz dokumentów związanych z rachunkiem, formularza PIT-8C lub zaświadczenia na WZA i nie masz czasu na wizytę w PUM? Przyjmiemy od Ciebie dyspozycję i wyślemy je na Twój adres korespondencyjny
aktualizacja danych Klienta Twoje dane osobowe uległy zmianie? Dokonaj ich aktualizacji u konsultanta
infolinia techniczna pomoc w obsłudze bankowości elektronicznej

Skonsultuj się z doradcą

Zamów kontakt

Zadzwoń na  numer infolinii, lektor zaprezentuje Ci główne menu serwisu. Wybierając odpowiednie klawisze w telefonie (podpowiadane przez lektora), możesz samodzielnie uzyskać podstawowe informacje o rachunku a także uzyskać połączenie z konsultantem.


Do obsługi telefonicznej u Konsultanta musisz posiadać telefon z funkcją wybierania tonowego, numer Klienta, który możesz sprawdzić w Umowie o rachunek oraz  numer PIN – wydawany podczas aktywacji usługi w oddziale. PIN  wykorzystywany jest do identyfikacji w serwisie telefonicznym  oraz  podczas pierwszego logowania w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej. Jeżeli korzystasz już z serwisu Pekao24, uzyskasz dostęp do usług maklerskich przy użyciu tego samego numeru klienta i PIN.


Rachunkami inwestycyjnymi możesz dysponować w serwisie automatycznym (IVR) przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu lub za pośrednictwem konsultanta w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00.

Infolinia maklerska

Informacje o produktach i usługach Biura Maklerskiego: dostęp do informacji o posiadanym rachunku maklerskim, możliwość złożenia dyspozycji do rachunku.

  • 800 105 800 *
  • +48 22 591 22 00 *

* koszt połączenia według taryfy operatora

Infolinia techniczna

Pomoc w obsłudze serwisów Pekao24Makler

  • 801 301 601 *
  • +48 22 591 26 01 *

* koszt połączenia według taryfy operatora

Poniżej prezentujemy strukturę Serwisu telefonicznego Biura Maklerskiego Pekao. Przedstawia ona menu usług maklerskich dostępne po zalogowaniu w serwisie automatycznym.
W celu wykonania operacji zaloguj się w Serwisie telefonicznym, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami, które usłyszysz po wybraniu numeru odpowiadającego danej operacji.

W każdej chwili możesz powrócić do głównego menu serwisu wybierając w telefonie klawisz ( 9 ) lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz ( 0 ).

( 1 ) Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia

( 2 ) Automatyczna obsługa rachunku inwestycyjnego

( 1 ) Informacja o stanie rachunku

( 1 ) Stan rachunku pieniężnego

( 2 ) Stan rachunku papierów wartościowych

( 3 ) Wycena portfela

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 2 ) Informacja o realizacji zleceń

( 1 ) Informacja o realizacji zleceń z bieżącej sesji

( 1 ) Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony

( 2 ) Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń

( 3 ) Informacja na temat kolejnych zleceń

( * ) Powrót do menu realizacji zleceń

( 2 ) Informacja o aktywnych zleceniach

( 1 ) Informacja na temat zleceń z poprzedniej strony

( 2 ) Ponowienie informacji na temat już odczytanych zleceń

( 3 ) Informacja na temat kolejnych zleceń

( * ) Powrót do menu realizacji zleceń

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 8 ) Zmiana rachunku inwestycyjnego

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzedniej funkcji

( 3 ) Zmiana numeru PIN

( 4 ) Pomoc techniczna Pekao24Makler

( 5 ) Obligacje Skarbu Państwa

( 6 ) Informacja administratora danych osobowych

( 9 ) Powrót do menu

( 0 ) Bezpośrednie połączenie z konsultantem

( * ) Powrót do poprzednio używanej funkcji

  • Pytania i odpowiedzi
    • Jakie dyspozycje mogę składać w serwisie telefonicznym Pekao24Makler?

      W serwisie telefonicznym możesz złożyć dyspozycje w zakresie:

      Zleceń:

      • nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) na rynkach zorganizowanych,
      • inwestowania na rynkach zagranicznych,   
      • anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
      • zapisu na papiery wartościowe oferowane w ramach oferty publicznej, w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
      • zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,

      Przelewów:

      • środków pieniężnych z rachunku pieniężnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy którego jesteś  posiadaczem lub współposiadaczem,
      • środków pieniężnych na inny rachunek inwestycyjny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem w BM Pekao,
      • cyklicznych z rachunku inwestycyjnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy lub inny rachunek pieniężny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,

      Zarządzania rachunkiem inwestycyjnym:

      • wydania przez BM Pekao dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem,
      • aktualizacji danych (adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail),
      • zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
      • wystawienia świadectwa depozytowego,

      Zarządzania przyznanymi kredytami:

      • uruchomienia kredytu na zakup papierów wartościowych jeżeli warunki kredytu przewidują jego uruchomienie na podstawie dyspozycji złożonej w BM Pekao,
      • spłaty kredytu w formie linii kredytowej lub kredytu na rynek pierwotny IPO.

      Dodatkowo w serwisie automatycznym (IVR) możesz:

      • uzyskać informację o stanie rachunku pieniężnego i rachunku papierów wartościowych,
      • uzyskać informację o stanie realizacji bieżących zleceń i o aktywnych zleceniach,
      • zmienić numer PIN.
    • Mój dostęp do serwisu telefonicznego został zablokowany – w jaki sposób mogę go odblokować?

      Jeżeli posiadasz dostęp wyłącznie do serwisu telefonicznego:

      • odblokowanie możliwe jest w Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao,
      • jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisu również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.

      Jeżeli posiadasz dostęp do serwisu telefonicznego i internetowego:

      • odblokowanie nastąpi automatycznie po poprawnym zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24Makler.

      Jeśli błędnie zalogujesz się do serwisu internetowego nastąpi blokada obu serwisów - telefonicznego i internetowego. Możesz je odblokować:

      • w Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao,
      • jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisów również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.
    • Nie pamiętam numeru PIN do serwisu telefonicznego

      Numer PIN wydawany jest podczas zawarcia Umowy przy aktywacji usługi bankowości elektronicznej. Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN możesz zalogować się do serwisu internetowego Pekao24Makler i w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybrać opcję  ‘Regeneruj PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN. 

      Jeżeli nie możesz zalogować się do serwisu internetowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A, w którym: 

      • zmówisz nowy PIN w formie bezpłatnej wiadomość SMS - ważny 48 godzin od wygenerowania lub do czasu jego zmiany na inny (ważny bez ograniczeń czasowych) w serwisach Pekao24 

      lub

      • ustanowisz PIN telefonicznie  - w tym celu konsultant oddzwoni na wskazany przez Ciebie numer telefonu do oddzwaniania i przełączy Cię do serwisu automatycznego, w którym samodzielnie ustanowisz 4-cyfrowy PIN).

      W wyjątkowych sytuacjach PIN może zostać do Ciebie przesłany listem poleconym na adres podany do korespondencji dla potrzeb Pekao24.

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.