Skonsultuj się z doradcą
Zamów kontakt-
Pytania i odpowiedzi
-
Jakie dyspozycje mogę składać w serwisie telefonicznym Pekao24Makler?
W serwisie telefonicznym możesz złożyć dyspozycje w zakresie:
Zleceń:
- nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) na rynkach zorganizowanych,
- inwestowania na rynkach zagranicznych,
- anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
- zapisu na papiery wartościowe oferowane w ramach oferty publicznej, w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
- zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,
Przelewów:
- środków pieniężnych z rachunku pieniężnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,
- środków pieniężnych na inny rachunek inwestycyjny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem w BM Pekao,
- cyklicznych z rachunku inwestycyjnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy lub inny rachunek pieniężny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,
Zarządzania rachunkiem inwestycyjnym:
- wydania przez BM Pekao dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem,
- aktualizacji danych (adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail),
- zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
- wystawienia świadectwa depozytowego,
Zarządzania przyznanymi kredytami:
- uruchomienia kredytu na zakup papierów wartościowych jeżeli warunki kredytu przewidują jego uruchomienie na podstawie dyspozycji złożonej w BM Pekao,
- spłaty kredytu w formie linii kredytowej lub kredytu na rynek pierwotny IPO.
Dodatkowo w serwisie automatycznym (IVR) możesz:
- uzyskać informację o stanie rachunku pieniężnego i rachunku papierów wartościowych,
- uzyskać informację o stanie realizacji bieżących zleceń i o aktywnych zleceniach,
- zmienić numer PIN.
-
Mój dostęp do serwisu telefonicznego został zablokowany – w jaki sposób mogę go odblokować?
Jeżeli posiadasz dostęp wyłącznie do serwisu telefonicznego:
- odblokowanie możliwe jest w Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao,
- jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisu również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.
Jeżeli posiadasz dostęp do serwisu telefonicznego i internetowego:
- odblokowanie nastąpi automatycznie po poprawnym zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24Makler.
Jeśli błędnie zalogujesz się do serwisu internetowego nastąpi blokada obu serwisów - telefonicznego i internetowego. Możesz je odblokować:
- w Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao,
- jeżeli posiadasz aktywną metodę autoryzacji oraz telefon wskazany do oddzwaniania, możesz odblokować dostęp do serwisów również u konsultanta, pod numerem 800 105 800.
-
Nie pamiętam numeru PIN do serwisu telefonicznego
Numer PIN wydawany jest podczas zawarcia Umowy przy aktywacji usługi bankowości elektronicznej. Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN możesz zalogować się do serwisu internetowego Pekao24Makler i w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybrać opcję ‘Regeneruj PIN’. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego PIN.
Jeżeli nie możesz zalogować się do serwisu internetowego, udaj się do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A, w którym:- zmówisz nowy PIN w formie bezpłatnej wiadomość SMS - ważny 48 godzin od wygenerowania lub do czasu jego zmiany na inny (ważny bez ograniczeń czasowych) w serwisach Pekao24
lub
- ustanowisz PIN telefonicznie - w tym celu konsultant oddzwoni na wskazany przez Ciebie numer telefonu do oddzwaniania i przełączy Cię do serwisu automatycznego, w którym samodzielnie ustanowisz 4-cyfrowy PIN).
W wyjątkowych sytuacjach PIN może zostać do Ciebie przesłany listem poleconym na adres podany do korespondencji dla potrzeb Pekao24.
-
Jakie dyspozycje mogę składać w serwisie telefonicznym Pekao24Makler?