Nowość

Nowość

Usługa prowadzenia Rejestru Akcjonariuszy w Biurze Maklerskim Pekao

Zachęcamy do zapoznania się z nową usługą Biura Maklerskiego Pekao – prowadzenia Rejestru Akcjonariuszy zgodnie z wymogami Kodeksu Spółek Handlowych.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks Spółek Handlowych oraz niektórych innych ustaw, zmienioną ustawą z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, od 1 marca 2021 roku akcje spółek akcyjnych i spółek komandytowo-akcyjnych nie będą mogły mieć formy dokumentu, lecz będą musiały zostać zarejestrowane w elektronicznym Rejestrze Akcjonariuszy prowadzonym przez uprawnione podmioty.

Biuro Maklerskie Pekao zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia rachunków papierów wartościowych, a tym samym ww. rejestru.

Emitentów, których akcje nie zostały do tej pory zdematerializowane, zachęcamy do skorzystania z usługi prowadzenia Rejestru Akcjonariuszy przez Biuro Maklerskie Pekao.

Jako biuro maklerskie, które działa od początku istnienia Giełdy Papierów Wartościowych (wówczas pod nazwą Centralny Dom Maklerski Pekao S.A.),  zrealizowaliśmy ponad 50 milionów zleceń   dla ponad miliona Klientów, realizujemy procesy zróżnicowane pod względem wielkości, struktury i rozproszenia terytorialnego dopasowując się do indywidualnych potrzeb Emitenta oraz wychodząc poza standardowe rozwiązania.

Przede wszystkich jednak posiadamy długoletnie doświadczenie i szerokie kompetencje związane z obsługą Emitentów akcji niedopuszczonych do obrotu zorganizowanego, wydanych w formie dokumentu, tj.: przechowywania akcji w depozycie, prowadzenia rejestru właścicieli akcji przechowywanych w depozycie BM Pekao, prowadzenia księgi akcyjnej w przypadku akcji imiennych.

Oferujemy kompleksową obsługę prowadzenia Rejestru Akcjonariuszy spełniającą wymogi Kodeksu Spółek Handlowych.

Wybierając Biuro Maklerskie Pekao jako podmiot prowadzący dla Państwa Rejestr Akcjonariuszy gwarantujemy profesjonalizm oraz indywidualne podejście i warunki świadczenia usług zarówno dla pojedynczych Spółek jak i grupy podmiotów.

Zachęcamy do zapoznania się z informacji dotyczącymi prowadzenia rejestru akcjonariuszy przez Biuro Maklerskie Pekao zamieszczonymi na naszej stronie internetowej oraz skorzystania z naszych usług.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję