Inwestuj zdalnie

Inwestuj zdalnie! Zobacz jak korzystać z Pekao24Makler

aplikacja mobilna Pekao24Makler inwestuj w produkty rynku kapitałowego przez urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android
serwis internetowy Pekao24Makler szybki dostęp do rachunku inwestycyjnego i najszerszy zakres funkcji
serwis telefoniczny Pekao24Makler konsultanci Biura Maklerskiego Pekao są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 8.00 do 20.00, serwis automatyczny przez całą dobę
dostęp do notowań giełdowych on-line za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu internetowego oraz u konsultantów infolinii BM Pekao
szybkie przelewy pomiędzy kontem osobistym w Banku Pekao S.A. a rachunkiem inwestycyjnym w Biurze Maklerskim Pekao
analizy i komentarze materiały analityczne przygotowane przez Biuro Analiz Inwestycyjnych Biura Maklerskiego Pekao

Inwestuj z Biurem Maklerskim Pekao bez wychodzenia z domu. Dzięki usłudze Pekao24Makler otrzymujesz szybki i wygodny dostęp do produktów i usług Biura Maklerskiego wszędzie tam gdzie masz dostęp do internetu lub telefonu.

Wybierz wygodną dla siebie formę dostępu do rachunku inwestycyjnego i korzystaj bez ograniczeń!

Sprawdź jak korzystać z Pekao24Makler

Pobierz instrukcję

Wejdź na stronę www.pekao24.pl


Serwis internetowy Pekao24Makler to platforma umożliwiająca dostęp do rachunku inwestycyjnego, bogatej oferty produktów rynku kapitałowego oraz notowań giełdowych i informacji rynkowych, za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu.


Jak się zalogować?

  • Wejdź na stronę www.pekao24.pl następnie kliknij w niebieski baner Dotychczasowy serwis Pekao24 ZALOGUJ SIĘ.
  • Po wyświetleniu strony w sekcji LOGOWANIE wprowadź swój numer Klienta i kliknij „Dalej”.
  • Jeśli logujesz się pierwszy raz, w pola wskazane przez system wpisz 4-cyfrowy numer PIN (otrzymany w wiadomości SMS – ważny 48 godzin od wygenerowania – lub ustanowiony telefonicznie u konsultanta lub otrzymany listem pocztowym), a następnie ustal swoje indywidualne hasło.
    Bezpieczne hasło powinno składać się z wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych (np. ?, #, @, &) i nie powinno być słowem występującym w słowniku, ani hasłem używanym w innych serwisach internetowych. Ustanawiając hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa.
  • Jeśli logowałeś się już do serwisu, w puste pola wybrane losowo przez system wprowadź znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła (np. jeśli pola 2, 4, 5, 7 są puste, wprowadź drugi, czwarty, piąty i siódmy znak hasła). Niezależnie od długości ustanowionego hasła zawsze prezentowanych jest 16 pól.
  • Pamiętaj! Z hasła będziesz korzystał przy każdym kolejnym logowaniu do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnejZachowaj numer PIN, aby móc logować się do serwisu telefonicznego Pekao24Makler, w którym możesz m.in. samodzielnie odsłuchać informację o stanie rachunku, realizacji zleceń lub połączyć się z konsultantem w celu złożenia dyspozycji.
  • Jeżeli korzystasz z bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. po zalogowaniu się do serwisu prezentowana będzie STRONA GŁÓWNA zawierająca podsumowanie Twoich finansów z podziałem na sekcje: Aktywa (rachunki, lokaty, fundusze), Kredyty i karty oraz Usługi maklerskie.
  • Do serwisu Pekao24Makler przejdziesz wybierając po zalogowaniu zakładkę Usługi Maklerskie dostępną nad menu, lub wybierając na stronie głównej w sekcji Usługi Maklerskie link lista rachunków inwestycyjnych w BM Pekao. Nastąpi zmiana nawigacji i uzyskasz dostęp do funkcji umożliwiających dysponowanie rachunkiem inwestycyjnym.

Więcej informacji >>

Pobierz aplikację z Google Play lub App Store

           


Aplikacja mobilna Pekao24Makler to nowoczesna forma dostępu do rachunków inwestycyjnych, dzięki której możesz jeszcze wygodniej inwestować w produkty rynku kapitałowego wykorzystując urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android.


Jak się zalogować?

  • Uruchom aplikację na urządzeniu, wybierz opcję LOGOWANIE. 
  • Jeśli logujesz się pierwszy raz, w pola wskazane przez system wpisz 4-cyfrowy numer PIN (otrzymany w wiadomości SMS – ważny 48 godzin od wygenerowania – lub ustanowiony telefonicznie u konsultanta lub otrzymany listem pocztowym), a następnie ustal swoje indywidualne hasło. Bezpieczne hasło powinno składać się z wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych (np. ?, #, @, &) i nie powinno być słowem występującym w słowniku, ani hasłem używanym w innych serwisach internetowych. Ustanawiając hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa.
  • Jeśli logowałeś się już do aplikacji, wprowadź  numer klienta oraz w wybrane losowo przez system znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła (np. jeśli pola 2, 4, 5, 7 są puste, wprowadź drugi, czwarty, piąty i siódmy znak hasła). Niezależnie od długości ustanowionego hasła zawsze prezentowanych jest 16 pól.
  • Pamiętaj! Z hasła będziesz korzystał przy każdym kolejnym logowaniu doaplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego. Zachowaj numer PIN, aby móc logować się do serwisu telefonicznego Pekao24Makler, w którym możesz m.in. samodzielnie odsłuchać informację o stanie rachunku, realizacji zleceń lub połączyć się z konsultantem w celu złożenia dyspozycji.
  • Aktywuj aplikację ustanawiając numer PIN służący do autoryzacji operacji w aplikacji. Zatwierdź aktywację kodem SMS, który wysyłany jest bezpłatnie na numer telefonu wskazany do serwisu SMS.

Więcej informacji >>

Zadzwoń pod numer 800 105 800 * lub 22 591 22 00 **


Korzystaj z dostępu do rachunku inwestycyjnego przez telefon w serwisie automatycznym (IVR) lub za pośrednictwem konsultanta infolinii BM. Aby skorzystać z serwisu telefonicznego musisz posiadać telefon z funkcją wybierania tonowego, numer Klienta oraz numer PIN.

Konsultanci serwisu telefonicznego są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8.00-20.00. Serwis automatyczny (IVR) dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę.


Jak się zalogować?

Zadzwoń na numer infolinii - lektor zaprezentuje Ci główne menu serwisu. Wybierając odpowiednie klawisze w telefonie możesz samodzielnie uzyskać podstawowe informacje o rachunku a także uzyskać połączenie z konsultantem. W każdej chwili możesz wrócić do głównego menu wybierając klawisz 9 lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz 0.

1  Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia
2  Automatyczna obsługa rachunku inwestycyjnego


1  
Informacja o stanie rachunku
2  Informacja o realizacji zleceń
8  Zmiana rachunku inwestycyjnego
9  Powrót do menu
0  Połączenie z konsultantem
* Powrót do poprzedniej funkcji

3  Zmiana numeru PIN
4  Pomoc techniczna Pekao24Makler
0  Połączenie z konsultantem

* dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych – opłata za jeden impuls
** dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według taryfy operatora

Więcej informacji >>

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję