Logowanie biometryczne w aplikacji PeoPay

Loguj się do aplikacji jeszcze łatwiej i bezpiecznie, bez podawania kodu PIN! Sprawdź, jak działa biometria w PeoPay!

PeoPay wykorzystuje biometrię do potwierdzenia Twojej tożsamości podczas logowania. Możesz zrezygnować z PIN-u i hasła! Jak wykorzystasz tę funkcję w aplikacji? 

  • Zalogujesz się do aplikacji PeoPay.
  • Zatwierdzisz zlecenie przelewu.
  • Dokonasz płatności do kwoty 120 zł. 

 

Co to jest logowanie biometryczne w aplikacji? 

Logowanie biometryczne w bankowości elektronicznej polega na potwierdzeniu tożsamości użytkownika z pomocą biometrii, czyli przy wykorzystaniu jego fizycznych cech np. odcisku palca czy rozpoznawania twarzy. System ten coraz częściej wykorzystywany jest zarówno w logowaniu do urządzeń, jak i usług ze względu na wysoki stopień zabezpieczenia – nikt poza Tobą nie będzie mieć dostępu do Twojego konta. 

Wystarczy przyłożyć palec do czytnika linii papilarnych w telefonie lub zweryfikowaćskorzystać z Face ID i gotowe!

Logowanie do banku z Face ID 

Korzystasz z urządzenia z systemem iOS? Aplikacja mobilna PeoPay umożliwia logowanie do banku z Face ID! Technologia rozpoznawania twarzy może zastąpić inne rodzaje potwierdzania tożsamości, a Ty nie musisz pamiętać PIN-u ani hasła. 

Jak włączyć logowanie biometryczne w aplikacji PeoPay?

Krok 1.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay. Przejdź do zakładki Profil, a następnie Ustawienia.

Krok 2.

Wybierz zmianę sposobu logowania.

Krok 3.

Zmień sposób logowania na biometryczny. Możesz wybrać Odcisk palca (Touch ID) lub w przypadku urządzeń z systemem iOS – funkcję rozpoznawania twarzy (Face ID). Zatwierdź wybór przyciskiem.

Krok 4.

Zapoznaj się z informacją na temat logowania biometrycznego i kliknij Aktywuj.

Krok 5.

W przypadku wyboru Touch ID przyłóż palec do czytnika telefonu, aby aktywować nowy sposób logowanie.

Krok 6.

Zatwierdź zmianę dotychczasowym kodem PIN.

Krok 7.

Zmiana sposobu logowania została zatwierdzona.

Krok 8.

Następnym razem do aplikacji PeoPay zalogujesz się już za pomocą odcisku palca.

Więcej informacji o aplikacji PeoPay 

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję